یکشنبه 09 آذر 1399 - 14:27:02

نکات حائز اهمیت در انتخاب مدل مو عروس

 

 

 

مدل مو عروس متناسب با فرم صورت

همه چیز درباره مدل مو و شینیون موی عروس

 

انتخاب مدل مو عروس

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

انتخاب مدل مو عروس با در نظر گرفتن فرم صورت

نقش لباس عروس در انتخاب مدل مو عروس

نقش آرایش عروس در انتخاب مدل مو عروس

از دیگر نکات مهم در انتخاب مدل مو عروس

 

 

عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر دختری می باشد. معمولا از همان کودکی دختر بچه ها خود را در لباس عروس تجسم می نمایند. این رویا تا روز عروسی همراه هر دختر می باشد. که می خواهد در آن روز ستاره مجلس بوده و بدرخشد. انتخاب لباس عروس، مدل آرایش و مدل مو در تک بودن عروس در روز عروسی اش بسیار موثر است. به همین دلیل باید با دقت زیادی آن ها را انتخاب نماید. یکی از مهم ترین انتخاب های این روز، مشخص کردن مدل مو عروس است. که باید با توجه به موارد بسیاری انتخاب شود. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با نکات حائز اهمیت در انتخاب مدل مو عروس، به طور کامل آشنا کنیم.

 

مدل مو عروس شیک

 



انتخاب مدل مو عروس با در نظر گرفتن فرم صورت


یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب مدل مو عروس باید به آن توجه شود، فرم صورت عروس است. در خیلی مواقع ممکن است مدل موی انتخابی عروس از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد، اما زمانی که روی موهای او اجرایی می شود، جذابیت خود را از دست بدهد. دلیل این موضوع ناهماهنگی مدل مو عروس با فرم صورت او است. به همین دلیل قبل از انتخاب مدل مو، بهتر است با فرم صورت خود آشنا شوید.

صورت هایی با فرم گرد: بهترین مدل مو عروس برای صورت های گرد، موهای جمع و باز است. اگر فرم صورت عروس گرد باشد. بهتر است از جمع کردن کامل موها اجتناب شود. بیرون ماندن گوش ها برای این فرم صورت مناسب نمی باشد. اگر موهای عروس کم پشت باشد. می توان مقداری از آن را جمع نموده و یا پوش داد. سپس باقی مانده موها را اطراف سر آویزان نمود.
صورت های بیضی: یکی از بهترین و ایده آل ترین فرم های صورت، صورت های بیضی شکل است. که می توان با توجه به سلیقه و علاقه فرد، می توان مدل مو عروس را به هر صورتی شینیون نمود. این فرم صورت با موهای کوتاه، بلند و یا فر، صاف و موج دار زیبایی بسیاری پیدا خواهد نمود.
• فرم صورت گلابی شکل: مدل موی صاف و بدون پیچ و تاب برای این فرم از صورت مناسب نیست. به همین دلیل مناسب ترین مدل مو عروس برای صورت های گلابی شکل، موهایی با قد متوسط و فر است. از ایجاد فرق مستقیم در این فرم صورت خودداری نمایید. از آنجایی که فرم صورت این افراد پهن است. باید موهای خود را به گونه ای جمع نمایند، که موها پرپشت تر به نظر برسند. مدل موی لخت و صاف برای افرادی که صورت گلابی شکل دارند، اصلا مناسب نمی باشد.

 

مدل مو جلوی سر عروس

 

 

• صورت های مربعی: موهای منظم و صاف برای این فرم صورت مناسب نمی باشد. به همین دلیل در صورت آویزان بودن موها، باید آن ها را به سمت بیرون فرم داد. فرق کج و یا آویزان نمودن موهای بلند دو طرف صورت، مناسب این فرم صورت نمی باشد. بهترین مدل مو عروس برای فرم صورت مربعی، فرق طبیعی و چپ و راستی است که بدون هماهنگی ایجاد شده است. اینکار عرض پیشانی را به طور طبیعی کوچک تر می کند.
• فرم صورت مثلثی یا قلبی شکل: در این فرم صورت، بهتر است از پوش دادن و یا ایجاد فرق سر اجتناب نمود. بهترین مدل مو عروس برای صورت های مثلثی و قلبی شکل، عدم وجود فرق سر و گرد نمودن موها است. البته قرار گیری مقداری از موها به صورت منحنی روی صورت می تواند هماهنگی زیبایی با فرم صورت قلبی شکل داشته باشد.
• صورت هایی با فرم مستطیلی: بهترین مدل مو عروس برای صورت های مستطیلی، شینیون های جمع می باشد. باز گذاشتن موها، به خصوص موهای بلند، موجب کشیدگی نامطلوبی در فرم صورت عروس می شود. از طرفی موهای بسیار کوتاه نیز برای این فرم صورت مناسب نمی باشند. به همین دلیل بهتر است از قرار گیری موها روی صورت نیز خودداری نمود و موها کاملا جمع شینیون شوند. البته وجود مقدار بسیار کمی از مو روی صورت نیز می تواند در زیبایی بیشتر موها موثر باشد.
• صورت های ریز و ظریف: اگر صورت عروس ظریف و ریز می باشد. از پراکنده نمودن موها در اطراف و روی صورت جدا خودداری شود. بهترین مدل مو عروس برای این صورت ها، شینیون های کاملا جمع می باشد.

 

مدل مو عروس جدید

 


• صورت های درشت: استفاده از تارهای مو روی صورت و همچنین حالت دادن موها در دو طرف صورت می تواند در کوچک تر نشان دادن صورت تاثیرگذار باشد.
• صورت هایی با چانه کوچک: بالا کشیدن موها و بستن آن ها پشت سر بهترین مدل مو عروس برای این فرم صورت می باشد.
• صورت های کوچک اما چاق: اگر همچین فرم صورتی دارید. بهترین مدل مو عروس برای شما، جمع نمودن موها از دو طرف صورت می باشد. اگر مدل موی جمع را دوست ندارید. می توانید موها را به صورت آبشاری در پشت سر آویزان نمایید.
• گردن کوتاه: بهترین حالت مو برای افرادی که گردن کوتاه دارند، جمع نمودن و کشیدن موها بالای سر است. که فضای خالی پشت گوش ها، می تواند موجب کشیده تر دیده شدن گردن شما شود.
• گردن بلند و کشیده: ریزش موهای کوتاه در اطراف گوش می تواند موجب کوتاه تر دیده شدن گردن های بلند و کشیده شود. اگر موهای بلندی دارید، بهتر است با حالت دادن به آنها از قد آنها بکاهید و سپس آن را اطراف گوش رها کنید.

 

نقش لباس عروس در انتخاب مدل مو عروس


1. لباس های لخت و نرم: اگر فرم لباس شما به گونه ای است که هیچگونه پفی ندارند. بهتر است از مدل موهای کاملا دخترانه و طبیعی استفاده نمایید. این مدل مو عروس و لباس مناسب ترین انتخاب برای فصل تابستان می باشد. که می تواند لطافت و ظرافت را به راحتی به نمایش بگذارد.
2. لباس یقه هفت: یکی از جذاب ترین یقه های لباس عروس، یقه هفتی است. که زیبایی گردن و استخوان ترقوه را به راحتی نمایان می سازد. بهترین مدل موی انتخابی، برای این لباس ها استفاده از موهای باز و حالت دار است. از طرفی مدل موی کاملا جمع نیز در افزایش زیبایی این سبک لباس نقش بسیار موثری دارد.

 

مدل مو عروس ساده و شیک

 


3. لباس عروس با یقه یکطرفه: مدل موی دم اسبی بهترین انتخاب برای لباس عروس هایی است که، یقه یکطرفه دارند.این سبک عروس می تواند در عین سادگی، بسیار شیک دیده شوند.
4. لباس با یقه هالتر: از آنجایی که یقه هالتر به طور کامل شانه ها را می پوشاند. بهترین مدل مو به همراه این لباس ها، شینیون های جمع و بسته می باشد. این مدل لباس برای افرادی که شانه های کوچک دارند، بسیار مناسب می باشد. زیرا شانه ها را پهن تر نشان می دهد.
5. لباس های یقه دکلته: استفاده از مدل موی جمع به همراه این لباس، شانه و گردن شما را به طور کامل نمایان می سازد. به همین دلیل در صورتی که شانه های پهنی دارید و یا گردن بلند و کشیده ای دارید. بهتر است از این سبک لباس، استفاده نکنید. از طرفی انتخاب مدل موی جمع به همراه این لباس، توصیه نمی شود. بهتر است از مدل موی باز و یا باز و بسته برای این سبک لباس ها، استفاده نمایید. اگر شانه های پهن و گردن بلندی دارید، بهتر است از مدل موی باز به همراه این لباس استفاده کنید.  
6. لباس هایی با یقه وینتیج: بهترین انتخاب مدل مو برای این سبک کلاس ها، مدل موهایی با سبک بسیار قدیمی است. استفاده از مدل موی مدرن در کنار این لباس ها، فاقد هماهنگی و تعادل می باشد. استفاده از موهای کوتاه با فرهای درشت، بهترین مدل موی انتخابی به همراه این سبک لباس است.

 

مدل مو عروس پایین سر

 


7. لباس هایی که آستین کلاهی دارند: در صورت استفاده از این سبک لباس، بهتر است از شینیون های جمع برای مدل موی خود استفاده نمایید. استفاده از شینیون های کلاسیک بهترین انتخاب برای این سبک لباس می باشد.
8. لباس های پوشیده با یقه بسته: اگر لباس عروس شما، یقه بسته است. بهتر است از باز گذاشتن موهای خود و استفاده از شینیون های باز و شلوغ جدا خودداری نمایید. بهترین انتخاب مدل مو برای این سبک لباس ها، استفاده از شینیون های ساده و جمع می باشد.
9. لباس با آستین حلقه ای: این سبک لباس ها معمولا در بالاتنه لباس سادگی را اولویت قرار داده اند. به همین دلیل بهترین مدل مو برای این سبک لباس ها، موهای آشفته و شلوغ است، که به طور طبیعی و بدون استفاده از چسب و تافت، شینیون شده اند.

 

نقش آرایش عروس در انتخاب مدل مو عروس


یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب مدل مو عروس، توجه به آرایش صورت عروس است. امروزه آرایش های عجیب و غریب خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرند. بنابراین بهترین انتخاب آرایش صورت برای عروس، آرایش هایی است که در عین سادگی، نواقص صورت عروس را می پوشانند. به طور کلی روز عروسی زمان خوبی برای امتحان کردن آرایش های جدید و شلوغ نیست.
برای انتخاب مدل مو نیز آرایش صورت بسیار تاثیر گذار است. اگر آرایش شلوغ و غلیظی انتخاب نمودید، باید مدل موی بسیار ساده ای را انتخاب کنید. استفاده از مدل موی شلوغ در کنار آرایش غلیظ نه تنها، موجب زیبایی عروس نمی شود. بلکه ظاهر او را کاملا غیر طبیعی جلوه می دهد.

 

مدل مو عروس شلوغ

 


 

از دیگر نکات مهم در انتخاب مدل مو عروس


 یکی از نکات مهم در انتخاب مدل مو عروس، انتخاب درست آرایشگر است. سعی کنید آرایشگری انتخاب نمایید که بتواند به صورت حرفه ای فرم صورت شما را تشخیص داده و مدل مویی را به شما پیشنهاد دهد که، مناسب ترین مدل مو برای شما باشد.
 هنگام انتخاب مدل مو، علاوه بر سلیقه خود، به فرم صورت و مد روز نیز توجه داشته باشید.
 دقیقا مدلی که در عکس می بینید را نخواهید. زیرا ممکن است آن مدل با آرایش و صورت مدل همخوانی داشته باشد. اما روی سر شما دچار تغییراتی شود که، در نهایت موجب نارضایتی شما شود. بنابراین به ایده ها و نظرات آرایشگر نیز اعتماد کنید.

 

مدل مو باز عروس

 


 اگر لباس پر تجملات، انتخاب نموده اید، حتما مدل موی ساده ای را انتخاب نمایید.
 اگر مراسم شما به گونه ای است که، می خواهید روی موهایتان را بپوشانید. حتما از شینیون هایی استفاده نمایید که، موهای شما را محکم نگه می دارد. استفاده از مدل موی باز و یا مدل هایی که نیاز به تافت و چسب ندارند. ممکن است در اواسط مراسم خراب شده و حالت خود را از دست بدهند.
 تاج و تور نیز در انتخاب مدل مو عروس، نقش بسیار موثری دارد. در صورت استفاده از تور های بلند و سنگین، باید از مدل  موی محکم و مقاومی استفاده نمایید. همچنین برخی از تاج ها، مخصوص موهای جمع و برخی دیگر روی موهای باز جذابیت دارند. بنابراین در انتخاب تور و تاج نیز، با آرایشگر خود مشورت نمایید.
 جواهرات نیز در انتخاب مدل موی عروس موثر است. در صورت استفاده از جواهرات زیاد و چشم گیر بهتر است مدل موی خود را ساده انتخاب نمایید. از طرفی در صورت استفاده از مدل موی شلوغ بهتر است جواهرات ظریف تری را انتخاب کنید.

 

مدل مو عروس پایین سر شلوغ

 


 تغییر رنگ، کوتاهی و هر گونه تغییر در موها، بهتر است حداقل یک هفته و حداکثر یک ماه قبل از مراسم عروسی انجام شود. تغییر موها در روز عروسی ممکن است، نتیجه رضایت بخشی را به همراه نداشته باشد. از طرفی پشیمانی از تغییر نمی تواند به شما کمکی کند. که در نهایت موجب نارضایتی شما از مدل موی نهایی خواهد شد.
 برای اینکه جذابیت و طبیعی بودن مدل موی خود را در روز عروسی حفظ نمایید. بهتر است از چند ماه قبل از مراسم، موهای خود را تقویت نموده و از رنگ کردن بیش از حد موها خودداری کنید.
 همچنین بهترین مدل مو، با استفاده از موی طبیعی شما ایجاد می شود. بنابراین تا حد امکان از استفاده نمودن موهای مصنوعی اجتناب نمایید.
 اگر می خواهید از مدل موی انتخابی خود مطمئن شوید. بهترین راه این است که چند روز قبل از مراسم عروسی از آرایشگر خود بخواهید مدل موی روز عروسی را روی موهای شما انجام دهد. در این صورت می توانید از مناسب بودن مدل موی خود، مطمئن شوید. یا در صورت عدم رضایت مدل موی انتخابی خود را برای روز عروسی تغییر دهید.

 

مدل مو نیمه باز عروس

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: