چهارشنبه 06 آذر 1398 - 14:07:55

20 مدل مو برای صورت های گرد

 

چند مدل مو مناسب صورت گرد

انواع مدل موی کوتاه برای چهره گرد

 

مدل مو مناسب برای صورت گرد

 


صورت گرد باعث می شود چهره ای مانند کودکان داشته باشید و گاهی اوقات آنقدر که انتظار دارید، جذاب به نظر نرسید. اما ترفندهایی وجود دارد که می توان با کمک  آن ها از میزان گردی بیش از حد صورت کاست. مهم ترین راهکار شما، مدل موهایتان است. کافیست مدل موهای خود را به گونه ای آرایش دهید که اطراف صورت شما بریزند و از حجم گونه هایتان بکاهند. در ادامه 20 مدل مو برای صورت های گرد فراهم کرده ایم که می توانید جهت ایده استفاده نمایید.


ویژگی های صورت گرد چیست؟


1. پیشانی، گونه ها و خط فک در یک راستا قرار دارند و تقریبا هم عرض می باشند.
2. طول و عرض صورت تان به یک اندازه است.
3. هیچ زوایای تیزی روی چهره مشاهده نمی شود.


ترفندهایی برای مدل موی افراد دارای صورت گرد


- در استایل موهای افراد دارای صورت گرد باید طول را به چهره اضافه کنید. می توانید لایه ای مو از دو طرف صورت آویزان کنید تا به این صورت، طول چهره بیشتر به چشم بیاید.
- مدل موی لایه ای یا لیر، باعث می شود طول صورت شما بیشتر جلوه دهد و از حالت گرد خارج شود.
- اگر قصد دارید موهای خود را فر کنید، نوع فرهای شما باید درشت باشد. فر ریز باعث می شود صورت گرد تر به نظر برسد.
- بستن مو در پشت سر باعث می شود گردی صورت شما بیشتر نمایان شود. بهتر است در مواقع خاص موهایتان را باز بگذارید.
- اگر قصد دارید مدل موی کوتاه را برای خود برگزینید، سعی کنید حجم موها را در قسمت تاج اضافه نمایید تا صورت تان کشیده تر جلوه کند.


معرفی بهترین مدل موها برای چهره های گرد


در ادامه با بهترین مدل موهای متناسب با چهره گرد آشنا خواهید شد.

مدل مو باب نامتقارن

جنیفر لارنس یکی از معروف ترین بازیگران هالیوود است که چهره گرد دارد. او برای کشیده تر جلوه دادن چهره خود از مدل موی باب نامتقارن استفاده کرده است. باب نامتقارن موج دار یکی از بهترین گزینه ها برای افراد دارای صورت گرد می باشد.

 

مدل مو باب نامتقارن

 

مدل مو فاکس هاک

مدل موی فاکس هاک یکی از انواع مدل پیکسی است که موجب افزایش قد صورت شده و آن را کشیده تر نشان می دهد.

 

مدل مو فاکس هاک

 

مدل موی فرق کج

مدل موی فرق کج باعث می شود قسمت جلویی صورت پنهان شود و عرض آن کم تر به نظر برسد. شما می توانید مول موهای خود را از لوسی هیل، ایده بگیرید که انصافا هم با این مدل مو خیلی جذاب به نظر می رسد.

 

مدل مو فرق کج

 

مدل مو باب کوتاه

مدل موی باب کوتاه با لایه هایی که از اطراف روی صورت ریخته، باعث می شود از گردی چهره کاسته شود. شما می توانید با ترکیب کردن چتری کوتاه، زیبایی خود را دو چندان نمایید.

 

مدل مو باب کوتاه

 

مدل موی کوتاه فر با چتری صاف

کلی کلارکسون، خواننده معروف آمریکایی ثابت کرد که با مدل موی کوتاه فرفری هم می توان جذاب بود. فقط کافیست چتری خود را کاملا صاف کرده و فرق کج باز کنید. به این ترتیب، توجهات را به سمت نیمه بالایی چهره جلب کرده و از گردی بیش از حد کاسته خواهد شد.

 

مدل مو کوتاه چتری

 

مدل موی مواج تا سر شانه

مدل موی مواج همراه با گوشواره های بزرگ یکی از بهترین ایده هایی است که می توانید جهت پنهان کردن گردی صورت از آن استفاده نمایید. حتی می توان موهای جلوی سر را کمی روی گونه ریخت تا جلوه زیباتری رقم بزند.

 

مدل مو مواج

 

مدل موی بلند و صاف

مدل موی بلند صاف و براق یکی دیگر از مدل هایی است که می توانید برای کاهش گردی صورت از آن استفاده نمایید. این مدل مو بدون اضافه کردن حجم زیاد، صورت را قاب می کند. موهای بلند باعث فریب دادن چشم شده و صورت را کشیده تر جلوه می دهد. حتی می توانید با کمی تغییر در موها، به قسمت تاج سر حجم دهید و صورت را کشیده تر از همیشه جلوه دهید.

 

مدل موی بلند و صاف

 

مدل موی لایه ای بلند

یکی از زیباترین خانم های دنیا که اکثر افراد وی را می شناسند، یعنی آیشواریا رای، به خوبی می داند برای پنهان کردن گردی صورت خود چه ترفندی را به کار ببرد. مدل موی لایه ای بلند یکی از راهکارهای کشیده جلوه دادن صورت است. فقط باید توجه داشت که اندازه لایه ها با چانه یکسان نباشد. چرا که باعث می شود صورت گرد به نظر برسد. لایه ها را باید بلند تر از چانه در نظر بگیرید تا فرم بیضی شکل به چهره دهد.

 

مدل موی بلند لایه ای

 

مدل موی بلند با اطراف جمع شده

اگر تمایلی به مدل موی لایه ای ندارید، این مدل را انتخاب کنید. لایه ای از موهای بغل سر را به اطراف جمع کرده و سنجاق بزنید. این کار باعث می شود چهره تان بیضی شکل جلوه دهد. البته لایه اطراف سر را باید ضخیم تر در نظر گرفت؛ چرا که لایه نازک تنها به گرد بودن چهره می افزاید.

 

مدل موی بلند جمع در اطراف

 

مدل مو با قد متوسط

درو بریمور یکی از جذاب ترین صورت گردهای هالیوود است. او برای کشیده تر به نظر رسیدن چهره خود از مدل موی متوسط استفاده می کند. اگر به دنبال یک مدل موی آسان و بی دردسر هستید، این مدل را انتخاب نمایید.

 

مدل مو متوسط روی شانه

 

مدل موی مجعد

اگر صورت گرد دارید تنها به این معنی نیست که باید با ترفندهایی آن را پنهان نمایید. شما می توانید مانند ادل، خواننده معروف، موهایتان را به صورت دم اسبی ببندید و باقی ماننده آن را به صورت فر درشت روی شانه بریزید. فرها باید زیر خط شانه قرار بگیرند چون اگر کوتاه باشد عرض صورت را افزایش می دهند.

 

مدل موی مجعد

 

مدل موی یک طرفه بلند و مواج

اگر موهای بلند و مواج دارید، ساده ترین مدل برای شما این است که آن را یک طرف شانه بریزید. اگر موهایتان صاف است، به راحتی چند لایه جدا کرده و بابلیس کنید. به یاد داشته باشید که چتری شما باید بلند تر از چانه تان باشد.

 

مدل مو یک طرفه

 

مدل موی باب کوتاه کلاسیک

باب کلاسیک به تنهایی موجب گردتر به نظر رسیدن چهره می شود؛ اما اگر آن را با چتری های کوتاه همراه کنید، مشکل شما را به کلی حل خواهد کرد. مدل موی باب، خطوط گرد صورت را متعادل تر کرده و آن را باریک تر جلوه می دهد.

 

مدل مو باب کلاسیک

 

مدل مو پیکسی

مدل مو پیکسی به گونه ای است مرکز توجه را در قسمت پیشانی قرار داده و صورت را باریک تر نشان می دهد.همچنین، بیشتر روی چشم ها و گونه ها تمرکز می کند و چانه را کشیده تر جلوه می دهد. شما می توانید لایه هایی از موهای جلوی سرتان را با موس حجم دهید تا موجب کشیده تر شده صورت شود.

 

مدل مو پیکسی

 

مدل موی کوتاه با چتری بلند

چتری بلند با کاهش عرض کلی صورت منجر به لاغر تر به نظر رسیدن چهره می شود. اگر از مدل موهای کوتاه تکراری خسته شده اید، حتما این مدل را امتحان نمایید.

 

مدل موی کوتاه با چتری بلند

 

مدل موی متوسط مواج

موهای خود را حدود 5 سانت بلندتر از چانه خود کوتاه کنید و فرق از وسط بگیرید. می توان جهت زیبایی هر چه بیشتر مدل مو، آن را به صورت مواج آرایش کرد.

 

مدل مو متوسط مواج

 

موهای مواج در قسمت انتها

اگر به دنبال مدل موی متوسط هستید، این مدل مو یکی از بهترین هاست. چتری خود را بلند در نظر گرفته و فرق کج بگیرید. سپس قسمت انتهایی موهایتان را فر کنید تا خطای دید منجر به باریک نشان دادن چهره شود.

 

مدل مو مواج در انتها

 

مدل موی کرلی جذاب

مدل موی فر همیشه جذابیت خود را دارد. بهتری است برای جلوگیری از گردتر نشان دادن چهره، از فر درشت برای موهای خود استفاده نمایید.

 

مدل مو کرلی

 

مدل موی گوجه

اگر می خواهید ماندگاری مدل موی شما بالا باشد، آن را در بالای سر به صورت گوجه ببندید. برای بیضی جلوه دادن صورت می توان دو تکه باریک مو را از گوشه های سر بیرون ریخت.

 

مدل موی گوجه

 

مدل موی دم اسبی

یک دم اسبی ساده و زیبا می تواند به شما فرصتی دهد تا آرایش زرق و برق دار خود را بیشتر نشان دهید. برای از بین بردن گردی صورت می توان از متدهای کانتورینگ نیز استفاده کرد.

 

مدل مو دم اسبی

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: