یکشنبه 04 شهریور 1397 - 17:02:14

11 ترفند آرایشگری جدید و کاربردی

11  ترفند آرایشگری جدید

جدید ترین ترفند های آرایشگری

 

 

 

اگر به دنبال راهی برای ساده تر کردن کار های آرایشی هستید یا نمیدانید که برخی از کار های آرایش را باید چگونه انجام دهید این  مقاله از سایت آرایشگری رژ لب را دنبال کنید.

 


1.    برای رسم کادر ابرو به صورت کاملا صاف و متقارن دو سر موچین را با مداد، مشکی کنید و با آن خط ابرو را رسم کنید. به این طریق کادر ابرو کاملا صاف و بدون ایراد رسم میشود، داخل کادر ابرو را با براش سرتخت و سایه ابرو پر کنید
2.    اگر میخواهید بدون استفاده از ریمل مژه های بلند و تفکیک شده داشته باشید، یک فرچه ریمل قدیمی را کاملا بشویید سپس با مقداری وازلین چرب کنید و بعد مژه ها را با آن حالت بدهید. به این روش در عین حال که چهره بدون آرایش و ساده خواهید داشت با حالت دار شدن مژه ها چهره سرحال تر به نظر میرسد.
3.    قبل از اصلاح و برداشتن ابرو ها با یخ ابرو ها را بی حس کنید تا درد کمتری حس کنید.
4.    برای اصلاح موهای بدن با تیغ و ژیلت ابتدا پوست ناحیه مد نظر را با نرم کننده موی سر نرم کنید و از آن به عنوان کرم اصلاح بهره ببرید.

5.    پد آرایشی خانگی تهیه کنید. برای خرید پد پاک کننده آرایشی هزینه گزاف نکنید. 2 قاش غذاخوری شامپو بچه را با 1 قاشق غذاخوری روغنن نارگیل و 1 لیوان آب ترکیب کنید و در یک شیشه دردار تعدادی پد پنبه ای آرایشی قرار دهید و این مایع را درون شیشه خالی کنید. در ظرف را ببندید و هر بار برای پاک کردن آرایش یک پد از شیشه بردارید. بعد از پاک کردن آرایش صورت را با آب معمولی بشویید.

6.    از چنگال های پلاستیکی به عنوان بیگودی استفاده کنید. موها را بپیچید و سپس با استفاده از دندانه چنگال روی سر محکم کنید.

 

روش های آرایشگری

 



7.    برای جلوگیری از الکتریسیته ساکن و مجعد شدن مو قبل از شانه کردن یک دستمال مرطوب در معرض هوا خشک شده را درون برس مو بفشارید تا کف آن را بپوشاند سپس سر را شانه بزنید.

8.    برای اینکه لاک ناخن زودتر خشک شود بعد از لاک زدن دست را در آب سرد قرار دهید.

9.    قبل از ریمل زدن با گوش پاک کن مقداری پودر بچه به مژه ها بزنید  سپس زیکل را روی آن اضافه کنید تا حجم مژه ها 2 برابر شود.

10.    با ترکیب عسل، روغن زیتون و شکر اسکراب لب هانگی بسازید و قبل از هربازر رژ زدن لب را لایه برداری کنید.

11.    برای استفاده مجدد از ریمل های خشک شده کمی مایع لنز چشم را درون ظرف ریمل بریزید.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

سه شنبه 13 شهریور 1397 - 09:53:56
مثل همیشه عالی بود
جمعه 09 شهریور 1397 - 16:19:24
ممنون????
سه شنبه 06 شهریور 1397 - 15:08:18
موارد خوب و کاربردی بود با تشکر از زحمات شما.
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: