یکشنبه 14 بهمن 1397 - 17:16:44

مصاحبه با مدیر آموزش برند بین المللی گریماس

مصاحبه با مدیر آکادمی آموزشی گریماس

چگونگی شرکت در کلاس های آموزشی گریماس

 

مصاحبه با مدیر محترم آکادمی گریماس

 

در ادامه این مقاله از وب سایت رژلب به مصاحبه با سرکار خانم نرگس مصیبی، مدیر آکادمی گریماس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا با این برند بین المللی لوازم آرایشی و کلاس های آموزش آرایشگری آن بیشتر آشنا شوید.

 

رژلب: لطفاً توضیح مختصری در مورد برند بین المللی گریماس ارائه دهید.
گریماس: شرکت گریماس در کشور زیبای هلند واقع شده است. برند گریماس در زمینه میکاپ و گریم فعالیت می کند و رویکرد مدیران شرکت بر اساس تولید محصولات با کیفیت از مواد ارگانیک و معدنی می باشد .
محصولات گریماس در زمینه Beauty ، Hobby و میکاپ های پرفشنال در سطح جهانی توسط میکاپ کاران حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. 


رژلب: گریماس چند سال است که پا به عرصه بازارهای کشور گذاشته؟
گریماس: گریماس هلند 45 سال در سطح بین المللی مطرح گردیده و 12 سال می باشد که توسط شرکت میهن خواهان به ایران و خاورمیانه وارد شده است.


رژلب: لطفاً توضیح دهید که یک گریمور حرفه ای چه تکنیک ها و مهارت هایی را باید بیاموزد؟
گریماس: یک گریمور حرفه ای قبل از اینکه بتواند میکاپ کند، باید رنگ نور و سایه را بشناسد. به نظر بنده، یک گریمور حرفه ای باید شناخت کافی و حداقل تجربه نقاشی و مجسمه سازی را داشته باشد تا بتواند با ایجاد سایه روشن حجم های مورد نظر را در چهره ایجاد و یا کم کند. همچنین بهتر است با استفاده از محصولات گریم سینمایی مثل درما واکس های گریماس حجم هایی را به چهره اضافه کند. یک گریمور حرفه ای نیاز به ابزار حرفه ای و مهارت تشخیص معایب و محاسن چهره دارد.


رژلب: چرا برخی از افراد علی رغم گذراندن دوره های آموزش آرایشگری و گریم ، همچنان در کار خود موفق نیستند؟
گریماس: این موضوع چند دلیل مهم دارد که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت:
- انتخاب اشتباه برندی که با آن کار می کنند.
- مدرس یا مدرسانی که کار را نزد آنها یاد می گیرند و معمولا از مهارت پایین تری برخوردارند.
- مدت زمانی که برای تمرینات مداوم می گذرانند.
- بروزرسانی مدام خود از نظر یاد گیری تکنیک های جدید و بروز دنیا را جدی نمی گیرند.

 

نحوه شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری گریماس

 

رژلب: سطح کلاس های آموزشی گریماس به چه صورت است؟
گریماس: کلاس های گریماس در سطح بین المللی فعالیت دارد و شعبه های اصلی آکادمی گریماس در هلند، دبی و تهران می باشند. البته در کشورهای زیادی نیز شعبه های فرعی گریماس وجود دارد. در تمام شعبه ها یک برنامه آموزشی مشترک و استاندارد مشترکی وجود دارد و تمام دیپلم ها از شعبه اصلی هلند تائید و صادر می شوند.
مدرسان شرکت گریماس ایران به صورت مرتب در هلند دوره های جدید را می گذرانند و دانش به روز شده خود را به شبکه گسترده مدرسان طلایی نیز انتقال می دهند. دوره هایی در هنرکده گریماس در تهران مخصوص مدرسان طلایی و متخصصان برگذار می شود. همچنین، دوره های نقره ای و برنز نیز به صورت سراسری در تمام نقاط ایران توسط مدرسان طلایی گریماس در شهرهای مختلف آموزش داده  می شوند.
مدرسان طلایی گریماس که افتخارات ایران و گنجینه ها ی ما هستند به صورت مرتب در هنرکده گریماس تهران، دوره های بازآموزی می گذرانند. آن ها باور دارند در این کار هنری، انتهایی وجود ندارد؛ به این معنی که مداوم باید در حال یادگیری باشند. آموزش دادن به افراد دیگر یکی از راههای قوی تر شدن در این کار است و ما باید همه دانش خود را به دیگری آموزش بدهیم.


رژلب: چه تکنیک هایی در همایش ها و ورک شاپ های آموزشی گریماس مطرح می شوند؟
گریماس: ما همیشه به آموزش کامل اعتقاد داریم و همایش های استفاده صحیح از محصولات مان را از همایش های 50 نفره آکادمی تا همایش های هزار نفره در شهرستان هایی مثل اصفهان برگزار کردیم و اعتقاد داریم برند تخصصی نیاز به آموزش تخصصی دارد.


رژلب: یک محصول خوب چقدر در افزایش کیفیت کار گریمور موثر است؟
گریماس: یک محصول خوب بزرگترین نقش را در اجرا و به تصویر کشیدن هنر تکنیک یک گریمور سینمایی یا گریمور بیوتی دارد.
به طور مثال : شما اگر بهترین هنرمند در اجرای موزیک باشید، اما اگر آلات موسیقی مناسب نداشته باشید هرگز نمی توانید هنر واقعی خود را به نمایش بگذارید.
در حوزه آموزشی، ما در اکثر کشورها مشغول فعالیت هستیم. به جرات می توان گفت که خوشبختانه هنرمندان بی نظیری در ایران وجود دارند؛ اما بعضی از این هنرمندان با استفاده از محصولات بی کیفیت، نمی توانند هنر واقعی خود را به تصویر بکشند. مشکل هنرمندی آنها نیست بلکه استفاده از کالای غیر مرغوب و نداشتن آموزش های روز در دنیا می باشد.

 

کلاس آموزش آرایشگری گریماس


رژلب: چگونه می توان در همایش ها و سمینارهای گریماس شرکت کرد؟
گریماس: علاقه مندان می توانند از طریق سایت گریماس ایران به بخش تقویم آموزشی مراجعه کرده و رزرو خود را به ثبت برسانند. همچنین جهت رزرو این همایش ها و سمینارها با شماره تلفن 49163000 تماس حاصل نمایند.


رژلب: چه عواملی باعث شد که کمپانی گریماس اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی کند؟
گریماس: ما معتقد هستیم که برند تخصصی که افراد متخصص استفاده می کنند، حتماً احتیاج به آموزش و نحوه استفاده دارد.
مثلاً وقتی شما یک کامپیوتر اپل می خرید، حتی اگر مهندس کامپیوتر هم باشید مطمئناً احتیاج به این خواهید داشت که دوره های استفاده صحیح از این کامپیوتر جدید رو بگذرانید. یکی دیگر از دلایلی که کمپانی گریماس در هنرکده گریماس و همچنین توسط مدرسان طلایی گریماس در سراسر ایران کلاسهای آموزشی اجرا می کند، این است که واقعا احتیاج می باشد میک آپ آرتیستها به صورت  مرتب تکنیکهای روز دنیا را آموزش ببینند و در کارهایشان استفاده کنند. ما بر خود واجب می دانیم که به تمام همکارانمان در این حرفه کمک کنیم تا سرویس بهتری به مشتریان خود ارائه دهند و باعث رضایت مشتری هایشان شده و نسبتاً درآمد بیشتری کسب کنند.

 

همایش ها و کلاس های آموزش آرایشگری و گریم گریماس


رژلب: مواردی که اکادمی گریماس را از سایر آموزشگاه های آرایشگری متمایز می کند از چه قرار است؟
گریماس: در اکادمی گریماس، برنامه آموزش مشخصی وجود دارد که مطابق آکادمی مرکزی واقع در هلند معین شده است. مدرسان گریماس دوره های سالانه را در خارج از ایران نزد اساتید بین المللی می گذرانند و تکنیک های جدید را به مدرسان طلایی و سالن داران،  هنر جویان و متقاضی پیشرفت انتقال می دهند. بخش پشتیبانی ما در آکادمی گریماس به عنوان یک رسالت دیده می شود؛ علاقمندان به پیشرفت فرصت کافی برای تمرین پیدا می کنند تا حدی که بتوانند خود خالق تکنیک های گریم و میکاپ شوند. همچنین امکان استفاده از محصولاتی که به ما و متقاضیان فرصت رشد می دهد، وجود داشته و در آخر دیپلم بین المللی گریماس هلند که در تمام دنیا مورد تائید است، اهدا می گردد.


رژلب: چه عواملی باعث می شود که احتمال ورود به بازار کار هنرجویان گریماس بیشتر از سایر هنرجوها باشد؟
گریماس: در تمام رشته ها خیلی مهم است که شخص از کجا فارغ التحصیل شده باشد تا در بازار کار فرصت بیشتری برای جذب داشته باشد. هنرجویان گریماس از صفر تا صد آموزش دیده و پس از انجام تمرین های بسیار، آماده ورود به بازار کار می باشند. همچنین می توانند زیر نظر مربیان، نمونه کار اختصاصی داشته باشند و در سایت به عنوان نیروی آماده به کار معرفی شوند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: