شنبه 22 آذر 1399 - 12:44:12

آموزش مرحله به مرحله پارافین تراپی

 

 

مراحل پارافین تراپی دست

آموزش پارافین تراپی + عکس

 

آموزش مرحله به مرحله پارافین تراپی دست

 

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

نکات قبل از پارافین تراپی

آموزش پارافین تراپی دست

نحوه ریموو کردن پارافین تراپی

 

 

قبل از انجام مانیکور، بهتر است از پارافین تراپی جهت نرم و لطیف شدن پوست دست و همچنین ناخن ها استفاده کرد. وکس پارافین باعث می شود سرعت گردش خون افزایش یابد؛ به همین دلیل برای بیماری های آرتروز و درد مفاصل نیز بسیار مفید واقع می شود. همچنین، پوست دست را رطوبت و آبرسانی می کند و در ترمیم آن بسیار موثر است. به همین دلیل می توان گفت روش پارافین تراپی برای افرادی که از پوست دست خشک رنج می برند، بسیار تاثیرگذار است.

 

نکات قبل از پارافین تراپی


پارافین تراپی دارای یک نوع دستگاه خاص است که می توان وکس را در آن گرم کرد و دست ها را در آن قرار داد. قبل از انجام پارافین تراپی، دستورالعمل محصول را به خوبی مطالعه کنید. زیرا برخی دستگاه های پارافین تراپی از لحاظ عملکرد متفاوت از هم هستند. تعدادی دکمه برای تنظیم حرارت و سایر قابلیت ها روی دستگاه درج شده که با مطالعه آن می توانید راحت تر با آن کار نمایید. توجه داشته باشید که حرارت دستگاه بسیار مهم است و باید روی درجه خاصی آن را تنظیم کنید. در صورتی که دستورالعمل دستگاه را به خوبی مطالعه نکنید، احتمال آسیب دیدگی ناشی از گرمای بیش از حد وجود دارد.

 

آموزش مرحله به مرحله پارافین تراپی دست

 


آموزش پارافین تراپی دست


قبل از انجام پارافین تراپی، ابتدا هر گونه دستبند، انگشتر، ساعت و ... را از دست های خود در بیاورید. اگر ناخن هایتان را از قبل لاک زده اید، توصیه می کنیم آن را پاک کنید. دست های خود را کاملا با آب و صابون مایع بشویید. در مرحله بعد از ژل ضد عفونی کننده برای از بین بردن آلودگی های سطح دست استفاده می کنیم. به خوبی تمام نقاط دست ها تا آرنج را ژل ضد عفونی کننده می زنیم و چند ثانیه صبر می کنیم تا تاثیر بگذارد.

 

آموزش مرحله به مرحله پارافین تراپی دست

 


ابتدا نوک انگشت کوچک دست را داخل وکس پارافین قرار دهید و ببینید دمای آن برای شما مناسب است یا خیر. سپس سه یا چهار بار دست را داخل وکس پارافین فرو ببرید و خارج کنید. در آخر دست را داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید. سپس دست را داخل یک کیسه پارچه ای بگذارید و اجازه دهید چند دقیقه به همان شکل باقی بماند. در این فاصله به سراغ دست دیگر می رویم و تمام این مراحل را تکرار می کنیم.

 

آموزش مرحله به مرحله پارافین تراپی دست

 


هرگز هنگام پارافین تراپی مشتری خود را تنها نگذارید و از وی نخواهید که این مراحل را تنهایی انجام دهد. حضور و مانیتور کردن شما در تمامی مراحل پارافین تراپی الزامی است. با توجه به نوع درمان و سطح خشکی پوست دست می توانید مدت زمان مکث پارافین تراپی را 40 تا 60 دقیقه در نظر بگیرید. برای این که این مدت زمان انتظار را کاهش دهید و بیشترین کارایی را از پارافین تراپی دریافت کنید، می توانید از ترمال میتز استفاده کنید. این وسیله یک نوع هیتر برقی مخصوص است که از آن برای گرم شدن دست ها استفاده می شود. توجه داشته باشید که در این مرحله حتما باید از ترمال میتز مخصوص پارافین تراپی استفاده کنید نه از هر ابزار دیگر تا احتمال آسیب رسیدن را کاهش دهید.

 

آموزش مرحله به مرحله پارافین تراپی دست


نحوه ریموو کردن پارافین تراپی


ریموو کردن پارافین تراپی نیز بسیار راحت است. کافیست ابتدا دست ها را از ترمال میتز در بیاورید. سپس کیسه پارچه ای را از روی دست خارج کنید. در مرحله بعد کیسه پلاستیکی را همراه با وکس روی دست با هم گرفته و رو به سمت پایین فشار دهید تا به طور کامل ریموو شود. خواهید دید که وکس پارافین به راحتی و به صورت قالبی از روی دست خارج می شود.
توجه داشته باشید که از وکس استفاده شده روی دست ها نمی توان برای بار دوم استفاده کرد. برخی مراکز وکس پارافین یک بار استفاده شده را دوباره گرم می کنند و مورد استفاده قرار می دهند که کار بسیار اشتباهی است. به دلیل مسائل بهداشتی نباید وکس پارافین را بیش از یک بار استفاده کرد.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: