چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 18:22:09

آموزش جوانسازی پوست به روش جدید

 

آموزش جوانسازی پوست با دستگاه پلاژن

آموزش کار با دستگاه میکرونیدلینگ یا مزونیدلینگ

 

آموزش جوانسازی پوست به روش جدید

 

 

لیست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

جوانسازی پوست با دستگاه پلاژن

آموزش جوانسازی دور چشم

راهکارهای جوانسازی پوست در خانه

آموزش میکرونیدلینگ – مزونیدلینگ پوست

 

 

توجه و مراقبت های پوستی از اهمیت زیادی برخوردار است. برای اینکه همیشه پوست سالم و بانشاطی داشته باشیم، باید از روش های نوین جوانسازی پوست استفاده کنیم. امروزه راهکارهای بسیاری برای جوانسازی پوست روانه بازار شده اند که هر یک مزایا و کاربردهای خاص خودش را دارد. ما در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم آموزش جوانسازی پوست با دستگاه پلاژن را خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.


جوانسازی پوست با دستگاه پلاژن


از دستگاه پلاژن به منظور جوانسازی پوست، روشن سازی و همچنین فشیال و پاکسازی های حرفه ای پوست استفاده می شود. این دستگاه دارای هندپیس های مختلفی است که از هر کدام جهت مقاصد مختلف استفاده می شود.
به عنوان مثال می توان از هندپیس روشن کننده برای تغییر رنگ پوست استفاده کرد. برای این کار می توان از ژل روشن کننده و همچنین قرص مخصوص که در قسمت سری هندپیس قرار می گیرد، استفاده کرد. برای کار با دستگاه پلاژن، ابتدا دکمه ران را می زنیم تا دستگاه شروع به کار کند.
سپس باید گزینه اکسیژنو را برای انجام عملیات روشن کنندگی پوست انتخاب کرد. سایر گزینه های دستگاه را نیز با توجه به شرایط پوستی مراجعه کننده، انتخاب می کنیم. به همین ترتیب، زمان و درجه ای که قصد داریم دستگاه را با آن به کار بیندازیم را نیز انتخاب می کنیم.

 

دستگاه پلاژن


پس از ست کردن تنظیمات مربوطه، نوبت به انجام عملیات می رسد. ابتدا ژل روشن کننده پلاژن را با استفاده از یک براش تمیز روی سطح پوست قرار می دهیم. کل پوست صورت به جز دور چشم ها و لب ها باید به این ژل آغشته شود. سپس قرص مخصوص را روی سری هندپیس قرار می دهیم و با توجه به ضخامت پوست کلاینت، شروع به ماساژ دادن آن روی صورت می کنیم.
با حرکات دورانی از پایین به سمت بالا، هندپیس را روی پوست ماساژ می دهیم. استفاده از ژل به روشن تر شدن پوست مشتری شما کمک بیشتری می کند. علاوه بر این، در یکدست شدن و آبرسانی بیشتر پوست نیز موثر واقع می شود.
می توان حین کار در مورد شرایط پوستی کلاینت از وی سوالاتی بپرسید تا ببینید آیا انجام پلاژن با سوزش همراه است یا خیر؟ شما می توانید با توجه به پوست و مقاومت آن، لایه برداری را نیز انجام دهید.
در صورتی که پوست کلاینت شما بسیار خشک و دهیدراته باشد، می توانید از ماسک ورقه طلا برای آبرسانی بیشتر پوست استفاده کرد. ماسک ورق طلا را با استفاده از سرم الاستین روی پوست قرار می دهیم تا بهتر جذب آن شود. سرم الاستین به افزایش حالت ارتجاعی پوست کمک بسیاری می کند. برای این کار ابتدا باید کل نواحی پوست را آغشته به سرم الاستین کنیم. کمی با دست ماساژ می دهیم تا خوب جذب پوست شود.
در مرحله بعد باید ورق های طلا که از قبل برش دادیم را روی پوست قرار می دهیم. دوباره از سرم الاستین برای پوست استفاده کرده تا به افزایش جذب مواد کمک بیشتری کند. پوست را ماساژ می دهیم تا هم سرم و هم ورق طلا کامل به خورد پوست برود.
شما می توانید برای اینکه پوست را برای جذب بیشتر مواد تحریک کنید، از لایت تراپی استفاده نمایید. لایت تراپی یا نور درمانی دارای چندین اشعه است که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند. در این مرحله ما از نور قرمز دستگاه لایت تراپی استفاده می کنیم. نور قرمز پوست را برای کلاژن سازی بیشتر تحریک می کند.
پس از اتمام مدت مکث مورد نیاز، کار جوانسازی پوست با دستگاه پلاژن نیز به اتمام می رسد.

 

جوانسازی پوست با دستگاه پلاژن

 


آموزش جوانسازی دور چشم


برای جوانسازی دور چشم می توان از پکیج تخصصی محصولات از برند تگودر اسپانیا و همچنین ناتاردم کانادا استفاده کرد. استفاده از این مواد تخصصی باعث می شود خط و خطوط ریز دور چشم کلاینت به خوبی برطرف و پوست به خوبی جوانسازی و باطراوت شود. با این روش می توان تیرگی ها و پف دور چشم را نیز به خوبی از بین برد.
جوانسازی دور چشم دارای سه مرحله اصلی است. در مرحله اول باید از پد کلاژن ساز استفاده کرد. این محصول را دور چشم کلاینت قرار می دهیم و با استفاده از سری آر اف دستگاه هیدروفشیال نسبت به ماساژ این ناحیه اقدام می کنیم. این کار به آبرسانی بهتر پور چشم کمک بیشتری می کند.
در مرحله بعد از سرم دور چشم تگودر اسپانیا استفاده می کنیم. میزان یک پاف از این سرم در زیر هر پلک کفایت می کند. سپس با ماساژ و ضربه انگشت های دست آن را خوب جذب پوست می کنیم. در مرحله سوم و آخر باید از ماسک لاتکس دور چشم از برند ناتادرم کانادا استفاده کرد. این محصول به محض استفاده حالت خمیری شکل پیدا می کند و رنگ آبی دارد.
این محصول نه تنها در جوانسازی پوست دور پلک موثر است، بلکه در تقویت مژه ها نیز تاثیر بسزایی دارد. شما با کمک ماسک ناتادرم می توانید به راحتی چین و چروک های ریز دور چشم را برطرف کرده و از به وجود آمدن چروک های بیشتر و بزرگ تر جلوگیری نمایید. پس از قرار دادن این ماسک روی دور چشم، یک ربع صبر می کنیم تا روی پوست کاملا خشک شود. سپس به راحتی آن را از روی پلک بر می داریم و باقی مانده مواد را با یک پد از روی پوست بر می داریم.
به این ترتیب، جوانسازی پوست دور چشم نیز به راحتی انجام می شود.

 

بهترین برند سرم دور چشم

 


راهکارهای جوانسازی پوست در خانه


برای جوانسازی پوست در خانه، ابتدا باید صورت را با استفاده از میسلار واتر پاک می کنیم. در مرحله بعد از یک شوینده ملایم و متناسب با نوع پوست پاکسازی کرد تا عاری از هر گونه گرد و خاک و همچنین پسماندهای آرایشی شود. سپس از یک تونر مناسب استفاده می کنیم تا باقی مانده ژل شستشو یا شوینده به خوبی از روی پوست برداشته شود.
در مرحله بعد از یک پیلینگ سطحی استفاده می کنیم تا پوست در برابر عملیات جوانسازی بهتر جواب بدهد. برای این کار یک لایه از ماسک لایه بردار را با براش تمیز روی پوست قرار می دهیم و در همه نقاط خوب پخش می کنیم. سپس با دست شروع به ماساژ دادن صورت می کنیم.
شما می توانید برای جوانسازی بهتر پوست از یک دستگاه مخصوص استفاده کنید. این دستگاه می تواند با امواج رادیویی کار کند و برای سفت شدن و همچنین لیپولیز بافت چربی پوست موثر واقع می شود. این دستگاه در بافت های عمقی پوست تولید گرما می کند تا منجر به تحریک فیبروبلاست ها و افزایش گردش خون شود تا به این ترتیب، کلاژن سازی و جوانسازی انجام شود.
بهتر است از سری بزرگتر هندپیس برای نواحی مانند گونه و چانه و از سری کوچکتر هندپیس برای نواحی حساس تر مانند دور چشم استفاده کنید. برای کار با دستگاه ابتدا باید مواد جوانسازی متناسب با نوع پوست را روی صورت قرار دهیم. سپس دستگاه را روشن کرده و درجه آن را روی عدد یک تنظیم می کنیم. هندپیس کوچکتر را روی دور چشم و نواحی پیشانی قرار داده و به آهستگی ماساژ می دهیم.
از هندپیس بزرگتر برای گونه و چانه استفاده کرد و دستگاه را با حرکات رو به بالا روی پوست می کشیم. پس از اینکه از دستگاه جوانسازی کننده استفاده کردیم، باقی مانده مواد را با استفاده از یک تونر مناسب از بین می بریم.

 

آموزش جوانسازی پوست در خانه

 


آموزش میکرونیدلینگ – مزونیدلینگ پوست


میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست است که با استفاده از سوزن های بسیار ریزی که دارد، سوراخ هایی را در سطح پوست ایجاد می کند. این دستگاه با عمق نفوذی که در لایه درم پوست ایجاد می کند، کلاژن و الاستین از بین رفته را ترمیم می کند. از میکرونیدلینگ برای درمان لک های پوستی، جای جوش، از بین بردن جای اسکار و سوختگی، ترک های ناشی از بارداری و چاقی و همچنین جای بخیه و عمل جراحی می توان استفاده کرد.
در مرحله اول از میکرونیدلینگ یا مزونیدلینگ، ابتدا باید روی پوست کلاینت را یک پاکسازی سطحی انجام داد. با این کار، لایه شاخی، آلودگی ها و همچنین پسماندهای آرایشی روی سطح پوست مشتری به خوبی از بین خواهد رفت. سپس از یک بی حسی موضعی برای کاور کردن سطح پوست استفاده می کنیم. بی حسی باید حدود 30 الی 40 دقیقه روی پوست باقی بماند تا تاثیر خود را بگذارد.

 

آموزش میکرونیدلینگ پوست


در مرحله بعد بی حسی را از روی پوست بر می داریم و صورت را با سرم شستشو پاک می کنیم. برای کار با دستگاه، ابتدا باید مقداری از کوکتل جوانسازی پوست را روی صورت ریخته و دستگاه را با حرکات دورانی روی آن ماساژ می دهیم. معمولا مزوهای متنوعی برای انجام میکرونیدلینگ یا مزونیدلینگ به کار می رود که شما می تواند بر اساس نیازهای خود از آن استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که برای انجام میکرونیدیلنگ، نیازی به وارد کردن فشار نیست. کار با دستگاه میکرونیدیلنگ عوارض خاصی ندارد. ممکن است پس از انجام کمی پوست دچار التهاب شود که پس از گذشت مدت زمان اندکی برطرف خواهد شد. سرعت حرکات دست باید بسیار کنترل شده باشد.
این روش برای از بین بردن چین و چروک های پوستی و لیفت صورت بسیار مناسب است. البته باید توجه داشته باشید که تنها چین و چروک های سطحی را با استفاده از میکرونیدیلنگ یا مزونیدلینگ می توان از بین برد و در صورتی که مدت زمان زیادی از بروز چین و چروک ها گذشته باشد، دستگاه کارایی لازم را نخواهد داشت.
بسته به نیاز پوستی هر فرد، تعداد جلسات انجام میکرونیدلینگ می تواند متفاوت باشد. معمولا باید اطراف بینی و اطراف دهان را خیلی سطحی تر کار کرد. اطراف چشم را نیز باید خیلی سطحی تر انجام داد. پس از اینکه همه نقاط را با استفاده از مزونیدلینگ ماساژ دادیم، یک مکث 10 دقیقه ای می کنیم تا مواد جذب پوست شود. سپس از یک ماسک نقابی خنک کننده و ضد التهاب برای از بین بردن قرمزی و التهاب پوست استفاده می کنیم. این ماسک را می توان حدود یک ربع تا بیست دقیقه روی پوست قرار داد.

 

راهکارهای جوانسازی پوست صورت

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 25 بهمن 1400 - 00:52:41
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: