سه شنبه 30 دی 1399 - 12:46:44

تکنیک فیلینگز Phi lings چیست؟

 

جوانسازی و از بین بردن چین و چروک پوست

از بین بردن لکه پوست با تکنیک فیلینگز

 

همه چیز درباره تکنیک فیلینگز

 

فیلینگز شامل دو نوع درمان Phi-Ion فی یون و Microneedling میکرونیدلینگ است که برای جوانسازی پوست و ضد پیری کاربرد دارند. در واقع روش Phi lings نه تنها چین و چروک را صاف و برطرف می کند، بلکه با انجام فعالیت های کاملا طبیعی راهی برای سنتز الیاف پوست و به دنبال آن جوانسازی ایجاد می نماید.


فی یون چیست؟


Phi-Ion درمانی غیر جراحی است که از یک وسیله برای بهبود انرژی در قالب پلاسما برای جوانسازی پوست با بهبود خطوط صورت و چین و چروک های پوستی همراه با بهبود رنگدانه های پوستی استفاده می کند. این امر بر پایه ایجاد یک سری نقاط کوچک است که در امتداد خطوط روی پوست اجرا می شوند. فییون شامل یونیزه شدن گازهای حاصل از هوای جوی برای ایجاد ترشح میکروالکتریکی می باشد که باعث تصعید (تبدیل مواد جامد به گاز) لایه سطحی پوست می شود. این فرآیند باعث انقباض و سفت شدن سریع فیبرهای پوستی می شود تا اثرات لیفت، بازسازی و جوانسازی را ایجاد نماید.


میکرونیدلینگ چیست؟


میکرونیدلینگ یک روش درمانی بسیار کارآمد و با حداقل تهاجم است که برای جوانسازی پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این روش با هدف تحریک فرآیندهای طبیعی تولید و بازاسزی کلاژن، با استفاده از سوزن های ریز برای ایجاد صدها سوراخ کوچک و نامرئی در لایه سطحی پوست انجام می شود. توانایی میکروبلیدینگ در تحریک رشد کلاژن و الاستین است که در نتیجه، پوست جوان به نظر می رسد. محصولات موضعی و انجام کرم های درمانی که بلافاصله پس از میکرونیدلینگ جذب پوست می شوند، تاثیرگذاری بیشتر و بهتری خواهند داشت.

 

تاثیر تکنیک فیلینگز در جوانسازی و از بین بردن لک پوست


روش انجام فیلینگز


در اولین مرحله از تکنیک فیلینگز، محلول ژل، ویتامین ها و اسید هیالورونیک به زیر پوست تزریق می شود که موجب جذب بهتر آب شده و به هیدراتاسیون عمقی پوست می انجامد. در مرحله دوم، از روش های میکرونیدلینگ برای درمان چین و چروک پوست استفاده می شود. مرحله اول در سفت شدگی فوری پوست موثر بوده و مرحله دوم به تشکیل هدفمند بافت ها کمک می کند تا سطح پوست صاف شود و از به وجود آمدن چروک های بیشتر جلوگیری به عمل می آید.
حین انجام میکرونیدلینگ، میکرونیدل ها به عمق 0.2 تا 0.75 میلی متری پوست نفوذ می کنند. این روش کاملا بدون درد است. در لایه سطحی پوست، میکروکانن های نامرئی به عنوان مسیرهای حمل و نقل درون پوست به وجود می آیند. تشکیل میکروکانن اثرات مختلفی دارد: تولید کلاژن در پوست را تحریک می کنند، باعث تحریک عروق شده و کاربرد ترانس اپیدرمی محصولات را مستقیما در درم امکان پذیر می کنند.


فواید تکنیک فیلینگز


- تجدید حیات در پوست
- افزایش تولید کلاژن
- صافی پوست
- از بین بردن چین و چروک
- بدون نیاز به جراحی


چه زمانی باید از روش فیلینگز استفاده کرد؟


افرادی که روی سطوح پوست صورت و بدنشان لک دارد، دارای چین و چروک در نواحی پلک، خطوط خنده یا روی دست هایشان هستند و اینکه تمایل دارند پیری پوست خود را به تعویق بیندازند، می توانند از روش فی لینگز Phi lings استفاده نمایند.

 

کاربرد فیلینگز


مراقبت های بعد از فیلینگز


بلافاصله بعد از انجام فیلینگز می توانید از دو نوع کرم برای محافظت بیشتر استفاده کنید:

- Skin Candy Anti Shock
- Skin Candy Sun and Sweat

 

توجه داشته باشید این دو محصول نباید به طور همزمان مورد استفاده قرار گیرند. سایر نکاتی که باید رعایت کنید، بدین شرح است:

- صورت و به طور کلی ناحیه مورد نظر را تا 12 ساعت شستشو ندهید.
- تا 24 ساعت در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید
- تا 24 ساعت از مصرف لوازم آرایشی خودداری کنید
- تا 48 ساعت از مصرف انواع فوندیشن و کرم پودر خودداری کنید
- تا سه روز از رفتن به استخر، سونا و جکوزی اجتناب نمایید
- تا دو روز از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید
- اگر از بوتاکس یا فیلر استفاده می کنید، تا سه هفته باید خودداری کنید

 

آموزش فیلینگز در آکادمی فی

آکادمی فی یکی از کامل ترین و جامع ترین مراکز آموزش فیلینگز است که جهت آشنایی بیشتر می توانید به لینک درج شده مراجعه کنید. همچنین، برای آشنایی با سطوح آموزشی فی آکادمی، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

تکنسین فیلینگز

تکنسین به هنرجویی گفته می شود که دوره آموزشی فی اینجکشن را که تحت نظر کرفت مستر برگزار شده، به خوبی پشت سر گذاشته و موفق به کسب مدرک شده است. پس از این دوره، هر تکنسین موفق به کسب کد، شماره گواهی و لوگو در سایت می شود. اگر تکنسین بخواهد در کار خود پیشرفت کند و به مدارج بالاتر دست یابد، باید سخت تلاش کند و نمونه کارهای باکیفیت بسیاری از خود منتشر نماید. همچنین باید خود را در همه تکنیک های جدید بروزرسانی کند. برای این که تکنسین بتواند به سطح بعد ارتقا پیدا کند، حداقل 6 ماه باید صبر و تلاش کند. پس از این زمان اگر همه استادان تایید کنند، می تواند عناوین بالاتر را کسب نماید.

کارشناس ارشد فیلینگز

هر تکنسینی که حداقل به مدت 6 ماه در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد و نمونه کارهای خود را منتشر کند، در صورت تایید استادان بالارتبه می تواند به این عنوان دست یابد. پیگمنت آرتیست هایی که معتقدند آثار و نمونه کارهای آن ها به قدر کافی خوب است، می توانند 5 مورد از برترین اثرهای خود را به آدرس ایمیل فی آکادمی ارسال کنند. سپس کارشناسان تایید می کنند که آیا شخص استحقاق کسب رتبه بالاتر را دارد یا خیر. با تبدیل شدن به یک سنیور فی اینجکشن، شما یک لوگو جدید دریافت می کنید و همراه با اطلاعات جدید روی سایت قرار می گیرید. کارشناس ارشد فی اینجکشن با ساخت ویدئوهای آموزشی و اقدام به برگزاری ورکشاپ ها می تواند شانس خود را برای دستیار استاد شدن محک بزند. همچنین، می تواند در صورت داشتن هنرجویان زیاد، به عنوان دستیار در کنار استادان به فعالیت بپردازد.

دستیار مستر Master Assistant

دستیار مستر یک آرتیست فعال و به عنوان همراه استادان بالارتبه شناخته می شود. دستیار به هنرجویان هنگام کار عملی کمک می کند. همچنین در صورت صلاح دید استادان بالارتبه، می تواند آموزش دوره های تئوری را نیز به عهده بگیرد. وی می تواند سخنرانی هایی را در رابطه با آموزش و همچنین توصیه هایی را جهت پیشرفت دانشجویان ارائه دهد. دستیار مستر بسته به کشور زندگی خود و اینکه آیا تعداد کافی از هم رده های وی در آنجا وجود دارد، توسط آکادمی به عنوان کرفت مستر انتخاب می شود.

کرفت مستر Craft Master

وظیفه کرفت مستر نیز این است که به هنرجویان کمک کند تا از تمام سطوح عبور کرده و موفق به دریافت گواهینامه شوند. ایشان می تواند علاوه بر انتقال دانش خود به هنرجویان، نظراتی در مورد رنگدانه ها، انواع پوست، ابزار، بهداشت و غیره نیز ارائه کنند. کرفت مستر موظف است نوآوری ها و سخنرانی هایی را که لازم می داند را به دستیار مستر ارائه کند و یک فیلم روی مدل زنده در آکادمی ضبط کند. کرفت مستر در صورت تایید برانکو بابیچ می تواند به سطح بالاتر صعود کند.

گرند مستر Grand Master

کرفت مستری که بیش از 100 هنرجو در یک سال داشته باشد و بیش از یک سال در منصب خود مانده باشد، می تواند به آخرین رده فی آکادمی یعنی استاد بزرگ دست یابد. استاد بزرگ باید یک سبک منحصر بفرد و جدیدی از خود ارائه دهد که توسط داوران پذیرفته شود. هر کرفت مستری که تکنیک منحصربفرد خود را ایجاد کند یا به پیشرفت تکنیک های موجود کمک کند،‌ شایسته دستیابی به عنوان گرند مستر را خواهد داشت.

 

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: