جمعه 10 بهمن 1399 - 23:31:13

درمارولر

 

سرم پوستی متناسب برای میکرونیدلینگ

انتخاب دستگاه درمارولر خانگی

 

دستگاه درمارولر خانگی

 

 

آیا می دانید با استفاده از درمارولر می توان کیسه های زیر چشم را به طور دائم از بین برد؟ درمارولر علاوه بر از بین بردن کیسه های زیر چشم، در از بین بردن جای زخم و آکنه و همچنین چین و چروک پوستی نیز موثر واقع می شود. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم همه چیز در مورد دستگاه درمارولر را مورد بررسی قرار دهیم. از اندازه سوزن ها گرفته تا سرم هایی که می توان حین انجام میکرونیدلینگ استفاده کرد. پس با ما همراه باشید.


دستگاه درمارولر چگونه کار می کند؟


غلتک درمارولر حاوی سزن های کوچکی است. هنگام استفاده این سوزن ها باعث ایجاد صدمات میکروبی روی پوست می شوند که به نوبه خود باعث تولید کلاژن و الاستین شده و کاهش روند پیری پوست را به دنبال خواهد داشت. استفاده از درمارولر منجر به استحکام پوست و درمان لکه های پوستی خواهد شد.
درمارولر یک روش ایده آل برای پر کردن خطوط و چین و چروک صورت است. همچنین، از شدت خطوط و تیرگی دور چشم می کاهد. درمارولر در از بین بردن جای زخم و جوش های آکنه نیز بسیار مفید است؛ چرا که قدرت نفوذ آن به داخل پوست بسیار زیاد است. زمانی که همزمان با میکرونیدلینگ از سرم های مخصوص استفاده شود، جذب مواد را تا 90 درصد افزایش می دهد.
برای معالجه بهتر پوست در مطب متخصصان پوست، از یک قلم درما، یک دستگاه میکرو سوزنی الکترونیکی استفاده می شود که هنگام سوراخ شدن پوست نوسان می کند. این نوع درمان ها معمولا نتایج فوری و چشمگیری دارند؛ اما عوارض جانبی مانند درد و خونریزی نیز به دنبال خواهند داشت. علاوه بر این، پرهزینه هستند. خوشبختانه شما می توانید از یک درمارولر غلتکی ارزان قیمت تر در منزل استفاده کنید و با مصرف مداوم و نگهداری اصولی، نتایج بسیار خوبی را کسب نمایید. همچنین، درد بسیار کمتری را نیز خواهد داشت.

 

نحوه کار با دستگاه درمارولر


چگونه می توان درمارولر خانگی انتخاب کرد؟


اول از همه مطمئن شوید که درمارولر را از فروشگاه معتبر خریداری می کنید. مورد بعدی که باید در نظر بگیرید، اندازه سوزن است. حتما فقط از سوزن هایی با اندازه 0.3 میلی متر یا پایین تر استفاده کنید؛ زیرا سوزن های ضخیم تر خطر آسیب رساندن به پوست را به دنبال دارند. به خصوص در مناطق ظریف اطراف چشم و لب. اگر می خواهید یک درمان میکرونیدلینگ با سوزن های ضخیم و عمیق تر را انجام دهید، توصیه می کنیم نزد متخصص بروید.


انتخاب سرم های مناسب برای میکرونیدلینگ


یکی از اصلی ترین نکات استفاده از میکرونیدلینگ خانگی این است که با استفاده از سرم های مخصوص کارایی را به حداکثر برسانیم. خرید سرم مناسب با ترکیبات مفید برای به دست آوردن بیشترین فایده و همچنین عارضه جانبی بسیار مهم است. سعی کنید فرمول هایی را انتخاب کنید که حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک، سلول های بنیادی، پپتیدها و فاکتورهای رشد باشد. اینها ترکیباتی هستند که تاثیر میکرونیدلینگ را برای تحریک کلاژن، سرعت بخشیدن به گردش سلول، از بین بردن خطوط ریز چهره، افزایش می دهند. محصولاتی را انتخاب نکنید که دارای مواد فعال مانند رتینول باشند؛ چرا که منجر به بروز حساسیت و سوزش می شوند.

 

نحوه کار با سرم و دستگاه میکرونیدلینگ

 


پوست خود را ابتدا شستشو دهید و سپس با استفاده از یک لایه بردار شیمیایی یا آنزیم میوه لایه برداری کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا با افزایش جذب مواد، بهترین نتیجه را کسب نمایید. پس از کشیدن درمارولر روی پوست، یک یا دو لایه از سرم مورد نظر را به صورت بزنید. دوباره درمارولر را به آرامی به صورت افقی و مورب روی پوست بکشید. همه نقاط گونه ها، پیشانی، چانه، لب و گردن را به خوبی درمارولر بکشید. نیازی به فشار وارد کردن بیش از حد نیست. توجه داشته باشید که پوست لب و پلک بسیار نازک و حساس هستند. هرگز سرم و رولر را روی پلک ها نمالید. برای دور پلک می توان از درمارولر مخصوص استفاده کرد.


استفاده از دستگاه درمارولر کاملا به خود شما بستگی دارد. شما می توانید میکرونیدلینگ را با اطمینان چند بار در هفته استفاده کنید. میزان استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ به نوع مشکلات پوستی شما بستگی دارد. مثلا اگر قصد برطرف کردن خطوط چین و چروک پوستی را دارید، باید بیشتر از دستگاه درمارولر استفاده نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: