شنبه 01 شهریور 1399 - 20:11:56

آموزش انواع شینیون مو + عکس

 

 

آموزش انواع شینیون پایین سر

مراحل آموزش شینیون بالای سر عروس

 

 

آموزش انواع شینیون مو + عکس

 

 

 

 

مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

آموزش شینیون نیمه باز – شینیون دخترانه

آموزش شینیون بالای سر – شینیون عروس

آموزش شینیون اروپایی

آموزش شینیون ساده با شنل یا بوکل

آموزش شینیون مدل گره

آموزش شینیون مواج پایین سر

آموزش مدل موی بسیار ساده

 

 

شینیون یکی از شکیل‌ترین و مجلسی‌ترین انواع مدل مو در جهان است که مناسب مجالس خاص و مراسم عروسی می باشد. انواع مختلفی از شینیون مو وجود دارد که افراد با توجه به سلایق و علایق خود می توانند آنها را انتخاب نمایند. به طور کلی شینیون به 3 مدل شینیون بالای سر، شینیون پایین سر و شینیون بافت دسته بندی می شود. در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم آموزش انواع شینیون مو + عکس را خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.


آموزش شینیون نیمه باز – شینیون دخترانه


در آموزش شینیون دخترانه ترجیحا باید از مدل های ساده تر استفاده کرد. این مدل که قصد داریم به شما آموزش دهیم، شینیون دم اسبی است که روی آن مدل هفت و هشتی پیاده سازی می شود. ابتدا موها را براشینگ می کنیم و سپس جهت حجم دادن به موها، ویو می کشیم. سپس قسمت گوش تا گوش را جدا می کنیم و باقی موها را در پشت سر به حالت دم اسبی می بندیم.
یک پروتز مویی در قسمت زیر دم اسبی می بندیم تا شینیون حالت پرپشت تر و جلوه زیباتری داشته باشد. سپس تمام لایه های دم اسبی را از لایه زیرین شروع به پوش دادن می کنیم. این کار باعث می شود دم اسبی جلوه شیک تری داشته باشد. کمی پوش دادن کافیست و سپس لایه ها را روی پروتز پهن می کنیم. پس از اینکه هر لایه را پوش دادیم و باز کردیم، از اسپری حالت دهنده استفاده می کنیم.
مزیت این مدل شینیون این است که می توان آن را روی موهای کوتاه نیز به کار برد و از انواع موهای مصنوعی موجود در بازار برای قسمت دم اسبی استفاده کرد. پس از اینکه تمام لایه های دم اسبی را پوش دادیم و روی پروتز پهن کردیم، اقدام به ایجاد لاین ها می کنیم. برای این کار ابتدا شینیون خطی را با دست بیرون می آوریم و سپس از سنجاق سر برای تثبیت کردن آن کمک می گیریم.
برای ایجاد هفت و هشتی روی شینیون نیز می توان سه تا از خطی های ایجاد شده را نزدیک هم کرد و با سنجاق مویی مهار کنیم. این کار را روی همه خطی ها انجام می دهیم و تا پایین مو ادامه می دهیم. در نهایت خواهید دید که یک شینیون مدل هفت و هشتی زیبا ایجاد می شود. برای قسمت جلوی سر نیز می توان از تکنیک های خطی و کاغذی استفاده کرد.

 


آموزش شینیون بالای سر – شینیون عروس


شینیون عروس سبک های مختلفی دارد که شینیون بالای سر یکی از شکیل ترین و پرطرفدارترین آنها محسوب می شود. بخصوص برای افرادی که گردن های کوتاه دارند، شینیون بالای سر گزینه خیلی خوبی برای آنها به حساب می آید. برای آموزش شینیون عروس ابتدا باید دور تا دور موها را جدا کنیم و قسمت صدفی سر را با یک کش سر ببندیم. پس از این که قسمت پشت سر را به شکل دم اسبی در بالا فیکس کردیم، شروع به تکمیل شینیون از جلوی سر می کنیم.
مدل جلوی شینیون را می توان بر اساس فرم صورت مشتری انجام داد. موهای جلوی سر را شانه می زنیم و کمی پوش می دهیم. سپس با یک سنجاق در مرکز سر فیکس می کنیم. در مرحله بعد، شروع به در آوردن خطی ها روی موها می کنیم و با سنجاق و اسپری حالت دهنده آن ها را فیکس می کنیم. اضافه موهای جلوی سر را روی دم اسبی می ریزیم تا در نهایت با کمک آن یک شینیون زیبا ایجاد کنیم.
موهای قسمت بغل گوش را نیز به همین ترتیب شانه می زنیم و چند لاین از داخل آن خارج می کنیم. پس از اینکه موهای دور تا دور سر را که در مرحله نخست جدا کرده بودیم سر و سامان دادیم، شروع به دست کردن شینیون بالای سر می کنیم. برای این کار می توان از سیخ های چوبی موجود در بازار استفاده کرد. به این صورت که موهای اضافه را روی دم اسبی مدل می دهیم و از سیخ برای ثابت نگه داشتن موقتی استفاده می کنیم. می توان از انواع مدل های گل یا گره برای شینیون بالای سر استفاده کرد.

 

آموزش شینیون بالای سر

 

آموزش شینیون عروس


آموزش شینیون اروپایی


شینیون اروپایی به شینیون هایی گفته می شود که الزاما روش های خطی در آن استفاده نمی شود و حالت ساده و شل دارند. این نوع شینیون معمولا مرتب و باقاعده نیست. برای شروع کار می توان ابتدا موها را براشینگ و سپس بابلیس کشید. قسمت جلو، صدفی و پشت سر را جدا می کنیم. نیازی به بستن قسمت پشت مو با کش سر نیست؛ به جای آن می توانید از چند سنجاق برای بستن موهای پشت سر استفاده کنید. یک پروتز کوچک روی این ناحیه نصب می کنیم. مدل های شینیون اروپایی برای موهای کم پشت نیز بسیار مناسب است.

قسمت صدفی سر را کمی پوش ریشه می دهیم. سپس آن را روی پروتز با سنجاق فیکس می کنیم. موهای پشت گوش را نیز به همین شکل کمی پوش ریشه می دهیم و آن را روی پروتز فیکس می کنیم. برای کار روی موهای جلوی سر نیز به سلیقه مشتری و همچنین تناسب مدل با چهره او دقت می کنیم. می توانید موهای قسمت جلو را فرق کج ایجاد کرده و پشت سر ببندید. سپس چند لایه نازک مو را روی صورت بریزید و با بابلیس یا اتو مو فر کنید.

پس از اینکه شینیون قسمت های جلو مرکز سر به اتمام رسید، با اضافه موها در پشت سر مدل هایی را ایجاد می کنیم. بسته به سلیقه خودتان و تمایل مشتری می توانید شینیون پشت سر را مدل گره یا گل درست کنید. می توان چند تار موهای فر شده را نیز لابلای شینیون بیرون آورد. از اکسسوری های ساده برای دیزاین شینیون اروپایی می توان استفاده کرد.

 

آموزش شینیون اروپایی


آموزش شینیون ساده با شنل یا بوکل


همانطور که احتمالا می دانید، شنل به پایه بسیاری از شینیون ها گفته می شود. برای شینیون ساده با شنل ابتدا قسمت گوش تا گوش موها را جدا می کنیم. قسمت صدفی و پشت سر را نیز به همین ترتیب جدا می کنیم. قسمت پشت سر را به شکل دم اسبی با کش می بندیم. دم اسبی را به دو دسته تقسیم می کنیم و کاملا پوش می دهیم. از این لایه مو می خواهیم به عنوان پروتز زیر شینیون استفاده کنیم. اگر مو کم پشت بود و قابلیت ایجاد پروتز را نداشت، از پروتزهای آماده موجود در بازار استفاده می کنیم.

پس از اینکه پروتز را زیر موها نصب کردیم، لایه نازکی از قسمت دوم موها را جدا کرده و کمی پوش ریشه می دهیم تا حالت برجسته پیدا کند. سپس لایه مو را کاملا از هم باز می کنیم و روی پروتز قرار می دهیم تا مانند پوششی روی آن قرار گیرد. همین کار را آنقدر ادامه می دهیم تا کل لایه های موی دسته دوم به اتمام برسد. موها را خوب جمع می کنیم و اضافه آن را زیر پروتز انتقال می دهیم. با سنجاق فیکس می کنیم و اسپری می زنیم. به این ترتیب یک شنل یا بوکل بزرگ به وجود می آید. پس از اینکه شنل را ایجاد کردیم، با موهای قسمت جلوی سر یا شینیون بافت زیبا خلق می کنیم و ادامه آن را روی شنل نصب می کنیم تا از سادگی بیش از حد خارج شود.

 

آموزش شینیون با شل


آموزش شینیون مدل گره


شینیون گره دارای یک سبک بسیار ساده و زیبایی است و مزیت آن ساده و راحت بودن آن می باشد. برای درست کردن شینیون مدل گره ابتدا باید قسمت پایین مو را به حالت شنل درست کنیم. به این ترتیب که گوش تا گوش موها را جدا می کنیم و صدفی بالای سر را نیز به همین صورت تقسیم بندی کرده و کنار می زنیم تا شنل پایین پشت سر را ایجاد نماییم.
برای درست کردن شنل ابتدا باید موهای پشت سر را دم اسبی ببندیم. سپس موها را حسابی پوش می دهیم و آن را پشت سر جمع می کنیم. روی شنل را کمی شانه می زنیم تا حالت صاف پیدا کند و روی آن بتوان مدل شینیون گره را پیاده سازی کنیم. حال نوبت به قسمت صدفی سر می رسد. صدفی سر را شانه می زنیم تا صاف و مرتب شود. شما می توانید این قسمت را بنا به سلیقه خود خطی یا ساده درست کنید.
برای خطی در آوردن قسمت صدفی سر، ابتدا باید دو طرف موها را با سنجاق حائل کنیم. سپس قسمت های مورد نظر را کمی بالاتر می آوریم تا خطی ها ایجاد شوند. توجه داشته باشید که خطی ها را باید از سطح مو و نه از عمق مو بیرون بکشید. سپس خطی های ایجاد شده را با سنجاق فیکس می کنیم و اسپری حالت دهنده می زنیم تا ثابت باقی بمانند.
با اضافات قسمت صدفی سر قصد داریم شینیون مدل گره را پیاده سازی کنیم. اما قبل از آن ابتدا قسمت جلوی مو را درست می کنیم تا کار شکیل تر از آب در بیاید. قسمت جلوی موها را به هر مدلی که تمایل دارید درست کنید و اضافات آن را روی شنل پشت سر فیکس نمایید. برای شینیون مدل گره، ابتدا به موها کرم مو می زنیم تا وز آن کاملا گرفته شود. این مدل شینیون بسیار ساده است؛ کافیست یک دسته مو را به دور خود گره بزنید و روی شنل ثابت نگه دارید. اضافه های گره را می توانید روی سر مدل مواج قرار دهید و اسپری بزنید.

 

آموزش شینیون گره


آموزش شینیون مواج پایین سر


شینیون پایین سر یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین انواع مدل های شینیون محسوب می شوند. شینیون مواج پایین سر به دلیل سادگی و شکیل بودن، اخیرا بسیار ترند شده و خانم های بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. در تقسیم بندی شینیون مواج پایین سر ابتدا باید موهای گوش تا گوش را جدا کنیم. قسمت پشت سر را نیز به دو قسمت تقسیم می کنیم.
قسمت پایین مو را به جای اینکه با کش سر ببندیم، با سنجاق فیکس می کنیم تا موها فقط در یک قسمت متمرکز نشوند. فعلا با این قسمت کاری نداریم و شروع کار از قسمت صدفی بالای سر است. پس از اینکه سنجاق ها را زدیم، یک پروتز روی آن نصب کنیم تا کار را شروع نماییم. سپس موهای پشت و پایین سر را روی پروتز می آوریم و با سنجاق فیکس می کنیم تا روی پروتز کاملا ماسکه شود.
شینیون مواج پایین سر ما در اصل از همین جا آغاز می شود. حالا موهای قسمت صدفی سر را روی پروتز با استفاده از سنجاق فیکس می کنیم و روی آنها لاین می اندازیم. خطی ها را با استفاده از سنجاق خوب روی سر فیکس می کنیم و اسپری می زنیم.
در مرحله بعد، موهای جلوی سر را درست می کنیم و اضافه های آن را روی پروتز ایجاد کرده فیکس می کنیم. موهای بغل سر را به حالت مواج درست کرده و با استفاده از سنجاق و کرم مو فیکس می کنیم تا به همان شکل مواج روی سر ثابت بماند. پس از این که موهای جلوی سر را به حالت مواج روی سر فیکس کردیم، نوبت به موهای قسمت صدفی می رسد که آنها را نیز به همین ترتیب درست می کنیم و شینیون مواج پایین سر خود را به اتمام می رسانیم.

 

آموزش شینیون مواج پایین سر

 

آموزش مدل موی بسیار ساده


روش کار در این مدل شینیون بسیار ساده است و شما با یادگیری آن به راحتی می توانید خودتان موهایتان را در منزل شینیون کنید و نیاز به آرایشگاه رفتن را برطرف نمایید. برای این مدل شینیون بسیار ساده کافیست ابتدا موهای قسمت گوش تا گوش را جدا کنید. سپس قسمت پشت سر را با کش سر می بندیم و آن را خوب پوش می دهیم. از این قسمت یک بوکل ایجاد کرده و آن را به شکل گوجه پشت سر با سنجاق فیکس می کنیم.
قسمت روی شنل را شانه می زنیم تا صاف و مرتب شود. حال به سراغ موهای جلوی سر رفته و آن را یک بافت خیلی ساده و زیبا می زنیم. برای این مدل شینیون بهتر است که موهای جلوی سر شما کاملا بلند باشد. فرق کج باز کرده و موهای این ناحیه را کمی پیچ می دهیم. لایه لایه از موهای بغل سر را به این قسمت اضافه کرده و خوب پیچ می دهیم تا یک مدل بافت موی بسیار ساده و زیبا خلق شود. پس از اینکه جلوی موها را روی شنل با سنجاق فیکس کریم، کمی از قسمت پیچ خوردگی موها را خارج می کنیم تا شکل خطی به خود بگیرد. سپس اسپری حالت دهنده و شاین می زنیم.

 

 

آموزش شینیون ساده با بوکل

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: