دوشنبه 08 مرداد 1397 - 13:39:59

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم حرفه ای

 

آموزش تصویری سایه چشم

اصول آرایش چشم

مهارت در آرایش چشم توانایی است که اگر آن را به صورت حرفه ای بلد باشید سطح و لول آرایشی تان را یک پله بالاتر میبرد و تغییر چشمگیری در آرایش صورت به وجود می آورد. از طرف دیگر اگر تکنیک درست آرایش چشم را بلد نباشید به کل ظاهر آرایش را خراب کرده اید. اگر میخواهید تکنیک آرایش چشم را به سبک آرایشگران حرفه ای یاد بگیرید این مقاله از سایت آرایشگری رژلب را دنبال کنید.

 

وسایل لازم برای آرایش چشم حرفه ای

1.      مرطوب کننده

2.      کرم دور چشم

3.      پرایمر سایه چشم

4.      پالت سایه چشم

5.      براش های مختلف و با کیفیت آرایش چشم

6.      مداد چشم

7.      خط چشم

8.      ریمل

 

براش های آرایش چشم

 براش های آرایشی مختلف کار های متفاوتی انجام میدهد. بعضی از آنها برای گذاشتن سایه رویش پلک خوب است برخشی دیگر مناسب بلندینگ و محو کردن سایه هستند.

برای آرایش چشم به براش های زیر نیاز دارید

براش نرم سر تخت

براش نوک مدادی

براش سر گرد

براش نرم و گنبدی

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم

 

مرحله اول تا سوم آرایش چشم

مرحله اول آرایش چشم

آماده سازی و زیر سازی آرایش چشم برای سایه زدن تقریبا مهم ترین مرحله آرایش چشم است. ابتدا چشم را کاملا تمیز کنید به صورتی که هیچ ماده ای روی پلک و اطراف چشم باقی نماند. سپس ابتدا اطراف پشم مرطوب کننده و بعد کرم دورچشم بزنید. کمی صبر کنید و بعد پرایمر سایه را بزنید این کار دوام آرایش را بیشتر میکنید وبه علاوه از پخش شدن آرایش جلوگیری میکند. از پرایمری استفاده کنید که همرنگ پوست صورت است. بعد از آن کانسیلر بزنید و روی آن مقداری پنکک بزنید. اینکار یک سطح صاف و تمیز برای نشستن سایه روی پلک ایجاد میکند.

 

مرحله دوم آرایش چشم

مدل سایه ای که میخواهید استفاده کنید را انتخاب کنید. همیشه پیش از اینکه آرایش را شروع کنید نوع و فرم چشم را شناسایی کنید و با توجه به فرم چشم از تکنیک سایه زنی مخصوص استفاده کنید. آرایش چشم عموما روی پشت پلک، خط پلک و استخوان زیر ابرو است. همچنین اینکه بدانید روی هر یک از این نواحی چه رنگ سایه ای استفاده کنید. وسط پلک و زیر ابرو از سایه های روشن تر و براق استفاده کنید و روی خط پلک سایه های تیره و مات بزنید. به این کار به اصطلاح کانتور چشم میگویند تکنیکی که با آن چشم را درشت تر نشان میدهند. استفاده از رنگ روشن در وسط پلک باعث میشود که پشت پلک بلند تر به چشم بیاید. برای پر رنگ کردن خط پلک از وسط شروع کنید و با حرکات دایره ای شبیه به برف پاک کن به دو طرف بروید.

 

مرحله سوم آرایش چشم

از رنگ تیره تر برای خط پلک استفاده کنید. با یک رنگ تیره تر فرم سایه ای که میخواهید را ایجاد کنید. برای این کار از گوشه خارجی پلک شروع کنید و شکل یک مثلث را ایجاد کنید که یک ضلع آن به انتهای چشم میرسد و ضلع دیگر به خط پلک میرسد. برای این کار میتوانید از تمام رنگ های تیره پالت استفاده کنید. از براش نرم گنبدی برای محو کردن این سایه با سایه زیری استفاده کنید. انقدر این حرکت را تکرار کنید تا هیچ خط واضحی باقی نماند.

 

مرحله چهارم تا ششم آرایش چشم

 

 

 

مرحله چهارم آرایش چشم

برای گیرا تر کردن آرایش چشم با استفاده از مداد چشم ذغالی داخل پلک پایین را رنگ کنید. اگر میخواهید آرایش چشم را اسموکی تر و دودی تر کنید با استفاده از یک براش سر تخت کمی مداد را تا داخل مژه های پلک پایین پخش کنید.

برای درشت نشان دادن چشم به جای مداد ذغالی از مداد روشن مثل سفید کرم یا بژ استفاده کنید و با همان روش داخل پلک پایین را اندکی روشن کنید.

 

مرحله پنجم آرایش چشم

با استفاده از خط چشم آرایش را کامل تر کنید. برای این کار از بیرون چشم شروع کنید و به سمت داخل چشم بیایید. مدل خط چشم بستگی به خود شما دارد میتوانید خط چشم را باریک و ظریف بکشید یا اینکه خط چشم پهن و گربه ای بکشید.

 

  مرحله ششم آرایش چشم

در این مرحله میتوانید با ریمل آرایش چشم را تمام کنید یا اینکه بعد از ریمل سراغ مژه مصنوعی بروید که گذاشتن آن دلخواه است.

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: