شنبه 05 آبان 1397 - 12:22:39

آرایش چشم گربه ای

 

چطور چشمان افتاده خود را به چشم گربه ای تبدیل کنیم؟

تنها در ده مرحله چشمان خود را گربه ای کنید

 


 

وقتی پلک های شما افتاده است و چروک های خیلی واضحی ندارید، آرایشی مناسب، می تواند چشمهای شما را به مدل چشم گربه ای نزدیک کند. در حقیقت خطوط زیر چشم شما می تواند حلال مشکل شما باشد. امروز در سایت آرایشی رژلب  برای شما عزیزانی که چشمان بی حال و افتاده دارند، یک مدل آرایش چشم گربه ای تدارک دیده ایم تا چشمان خود را به محبوبترین مدل چشم تبدیل کنید. بنابراین پرایمر،سایه مات، خط چشم ضد آب و ریمل خود را بردارید و با این آموزش آرایش چشم گربه ای، همراه ما باشید.

 

 

آرایش چشم گربه ای


 

 برای انجام آرایش چشم گربه ای مراحل زیر را دنبال کنید:

 

 مرحله اول آرایش چشم گربه ای:

برای اینکه از ماندگاری آرایش خود مطمئن باشید، از یک پرایمر برای بهتر کردن آرایش چشم خود استفاده کنید. بعد از زدن پرایمر به ادامه آرایش چشم خود برسید.

 

 مرحله دوم آرایش چشم گربه ای:

از یک مداد چشم برای کشیدن خط چشم از بیرونی ترین گوشه چشم خود تا درونی ترین گوشه چشم استفاده کنید. به یاد داشته باشید که لبه های کناری چشم شما، می تواند ظاهر چشمهایتان را به یک عروسک نزدیک کند و بزرگتر نشان دهد.

 

 مرحله سوم آرایش چشم گربه ای:

قبل از اینکه آرایش شما روی نواحی چروک دار پوستتان به طور کامل خشک شود، از یک براش نرم برای لطیف تر کردن قسمتهای بالایی استخوان ابرو و گوشه های بیرونی چشمتان استفاده کنید. نگران نباشید اگر اشتباهی رخ داد، شما می توانید با یک تکه پنبه، آن قسمت از آرایشتان را پاک کنید.

 

 مرحله چهارم آرایش چشم گربه ای:

 یک خط چشم زیبا بکشید و با ترکیب یک سایه غیر اکلیلی با خط چشم خود، آرایش چشم خود را از این هم جذاب تر کنید.

 

 مرحله پنجم آرایش چشم گربه ای:

 سپس به دنبال ترکیبی باشید که آرایشتان به  آرایش نرم تری، مانند سایه های دودی شبیه شود.

 

 مرحله ششم آرایش چشم گربه ای:

پلک خود را با رنگهای اکلیلی برای کاملتر کردن آرایش دودی بپوشانید.

 

 مرحله هفتم آرایش چشم گربه ای:

بعد از این که سایه دودی خود را کامل کردید، آخرین مرحله از سایه را انجام دهید. از یک سایه کمی اکلیلی برای براق تر کردن و جلوه  دادن بیشتر به چشم استفاده کنید. این سایه را روی قسمت بیرونی چشم خود و روی استخوان ابرو خود بزنید.

 

 مرحله هشتم آرایش چشم گربه ای:

همان طور که گفتیم، آرایشی که پلک های افتاده را به چشم های گربه ای نزدیک کند، کمی سخت تر و حرفه ای تر است. در ابتدا یک خط در پایین چشم خود ایجاد کنید. این خط را به شکل مورب از گوشه کناری چشم تا نوک چشمتان بکشید. وقتی که این خط چشم تمام شد، شما می توانید فضای خیلی بیشتری را روی پلک خود تنها با کمک خط چشم احساس کنید.

 

 مرحله نهم آرایش چشم گربه ای:

در ادامه مانند آرایش برای سایر مدل های چشم، از چند لایه ریمل استفاده کنید. حدالامکان از ریمل هایی با فرمول ضد آب و بلند کننده مژه استفاده کنید.

 

 مرحله دهم آرایش چشم گربه ای:


شما تمامی مراحل آرایش حرفه ای خود را انجام دادید. حال آیا مایل هستید که آرایش چشم گربه ای تان خراب نشود و ماندگاری آن حفظ شود؟ پس از یک اسپری فیکساتور استفاده کنید تا مدت زمان ماندگاری آرایش خود را بالا ببرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: