چهارشنبه 27 تیر 1397 - 15:33:54

درشت کردن چشم ریز با آرایش

 

چگونه با آرایش چشم ریز را درشت کنیم

آرایش چشم ریز در 10 مرحله

 

 

چشم های درشت تر باعث مسشود که چهره جوانتر و شاداب تر به نظر به رسد. تمام چشم ها زیبا هستند اما میتوان با اندکی فوت و فن آرایش ظاهر چشم ها را تغییر داد و باعث بزرگتر به نظر رسیدن چشم شد. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب تمام فوتو فن های درشت کردن چشم ریز با آرایش را خواهید آموخت.

 

چگونه چشم های ریز را درشت تر نشان بدهیم؟

 

1.ابرو ها درست شکل بدهید

اگر ابروهای طبیعی شما به اندازه کافی پهن است با تکنیک قرینه سازی، ابرو ها را بردارید و به آن حالت بدهید اما اگر ابرو های طبیعی شما کم پشت و یا کمرنگ است حالت دادن به ابرو نقش بسیار مهمی در بزرگتر نشان دادن چشم ها دارد. فاصله ابرو تا چشم را اندکی بالاتر از خط ابروی طبیعی در نظر بگیربد و با توجه به تکنیک قرینه سازی ابروهای طبیعی برای خود رسم کنید یا با استفاده از میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ به صورت تقریبا دائم ابرو های خود را حالت بدهید.

 

2. از بین بردن پف زیر چشم

پف اطراف چشم به اطراف چشم فشار آورده و باعث کوچک تر شدن چشم میشود. برای اینکه از شدت پف چشم بکاهید یا اینکه به صورت کامل آن را از بین ببرید نکات زیر را رعایت کنید

به اندازه کافی بخوابید

صورت خود را با آب سرد بشویید

چای کیسه ای سرد شده را روی پلک بسته شده خود قرار دهید

کم کردن نمک مصرفی

ورزش کردن

 

3. از بین بردن گودی و کبودی دور چشم

از کانسیلر برای پوشاندن کبودی دور چشم استفاده کنید. اینکار چشم های شما را به خودی خود بزرگتر نمیکند اما توجه را از کبودی زیر چشم به خود چشم و ابرو منعطف میکند. از کانسیلر های رنگی برای تصحیح رنگ زیر چشم استفاده کنید. سپس کانسیلر یک درجه روشن تر از رنگ کرم پودر انتخاب کنید.

 

4. سایه چشم

از سایه های روشن و طبیعی استفاده کنید و با استفاده از تکنیک های کانتورینگ چشم را درشت تر نشان بدهید. رنگ روشن تر را وسط پلک بزنید و رنگی که کمی تیره تر است را در اطراف استفاده کنید. مهم نیست که از سایه براق استفاده میکند یا براق نکته مهم استفاده از رنگ های روشن است.

 

5. خط زیر پلک بالا را تیره کنید

بلک بالارا با احتیاط اندکی بالا بکشید و با یک مداد کاملا تمیز زیر مژه را تیره کنید. اینکار باعث میشود مژه ها پرتر به نظر برسد و چشم ها باز تر شود. بهتر است برای جلوگیری از پخش شدن مداد چشم از مداد ضد آب استفاده کنید.

 

6. خط چشم

حتما برای کشیدن خط چشم دو سوم خارجی چشم را خط چشم بکشید و سپس با استفاده از یک براش خط چشم را محو کنید. خط چشم را در نزدیک ترین نقطه ممکن به پلک رسم کنید. انتهای خط چشم رامتیوانید در صورت تمایل اندکی پهن تر کنید.

 

7. مژه های پر و حالت دار

برای اینکار ابتدا با فرمژه مژه ها را حالت دار کنید سپس یک لایه ریمل روی کل مژه بزنید تمرکز خود را روی مناطق نزدیک  به ریشه بزنید. اگر مژه های شما پر و بلند نیست میتوانید از مژه مصنوعی یا اکستشن مژه استفاده کنید.

 

8. خط چشم روشن

داخل پلک پایین از یک رنگ خط چشم روشن استفاده کنید. این کار باعث درشت تر دیده شدن و باز شدن چشم ها میشود میتانید از رنگ بژ یا سفید و کرم برای اینکار استفاده کنید و تمرکز خود را روی قسمت خارجی چشم بگذارید.

 

9. کانتور کردن

کانتور کردن خط پشت پلک باعث میشود این تصور به وجودبیاید که پلک شما بلند تر از آنچه در حقیقت است به چشم بیاید. با استفاده از یک سایه یا مداد مات خطی زیر استخوان پلک ایجاد کنیدو سپس با یک براش به خوبی محو کنید. میتوانید مقداری بالاتر از خط پلک واقعی بروید با این کار چشم درشت تر دیده میشود.

 

10. براق کردن گوشه داخلی پلک

اگر با دقت به چشم بچه ها نگاه کنید متوجه میشوید که گوشه چشم آنها چایی که به بینی میرسد اندکی براق است این کار باعث ببیشتر شدن فاصله دو چشم و درشت تر نشان دادن چشم میشود. برای اینکار میتوانید از یک سایه روشن براق یا هایلایتر استفاده کنید.

 

 

آرایش چشم ریز و پف دار

نکات زیر هم به درشت تر نشان دادن چشم کمک میکند

 

سعی کنید که از رنگ مشکی پرهیز کنید و به جای آن از قهوه ای و خاکستری استفاده کنید.

خط چشم را خیلی پهن نکنید این کار چشم را کوچکتر نشان میدهد

در مقایسه با استفاده از ریمل مژه مصنوعی چشم را درست تر نشان میدهد

به آرامی اطراف چشم را ماساژ بدهید تا  پف پلک از بین برود

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: