چهارشنبه 09 مرداد 1398 - 13:55:32

فواید روغن خراطین

 

روغن خراطین چیست و چه کاربردهایی دارد؟

طرز تهیه روغن خراطین

 

فواید روغن خراطین


روغن خراطین یکی از روغن های پر فایده ای می باشد که کمتر کسی از آن مطلع است. یکی از مهم ترین فواید روغن خراطین، افزایش حجم اعضای بدن است. بدین معنی که شما با مصرف مداوم این روغن برای لب و گونه ها، دیگر نیازی به تزریق ژل نخواهید داشت. در ادامه این مطلب از سری مقالات وب سایت رژلب با ما همراه باشید تا به بررسی تمام فواید روغن خراطین بپردازیم.

 

روغن خراطین چیست؟


این روغن را از کرم ایزنفتیدا تهیه می کنند. کرم ایزنفتیدا گونه ای از کرم خاکی است که در هند یافت می شود. در بدن این کرم ماده ای به نام الانتئین وجود دارد که باعث حجم دادن و افزایش سایر اندام های بدن می شود. در کتاب قانون ابن سینا نیز به حجم دادن اعضای بدن توسط کرم ایزنفتیدا اشاره شده است.
تاکنون حدود 31 اسید آمینه شناخته شده است که از آن میزان، 18 مورد از آن در کرم ایزنفتیدا یافت شده است. اکثر مصرف کننده های روغن خراطین، از آن برای افزایش حجم و سفت کنندگی سینه، باسن و از بین بردن چین و چروک و همچنین افزایش سایز آلت تناسلی استفاده می کنند. البته برای این منظور باید 96 درصد از روغن خراطین به کرم ایزنفتیدا اختصاص داشته باشد. در فرآیند تهیه روغن خراطین از روغن زالو نیز به دلیل داشتن مقادیری کلاژن استفاده می شود که این میزان نسبت به روغن ایزنفتیدا باید 1 به 50 باشد.


تاریخچه روغن خراطین


روغن خراطین تاریخچه ای طولانی و دراز دارد. در بسیاری از کتاب های قدیمی، از این روغن به عنوان معجزه گر یاد شده است. ابن سینا، دانشمند بزرگ در کتاب قرابادین خود چنین می گوید:
"کرمی را یافتم که دارای بدنه ای اسفنجی بوده و خواصی همچون روغن زالو را داشت".
حکیم ابن سینا در آن زمان راجع به کرم ایزینفتیدا یا همان کرم مورد استفاده در روغن خراطین سخن به میان آورد. این کرم با زالو متفاوت بوده؛ البته از نظر خاصیت حجم دهندگی و کلاژن سازی بسیار شبیه به هم می باشند.


مدت زمان مصرف روغن خراطین جهت تاثیرگذاری بیشتر


حداقل باید روغن خراطین را هر شب به مدت 2 هفته مورد استفاده قرار داد. حتی می توانید جهت مشاهده تغییرات اندام های خود، عکس قبل و بعد بگیرید. یعنی پیش از این که از روغن استفاده نمایید، از اندام خود عکس گرفته و این کار را هر هفته انجام دهید تا به مرور شاهد پیشرفت کار باشید. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از خواص روغن خراطین بهتر است نوع کاملا خالص و اصل آن را خریداری کنید. متاسفانه امروزه روغن های ناخالص بسیاری روانه بازار می شود که نتیجه ای را برای مصرف کننده به ارمغان نمی آورد. به همین دلیل ممکن است شما را از ادامه کار دلسرد کند. به شما پیشنهاد می کنیم جهت بهره مندی از فواید روغن خراطین آن را به صورت خالص خریداری کنید.


فواید روغن خراطین اصل


روغن خراطین اصل غنی از مواد معدنی و مفیدی همچون پروتئین، امگا 3، 6 و 9، الانتئین و ... است که هر کدام مزایای بسیاری را به دنبال دارد. در ادامه قصد داریم مهمترین فواید روغن خراطین اصل را به شما معرفی کنیم.

افزایش حجم اندام های بدن مانند سینه و باسن

یکی از دغدغه های خانم های امروزی، کوچک و شل بودن فرم سینه و باسن است. مهم ترین خاصیت روغن خراطین، بزرگ کردن اندام های بدن مانند سینه و باسن می باشد. روش کار به این صورت است که چند قطره از روغن را کف دست ریخته و آن را روی موضع مورد نظر مالش دهید. به مروز زمان و انجام مداوم این کار، خواهید دید که اعضای بدن تان به سایز مورد نظر خواهد رسید.

سفت کنندگی اعضای بدن مانند فرم سینه و باسن

از دیگر خواص اعجاب انگیز روغن خراطین می توان به سفت کنندگی اعضای بدن اشاره کرد. این روغن با خاصیت سفت کنندگی که دارد، شما را به فرم مناسب می رساند و می توانید به مرور زمان به اندام ایده آل خود دست یابید. فقط کافیست هر شب مقداری از روغن را کف دست های خود ریخته و آن را روی نقاط مورد نظر ماساژ دهید. روند فرم دهی بدن با استفاده از روغن بسیار چشمگیر خواهد بود و شما می توانید هر زمان که به فرم ایده آل رسیدید، از انجام آن دست بکشید.

از بین بردن جای جوش و زخم

جای جوش و زخم ممکن است به علت تخریب لایه اپیدرم و درم پوست، روی صورت باقی بماند. روغن خراطین به علت داشتن مقادیر بالایی از اسیدهای آمینه، قادر است ملانین های پوستی را به وسیله طیف T4 همرنگ کند. بدین معنی که لکه های پوستی و جای جوش را به هماهنگ ترین حالت ممکن با رنگ پوست می رساند.

 

درمان جای جوش با روغن خراطین

 

از بین بردن چین و چروک صورت

معمولا چین و چروک به علت افزایش سن و کمبود کلاژن رخ می دهد. روغن خراطین اصل دارای میزان قابل توجهی از الانتئین و کلاژن است که خطوط چین و چروک روی صورت را از بین برده و همسان با سطح پوست می کند. کلاژن موجود در این روغن نیز موجب ترمیم خطوط چین و چروک می شود.

 

درمان چین و چروک و پیری پوست با روغن خراطین

 

افزایش حجم لب و گونه

اگر از خواص حجم دهندگی روغن خراطین باخبر باشید، دیگر به سراغ تزریق ژل و جراحی های خطرناک نخواهید رفت. از آن جایی که این روغن عوارضی ندارد، روشی امن محسوب می شود و با خیال راحت می توانید آن را مصرف نمایید.

 

افزایش حجم لب با روغن خراطین

 

افزایش اعتماد به نفس

روغن خراطین قادر است مشکلات جنسی آقایان را نیز برطرف کند. به همین دلیل حس اعتماد به نفس و قدرت را به آن ها باز می گرداند.

افزایش گردش خون

روغن خراطین اصل با بازسازی عروق خونی، کمک شایانی به گردش خون می کند. افزایش گردش خون در آقایان می تواند لذت جنسی مضاعف را به دنبال داشته باشد.

درمان زودانزالی

از دیگر فواید روغن خراطین می توان به درمان زود انزالی اشاره کرد. در واقع با افزایش گردش خون، زودانزالی آقایان نیز برطرف می شود.

درمان چین و چروک زیر چشم

چین و چروک زیر چشم که با نام خطوط پنجه کلاغی شناخته می شوند، به وسیله مصرف مداوم روغن خراطین قابل درمان خواهد بود. جالب است بدانید که حتی بوتاکس نیز قادر به درمان خطوط پنجه کلاغی نخواهند بود.

 

درمان چین و چروک دور چشم با روغن خراطین

 

درمان گودی و پف زیر چشم

شاید درمان گودی و پف زیر چشم به وسیله روغن خراطین کمی زمان بر باشد، اما ناممکن نیست. این روغن کمک زیادی به از بین بردن گودی زیر چشم می کند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که از روغن خراطین می توان تنها مصرف موضعی انجام داد و وارد کردن آن به داخل چشم می تواند خطرات بسیاری را به دنبال داشته باشد.

فرم دهی به بافت های افتاده صورت

با افزایش سن، امکان تخریب لایه اپیدرم صورت و بروز افتادگی بافت ها وجود دارد که عموما در ناحیه لب ها و سینه ها اتفاق می افتد. با مصرف مداوم روغن خراطین می توانید از بروز افتادگی بافت ها پیشگیری کرده و حتی نسبت به درمان آن اقدام نمایید.

درمان خطوط خنده با روغن خراطین

از دیگر فواید روغن خراطین می توان به از بین بردن خطوط لب که از خنده ناشی می شود، اشاره کرد. مصرف مداوم این روغن می تواند خطوط خنده را در سریع ترین حالت ممکن از بین برده و چهره ای صاف و عاری از چین و چروک را برایتان به ارمغان بیاورد.

درمان لک صورت با روغن خراطین

همان طور که در بخش های قبل نیز به آن اشاره کردیم، روغن خراطین نه تنها در حجم دهی به اعضای بدن، بلکه در از بین بردن جای جوش، زخم و چین و چروک نیز کاربرد دارد. از بین بردن لک صورت نیز یکی دیگر از فواید روغن خراطین است. این روغن با داشتن مقادیر بسیاری ویتامین ای و کلاژن، انواع لک های صورت را در کمتر از سه ماه درمان کند.

 

درمان لک صورت با روغن خراطین

 

کمک به عضله سازی ورزشکاران با روغن خراطین

اکثر ورزشکاران برای افزایش حجم عضلات خود از مکمل های ورزشی که گاها آثار مخربی روی کبد و سیستم گوارشی نیز دارند، استفاده می کنند. ورزشکاران می توانند با استفاده از روغن خراطین، حجم عضلات خود را افزایش داده و این عوارض را در بدن خود بسیار کاهش دهند.

 

افزایش حجم عضله ورزشکاران با روغن خراطین


نحوه صحیح مصرف روغن خراطین


ترجیحا قبل از خواب، پوست ناحیه مورد نظر از بدن یا صورت را شستشو دهید تا روغن بهتر جذب بدن شود. پس از این که پوست خشک شد، 3 الی 5 قطره از روغن خراطین را روی کف دست بریزید و به خوبی کف دو دست را به هم مالش دهید. توجه داشته باشید که نحوه ماساژ دادن برای حجیم کردن طولی یا عرضی متفاوت است. بدین معنی که ماساژ باید متناسب با اندام صورت گیرد: دورانی، پنی مور، پنی لس و تپ یا همان ضربه ای. سعی کنید هر 24 ساعت ماساژ پوست با روغن را تکرار کنید. همچنین، در طول دوره درمان، آب به اندازه کافی بنوشید.

 

طرز مصرف روغن خراطین برای ورزشکاران


نقاطی از بدن که قصد عضله سازی آن را دارید، مشخص نمایید. سعی کنید قسمتی را که می خواهید حجم دهید، بیشتر تحت فشار قرار دهید و از آن کار بکشید. پس از این که فعالیت ورزشی شما به اتمام رسید، دوش بگیرید و محل مورد نظر را به طور کامل با روغن خراطین ماساژ دهید. اجازه دهید روغن برای مدت زمان 24 ساعت روی بدن شما بماند تا حسابی جذب شود و سپس شستشو دهید.


نحوه تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی


روغن خراطین اصل دارای غلظت بسیار زیاد و رنگ قهوه ای تیره است. هنگام خرید روغن بسیار دقت کنید و محتویات ظرف را به خوبی تکان دهید تا متوجه غلظت و رنگ تیره آن شوید. علاوه بر این، می توانید تکه های ریز کرم ایزینفتیدا را درون محتویات ظرف روغن خراطین مشاهده نمایید.


تکنولوژی بدون پایه در روغن گیری به چه معناست؟


تکنولوژی روغن گیری بدون پایه به معنای این است که در تهیه روغن خراطین از هیچ روغن دیگری بری بستر ساخت استفاده نشده است. استفاده از روغن های بستر ساز مانند کنجد، شاهدانه، آفتابگردان و ... باعث ایجاد ناخالصی فراوان در روغن خراطین می شود. توجه داشته باشید که روغن خراطین اصل خیلی زود فاسد می شود و شما باید بسته خریداری شده را ظرف یک ماه مصرف کنید.


عوارض روغن خراطین


به یاد داشته باشید که روغن خراطین اصل هیچ گونه عوارضی را به دنبال ندارد. در صورتی که در ساخت روغن خراطین از روغن های متفرقه استفاده شده باشد، عوارضی همچون جوش و آکنه را به دنبال خواهد داشت. به طور کلی می توان گفت که عوارض روغن خراطین زمانی پدیدار می شود که روغن مصرفی شما خالص نباشد.

 

همه چیز درباره فواید روغن خراطین


طرز تهیه روغن خراطین اصل


برای هر 30 گرم روغن حدود یک کیلو گرم کرم ایزنفتیدا نیاز خواهید داشت. کرم ها را در ظرفی ریخته و یک و نیم کیلوگرم آب به آن اضافه می کنیم. درب ظرف را می بندیم و تنها یک راه تنفس برای آن ها ایجاد می کنیم. ظرف را در محیطی با دما 25 الی 30 درجه به مدت 45 روز نگهداری می کنیم تا آب بخار شود و کرم ها رطوبت را به خود جذب و ورم کرده باشند. پس از آن که کرم ها رطوبت کافی را به خود جذب کردند، آن ها را در ظرفی موسوم به بادرنجان ریخته و به مدت 45 دقیقه در Oven قرار می دهیم. پس از این که فرآیند روغن گیری را انجام دادیم آن را از صافی رد می کنیم.
ترکیب جوز هندی و روغن خراطین در روند افزایش حجم اعضای بدن بسیار موثر است. اگر می خواهید تاثیر این روغن به حداکثر خود برسد، می توانید در ترکیب آن از جوز هندی استفاده نمایید. از خواص جوز هندی می توان به افزایش گردش خون به میزان چند برابر اشاره کرد.
به یاد داشته باشید که تعریق زیاد می تواند روند حجم دهی به بدن را کاهش دهد. به همین دلیل توصیه می شود روغن خراطین را در فصول سرد سال استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. اگر تمرینات ورزشی نیز انجام می دهید، بهتر است مصرف آب و مایعات را افزایش دهید.

 

در این مطلب که پیش رو دارید، به بررسی فواید روغن خراطین پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرد. چنانچه شما هم تجربه جدیدی از مصرف این روغن دارید، از طریق قسمت کامنت با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

شنبه 12 مرداد 1398 - 08:56:00
بیخشید روغن
شنبه 12 مرداد 1398 - 08:53:45
این زوغن تو شهر زابل هم پیدامیشه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: