پنجشنبه 09 اسفند 1397 - 09:29:04

انواع روش اپیلاسیون و قیمت اپیلاسیون

آشنایی با انواع موم های گیاهی

قیمت اپیلاسیون کل بدن

 

روش های اپیلاسیون و قیمت آن


اپیلاسیون یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین روش های برطرف سازی موهای زائد بدن است که رفته رفته موجب کاهش رشد مو نیز می شود. در صورتی که هنگام زدودن موهای زائد با استفاده از روش اپیلاسیون بهداشت به طور کامل رعایت شود، می توان گفت یک روش کاملا ایمن و مفید است. در مقاله انواع روش اپیلاسیون و قیمت اپیلاسیون قصد داریم شما را با انواع موم های دائمی و گیاهی و قیمت آن ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

اپیلاسیون دائم


امروزه بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه ها به مشتریان خود پیشنهاد می کننده که برای اپیلاسیون بدن از موم دائم استفاده کنند. قیمت موم دائم نسبت به موم معمولی بالاتر است و چسبندگی بیشتری دارد. مهم ترین تفاوت موم دائم با موم معمولی در قدرت چسبندگی بالای آن است. همین عامل موجب آن می شود که با یکبار استفاده از موم دائم، تمام موها حتی موهای خیلی ریز ریشه کن شوند. در نتیجه، همین ریشه کن شدن همه موها، رویش موها به تعویق می افتد و این بدان معنا نیست که موها به طور کامل از بین می روند. از آن جایی که چسبندگی زیاد موم های دائم به پوست آسیب می رساند، پیشنهاد ما به شما استفاده از موم معمولی است.


اپیلاسیون گیاهی


امروزه موم های گیاهی بسیاری وارد بازار شده اند که علاوه بر از بین بردن موهای زائد، خواص بسیاری برای پوست نیز دارند. در ادامه با انواع موم های گیاهی و خواص آن ها آشنا خواهید شد.

موم عسلی

غنی شده با موم طبیعی عسل و انواع روغن های گیاهی با رنگ عسلی و کاملا طبیعی که خاصیت مرطوب کنندگی بالایی داشته و رطوبت لازم را برای پوست فراهم می کند . دمای پایین آن اجازه استفاده از این محصول را برای افرادی که دارای مشکلات گردش خون می باشند داده است. یکی از بهترین برندهایی که موم عسلی را با بالاترین کیفیت و اصالت روانه بازار می کند، زوم آپ است. وکس های عسلی زوم آپ علاوه بر از بین بردن موهای زائد، پوست را آبرسانی کرده و در ترمیم آن بسیار موثر واقع می شوند.

 

انواع موم ها و وکس های گیاهی زوم آپ

 

موم آلوئه ورا

تهیه شده از روغن های گیاهی از جمله آلوورا که دارای اثرات مرطوب کنندگی و ضد پیری است و مانع خشکی و ترک خوردگی پوست می گردد. یک پیشنهاد خوب برای حذف موهای زائد با ضخامت بالا در مناطق حساس بدن می باشد. اگر به دنبال یک وکس آلوئه ورا خوب می گردید که از بروز التهاب در پوست شما جلوگیری کند، پیشنهاد رژلب به شما برند زوم آپ است. تا زمانی که از موم آلوئه ورا زوم آپ استفاده می کنید، این اطمینان خاطر را خواهید داشت که پوست شما پس از انجام اپیلاسیون، ملتهب نخواهد شد.

موم زیتونی

موم طبیعی غنی شده از روغن زیتون و اکسید تیتانیوم با فرمولی ویژه که مورد توجه حرفه ای ها می باشد.
آنتی اکسیدان های موجود در این روغن به ترمیم پوست آسیب دیده کمک کرده از طرفی دی اکسید تیتانیوم ماده موثری برای التیام پوستهای آسیب دیده است.

موم رز

غنی شده از صمغ طبیعی درخت کاج و تیتانیوم دی اکسید که شامل مواد گیاهی مغذی و ویتامینهای D ، E ، A می باشد.
این محصول دارای حداکثر چسبندگی بوده و به راحتی موهای ریز را حذف کرده و دارای خاصیت لایه برداری عالی از پوست همراه با عطری ملایم و دلنشین می باشد.

 

وکس و موم گیاهی آلوئه ورا

 

موم طلایی

روغن های گیاهی به کار رفته در این محصولات بافتی نرم را ایجاد کرده ، اپیلاسیون راحت و بدون سوزش را میسر می سازد. ترکیب خاص این گروه پس از مصرف سبب درخشندگی و زیبایی پوست می گردد و از این رو مورد علاقه مصرف کنندگان می باشد.

موم نقره ای

ترکیبی متفاوت و موثر که برای حذف موهای ضخیم در مناطق حساس بدن یک پیشنهاد عالی می باشد میزان چسبندگی مناسب این موم ، نرمی و درخشندگی جا مانده از اپیلاسیون آنرا مورد توجه مصرف کنندگان قرار داده است.

موم زغال اکتیو

غنی شده از موم طبیعی و رزین که دارای خواص ترمیمی و آرام بخشی به پوست می باشند. از طرفی زغال اکتیو موجود در این محصول آن را برای مصرف کنندگان متمایز نموده است. زغال موجود در این محصول با لکه برداری از سطح پوست و برداشتن لایه خشک و مرده پوستسبب رشد پوست جدید و درخشان و سفید شدن آن می گردد. خاصیت موم های ذغالی این است که می توان از آن به عنوان اسکراب و لایه بردار پوست نیز استفاده کرد. وکس های ذغالی زوم آپ این قابلیت را دارند که علاوه بر از بین بردن موهای زائد، سلول های مرده پوست را نیز برطرف کنند.

 

موم های گیاهی زوم آپ

 

موم کاکائو

در این محصول ویژه از پودر کاکائو استفاده گردیده است که غنی از آهن، کلسیم و ویتامین های B1 ، E ، C ، D است که به صورت یک عامل مرطوب کننده برای پوست می باشند. بوی تند کاکائو در هنگام استفاده از این محصول همراه با اپیلاسیون نرم و موثر احساس دلنشینی را به جا خواهد گذاشت.

 

اپیلاسیون نواحی مختلف بدن


پوست هر ناحیه از اعضای بدن دارای حساسیت خاصی است و برای اپیلاسیون آن باید نکات مربوطه را به خوبی رعایت کرد. اپیلاسیون قسمت های مختلف بدن از نظر راحتی و سختی متفاوت هستند. معمولا اپیلاسیون زیر بغل و بیکینی اندکی دشوارتر هستند. علاوه بر این، به نسبت اصلاح آن با تیغ، دردناک تر نیز می باشند؛ اما شما را تا 3 الی 4 ماه از برطرف سازی موهای زائد در امان نگاه می دارد. در ادامه با اپیلاسیون نواحی مختلف بدن آشنا خواهید شد.

اپیلاسیون صورت با شمع

اکثر خانم ها از داشتن موهای صورت خود ناراضی هستند و در پی از بین بردن آن می باشند. اگر چه اغلب اوقات این موها چنان نازک و بور هستند که دیده نمی شوند اما در صورت از بین بردن آن ها، آرایش جلوه بهتری روی صورت خواهد داشت. یکی از روش های از بین بردن موهای صورت، اصلاح با شمع است که دارای فواید و معایب مخصوص به خود می باشد.
روش از بین بردن موهای صورت با استفاده از شمع به این شکل است که ابتدا تکه ای پارافین را درون دستگاه گرم کننده مخصوص قرار می دهند تا آب شود. سپس به وسیله یک کاردک، لایه نازکی از آن را روی پوست کشیده و پس از خشک شدن، آن را در خلاف جهت رویش موها می کشیم. پارافین به صورت ورقه ای جدا شده و موها را از روی پوست بر می دارد.

 

اپیلاسیون نواحی مختلف بدن

 

اپیلاسیون بدن با موم خشابی

برای از بین بردن موهای زائد بدن با استفاده از خشاب، به یک دستگاه موم گرم کن خشابی و موم خشابی با اسانس های مختلف نیاز خواهید داشت. موم خشابی را در دستگاه قرار داده و آن را به برق متصل کنید. چند دقیقه صبر کنید تا موم به خوبی شل و قابل استفاده شود.
در مرحله بعد، چسب روی خشاب را بردارید و دستگاه را روی محل مورد نظر در جهت رشد موها بکشید تا موم به خوبی روی پوست قرار گیرد. سپس پدهای مخصوص اپیلاسیون یا پارچه های نخی تمیزی را که به صورت نوارهای باریک بریده اید را روی محل مورد نظر قرار داده و کمی فشار دهید. در یک حرکت قدرتی، پارچه را در جهت مخالف رشد موها بکشید. کاربرد موم خشابی به همین راحتی است. توجه داشته باشید که دمای مناسب جهت گرم کردن موم، 44 درجه است و دمای بالاتر از آن اثرگذاری مناسب نخواهد داشت. همچنین زمان استفاده از موم دقت کنید که کمی از دمای آن کاسته شود تا پوست بدن را نسوزاند.

فواید موم خشابی

از نکات مورد توجه موم اپیلاسیون خشابی این است که با هر بار استفاده، لایه سلولهای مرده پوست که باعث کدر و تیره شدن پوستهستند را برداشته و با تاثیر مستقیم بر پیازچه و ریشه موهای زائد به مرور آنها را از بین می برد. همچنین، منافذ سر سیاه و زبری که بر اثر استفاده از تیغ، بخصوص در ساق پاها به وجود آمده را از بین برده و پوست را یکدست سفید، نرم و لطیف می کند.

 

انواع موم خشابی زوم آپ


قیمت اپیلاسیون در سالن تخصصی


قیمت اپیلاسیون در سالن های تخصصی به عوامل بسیاری سطح تخصص اپیلاسیون کار و مواد مورد استفاده بستگی دارد. به عنوان مثال، نرخ اپیلاسیون با موم معمولی متفاوت از موم دائمی است. همچنین، انواع موم های ایرانی و خارجی در بازار موجود است که در صورت مصرف هر کدام، نرخ های متفاوتی اعلام خواهد شد. به طور کلی، قیمت اپیلاسیون کل بدن با استفاده از موم معمولی، 60 تا 80 هزار تومان است. همین شرایط برای موم دائمی، با توجه به ایرانی یا خارجی بودن موم اپیلاسیون، 120 تا 180 هزار تومان نرخ گذاری شده است.

اپیلاسیون و قیمت آن در آرایشگاه

قیمت اپیلاسیون در آرایشگاه نیز به عواملی نظیر درجه بندی جواز آرایشگاه، میزان تخصص اپیلاسیون کار و مواد مصرفی بستگی دارد. با توجه به این که لاین های آرایشی گوناگونی در آرایشگاه ها وجود دارد که اپیلاسیون یکی از آن موارد است، معمولا هزینه انجام آن در این مراکز کمی پایین تر از سالن های تخصصی می باشد.

 

نکاتی که باید در مورد انجام اپیلاسیون برای بار اول بدانید

 

- اگر برای بار اول است که اپیلاسیون بدن یا صورت انجام می دهید، باید همواره نکاتی را به خاطر داشته باشید تا تجربه خوبی برایتان رقم بخورد. پیش از هر چیز، از بهداشتی بودن سالن اپیلاسیون اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که اپیلاسیون کار از لوازم یکبار مصرف مانند ملحفه، کاردک، پارچه و ... استفاده می کند. از آن جایی که احتمال انتقال بیماری در اپیلاسیون موهای زائد وجود دارد، توجه به بهداشت بسیار حائز اهمیت می باشد.
یکی دیگر از مشکلاتی که در اکثر سالن ها رخ می دهد، این است که اپیلاسیون کار به حدی موم را داغ می کند و برای خنک تر شدن آن صبر نمی کند که پوست مشتری می سوزد. بهتر است پیش از این که شما هم دچار این مشکل شوید، از اپیلاسیون کار خود بخواهید حرارت موم را بررسی و مدت زمانی را برای خنک شدن آن صبر کند.
- بعد از انجام اپیلاسیون بدن، بهتر است دوش بگیرید تا اضافه موم از پوست برداشته شود. برای دوش گرفتن نیز به حوله و دمپایی نیاز خواهید داشت. بهتر است وسایل شخصی خود را همراه داشته باشید تا برای دوش گرفتن مجبور به استفاده از وسایل آرایشگاه نشوید. لوازم آرایشگاه در صورتی که یکبار مصرف نباشند، معمولا بین تعداد بسیاری از مشتریان به اشتراک گذاشته شده اند که مصرف آن ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.
- یکی دیگر از نکات مهمی که باید بعد از انجام اپیلاسیون به آن دقت داشت، استفاده از مرطوب کننده است. برای این کار می توانید مقداری روغن بچه را روی پنبه ریخته و به آرامی روی پوست بمالید تا بدین صورت اضافه های موم از بدن پاکسازی شوند. انجام این کار همچنین باعث می شود که پوست آبرسانی شده و رطوبت خود را داشته باشد.
- حتما تا یک الی دو روز پس از انجام اپیلاسیون، لباس راحت و آزاد بپوشید. پوشیدن لباس های تنگ و جذب پس از انجام اپیلاسیون بدن باعث بروز التهاب شده که آزار دهنده خواهد بود. قبل از مراجعه به سالن های مخصوص اپیلاسیون، حتما به اندازه موهای خود توجه داشته باشید. برای آن که از نتیجه کار راضی باشید و موم بتواند همه موهای شما را از بین ببرد، باید موهای شما حداقل 2 یا 3 میلی متر رشد کرده باشند تا درد کمتری نیز ایجاد شود. همچنین می توانید قبل از مراجعه، پوست خود را لایه برداری کنید تا لایه های مرده از سطح پوست پاکسازی شوند. البته انجام این کار را به 20 الی 24 ساعت قبل موکول کنید تا پوست در این مدت، در برابر التهاب و تحریک مقاوم شود.

 

نکات مربوط به اپیلاسیون

 

بهترین مارک موم اپیلاسیون


زوم آپ یکی از برندهای شناخته شده و پر آوازه در حوزه تولید و فروش انواع موم های اپیلاسیون است. شما می توانید انواع موم های گیاهی و خشابی و همچنین موم های سکه ای را با بالاترین کیفیت خریداری و مصرف کنید. جهت خرید تکی و عمده محصولات زوم آپ می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

 

 

در مقاله انواع روش اپیلاسیون و قیمت اپیلاسیون به بررسی موم های دائمی و گیاهی پرداختیم. همچنین اپیلاسیون نواحی مختلف بدن را مورد بررسی قرار داده و قیمت هر یک از روش ها را نیز ذکر کردیم. چنانچه هر گونه سوال یا نظر در رابطه با اپیلاسیون بدن و موم های آن داشتید، می توانید آن را با ما و سایر کاربران از طریق قسمت نظرات در میان بگذارید.
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 12:16:19
سلام روز بخیر یه سوال داشتم در مورد اینکه اپیلاسیون ممکنه روزنه های پوست رو باز کنه آیا این درسته یا خیر؟
www.bozorgmehr.co
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: