شنبه 06 مرداد 1397 - 08:28:10

روش استفاده از کرم ضد آفتاب در آرایش

آیا میتوان از ضد آفتاب زیر آرایش استفاده کرد؟

ضد آفتاب و آرایش هر دو با هم

 

اگر به آرایش کردن در فصل تابستان علاقه دارید ولی در عین حال نگران استفاده از کرم ضد آفتاب هستید بهتر است که این مقاله از سایت آرایشگری رژلب را دنبال کنید.

 

روش استفاده از کرم ضد آفتاب در آرایش

1.  قبل از شروع هر کاری پوست را کاملا تمیز کنید. برای این کار میتوانید از کلینزر یا میسلار واتر استفاده کنید. مقدار کمی میسلار واتر را روی یک پد پنبه ای بریزید و صورت و گردن خود را کاملا تمییز کنید.

 

2.  به مقدار لازم کرم ضد آفتاب بردارید و به سر تا سر پوست صورت و گردن بزنید. دقت کنید که بیش از حد لزوم از ضد آفتاب استفاده نکنید چون در غیر این صورت آرایش روی صورت به خوبی باقی نمیماند و پخش میشود. اگر اشتباها کرم زیادی به صورت زدید با یک دستمال کاغذی با حرکات ضربه ای اضافات کرم را از روی پوست بردارید.

 

3.  چند دقیقه صبر کنید تا کرم ضد آفتاب خوب به صورت بنشیند سپس به همان ترتیب همیشگی از مواد آرایشی استفاده کنید. بهتر است که در صورت آرایش روی ضد آفتاب مقداری پنکک بزنید این کار علاوه بر گرفتن چربی اضافه پوست را یکدست میکند.

 همیشه حداقل 20 دقیقه پیش از بیرون رفتن از منزل از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. اگر میخواهید پیش از ضد آفتاب از مرطوب کننده استفاده کنید این کار را باید 20 دقیقه پیش از زدن ضد آفتاب انجام دهید.

 

استفاده از کرم ضد آفتاب با آرایش

با کرم ضد آفتاب از چه لوازم آرایشی استفاده کنم؟

 

اگر قرار است مدت زیادی آرایش روی پوستتان بماند و مدت زمان زیادی را بیرون از منزل هستید لوازم آرایش مینرال یا معدنی بهترین انتخاب برای شما هستند. استفاده از لوازم آرایش مینرال روی ضد آفتاب میتواند تاثیر ضد آفتاب را بیشتر کند به علاوه لک و تیرگی هایی که ضد آفتاب آن ها را پوشش نداده است را کاور کند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: