شنبه 05 آبان 1397 - 11:33:57

آموزش آرایش ابرو

 

یک آرایش ابروی زیبا برای چشمان بی حال

با مراحل آرایش ابرو آشنا شوید

 

 


وقتی که نوبت به آرایش و شکل دادن ابرو می رسد، اگر یک مدل ابروی مناسب با چشمان خود انتخاب کنیم، می توانیم تفاوتی برجسته و قابل توجه در صورت خود ایجاد کنیم. اگر مدل پلک چشمهایتان افتاده است، به یاد داشته باشید که در شکل دهی ابرو باید ملاحظاتی را در نظر بگیرید. به طور مثال؛ برای پلک های افتاده، نباید خیلی ابروی نازک داشته باشید و باید خیلی دقیق عمل کنید. بر خلاف این باور که ابروی نازک پلک های افتاده را بازتر نشان می دهد، حقیقت امر این است که ابروی نازک صورت شما را خسته تر نشان خواهد داد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب ما به شما آموزش آرایش ابرو برای چشمان افتاده را به شما توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

 

 

شکل دادن به ابرو

 

 

برای آرایش ابرو، مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

 

 مرحله اول آرایش ابرو

اگر می خواهید ابروی خود را به بهترین شکل ممکن آرایش کنید، باید از تیغ یا وکس حرفه ای ابرو استفاده کنید. اگر بطور طبیعی ابرویی پهن دارید، برای رسیدن به نتیجه مطلوب، حتماً سری به یک سالن زیبایی بزنید. حالا که ابروی خود را به اندازه مناسبی باریک کردید به سراغ ادامه فعالیت ها برای ابروی خود بروید.

 

 مرحله دوم آرایش ابرو

از یک مداد ابرو برای شکل دهی و قاب بندی ابروی خود استفاده کنید. از انتهای ابروی خود شروع کنید و از یک رنگ ملایم و روشن استفاده کنید. از یک مداد نرم و لطیف با رنگ روشن ترجیحاً استفاده شود تا خط های تیره و برجسته روی ابرویتان نیفتد.

 

 مرحله سوم آرایش ابرو

اگر میگوییم بهتر است که ابرویتان بیش از حد پهن باشد، به این معنا نیست که نمی توانید ابروهایی زیبا و با کیفیت داشته باشید. برای جلوه دادن به ابرویتان، از یک ریمل ابروی متناسب استفاده کنید. این فعالیت موجب می شود که ابروی شما کل روز مرتب بماند و بهم ریخته و کثیف نشوند.

 

 مرحله چهارم آرایش ابرو


زیبا کردن ابرو و شکل دادن به آن از هایلایترهای ابرو استفاده کنید. در ابتدا از یک کانسیلر مات برای لبه های بیرونی ابرو استفاده کنید تا مدل اصلی ابروان شما مشخص شود و در عین حال گوشه ها و کناره های ابرو با این کانسیلر از لبه های آن متمایز شود.  در ادامه از یک هایلایتر اکلیلی برای قوس های بالای و پایینی ابرو خود استفاده کنید. در اخر با انجام این مراحل شما می توانید ابرویی زیبا و منحصر بفرد داشته باشید. امیدواریم پس از خواندن این مقاله آموزش آرایش ابرو بتوانید، ابروی خود را به زیباترین حالت ممکن گریم کنید. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: