یکشنبه 17 تیر 1397 - 08:50:03

آموزش روش اصولی آرایش برنزه

 

استفاده از برنزر در آرایش صورت

آموزش مرحله به مرحله استفاده ازپودر برنزه در آرایش

 

 

برنزر  پودری است که استفاده از آن به صورت جلوه ای آفتاب گرفته و جذاب میدهد. پودر برنزر برای برجسته نشان دادن گونه و رنگ دادن به پوست در زمستان و زمانی که پوست بی حال و بی رنگ است معجزه میکند. برای آموزش روش اصولی استفاده از برنز این مقاله از سایت آرایشگری  رژلب را دنبال کنید.

 

 

انتخاب پودر برنز مناسب برای آرایش

اولین قدم همیشه انتخاب لوازم آرایش درست است. برای خرید برنزر باید از رنگ و نتاژ طبیعی پوستتان کمک بگیرید. برنزر در دو نوع براق و مات وجود دارد. برنزر براق عملکردی شبیه به هایلایتر دارد و برنزر مات پوست را به صورت طبیعی تیره تر میکند و برای کانتورینگ مناسب است.

برنزر ها به سه سایه روشن، متوسط و تیره تقسیم میشوند. همیشه برنزری را انتخاب کنید یک الی دو درجه تیره تر از پوست طبیعی شما است و سراغ رنگ های تیره تر نروید.

همچنین موقع خرید برنزر رنگ پایه پوست خود را در نظر بگیرید آیا پوست شما به صورتی متمایل است یا زرد؟ برنزر ها در سایه های هلویی، صورتی و زرد تولید میشوند. برنزر با سایه های مسی رنگ برای پوست های سبزه انتخابی عالی است و کسانی که پوست آنها به صورتی متمایل است بهتر است از برنزر های هلویی و صورتی استفاده کنند.

برای مطمئن شدن از هماهنگی رنگ پودر برنزه با رنگ پوست ابتدا برنزر را روی ساعد دست امتحان کنید و رنگی که بیشترین شباهت با تناژ پوستتان دارد را انتخاب کنید.

 

پودر برنزر یا ژل برنزر؟

برنزر در نوع پودری و ژلی به بازار عرضه میشود. اگر پوست شما چرب است یا مستعد جوش زدن هستید برنزر پودری برای شما بهترین انتخاب است.

برنزر های کرمی و ژلی برای پوست های چرب گزینه بهتری هستند. این نوع برنزر را باید با انگشت یا اسفنج به پوست زد و به خوبی ترکیب و محو کرد.

 

برنزه کردن صورت

 

آموزش مرحله به مرحله استفاده از برنزر در آرایش صورت

1 پودر یا کرم برنزر را زیر استخوان گونه به صورت هلالی بزنید. رمز این کار این است که مقدار بسیار کمی مواد بردارید و با براش آرایشی با ملایمت برنزر را روی پوست پخش کنید.

2 چون به صورت طبیعی بینی در معرض نور خورشید است و تیره میشود باید پودر برنزر را به بینی هم بزنید اما در این مورد محتاط باشید و برنزر باقی مانده روی براش را به آرامی به صورت افقی به مرکز بینی بزنید. این کار باید به صورت یک اشاره ضعیف و ملایم باشد.

3 خط فک و گردن خود را با مقدار کمی برنزر بپوشانید تا رنگ آن با سایر نقاط صورت هماهنگ شود

4 مقدار کمی برنزر به هلال بالای ابرو بزنید و باز هم با همان تکنیک به خوبی روی پوست محو کنید.

5. با برونزر مات مقدار کمی زیر لب را تیره کنید تا لب ها برجسته تر دیده شود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: