سه شنبه 23 بهمن 1397 - 13:12:41

10 ماسک طبیعی سفید کننده پوست

روش های درمان تیرگی پوست
انواع ماسک های خانگی روشن کننده صورت

 

دلایل تیرگی و کدر شدن پوست صورت چیست؟

 


از آن جایی که پوست صورت یکی از نقاط بدن است که بیشترین تماس را با محیط اطراف و جامعه دارد، تاثیر به سزایی در زیبایی و افزایش اعتماد به نفس انسان نیز ایجاد می کند. باید نهایت سعی و تلاش خود را به کار برد تا علاوه بر مراقبت از پوست صورت، از تیره و کدر شدن آن نیز جلوگیری به عمل آورد. در ادامه این مقاله از وب سایت رژلب قصد داریم به بررسی علل تیره شدن پوست و راهکارهای برطرف سازی آن بپردازیم و 10 ماسک طبیعی سفید کننده پوست را خدمتتان معرفی کنیم.


چرا پوست کدر و تیره می شود؟


هر چه میزان رنگدانه های تعیین کننده رنگ پوست ما که با نام ملانین شناخته می شوند بیشتر باشد، پوست ما نیز تیره تر خواهد بود. عوامل موثر بسیاری مانند ژنتیک و محیط نیز بر تیره شدن پوست روشن بسیار تاثیرگذار خواهند بود. موضوعی که حائز اهمیت است، این می باشد که کیفیت و سلامت رنگدانه های پوست رابطه مستقیمی با میزان مراقبت و سبک زندگی دارد. از جمله عوامل تاثیرگذار بر تیره شدن پوست می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- تماس با نور آفتاب
- سبک زندگی که شامل کم خوابی، پر خوابی، بی خوابی، کم نوشی و بدخوری می باشد.
- انواع بیماری ها همچون بیماری های مزمن، بیماری های سوخت و ساز سلولی، هورمونی، التهابی، عفونت های موضعی پوست، سوء تغذیه و بدخیمی های پوست
- برخی عوامل شیمیایی و مصرف داروها
- زیاده روی در مصرف سرکه سیب. برخی افراد جهت کاهش وزن خود به مصرف سرکه سیب روی می آورند که مداومت در مصرف آن می تواند علاوه بر آثار سوء بر معده، باعث بدرنگی پوست و بروز لکه نیز شود.
- زیاده روی در مصرف زیره. یکی از دیگر موادی که تاثیر به سزایی در کاهش وزن دارد، زیره است که مصرف زیاد آن می تواند تاثیر نامطلوبی بر رنگ پوست داشته باشد.
- عدم سلامت معده و کبد
- افزایش میزان ترس، استرس، ناامیدی و حسادت در فرد
- تغییر هورمون ها به ویژه در زمان بارداری
- مصرف برخی عطر و ادکلن ها روی پوست بدن که در مواجهه با نور خورشید، باعث بروز لک می شوند.


شفافیت و روشنی پوست چگونه به وجود می آید؟


به منظور داشتن پوستی روشن و شفاف، ابتدا باید به فکر سلامت و زیبایی درون خود باشید. یکی از بهترین کارهایی که می توان در جهت شفافیت پوست انجام داد، روش های طبیعی و خانگی است که بدون زحمت و صرف هزینه های زیاد انجام می شود. از آن جایی که عمده ترین دلیل تیرگی پوست به سبک زندگی و عادات غذایی شخص مربوط می شوند، بهتر است نسبت به این موارد حساسیت بیشتری به خرج داد. به عنوان مثال سعی کنید از استرس و نور مستقیم آفتاب دور بمانید و در مقابل از میوه و سبزیجات بیشتری استفاده نمایید. توت فرنگی، لیمو، آناناس، گوجه فرنگی و کلم بروکلی از آن جمله مواد غذایی هستند که در کنار خاصیت روشن کردن پوست، ویتامین های لازم برای استحکام و شفافیت پوست صورت را نیز تامین می کنند. نوشیدن شیر تازه، آب کافی و آبمیوه های طبیعی نیز نباید فراموش شوند.
جهت مراقبت از پوست در برابر آفتاب می توانید از سلاح هایی مانند کرم ضد آفتاب، کلاه لبه دار و عینک دودی استفاده کنید. همچنین بهتر است به صورت روزانه، پوست خود را با استفاده از آب و پاک کننده های ملایم به خوبی شستشو دهید یا هیچ گونه آلودگی روی آن باقی نماند.
با تغییر سبک زندگی، خود را از استرس ها و ترس ها برهانید و سعی کنید همواره آرامش خود را حفظ کنید. برای این منظور می توانید به صورت منظم ورزش کنید تا سلول های پوستی از این طریق نفسی تازه کنند. همچنین می توانید روزانه حدود نیم تا یک ساعت از زمان خود را به مطالعه کتاب اختصاص داده تا از این طریق آرامش خود را افزایش دهید. معاشرت با اعضای فامیل و دوستان، پیاده روی و تفریح نیز می توانند از دیگر گزینه های موثر باشند.
اگر با وجود به کار بستن تمام روش های طبیعی و همچنین درمان های خانگی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، هنوز هم احساس رضایت ندارید، می توانید درمان های پزشکی را نیز امتحان کنید.

استفاده از انواع کرم و سرم های روشن کننده پوست

امروزه محصولات باکیفیتی در قالب کرم، روغن و سرم های مغذی روانه بازار شده اند که استفاده به موقع و مناسب از آن ها می تواند از بروز لکه های ناشی از پیری، بارداری، تیرگی و ... جلوگیری کرده و شادابی و طراوت را به دنبال داشته باشند. برای برطرف کردن تیرگی ناشی از تجمع رنگدانه ها می توانید با مشورت پزشک متخصص پوست، یکی از بهترین محصولات را برای مصرف برگزینید.

میکرودرم

برای روشن کردن پوست خود می توانید به سراغ نوع میکرودرم ابریژن نیز بروید. این روش یکی از راهکارهای جدید اما موثر است با از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست، به افراد کمک می کند تا از شر انواع تیرگی های پوست، چین و چروک، لکه ها و ... رهایی یابند.

پیلینگ

یکی دیگر از روش های ترمیم رنگ پوست، پیلینگ شیمیایی است که با جدا کردن لایه های بالایی پوست، ابتدا موجب شروع فرآیند بازسازی شده و سپس کلاژن سازی را به دنبال دارد. این روش با گذشت زمان، مشکلات ناشی از لک های نور خورشید، مشکلات تغییر رنگ، چین و چروک، ظاهر بافت و ... را به خوبی بهبود می بخشد.

لیزر

یکی از روش های نه چندان جدیدی که طرفداران بسیاری نیز دارد، لیزر است که تاثیرات چشمگیری روی سفیدی پوست دارد. طی فرآیند لیزر درمانی، از اشعه فروسرخ استفاده می شود که با برداشتن لایه نازکی از پوست، موجب تحریک ساخت کلاژن و یکدست شدن رنگ و حالت چهره خواهد شد.

میکروپیگمنتیشن

میتوان از میکروپیگمنتیشن علاوه بر آرایش دائمی، در مواردی مانند شفافیت و روشنی پوست، بهبود ظاهر پلکها، اضافه کردن یا جایگزین کردن ابروها و بهبود خط لب پس از ضربه یا جراحی، تقویت مژه برای مژه های کم پشت،  قرینه سازی ابروها، مخفی کردن قسمتهای  بی مو در بیماران دارای جای زخم بر روی فرق سر ، بازسازی هاله سینه، پیگمنت پلک برای افرادی که از لنز تماسی استفاده می کنند و یا افراد مبتلا به پیرچشمی و یا زنانی که به آرایش چشم معمول آلرژی دارند و ..  استفاده کرد.
میکروپیگمنتیشن توسط دستگاهی به نام amiea med revive که ساخت کمپانی MT.Derm کشور آلمان میباشدانجام می شود. با این دستگاه میتوان با حداکثر ایمنی و مبتنی بر اصول بهداشتی، زیبایی افراد را با حفظ حالت طبیعی افزایش داد، به منظور رعایت استاندارهای بهداشتی اتحادیه اروپا و کنترل عفونت،  کارتریج های یکبار مصرف برای دستگاه طراحی گردیده است. با توجه به ظریف بودن سوزنهای این دستگاه، درد حاصل از این کار به شدت کاهش یافته است و می توان به جرات، کلمه پیگمنت بدون درد را بکار برد. شایان ذکر است رنگ های مورد استفاده با این دستگاه دارای دامنه گسترده و کاملاً طبیعی است و از نظر ایجاد حساسیت و آلرژی تست شده اند.

 

روش های درمان پوست تیره و کدر

 

درمان خانگی سفید کردن پوست


در ادامه 10 ماسک طبیعی سفید کننده پوست و روشن کننده طبیعی معرفی شده است تا با کمک آن ها بتوان لکه های نا زیبای روی پوست را از بین برد.

1. ماسک روشن کننده پوست با پودر شیر خشک

وسایل لازم ماسک سفید کننده شیر

1 قاشق پودر شیر خشک
1 تا 2 قاشق آب پرتقال تازه
1 قاشق بلغور جو
زمان آماده سازی ماسک سفید کننده 2 دقیقه

مراحل ساخت ماسک سفید کننده

ابتدا باید تمام ترکیبات این ماسک را با یکدیگر مخلوط کرد. سپس باید پوست را با کلینزر شست و خشک کرد. با انگشتان تمیز ماسک را روی صورت زده و 10 تا 15 دقیقه باید صبر کرد. در نهایت پوست باید با آب سرد شسته شود. این ماسک را می توان 1 تا 2 بار در هفته روی پوست زد.


2. ماسک سفید کننده پوست با کشک

وسایل لازم ماسک سفید کننده
1 قاشق کشک
1 قاشق آب گوجه فرنگی
1 قاشق بلغور جو

زمان آماده سازی ماسک سفید کننده صورت 2 دقیقه

مراحل تهیه ماسک سفید کننده صورت

  ابتدا تمام مواد اولیه را با هم ترکیب کرده و خوب هم بزنید. صورت را با کلینزر شسته و خشک کنید. با نوک انگشتان ماسک را روی صورت و گردن بمالید. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. پوست خود را با آب سرد بشویید. این ماسک را می توان 2 تا 3 بار در هفته روی پوست زد.


3. ماسک روشن کننده صورت نعنا

وسایل لازم ماسک روشن کننده نعنا

  برگ نعنا
  آب در صورت نیاز

زمان آماده سازی ماسک روشن کننده پوست 5 دقیقه

مراحل تهیه ماسک روشن کننده صورت نعنا

  برگ های نعنا را له کرده و به صورت خمیر در آورید. در صورتی که خیلی غلیظ بودند روی آن ها کمی آب بریزید. صورت را شسته و خشک کنید. با نوک انگشتان خمیر نعنا را روی پوست صورت و گردن بمالید. 20 دقیقه صبر کنید تا ماسک خشک شود. صورت را با آب سرد بشویید. این ماسک را می توان 1 تا 2 بار در هفته استفاده کرد.


4. ماسک خانگی روشن کننده با آرد نخود

وسایل لازم ماسک روشن کننده نخود

2 قاشق آرد نخود

4/1 قاشق زردچوبه

2 قاشق شیر

زمان آماده سازی ماسک روشن کننده 2 دقیقه

روش ساخت ماسک روشن کننده در خانه

تمام مواد را با یکدیگر ترکیب کنید. صورت را با کلینزر شسته و خشک کنید. با نوک انگشتان ماسک را روی پوست صورت و گردن بمالید. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس پوست را با آب سرد بشویید. این ماسک را می توان 1 تا 2 بار در هفته به کار برد


5. ماسک موز سفید کننده صورت

وسایل لازم ماسک سفید کننده
  1 موز رسیده
  1 قاشق عسل
  1 قاشق آب لیمو

زمان آماده سازی ماسک سفید کننده موز 5 دقیقه

روش تهیه ماسک سفید کننده موز

در ظرفی مواد اولیه را ریخته و به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. صورت را با کلینزر شسته و خشک کنید. ماسک را روی صورت و گردن زده و 15 دقیقه صبر کنید. در نهایت آن را با آب سرد بشویید. این ماسک را می توان هفته ای 1 یا 2 بار روی پوست زد.


6. ماسک روشن کننده زردچوبه

وسایل مورد نیاز ماسک روشن کننده زردچوبه
1 قاشق زردچوبه
1 قاشق آب لیمو

زمان آماده سازی ماسک 2 دقیقه

مراحل ساخت ماسک روشن کننده زردچوبه

  تمام مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید. صورت خود را با کلینزر شسته و خشک کنید. ماسک را روی صورت و گردن بزنید. 15 دقیقه صبر کرده و با آب سرد پوست را شستشو دهید. این ماسک را می توان هر روز استفاده کرد.


7. ماسک سفید کننده فوری صورت با آرد برنج

وسایل لازم ماسک سفید کننده فوری صورت
  1 قاشق آرد برنج
  1 قاشق آرد نخود
  یک و نیم قاشق کشک
  نصف قاشق زردچوبه

زمان آماده سازی ماسک آرد برنج 2 دقیقه


روش ساخت ماسک روشن کننده آرد برنج

تمام مواد را با یکدیگر ترکیب کنید. پوست را شسته و خشک کنید. ماسک را روی صورت و گردن بمالید. 10 دقیقه صبر کرده و سپس پوست را با آب سرد بشویید. این ماسک را می توان 1 تا 2 بار در هفته به کار برد.


8. ماسک روشن کننده فوری صورت با سیب زمینی

وسایل مورد نیاز ماسک سفید کننده سیب زمینی
1 سیب زمینی متوسط

زمان آماده سازی ماسک 5 دقیقه

آموزش ساخت ماسک سفید کننده خانگی

  سیب زمینی را شسته و پوست بکنید. سپس آن را به چنئد قسمت تقسیم کنید. صورت را شسته و خشک کنید. تکه های سیب زمینی را برای چند دقیقه روی صورت قرار دهید. 15 دقیقه صبر کنید. سپس پوست را با آب سرد بشویید. این ماسک را می توان 1 تا 2 بار در هفته استفاده کرد.


9. ماسک روشن کننده زعفران

وسایل مورد نیاز ماسک پوستی زعفران
  2 تا 3 عدد زعفران
  1 قاشق شیر
  یک تکه پنبه

زمان آماده سازی ماسک 3 ساعت

آموزش درست کردن ماسک روشن کننده در منزل

  در یک قاشق شیر، 2 یا 3 دانه زعفران را قرارا داده و 3 ساعت صبر کنید. صورت را با کلینزر شسته و خشک کنید. با کمک تکه پنبه ای شیر زعفرانی شده را روی پوست صورت و گردن بمالید. 20 تا 30 دقیقه صبر کنید. سپس صورت را با آب سرد بشویید. این ماسک هر روز قابل استفاده است.


10. ماسک سفید کننده صورت با گوجه فرنگی

وسایل لازم برای ماسک سفید کننده گوجه
  1 گوجه فرنگی متوسط
  2 قاشق زردچوبه
زمان آماده سازی
5 دقیقه

روش تهیه ماسک روشن کننده گوجه فرنگی

  گوجه فنگی را رنده کرده و به صورت خمیر در آورید. سپس زردچوبه را به آن اضافه کرده و با هم مخلوط کنید. صورت را با کلینزر شسته و خشک کنید. ماسک را روی صورت و گردن بزنید. 10 دقیقه صبر کرده و سپس آن را با آب سرد بشویید. این ماسک را می توان دو بار در هفته استفاده کرد.

 

روش های خانگی روشن کردن پوست

 

معرفی بهترین کرم های روشن کننده پوست


داشتن پوست شفاف و بدون لک،نشان دهنده زیبایی پوست هر فرد می باشد. به همین دلیل خانم ها با هر رنگ پوستی ترجیح می دهند که لکه ها، تیرگی های پوست و هرگونه تغییر رنگ روی پوست را از بین ببرند. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با بهترین کرم های روشن کننده پوست آشنا کنیم.

کرم مرطوب کننده و روشن کننده اُلِی (Olay)

کرم های روشن کننده پوست الی به سه روش به پوست کمک می کند. این کرم لکه های تیره پوست را از بین برده، پوست را روشن کرده و تیرگی های آن را نیز کم می کند. به علاوه این کرم از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید نیز محافظت می کند. این کرم مناسب همه نوع پوست است. خانم هایی که برای روشن شدن پوستشان از کرم الی استفاده کردند امتیاز 3.5 از 5 را به این محصول داده اند.

مزایا کرم روشن کننده الی

• صاف و نرم کردن پوست
• روشن کردن رنگ پوست
• محافظت در برابر آفتاب

معایب کرم روشن کننده الی

• بسته بندی مناسبی نداشته و مناسب سفر

کرم ژله ای روشن کننده و سفید کننده لوتوس (Lotus)

کرم سفید کننده لوتوس از مواد طبیعی ساخته شده و علاوه بر روشن کردن پوست از آن در برابر خورشید محافظت می کند. این کرم برای پوست های معمولی، ترکیبی و چرب مناسب است. میزان رضایت مصرف کنندگان کرم سفید کننده لوتوس 3.5 از 5 بوده است.

مزایا کرم سفید کننده لوتوس

• سطح پوست را روشن می کند.
• برای تابستان محصول بی نظیری است.
پوست را مرطوب کرده و روشن می کند.
پوست را چرب نمی کند.

معایب کرم سفید کننده لوتوس

• پارابن دارد
• بسته بندی مناسب سفر ندارد
• برخلاف ادعایش در 7 روز پوست را روشن نمی کند

سرم روشن کننده نیتروجینا (Neutrogena)

این سرم پوست را روشن کرده و تولید ملانین های آن را بهبود می بخشد. با کمک این  کرم سرمی پوست روشن شده و لکه ها و تیرگی های آن از بین می رود. به علاوه با کمک این محصول می توان توناژ پوست را یکسان کرد. این سرم برای پوست های چرب و ترکیبی مناسب است. بانوانی که از کرم روشن کننده نیتروجینا استفاده کرده اند امتیازی معادل 4.5 از 5 را به این محصول روشن کننده داده اند.

مزایا سرم روشن کننده نیتروجینا

• الکل ندارد
• چربی ندارد
• فرمول سبکی دارد که به راحتی جذب پوست می شود
• بسته بندی مناسب و بهداشتی دارد

معایب کرم روشن کننده نیتروجینا

• قیمت این کرم روشن کننده بالا است.
• اکسیده شده و بعد از مدتی رنگ آن تغییر می کند

کرم روشن کننده پوست کایا (Kaya)

این محصول رنگ طبیعی پوست را بهبود بخشیده و لک های تیره آن را از بین می برد. به علاوه با کمک این محصول می توان برنزی پوست را هم به سرعت از بین برد. این محصول برای همه پوست ها مناسب است. نکته جالب درباره کرم روشن کننده پوست کایا امتیازی است که مصرف کنندگان به این محصول داده اند.این کرم روشن کننده موفق شده رضایت کامل خریداران را کسب کند و امتیازی معادل 5 از 5 را کسب کرده.

مزایا کرم روشن کننده پوست کایا

• توناژ پوست را یکسان کرده و رطوبت آن را حفظ می کند.
پوست و لک های آن را روشن می کند.
• بسته بندی بهداشتی دارد.
• کمی از آن برای کل پوست کافیست

معایب کرم روشن کننده پوست کایا

• گران قیمت است

کرم روشن کننده گارنییِر (Garnier)

کرم  روشن کننده گارنییرحای عصاره لیموست و علاوه بر روشن کردن پوست، لکه های روی آن را نیز از بین می برد. به علاوه با کمک این کرم روشن کننده، جای جوش ها نیز از بین می رود. به علاوه این کرم حاوی SPF 19 بوده و از پوست در برابر اشعه های آفتاب محافظت می کند. این محصول برای همه پوست ها مناسب است. امتیازی که مصرف کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی به کرم روشن کننده گارنییر داده اند 3.5 از 5 است.

مزایا کرم روشن کننده گارنییر

•از پوست در برابر آفتاب محافظت می کند.
پوست را مرطوب نگه می درد
• لکه های تیره پوست را از بین می برد

معایب کرم روشن کننده گارنییر

• بسته بندی بهداشتی ندارد

 

کرم های روشن کننده پوست

 

کرم سفید کننده گیاهی هیمالیا (Himalaya)

کرم سفید کننده گیاهی هیمالیا از مواد 100% طبیعی ساخته شده و برای از بین بردن لک های تیره مناسب است. به علاوه با کمک این کرم توناژ پوست بهتر شده و لک های آکنه نیز کاهش می یابند. این محصول برای همه پوست ها مناسب است. کرم سفید کننده گیاهی هیمالیا در نظر سنجی های انجام شده امتیاز 3.5 از 5 را دریافت کرده.

مزایا کرم سفید کننده گیاهی هیمالیا

• اثری از آن روی پوست نمی ماند
• فرمول سبکی دارد و به سرعت جذب می شود.
پوست را مرطوب نگه می دارد
• لکه ها و تیرگی های زیر چشم را کم می کند
• مناسب سفر است
• بسته بندی بهداشتی دارد

معایب کرم سفید کننده گیاهی هیمالیا

• باعث بروز جوش می شود.
• از پوست در برابر آفتاب محافظت نمی کند
• ماندگاری بالایی ندارد

کرم ضد لک و روشن کننده کلین و کلییر (Clean and Clear)

این کرم حاوی چربی و الکل نیست و به همین دلیل منافذ پوست را نمی بندد. به علاوه به سرعت جذب پوست شده و از پوست در برابر آفتاب محافظت می کند. این محصول برای همه پوست ها مناسب است. میزان رضایت مصرف کنندگان از کرم ضد لک و روشن کننده کلین و کلییر معادل 3.5 از 5 است.


مزایا کرم ضد لک و روشن کننده کلین و کلییر

• فرمول سبکی داشته و به راحتی روی پوست پخش می شود.
• کمی از آن برای کل صورت کافیست
• چرب نیست
• از پوست در برابر اشعه های UV محافظت می کند

معایب کرم ضد لک و روشن کننده کلین و کلییر

• لکه های سفیدی از آن روی پوست می ماند.


کرم روشن کننده پوست صورت هیدرودرم

این محصول برای انواع پوست ها مناسب بوده و جهت از بین بردن لک ها ی قهوه ای پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می گیرد. مواد تشکیل دهنده این کرم بر پایه کمپلکس روشن کننده بوده که حاوی آربوتین، آلفا هیدروکسی 10%، کوژیک دی پالمیتات و ویتامین C می باشد. عصاره آلوئه ورا و ویتامین های A و E نیز در این کرم موثر وجود دارد.

رفع سریع و موثر لک های قهوه ای پوست صورت و گردن، جلوگیری از ظهور و بروز مجدد لک های پوستی، بهبود تیرگی های پوست ناشی از تابش نور خورشید و عوامل مخرب محیطی، رفع لک های ناشی از افزایش سن، پس از بارداری، جای جوش و زخم و همچنین مهار ترشح آنزیم های تیروزیناز و جلوگیری از افزایش تولید رنگدانه ملانین از جمله عملکردهای کرم روشن کننده پوست هیدرودرم هستند.

مزایا کرم روشن کننده صورت هیدرودرم

• فاقد هیدروکینون و مناسب جهت انواع پوست
• کاهش اثرات مخرب رادیکال های آزاد
• ایجاد یکنواختی، شفافیت و شادابی رنگ چهره

آلفا آربوتین: مهار غیر قابل برگشت واکنش آنزیماتیک تولید ملانین و جلوگیری از تشکیل مجدد آن ( مهار آنزیم تیروزیناز )
• جلوگیری از تشکیل لک های تیره و آثار پوستی حاصل از آفتاب سوختگی
• دارای اثرات روشن کنندگی پوست
• محافظت ازپوست از اثر رادیکال های آزاد ممانعت از اثرات سوء نور آفتاب از طریق جذب پرتوهای ماورای بنفش نور خورشید
آلفا هیدروکسی اسید ها: لایه برداری سلولهای شاخی پوست ، دارای خاصیت مرطوب کنندگی ، افزایش سرعت نوسازی پوست تحریک سنتز کلاژن و پیشگیری از ایجاد چین و چروک
کوژیک دی پالمیتات: مهار غیر قابل بازگشت آنزیم تیروزیناز، جلوگیری از بروز لک ها و تیرگی های پوست با توقف در سنتز ملانین
عصاره شیرین بیان: دارای خواص روشن کنندگی دارای خواص ضد التهابی و التیام بخشی
فرم پایدار ویتامین C: خنثی سازی رادیکالهای آزاد با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی، کمک به فعال سازی سنتز رشته های کلاژن و الاستین، افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست و  کاهش چین و چروک ها و تیرگی های پوست

روش استفاده کرم روشن کننده پوست هیدرودرم

شب ها پوست خود را به کمک یک پاک کننده ملایم تمیز و کاملا خشک نمایید. سپس به مقدار کافی از فرآورده را بر روی مناطقی از پوستکه لک و یا تیرگی وجود دارد مالیده و ماساژ دهید تا خوب جذب گردد. مصرف کرم را 6 تا 8 هفته ادامه دهید تا آثار آن نمایان گردد. مصرف کرم باید برای مدت 4 تا 6 هفته ادامه یابد تا اثرات آن ظاهر گردد. در طی دوران مصرف، حتما از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده شود


کرم روشن کننده پوست بایومارین

اگر به دنبال داشتن پوستی شفاف، یکنواخت و درخشان هستید، کرم روشن کننده بایومارین با منشاء کلاژن دریایی، این امکان را برای شما فراهم می کند. این محصول با ویژگی های منحصر بفرد، با محو لک های تیره و جلوگیری از تشکیل مجدد آن ها، همچنین با تأمین رطوبت ونرمی پوست، لطافت را به آن می بخشد.

کاربرد کرم روشن کننده

تجمع یکنواخت رنگدانه ها در پوست به معنای تیرگی ناحیه ای از پوست صورت و بدن می باشد که اشکال مختلفی از عارضه های پوستی را شامل می شود و به شکل رایج لک قابل مشاهده است. عواملی مانند قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید، سولاریوم، آثار به جا مانده از زخم ها و جراحات قدیمی، مصرف بعضی از داروها، تغییرات هورمونی و... ابتلا به برخی از اختلالات پوستی و تغییر رنگ ناشی از درمان آکنه را سبب می گردد.

روش مصرف کرم روشن کننده پوست

شب ها، مقدار کافی از فرآورده را روی لک های تیره صورت، گردن و ناحیه دکلته استفاده نمایید.

توجه

از استعمال به دور چشم ها، سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری فرمایید. استفاده از کرم ضدآفتاب مناسب، جهت کمک به رفع لک های پوستی ناشی از تابش نور آفتاب، همراه با مصرف این فرآورده توصیه می گردد. فقط جهت مصارف خارجی، درصورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید.

ترکیبات کرم روشن کننده بایومارین

Marine Collagen, Sodium Ascorbyl Phosphate, Soy Protein, Shea Butter, Vitamin E Acetate, Crithmum Maritimum Callus Culture Filtrate ,Glyceryl Ascorbate, Licorice Extract,Bellis Perennis Extract, Niacinamide

ایمنی

دردمای 15 تا 30 درجه سانتی گراد و به دور از تابش نور آفتاب نگهداری کنید. دورازدسترس اطفال نگاه داشته شود. به علت دارا بودن کمپلکس مواد روشن کننده، تغییر رنگ تدریجی محصول پس از باز کردن پلمپ آن طبیعی می باشد و خاصیت و عملکرد فرآورده حفظ می گردد.

در این مقاله از سایت رژلب با انواع دلایل تیرگی پوست آشنا شدید و درمان های پزشکی و خانگی این عارضه را نیز شناختید. علاوه بر این، 10 ماسک سفید کننده پوست نیز خدمتتان معرفی شدند. در صورتی که هر گونه سوال یا عقیده ای در مورد روش های روشن کردن پوست داشتید، آن را با ما از طریق قسمت نظرات در میان بگذارید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: