جمعه 10 بهمن 1399 - 23:25:48

آموزش کانتور برای افراد مبتدی

 

 

مراحل کانتور کردن صورت

آموزش مرحله به مرحله کانتورینگ و هایلایتینگ

 

آموزش کانتور صورت برای افراد مبتدی

 

 

 

 

کانتور یکی از تکنیک های آرایشی است که نیاز به مهارت بالایی دارد. بسیاری از افراد در کانتور کردن صورت ضعف دارند و نمی توانند این تکنیک را به خوبی پیاده سازی کنند. در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم آموزش کانتور برای افراد مبتدی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.
قبل از انجام هر کار ابتدا باید زیرساز آرایشی را انجام دهیم. ابتدا فوندیشن متناسب با نوع و رنگ پوست را می زنیم که در این آیتم از برند لورآل استفاده شده است. برای فید کردن فوندیشن بهتر است از بیوتی بلندر استفاده کنید.

 

آموزش کانتور صورت برای افراد مبتدی

 


پس از این که تمامی نواحی پوست را آغشته به فوندیشن کردید، نوبت به استفاده از کانسیلر می رسد. از یک کانسیلر یک درجه روشن تر از رنگ پوست اما هماهنگ با تناژ آن استفاده کنید. ابتدا یک مثلث وارونه زیر پلک ها بکشید.
در مرحله بعد باید اطراف بینی، روی تیغه بینی، قسمت میانی چانه و همچنین پیشانی را نیز با استفاده از کانسیلر هایلایت کنید. سپس با استفاده از بیوتی بلندر اقدام به بلند کردن این نواحی کنید.

 

آموزش کانتور صورت برای افراد مبتدی


برای کانتور کردن صورت گزینه های مختلفی وجود دارد. در این آیتم از کانتور میبلین نوع فیت می رنگ تافی کارامل استفاده شده است. شما می توانید از هر برند کانتور صورت با هر رنگ متناسب با تناژ پوست تان استفاده کنید.
برخی افراد برای کانتور صورت، دهان خود را غنچه می کنند تا محل کانتور را پیدا کنند. این کار اشتباه است و باعث می شود کانتور را روی محل اشتباه انجام دهید. بهترین روش برای این که بدانید کانتور گونه را روی چه محل دقیقی به کار ببرید، این است که محل رویش مو در کنار گوش را با دست لمس کنید. به موازات گونه تا چشم خود یک خط رسم کنید. کانتور صورت را نباید سرتاسر گونه بکشید. بلکه یک خط فرضی عمودی روی قسمت میانی پلک خود ایجاد کرده و کانتور را تا آن محل ادامه دهید.

 

آموزش کانتور صورت برای افراد مبتدی

 


برای کانتور پیشانی باید یک خط دقیقا در محل رویش مو بکشید. سپس چند خط روی شقیقه ها ایجاد نمایید. در مرحله بعد باید یک خط زیر چانه و استخوان فک بکشید. برای کانتور بینی می توانید از یک براش سر تخت استفاده کنید. براش را آغشته به محصول کانتور کنید و خطوطی روی اطراف تیغه های بینی بکشید. می توانید براش را روی پره های بینی نیز بکشید تا کمی کوچکتر به نظر برسند.

 

آموزش کانتور صورت برای افراد مبتدی

 


برای بلند کردن کانتور از بیوتی بلندر استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که بیوتی بلندر را نباید روی پوست بکشیم. بلکه باید با ضربات آهسته فید کنیم. برای فید کردن کانتور بینی نیازی به استفاده از بیوتی بلندر نیست. می توانید از یک براش سر کج برای فید کردن این ناحیه استفاده کنید. براش را با حرکات کوتاه رو به بیرون فید کنید.

 

آموزش کانتور صورت برای افراد مبتدی

 


پس از فید کامل کانتور صورت، نوبت به استفاده از کانتور خشک فرا می رسد. یک براش بزرگ و تخت را آغشته به کانتور پودری کنید و روی گونه ها، شقیقه ها، پیشانی، چانه و اطراف بینی بکشید. پس از این مرحله، از هایلایتر پودری استفاده می کنیم. همان براش را دوباره آغشته به هایلایتر کرده و روی استخوان گونه، روی تیغه بینی و روی چانه می کشیم. به همین راحتی تکنیک های کانتور صورت پیاده سازی می شود.

 

آموزش کانتور صورت برای افراد مبتدی

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: