جمعه 10 بهمن 1399 - 23:30:12

چگونه رژگونه مناسب انتخاب کنیم؟

 

انواع رژگونه

راهنمای استفاده از رژگونه

 

انتخاب صحیح رژگونه

 

 

هنگام خرید رژگونه، اولین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که آیا پوست شما چرب است یا خشک؟ پوست شما صاف است یا برجستگی هایی دارد؟ در چه فصلی از سال قرار دارید؟ پاسخ به تمامی این سوالات می تواند شما را در انتخاب یک رژگونه ایده آل کمک شایانی کند. هر نوع رژگونه خصوصیات منحصر بفردی دارد که برای چهره ها و نیازهای خاص آن طراحی شده است. اما اگر تاکنون موفق نشده اید رژگونه مناسب خود را انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب از سایت رژلب را از دست ندهید. ما به شما نحوه انتخاب رژگونه مناسب را آموزش خواهیم داد.


1. رژگونه پودری


استفاده از رژگونه پودری بسیار آسان است و برای افرادی که منافذ پوست آن ها بزرگ است، به خوبی عمل می کند. قیمت پایینی دارد و در دسترس است. البته ماندگاری بالایی ندارد و اگر می خواهید پوست شما درخشش خود را حفظ کند، باید هر چند ساعت یکبار رژگونه پودری خود را تمدید کنید. رژگونه پودری برای انواع پوست به خصوص افرادی که پوست نرم و لطیف دارند، مناسب است.
یکی از مهم ترین قابلیت های رژگونه پودری این است که نحوه استفاده از آن بسیار ساده است. به عقیده یکی از کارشناسان آرایش و زیبایی، همیشه هزینه کردن روی ابزارهای آرایشی مانند براش، کارآمد است. برای استفاده از رژگونه پودری، فقط به یک براش مرغوب نیاز خواهید داشت. براش را آغشته به مقداری رژگونه کنید و روی قسمت گونه ها بکشید.

 

رژگونه پودری


2. رژگونه کرمی


اگر به دنبال درخشش بیشتر پوست هستید، استفاده از این نوع رژگونه را به شما پیشنهاد می دهیم. رژگونه های کرمی بافت نرم و سبکی دارند و طرز استفاده از آن ها بسیار آسان است. در رنگ های مختلفی عرضه می شوند و چهره را شاداب و زیبا جلوه می دهند. این نوع رژگونه برای انواع پوست ها به جز پوست چرب مناسب هستند.
نحوه استفاده از رژگونه کرمی به این شکل است که یک براش را روی رژگونه کرمی بکشید. سپس با دستمال مقدار اضافی رژگونه را بگیرید تا در مصرف آن زیاده روی نشود. براش را روی گونه بکشید و با یک بیوتی بلندر آن را فیکس کنید.

 

انتخاب رژگونه کرمی


3. رژگونه ژلی


رژگونه ژلی برای مصرف در تابستان گزینه عالی محسوب می شود. به خاطر داشته باشید که ماندگاری این نوع محصول چندان بالا نیست. مناسب برای پوست های سبک تا متوسط. نحوه استفاده از رژگونه ژلی به این صورت است که مقداری از آن را روی سیب گونه بریزید و با انگشت به آرامی پخش کنید. برای فیکس کردن نیز می توانید از بیوتی بلندر استفاده نمایید. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد رژگونه ژلی باعث مصنوعی جلوه دادن آرایش می شود.

 

رژگونه ژلی


4. رژگونه استیکی


می خواهید ماندگاری آرایش شما زیاد باشد و رژگونه خود را در هر فصلی از سال استفاده کنید؟ پس از این نوع رژگونه استیکی غافل نشوید. رژگونه در تمام طول روز روی صورت شما دوام دارد و یک درخشش طبیعی و چشمگیر به چهره شما می دهد. مناسب برای انواع پوست به خصوص افرادی که میزان تعریق در آن ها زیاد است.
نحوه استفاده به این صورت است که مقداری از محصول را روی سیب گونه بزنید. سپس با یک اسفنج آرایشی مرطوب آن را فیکس نمایید. به محض این که رژگونه استیکی را روی پوست قرار دادید، آن را فیکس کنید. چون اگر طول بکشد رژگونه شما خشک می شود و دیگر امکان فیکس کردن وجود نخواهد داشت.

 

رژگونه استیکی

 

 


امیدواریم مطلب چگونه رژگونه مناسب انتخاب کنیم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا پیشنهاد، برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: