سه شنبه 01 خرداد 1397 - 16:04:55

هایلایتر را به کدام قسمت های صورت بزنیم

 

نکات مهم استفاده از هایلایتر

کاربرد هایلایتر 

 

 

 

احتمالا هایتلاتر یکی در دسترس ترین و در عین حال متفاوت ترین اختراعات لوازم آرایشی مدرن است. پیدا کردن رنگ هایلایتری به رنگ پوستتان بخورد و رنگ طبیعی پوستتان را برجسته تر و پر جلوه تر کند قطعا نقطه عطف آرایش صورت شما خواهد بود. اما جدیدا در تصاویر اینترنتی و عکس های پر زرق و برق مجلات در استفاده از هایلاتیتر مبالغه میشود. برای استفاده درست از هایلایتر به نحوی که اثر جذاب و درخشان کننده خود را به جا بذارد و در عین حال از زیاده روی در آن پرهیز شود، این مقاله از سایت آرایشگری رژلب را دنبال کنید.برای داشتن پوستی بی نقص نکات زیر را دنبال کنید

 

 

باید های استفاده از هایلایتر 

در تکنیک استفاده از هایلایتر برخی مناطق خاص صورت با استفاده از هایلایتر درخشان تر و برجسته تر از سایر نقاط صورت دیده میشوند.

 

  دو روش برای انجام این تکنیک وجود دارد

استفاده از یک زیر ساز یا کانسیلر روشن تر به عنوان هایلایتر

استفاده از پودر هایلایتر یا هایلایتر مایع در مرحله نهایی آرایش

 

 

محل هایی که میتوانید در آنها از هایلایتر استفاده کنید

بالای استخوان گونه، روی تیغه بینی، روی لب فوقانی، میان چانه و بن ابروها است.

برای استفاده از هایلایتر از براش مناسب استفاده کنید. براش  بادبزنی مناسب ترین نوع براش برای استفاده از هایلایتر است.

 

 هایلایتر مناسب پوست خودتان را پیدا کنید

از رنگ طبیعی پوست خودتان پیروی کنید. برای پوست های سفید و روشن رنگ هایلایتر هلویی روشن، بهتر است افرادی که تناژ پوستی مایل به زرد دارند از هایلایتر هایی با زمینه صورتی استفاده کنند و افرادی که پوست تیره یا سبزه دارند با هایلایتر هایی با تناژ برنزی یا طلایی زیبا ترخواهند شد.

 

هایلایتر پودری یا هایلایتر کرمی؟

انتخاب بین این دو بیشتر به سلیقه افراد مرتبط است اما تقریبا اغلب میکاپ آرتیست ها نوع کرمی آن را ترجیح میدهند و در پاسخ به علت این انتخاب  اینطور جواب دادند که: "من هایلایتر کرمی را بیشتر میپسندم. به نظر من استفاده از هایلایتر کرمی چهره را طبیعی تر نشان میدهد.اگر میخواهید تاثیر هایلایت را دوچندان کنید ابتدا از هایلایتر کرمی استفاده کنید و بعد کرم فاندیشن خود را در اطراف آن زده و با براش یا بلندر به خوبی محو کنید."

 

روش استفاده از هایلایتر

بهتر است برای دقت بیشتر در اجرای هایلایتر کرمی از انگشتانتان استفاده کنید به آرامی انگشتتان را به روی نقاط مورد نظر بزنید.

برای هایلایتر پودری از براش بادبزنی استفاده کنید و با لبه براش به آرامی پوستتان را لمس کنید.

 

استفاده از هایلایتر در آرایش 

 

 

هایلایتر را به کدام قسمت های صورت بزنیم

اساسا باید هایلایتر در نقاطی استفاده شود که در حالت طبیعی بعد از تابش نور براق تر از سایر نقاط میشوند و در صورت برجسته تر هستند. بنابر این اگر جایی در صورت شما نباید توجه را به خود جلب کند یا به صورت طبیعی برجسته دیده شود از زدن هایلایتر روی آن مناطق خود داری کنید. برای مثال اگر بینی شما بزرگ است نیاز به جلب توجه و برجسته سازی ندارد بنابراین روی بینی خود از هایلایتر استفاده نکنید.

همچنین از هایلایتر برای تغییر فرم صورتتان استفاده نکنید. با اینکار صورت شما به شدت مصنوعی میشود.

هایلایتر را به نحوی استفاده کنید که یک خط واضح در پوست شما ایجاد کند. سعی کنید هایلایتر را در صورتتان محو کنید تا خط واضحی باقی نماند.

هایلایتر میتواند بهترین دوست یا بدترین دشمن شما باشد، هیچ وقت از ابتدا مقدار زیادی هایلایتر روی پوستتان نزنید به ویژه اگر موقع آرایش کردن در محل تاریکی نشسته اید چرا که به محض برخورد نور با صورتتان نتیجه رضایت بخش نخواهد بود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: