یکشنبه 13 مهر 1399 - 13:49:57

بازار گران لوازم آرایشی و معرفی بهترین برند لوازم آرایش و گریم گریماس

 

 

چه عواملی منجر به گرانی لوازم آرایش شده است؟

تاثیر مخرب استفاده از لوازم آرایشی ارزان و غیراستاندارد

 

 

معرفی بهترین برند لوازم آرایش و گریم گریماس

 

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند:

 

علل مختلف گرانی لوازم آرایشی در کشور

عوارض مصرف لوازم آرایشی بی کیفیت و ارزان قیمت

معرفی بهترین برند لوازم آرایشی باکیفیت و استاندارد

محصولات گریماس را ازکجا بخرم ؟

 

 

لوازم آرایشی از جمله اقلام پرفروش در ایران است . در برخی کشورها میزان مصرف بالاتر و در برخی مناطق میزان مصرف کمتر است. ایران به‌ عنوان هفتمین کشور دنیا و دومین کشور بعد از عربستان در خاورمیانه، جزو کشورهایی است که مصرف بالایی در این خصوص دارد. نکته قابل توجه در این حوزه سن افراد است؛ در ایران سن استفاده از لوازم آرایشی کاملا متغیر است و به جرات می‌توان گفت محدوده سنی مشتریان ما از 14 سال تا 60 سال متفاوت است. همین مسئله موجب فروش روزافزون این محصولات شده است.

 

علل مختلف گرانی لوازم آرایشی در کشور 

 


افزایش نرخ ارز بر بازار لوازم آرایشی نیز مانند سایر بازارها تاثیرات منفی بر جای گذاشت، چراکه میزان مصرف لوازم آرایشی کشور در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار بالاتر است. بیش از نیمی از محصولات لوازم آرایشی مصرفی افراد جامعه، از خارج از کشور تامین می‌شود. با گران شدن ارز، بازار لوازم آرایشی دچار رکود شده است. حال به دلایل مختلفی اعم از عدم اختصاص ارز دولتی و قاچاق زیاد، این بازار تحت‌تاثیر گرانی بی‌سابقه‌ای قرار گرفته که فقط به سود واسطه‌ها ودلالان است.


بسیاری از صاحب نظران بر این عقیده هستند که پایین بودن قیمت، مهمترین عامل برای استفاده از لوازم آرایشی جعلی و کم کیفیت به شمار می رود اما در این میان می توان فرهنگ نامناسب استفاده از لوازم آرایشی تقلبی و بی کیفیت را مورد نقد قرار داد. اکثر پزشکان، متخصصان حوزه پوست و مو و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان نیز بر این عقیده هستند که لوازم آرایشی نامرغوب شاید زمینه کاهش هزینه ها را در کوتاه مدت به همراه داشته باشد ولی در بلندمدت، هزینه های زیادی را برای درمان بیماری های پوستی و برخی اختلالات روانی ناشی از این بیماری ها متوجه خانواده ها می کند که در بسیاری موارد کمرشکن است.


در این بین به گفته مردم، هزینه های گزاف لوازم آرایشی با کیفیت و اصل، یکی از مهمترین دلایلی است که آنان را تشویق به استفاده از لوازم ارزان قیمت ولو بدون کیفیت می کند. تقاضای مشتری برای خرید جنس های ارزان قیمت تقلبی بیشتر است و به همین دلیل مارک های اصل آرایشی به ندرت خریداری می‌شود. در کنار هر محصول آرایشی یک سری استانداردها تعریف شده است. این استانداردها را هم مطالعات بین‌المللی تعیین می‌کنند. دوزهای استانداردی که برای تولید هر محصول تعریف شده، نباید از استانداردهای بین‌المللی تخطی کند و خطری برای سلامت داشته باشند. لذا آن چه در مورد تهدیدات این محصولات مطرح می‌شود، قاعدتا در محصولات فیک و قاچاق وجود دارد و استانداردها در آن رعایت نمی‌شود.

 

افزایش نرخ لوازم آرایشی

 

 

 

عوارض مصرف لوازم آرایشی بی کیفیت و ارزان قیمت

 


احساس سوزش و درد و ایجاد جوش‌های قرمز در محلی که ماده آرایشی غیراستاندارد استفاده شده از شایع‌ترین شکایات مصرف ‌کنندگان است. خارش و تاول‌، کهیر، تورم، عفونت پوست، عفونت ریشه مو و تغییر رنگ و صدمه به ناخن و مو از عوارض استفاده مکرر از لوازم آرایشی غیر استاندارد به شمار می رود. سرطان های پوستی در جهان در حال گسترش است و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق از یک خارش ساده پوست شروع شده و به سرطان پوست منتهی می شود. لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و تقلبی با هم تفاوت زیادی دارد و تنها مزیت کالاهای تقلبی، قیمت پایین آنهاست اما همین مزیت ظاهری به شدت مورد توجه بانوان قرار می گیرد.

 


از ابتدای سال جاری تا به امروز با توجه به افزایش قیمت ارز قیمت لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی افزایش صددرصدی داشته. همچنین از دلایل افزایش قیمت لوازم آرایشی ، می توان به افزایش پایه گمرکی برخی از کالاهای وارداتی بین 100 تا 400 درصد اشاره داشت. در شرایط فعلی در بازار لوازم آرایشی توانایی تولید وجود ندارد و آن دسته از افرادی هم که اعلام کردند این کار را انجام خواهند داد به دلیل نبود مواد اولیه و افزایش نرخ ارز از تولید بازماندند. تا به امروز کمتر واردکننده‌ای توانسته موفق به دریافت ارز دولتی شود؛ ازاین‌رو هم واردات لوازم آرایشی با مشکل مواجه شده و هم اینکه گرانی سرسام‌آوری در این بازار رخنه کرده، به گونه‌ای که طبق آمار موجود بسیاری از واردکنندگان لوازم آرایشی در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند.


هیچ‌کدام از واردکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی ارز دولتی را به دلیل اینکه کالای ضروری نبوده، دریافت نکردند. حال از این موضوع بگذریم که آن افرادی هم که به بهانه کالاهای ضروری برای واردات‌شان ارز دولتی گرفتند یا احتکار کردند یا نتوانستند کالای خود را از گمرک به دلیل مابه‌التفاوت نرخ ارز ترخیص کنند. اما واردکنندگان لوازم آرایشی مشکلات بسیاری را به دلیل عدم اختصاص ارز 4200 تومانی متحمل شدند. این کالاها به دلیل اینکه در کشور توانایی تولیدشان وجود ندارد، کاملا به واردات وابسته‌اند و به موجب این موضوع، واردکنندگانی که با ارز آزاد واردات انجام دادند مجبور شدند با همان نرخ به فروشندگان و شرکت‌های توزیع بفروشند که این امر منجر به گرانی این کالاها در بازار شد و تا به امروز گرانی صددرصدی در بازار لوازم آرایشی داشته‌ایم.


اما اگرچه لوازم آرایشی گران است ، سلامتی انسانها گرانتر است .بنابراین می توان از کالاهای درجه یک استفاده کرد تا در دراز مدت ضرر جانی و مالی بیشتری بر مصرف کننده وارد نشود. حال به منبع موثقی باید اعتماد کنیم که بتواند برندهای معتبر را در اختیار بگذارد، در این خصوص سایتهایی مانند آمازون ،دیجی کالا و سالنی لند می توانند گزینه های خوبی برای خرید مطمئن باشند. امید است که فرهنگ حفظ سلامتی پوست در جامعه ما مانند خیلی از جوامع پیشرفته رو به گسترش باشد.

 

تاثیر مخرب استفاده از لوازم آرایشی ارزان و غیراستاندارد

 

معرفی بهترین برند لوازم آرایشی باکیفیت و استاندارد

 

محصولات خوب با مواد طبیعی ساخته شده اند که با دقت انتخاب شده و مخلوط می شوند. گریماس انتخاب بسیار مناسب برای شما ، فرزندانتان و دوستانتان می باشد زیرا همه محصولات گریماس کاملا بی ضرر و برای شما به راحتی قابل استفاده هستند .
برای داشتن یک میکاپ خوب اولین نکته داشتن لوازم آرایشی باکیفیت می باشد که در کنار اهدای زیبایی بیشتر بدون آسیب رساندن به پوستتان از آن محافظت کند.
یک محصول خوب باید دارای تاریخ تولید و انقضا و تاییدیه غذا و دارو باشد زیرا محصولات تقلبی ممکن است در شرایط بهداشتی نامناسب تولید شوند و یا در فرآوری آن از ترکیبات مضر استفاده شده باشد.


شما میتوانید به جای استفاده از محصوالاتی که دارای مواد اولیه مضر مثل سرب هستند از محصولات گریماس با ماندگاری بالا بدون هیچ ماده مضری استفاده کنید .
مواد آرایشی که دارای ماندگاری طولانی روی پوست هستند، معمولا درصد بالایی سرب در آنها وجود دارند ، زیرا این فلز تاثیر زیادی در باقی ماندن پارافین و رنگ‌های آرایشی روی پوست دارد اما گریماس بدون به کار گیری این مواد مضر میتواند به شما میکاپی با ماندگاری بالا هدیه دهد.
محصولات آرایشی گریماس ، گیاهی و دوستدار طبیعت هستند.
در فرآیند آزمایشات کیفی محصولات گریماس به هیچ عنوان تست حیوانی انجام نمی شود.
این محصولات از کشور زیبای هلند به سراسر جهان صادر می گردد .


محصولات گریماس را ازکجا بخرم ؟


محصولات پرطرفدار گریماس هلند در سایتهای معتبری مثل grimas.nl  (هلند )، saloniland.com (ایران) ، digikala.com (ایران) ،  amazon.com(دبی) و  grimasshop.ae(امارات)  در دنیا به فروش می رسد و همچنین در فروشگاه هایی که موفق به دریافت نمایندگی این کالا شده اند به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) به فروش می رسد.
شما میتوانید آدرس و اعتبار این فروشگاه ها را فقط از سایت grimas.ir  جویا شوید.
بهتر است در زمان خرید به برچسب اصالت از وزارت بهداشت که روی محصولات  وارداتی الصاق می گردد و  تاریخ تولید و تاریخ انقضا آن توجه داشته باشید .

 

شما می توانید جهت تهیه لوازم آرایش و گریم گریماس یا شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری مجموعه با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

 

 

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

مرسی
merc
تشکر از شما
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: