پنجشنبه 13 تیر 1398 - 23:03:40

ترفندهای آرایشی جدید

ترفند آرایش صورت

ترفند آرایش صورت افراد مسن

 

ترفندهای آرایشی جدید


اغلب خانم ها دارای شیوه آرایش منحصر به فردی هستند که تمایل چندانی به تغییر آن نیز ندارند. از آن جایی که میکاپ صورت معمولا زمان زیادی از افراد می گیرد، بهتر است ترفندهایی را جهت کاهش این زمان به کار ببریم. در ادامه ترفندهای آرایشی جدید را به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آن ها نه تنها در زمان صرفه جویی کنید، بلکه نتیجه بهتری نیز کسب نمایید.


ترفندهای آرایشی شماره یک: استفاده از کانسیلر


استفاده از کانسیلر چند مزیت می تواند برای شما داشته باشد. اول این که قرمزی جوش ها و جای حاصل از آن ها را به خوبی محو می کند. دوم این که باعث می شود آرایش شما از دوام بالاتری برخوردار باشد.


ترفندهای آرایشی شماره دو: ریمل زدن


حتی حرفه ای ترین آرایشگران نیز ممکن است حین زدن ریمل، ناگهان فرچه آن را به پلک بزنند و موجب پخش شدن مواد شوند. برای جلوگیری از این رویداد می توانید از یک قاشق یکبار مصرف استفاده کرده و آن را روی پلک بالای چشم قرار دهید تا مواد ریمل با آن برخورد نداشته باشند.

 

ترفند آرایش چشم


ترفندهای آرایشی شماره سه: چسباندن مژه مصنوعی


چسباندن مژه مصنوعی در عین حال که کار ساده ای به نظر می رسد، می تواند بسیار مشکل هم باشد. اگر می خواهید تجربه خوبی از چسباندن مژه مصنوعی داشته باشید، بهتر است ابتدا چسب مخصوص آن را روی یک سطح ریخته و سپس با استفاده از سنجاق سر چسب را روی خط مژه مصنوعی قرار دهید. اگر به یکباره سعی کنید چسب را روی مژه مصنوعی قرار دهید، ممکن است مقدار زیادی از چسب خارج شده و مژه را خراب کند. همچنین باید مواظب باشید که چسب به چشمان شما نفوذ پیدا نکند تا موجب بروز حساسیت، قرمزی و آبریزش نشود.


ترفندهای آرایشی شماره چهار: آرایش چشم در مرحله نخست


برای جلوگیری از ریزش سایه یا برخورد مواد ریمل و خط چشم با پلک یا سایر نقاط صورت، بهتر است ابتدا چشم های خود را آرایش کنید. سپس نسبت به زدن فوندیشن، متد کانتورینگ و سایر مراحل اقدام نمایید.


ترفندهای آرایشی شماره پنج: لوازم آرایش چند کاره


استفاده از محصولات آرایشی کرمی این خوبی را دارند که نیازی به استفاده از انواع براش ها نبوده و از آن ها می توان برای سایر نقاط نیز استفاده کرد. به عنوان مثال، رژلب کرمی را با استفاده از انگشت می توان به عنوان سایه چشم نیز استفاده کرد. اگر رنگ رژلب تان خیلی پر رنگ نیست می توانید از آن برای رژگونه نیز استفاده کنید. همان طور که می بینید، در صورت انتخاب صحیح لوازم آرایشی می توان از یک محصول برای سه منظور متفاوت استفاده کرد و در وقت و هزینه ها نیز صرفه جویی به عمل آورد.

 

ترفند آرایش صورت


ترفندهای آرایشی شماره شش: تبدیل آرایش روز به آرایش شب


برای تغییر سبک آرایش فقط کافیست در کیف لوازم آرایشی خود هایلایتر، خط چشم و رژلب شاین و یک رژلب با رنگی برجسته داشته باشید. به طور کلی یک قانون اصلی در آرایش صورت وجود دارد و آن رعایت تیرگی و روشنی رنگ های به کار رفته است. به عنوان مثال، چنانچه تمایل دارید از سایه چشم تیره برای آرایش صورت خود استفاده کنید، بهتر است از رنگ روشن برای رژلب خود استفاده کنید. برعکس، اگر از سایه چشم روشن استفاده کرده اید یا حتی هیچ سایه چشمی ندارید و تنها یک خط چشم زده اید، می توانید از رژلب با رنگ برجسته استفاده نمایید. استفاده از هایلایتر روی استخوان گونه و بینی و همچنین بالای ابروها، آرایش شما را شیک تر جلوه خواهد داد.

 

ترفندهای آرایشی شماره هفت: استفاده از روغن نارگیل به عنوان مرطوب کننده


نارگیل دارای خواص متعددی است که برای پوست و مو کاربردهای بسیاری دارند. برای بهره مندی از این خواص می توانید مقداری از آن را شب ها قبل از خواب روی صورت قرار داده و صبح روز بعد آبکشی نمایید. بعد از گذشت مدت زمانی، خواهید دید که نه تنها پوست را مغذی می کند، بلکه از ایجاد چین و چروک در آن نیز پیشگیری به عمل می آورد.


ترفندهای آرایشی شماره هشت: استفاده از وازلین به جای ریمل


اگر می خواهید مژه هایی مشکی و بلند داشته باشید، نیازی نیست که حتما ریمل بزنید. استفاده مداوم از ریمل می تواند حساسیت و التهاب را برای چشم های شما به دنبال داشته باشد. پیشنهاد ما به شما این است که وازلین بزنید. البته برای این کار بهتر است کمی وازلین را روی لبه داخلی فرمژه خود قرار داده و سپس مژه های خود را فر کنید. انجام این کار به شما کمک می کند که چشم هایی خوش فرم اما ملایم و طبیعی داشته باشید. استفاده از سایر روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل یا ژل آلوئه ورا نیز در این امر بسیار موثر خواهد بود. همچنین رشد مژه ها را افزایش داده و از ریزش آن ها نیز جلوگیری به عمل می آورد.

 

ترفند آرایش صورت

 

ترفندهای آرایشی شماره نه: کشیدن بن مژه


اگر قصد دارید مژه هایتان را پر پشت تر نشان دهید اما از طرفی نمی خواهید آرایش تان چندان مشخص باشد، می توانید از روش بن مژه استفاده کنید. در این متد به جای کشیدن خط چشم در بالای پلک، باید یک مداد برداشته و آن را داخل لبه درونی پلک بزنید. این کار باعث پر به نظر رسیدن مژه ها خواهد شد.


ترفندهای آرایشی شماره 10: افزایش ماندگاری ریمل


به طور کلی، بهتر است که هر سه ماه یکبار نسبت به خرید ریمل جدید اقدام کنید؛ اما در صورتی که امکان انجام این کار را نداشتید، می توانید با ریختن چند قطره چشمی داخل آن، مدت زمان بیشتری آن را مورد استفاده قرار دهیم.


ترفندهای آرایشی شماره 11: گرم کردن فر مژه


اگر می خواهید مژه هایتان تاب بیشتری داشته باشد، بهتر است قبل از مصرف فرمژه آن را کمی حرارت دهید. فرمژه را به مدت چهار ثانیه در معرض باد گرم سشوار قرار دهید. البته توجه داشته باشید که گرم شدن بیش از حد فرمژه نیز می تواند به مژه های شما آسیب بسیاری وارد کند.


ترفندهای آرایشی شماره 12: زدن پودر بچه به مژه ها


اگر قبل از ریمل زدن کمی پودر بچه به مژه هایتان بزنید، پر پشتی آن بیش از پیش به نظر خواهد آمد. اندکی پودر بچه به مژه ها بزنید و سپس روی آن ریمل بزنید. خواهید دید که چشم های شما به طور قابل ملاحظه ای درشت تر به نظر خواهد رسید.


ترفندهای آرایش شماره 13: پر رنگ به نظر رسیدن سایه چشم


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که سایه چشمی را خریداری کنید اما به محض استفاده متوجه شوید که بسیار کمرنگ به نظر می رسد؟ برای برطرف کردن این مشکل می توانید قبل از زدن سایه چشم ابتدا کمی پرایمر روی پلک قرار داده و سپس روی آن پودر بیک بزنید. اگر دسترسی به پودر بیک نداشتید، استفاده از پنکک هم می تواند گزینه خوبی باشد. این پودر به عنوان زمینه ای برای سایه چشم عمل کرده و رنگ واقعی سایه را بهتر مشخص می کند.


ترفندهای آرایش شماره 14: کشیدن خط چشم با قاشق


لبه قاشق یک راهنمای فوق العاده برای کشیدن خط چشم دنباله دارد و گربه ای است. بدین صورت که لبه صاف انتهایی قاشق را زیر پلک و در جایگاه امتداد خط چشم قرار دهید و یک خط ایجاد نمایید. سپس، از قسمت منحنی قاشق برای کشیدن خط بالایی خط چشم استفاده کرده و داخل آن را به خوبی پر کنید. به همین راحتی یک خط چشم دنباله دار زیبا خواهید داشت.


ترفندهای آرایش شماره 15: طراحی مناسب ابروها


هر کس مدل ابروهای متفاوتی دارد. بهترین مدل ابرو داشتن مدل طبیعی ابروهاست. ابروهای تیره و پهن چهره شما را زیباتر میکند و همچنین چشمانتان را زیباتر میکند. برای اصلاح ابروهایتان اگر می خواهید چشمانتان درشت دیده شود، حداکثر فاصله ابروها و چشم ها را رعایت کنید. با یک براش ریمل تمیز همیشه ابروهایتان را به سمت بالا شانه کنید.


ترفندهای آرایش شماره 16: از بین بردن پف چشم


ممکن است هر سری که از خواب بیدار می شوید، ببینید که دور چشم تان پف کرده است. برای رفع این مشکل راه حل هایی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به استراحت کافی، شستشوی صورت با آب سرد، قرار دادن چای لیپتون روی پلک، کاهش مصرف نمک و انجام حرکات ورزشی اشاره کرد.

 

ترفندهای آرایش افراد مسن


ترفندهای آرایش شماره 17: هر چه سایه چشم افراد مسن کمتر بهتر


سایه را هرچه کمتر بزنید، روی پلک های افراد مسن زیباتر نشان داده می شود. بهتر است برای پلک های افتاده از رنگ های روشن استفاده کنید. شما می توانید، سایه سفید را تنها زیر ابروها بزنید و روی پلک ها پرایمر بزنید؛ چرا که سایه شما را مسن تر نشان خواهد داد. بهتر است پلک ها را تمیز و ساده نگه دارید. رنگ های خنثی برای سایه در روز، انتخاب خوبی است. اما برای شب به خصوص، اگر قرار به رفتن مراسم خاصی باشد، بهتر است از یک رنگ تیره استفاده کنید. همچنین برای پلکتان، خط چین اضافه کنید. سعی کنید، بیشتر از دو رنگ سایه استفاده نکنید و سایه را تا استخوان ابرو ادامه دهید.


ترفندهای آرایش شماره 18: افزایش ماندگاری رژلب


اگر می خواهید رژلب تان از ماندگاری بالاتری برخوردار باشد، هفته ای یک یا دو بار از اسکراب خانگی لب استفاده کنید. این کار باعث می شود پوسته های مرده لب از بین رفته و جلوه زیباتری داشته باشد. قبل از زدن رژلب نیز بهتر است از زیرساز لب استفاده کنید. برای این کار، ابتدا با استفاده از یک مداد آرایشی به رنگ طبیعی پوست، خطوطی را کمی خارج از خط لب اصلی ایجاد کنید. سپس، مداد لب به رنگ دلخواه را روی خطوط اصلی لب زده بزنید. بهتر است لب ها را نیز با استفاده از همین مداد به خوبی پر کنید تا رژلب بهتر روی لب ها بنشیند. در مرحله بعد رژلب همرنگ با خط لب اصلی را بزنید. سپس یک دستمال کاغذی تمیز روی لب ها قرار داده و با استفاده از براش آرایشی، کمی پودر فیکس روی آن بزنید. حال دستمال را از روی لب ها برداشته و دوباره رژلب بزنید.
اگر به دنبال یک پودر فیکس باکیفیت هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما فیکسینگ پادر گریماس است. این تثبیت کننده آرایشبدون رنگ بوده و از آن جایی که ضد آب و مات است، در هر منطقه آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد. برای واترپروف و فیکس نهایی انواع فون و رژلب می توان از قلم موی پودر زنی یا پد سفید گریماس استفاده کرد.


ترفندهای آرایش شماره 19: آرایش چشم تمیز و زیبا


بسیاری از خانم ها با آرایش چشم خصوصا زدن سایه و کشیدن خط چشم مشکل دارند؛ اما با ترفندی که ما برای شما آماده کرده ایم، این مشکلات به خوبی برطرف خواهند شد. یک تکه چسب نواری جدا کرده و زیر پلک چشم بچسبانید. حال سایه ای به رنگ دلخواه را برداشته و پشت پلک را به آن آغشته کنید. برای دنباله دادن به سایه هم می توانید از ادامه چسب نواری که روی پلک ها قرار دارد، کمک بگیرید. در مرحله بعد، قسمت میانی پلک بالا را کمی سایه شاین بزنید. حال خط چشم را پشت پلک زده و به همین ترتیب، دنباله دهید. پس از این که چسب نواری را از روی پلک برداشتید، یک آرایش چشم گربه ای زیبا خواهید داشته که هیچ گاه هم از مد نمی افتد.

 

ترفند آرایش صورت جوش دار


ترفندهای آرایش شماره 20: برطرف کردن جای جوش


استرس و رژیم غذایی اشتباه می تواند موجب بروز جوش های بزرگ شود. برای برطرف کردن این مشکل می توانید از روش درمان نقطه ای استفاده کنید. توصیه ما به شما است که از یک برس تمیز برای پخش کردن کانسیلر روی لکه ها و جوش ها استفاده نمایید. سپس آرایشپایه را انجام دهید. با این روش می توان تغییر رنگ و لکه های ناشی از جوش ها را به راحتی ترمیم کرد. اگر جای جوش ها به رنگ قرمز است، می توان از کانسیلر سبز کمک گرفت و بدین ترتیب از شر قرمزی ناشی از جوش های برجسته خلاص شوید. در تکنیک های حرفه ای آرایش نیز می توان از کاموفلاژ استفاده کرد.


در مطلب ترفندهای آرایشی جدید به راهکارهای بهتر به نظر رسیدن آرایش پرداختیم. چنانچه شما هم تجربه جدیدی از ترفندهای آرایشی داشتید، از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: