سه شنبه 20 فروردین 1398 - 14:31:25

آموزش تصویری آرایش ساده صورت

آموزش مرحله ای آرایش صورت

معرفی بهترین برند لوازم آرایش 

 

آموزش آرایش صورت ساده


امروزه خانم ها از آرایش ساده و ملایم بیشتر پیروی می کنند؛ دلیل این امر نیز حفظ ظاهر طبیعی و کمتر نشان دادن سن آن ها است. برای انجام آرایش ملایم نیازی به رفتن آرایشگاه و پرداخت هزینه های گاها گزاف نیست. اکثر خانم ها در آرایش ساده مهارت دارند؛ اما اگر مهارت لازم در این حوزه را ندارید، ما در مطلب آموزش تصویری آرایش ساده صورت به شما کمک می کنیم تا میکاپ ملایم صورت خود را به بهترین نحو و بدون نیاز به آرایشگاه رفتن انجام دهید. با وب سایت رژلب همراه باشید.


مراحل آرایش ساده صورت


آرایش ساده از این مزیت برخوردار است که برای هر مراسمی مناسب بوده و جذابیت چهره شما را دو چندان می کند. در ادامه مطلب، مراحل آرایش ساده در قالب تصویر ارائه شده است که به کمک آن می توانید تبحر خود را در این زمینه افزایش دهید.

مرحله اول: شستشوی صورت و استفاده از مرطوب کننده

پیش از هر چیز، ابتدا صورت خود را به خوبی بشویید تا آلودگی ها و سلول های مرده پوست از سطح آن پاک شوند. اگر پس از هر بار آرایش، متوجه پوسته پوسته شدن و به اصطلاح ماسیده شدن آن روی پوست خود شدید، بهتر است هفته ای یک بار از اسکراب یا لایه بردار استفاده کنید تا بدین ترتیب، سلول های مرده پوست از بین بروند. مرحله بعد نوبت به مرطوب کننده می رسد. با توجه به نوع پوست خود یک مرطوب کننده انتخاب کرده و به صورت دورانی روی پوست بزنید. پس از زدن مرطوب کننده به مدت 15 الی 30 دقیقه صبر کنید تا به خوب جذب پوست شود. سپس ادامه مراحل آرایش ساده صورت را در پیش بگیرید.
رژلب به شما پیشنهاد می کند برای افزایش ماندگاری آرایش و پاکسازی پوست از آرایش قبلی، از کلنزینگ کرم گریماس استفاده نمایید. این کرم تمیز کننده، طبیعی و ارگانیک بوده که میکاپ های سنگین و واترپروف را به راحتی پاک می کند. یک پد آرایشی برداشته و آن را به کلنزینگ کرم آغشته کنید. سپس به آرامی روی نواحی صورت بکشید و پس از گذشت چند دقیقه آبکشی نمایید. پس از این که مطمئن شدید پوست شما عاری از هر گونه لوازم آرایش و سلول های مرده است، می توانید از آندر میکاپ بیس گریماس برای آبرسانی هر چه بیشتر پوست استفاده کنید. این کرم، مختص روز بوده و استفاده از آن در زیر آرایش به محافظت آن کمک شایانی می کند. علاوه بر این، برای تغذیه پوست های دچار کمبود آب، چربی و ویتامین نیز مفید است.

 

آرایش مرحله ای صورت

 

مرحله دوم: زیرسازی پوست

برای زیرسازی پوست ابتدا از پرایمر استفاده کنید. استفاده از پرایمر به شما کمک می کند تا ماندگاری آرایش تان را افزایش داده و نتیجه بی عیب و نقصی را داشته باشید. پس از زدن پرایمر نوبت به استفاده از کانسیلر یا کاموفلاژ می رسد. با استفاده از انواع کانسیلرهای رنگی یا کاموفلاژها می توانید مشکلات پوستی را به خوبی پوشش دهید. استفاده از کاموفلاژها یک قاعده کلی و ساده دارد و آن شناخت رنگ ها و به کارگیری صحیح آن ها است. برای پوشاندن گودی چشم یا سیاهی آن می توانید از رنگ نارنجی یا هلویی استفاده کنید. کاموفلاژ سبز برای پوشاندن قرمزی جوش و لک ها مناسب است.
آنتی شاین گریماس، یک پرایمز بسیار خوب است که برای پوست های چرب مفید بوده و از رفله جلوگیری می کند. لایه نازکی از آنتی شاین را روی پوست زده و به سرعت پخش کنید. این پرایمر نیازی به ماساژ ندارد. کاموفلاژ گریماس با چربی کم و کنترل شده برای انواع پوست و مناطق آب و هوایی مناسب می باشد. این محصول قادر است انوع تاتو، خالکوبی، ماه گرفتگی و هر نوع دورنگی پوست را برطرف کند.
پس از این که کارهای زیرسازی پوست و برطرف سازی نواقص صورت را انجام دادید، نوبت به انتخاب کرم پودر با توجه به رنگ و نوع پوست است. پیشنهاد ما به شما این است که همیشه چند رنگ از کرم پودر را در لوازم خود داشته باشید تا برای کسب نتیجه بهتر، آن ها را با هم ترکیب و سپس مورد استفاده قرار دهید. برای زدن کرم پودر، از مرکز صورت شروع کرده و به اطراف بروید. دقت داشته باشید که زیرساز را به صورت یکدست و یکنواخت در کل صورت از چانه تا نزدیک گوش پخش کنید. بهتر است کمی از کرم پودر خود را برای نواحی گردن و شانه ها در صورت باز بودن لباس کنار بگذارید تا رنگ این قسمت ها با صورت، تفاوت فاحشی نداشته باشد.

 

خرید بهترین کرم پودر و فوندیشن


برند بین المللی گریماس دارای تنوع گسترده ای از فوندیشن است که نیاز انواع پوست ها را پاسخگو می باشد. کرم پودر مایع این برند مختص مصرف روزانه است که از پوست در برابر آفتاب نیز محافظت می کند. نوع دیگری از فوندیشن گریماس، کرم میکاپ است که چرب بوده و برای مصرف پوست های خشک و نرمال مفید می باشد. کاور کرم گریماس نیز برای پوست های خشک، نرمال و حساس مناسب است که قابلیت استفاده در همه نقاط آب و هوایی را نیز دارد.                                                                  
جهت متعادل سازی اجزای چهره و قرینه کردن آن ها می توانید از تکنیک های کانتورینگ صورت استفاده کنید. با استفاده از کرمی که سه درجه از پوست تیره تر است، دو خط باریک در دو طرف بینی، زیر گونه ها و بالای ابروها ایجاد کنید. یک کرم روشن تر نیز برداشته و در کنار شدوها بزنید و سپس با استفاده از یک براش مخصوص، آن ها را به خوبی فید کنید تا محو شوند. در نهایت نیز برای فیکس کردن زیرساز آرایش خود می توانید از پودر فیکس استفاده کنید. بدین صورت که با استفاده از یک براش نرم و پهن، مقداری از پودر فیکس را برداشته و به کل نواحی صورت بزنید.
برای ایجاد تیرگی و روشنی در تکنیک کانتورینگ می توانید از درجه های روشن و تیره فوندیشن هایی که معرفی کردیم، استفاده کنید.

 

انواع فون گریماس

 

مرحله سوم آرایش چشم

آرایش چشم را با یک سایه همرنگ با پوست شروع کرده و پایه اصلی آن را ایجاد نمایید.  سپس می توانید با در نظر گرفتن فرم چشم ها، سایه را نیز پیاده سازی کنید. رنگ مورد نظر را روی کل پلک بالا بزنید و با استفاده از یک رنگ تیره تر، دنباله گوشه خارجی چشم را مشخص نمایید. البته با توجه به این که در حال انجام آرایش ساده هستید، بهتر است از سایه های روشن و ملایم استفاده کنید. برای گوشه های داخلی چشم می توانید از یک رنگ روشن و شاین استفاده کنید تا جلوه چشم ها چند برابر شوند. همین مراحل را برای پلک پایینی نیز انجام دهید تا نتیجه بهتری کسب شود.
آیشدو رژ گریماس یکی از پرطرفدارترین محصولات همین برند است که در بیش از 100 رنگ تولید می شود. این سایه ها دارای رنگدانه قوی و ماندگاری بالایی می باشند. این سایه چشم دارای تنوع گسترده ای از رنگ ها است که کاربرد آن را بسیار وسیع تر می نماید. نوع دیگری از سایه به نام پرل آیشدو رژ بوده که براق بوده و به دلیل این که مخصوص اطراف چشم تولید شده است، به هیچ وجه تولید حساسیت و آلرژی نخواهد کرد.

 

آموزش آرایش چشم مرحله به مرحله


در مرحله بعد می توانید خط چشم را بکشید. اگر در این امر مبتدی هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خط چشم های مدادی یا ماژیکی است. در غیر این صورت، محدودیتی در استفاده از خط چشم مایع نخواهید داشت. دنباله خط چشم را با توجه به فرم اصلی چشم ها بکشید و از افراط در آن خودداری کنید. کمی ریمل به مژه ها بزنید تا حالت بگیرند. سپس در صورت تمایل می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید. هنگام زدن چسب مژه مصنوعی توجه داشته باشید که آن را به یکباره روی مژه ها نریزید؛ چون احتمال ریختن بیش از حد و خراب شدن مژه مصنوعی وجود دارد. بهتر است ابتدا کمی از چسب را روی یک سطح ریخته و با استفاده از یک ابزار نوک تیز، چسب را روی مژه ها انتقال دهید. پس از این که مژه را نصب کردید، دوباره کمی ریمل به آن بزنید تا حالت طبیعی آن حفظ شود. جهت بزرگتر نشان دادن چشم ها می توانید داخل پلک پایینی را مداد سفید بزنید.
اگر برای کشیدن خط چشم قصد دارید از مداد استفاده کنید، می توانید از میکاپ پنسل های گریماس در رنگ های مختلف و کیفیت بالا بهره مند شوید. در صورتی که می خواهید کمی حرفه ای تر عمل کنید، می توانید با استفاده از آیشدو رژ و قلم نوک تیز این کار را انجام دهید. ماسکارا یا ریمل گریماس نیز با ساختار غنی و کرمی که دارد، تک تک مژه ها را تحت پوشش قرار داده و واترپروف می باشد. مژه مصنوعی همین برند نیز روی ریسه نامرئی با فرم طبیعی بافته شده که از انعطاف بالایی برخوردار است. این مژه ها را می توان در انواع طبیعی، سه بعدی، فشن و زیر چشم موجود می باشد.

 

تکنیک های آرایش چشم

 

مرحله چهارم: کشیدن ابروها

اگر ابروهای شما کم پشت است یا حالت مورد نظر شما را ندارد، اصلا نگران نباشید؛ چرا که با چند ترفند ساده می توانید سریعا این مشکل را حل کنید. بهتر است به جای کشیدن قاب برای ابرو و پر کردن آن که نتیجه کار را مصنوعی جلوه می دهد، از شیوه های جدیدتر کمک بگیرید. با استفاده از مداد ابرو چند خط شبیه به تارهای طبیعی مو داخل ابروها ایجاد کنید. می توانید با استفاده از سایه ابرو، نواحی خالی آن را پر کنید. همچنین جهت پرتر نشان دادن ابروها می توانید از ریمل ابرو نیز استفاده کنید.
برای کشیدن ابروها نیز می توان از میکاپ پنسل هایی که مختص ابرو تولید شده اند استفاده نمایید. این مداد ها را می توان در سه طیف رنگی خاکستری، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره یافت.

 

نحوه کشیدن و طراحی ابرو

 

مرحله پنجم: زدن رژگونه

برای زدن رژگونه به محل کانتورینگ این ناحیه توجه داشته باشید. رژگونه می توانید تاثیر زیادی در جلوه صورت شما داشته باشد. اگر آن را پایین تر از استخوان گونه بزنید، سن شما بیشتر نشان داده خواهد شد. محل اصلی رژگونه روی استخوان گونه ها است. می توانید از یک هایلایتر برای ایجاد شاین روی گونه ها استفاده کنید.
برای زدن رژگونه نیز می توانید از پالت آیشدو رژ مختص گونه به همراه قلموی مخصوص رژگونه استفاده کنید.

 

نحوه صحیح زدن رژگونه

 

مرحله ششم: زدن رژلب

زدن رژلب، بخش هیجان انگیز آرایش است. می توانید رنگ رژ خود را با در نظر گرفتن رنگ پایه آرایش خود انتخاب کنید. ابتدا با استفاده از یک خط لب همرنگ، لب ها را کانتور کنید. بدین صورت که دور لب ها یک خط ایجاد کرده و گوشه های لب بالا و پایینی را کمی مداد بزنید. سپس رژلب را در تمامی نواحی لب بزنید. در آخر می توانید برای درخشندگی لب ها از برق لب استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر تمام مراحل آرایش لب را به درستی انجام دهید، اما لب های شما خشک و پوسته پوسته باشد، هیچ زیبایی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. حتما از بالم لب و انواع مرطوب کننده ها استفاده کنید تا آرایش روی آن جلوه زیباتری داشته باشد.
میکاپ پنسل گریماس دارای تنوع گسترده ای از رنگ ها است که مختص لب نیز طراحی شده است. در فرمول مدادهای گریماس از پودر فیکس استفاده شده است که قدرت و ماندگاری آن را افزایش می دهد. پس از این که از میکاپ پنسل گریماس برای زیرساز رژلب استفاده کردید، می توانید از لیپ استیک استفاده کنید. رژلب های گریماس با بافتی لطیف و نیمه مات در رنگبندی متنوع و دو شکل پالت و استیکی عرضه شده است. این محصول، یکی از معدود برندهای ایمن و عاری از سرب در جهان است که گزینه مطلوبی برای استفاده روزانه محسوب می شود.

 

نحوه صحیح زدن رژلب


برای درخشندگی بیشتر لب ها نیز می توانید از گلوس یا همان رژلب مایع گریماس استفاده نمایید. این محصول به دلیل وجود مواد اولیه و مرغوبی که دارد، موجب نرمی هر چه بیشتر لب ها شده و برای ایجاد میکاپ متالیک نیز گزینه خوبی است. اگر به دنبال یک ژل حاوی اکلیل برای لب های خود هستید، تیپ کرم گریماس بهترین گزینه است. این ژل حاوی دانه های درخشان اکلیل بسیار ریز است که علاوه بر کاربرد در لب، در سایه چشم نیز کارایی دارد.


در این مقاله از وب سایت رژلب به آموزش تصویری آرایش ساده صورت پرداختیم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرد. همچنین انواع لوازم آرایش و گریم گریماس را نیز خدمت تان معرفی کردیم که جهت مشاوره و تهیه این محصولات می توانید از راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید.

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سلام سایت بسیار زیبا و قشنگی دارین لطف می فرمایید اگراز سایت ما هم دیدن فرمایید و نظری جهت بهتر شدن سایت دهید
لوازم آرایشی صورت
http://www.ladymodkala.ir/product-category/لوازم-آرایشی/آرایشی-صورت/
سه شنبه 14 خرداد 1398 - 14:45:44
عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: