جمعه 21 آذر 1399 - 12:02:43

چگونه با آرایش تبخال را بپوشانیم؟

 

 

نحوه پوشاندن تبخال با آرایش

آموزش از بین بردن تبخال با آرایش

 

چگونه با آرایش تبخال را بپوشانیم؟

 

 

 

تبخال یک نوع ویروس واگیردار است که در برخی افراد به وجود می آید. در صورتی که یک شخص به ویروس تبخال مبتلا شود، تا آخر عمر با آن درگیر خواهد بود. خانم هایی که با معضل تبخال مواجه هستند، همیشه از برآمدگی و تورم آن گله مندند. ما در این آیتم از سایت رژلب می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه با آرایش تبخال را بپوشانیم؟
برای این که حین آرایش بتوانید تبخال خود را بپوشانید و لوازم آرایشی به داخل زخم نفوذ پیدا نکند، می توانید از برچسب مخصوص استفاده کنید. این برچسب را از داروخانه ها تهیه کنید و دقیقا روی تبخال قرار دهید. برچسب بی رنگ است و باعث می شود بتوانید آرایش و گریم لب را به خوبی انجام دهید.

 

چگونه با آرایش تبخال را بپوشانیم؟


در مرحله بعد زیرساز آرایش صورت را انجام می دهیم. در این آیتم از فوندیشن استی لادر برای زیرساز گریم استفاده شده است. با استفاده از بیوتی بلندر، کل فوندیشن پوست را فید می کنیم. در مرحله بعد از کانسیلر یک درجه روشن تر برای زیر چشم خود به کار می بریم. برای هایلایت پوست می توان کانسیلر را روی مرکز پیشانی، چانه و روی بینی نیز قرار داد. سپس با همان بیوتی بلندر اقدام به فید کردن کانسیلر می کنیم.

 

چگونه با آرایش تبخال را بپوشانیم؟

 


در مرحله بعد باید خط لب بکشیم. شما می توانید از هر رنگ خط لب که تمایل دارید استفاده کنید. در این آیتم از خط لب برند کایلی استفاده شده است. ابتدا دور تا دور لب ها را خط می کشیم. سپس اقدام به پر کردن نواحی داخل لب می کنیم. همه قسمت های لب را با کمک خط لب رنگ می دهیم. روی برچسب مخصوص تبخال که روی لب ها زده بودیم نیز خط لب می کشیم. البته بهتر است این کار را به آرامی انجام دهید تا برچسب از روی لب ها جدا نشود. خواهید دید که تبخال شما به خوبی پوشش داده می شود و هیچ گونه ردی از آن باقی نخواهد ماند. سپس در صورت تمایل می توانید مقداری برق لب یا رژلب مایع روی آن بزنید و به جلوه لب های خود اضافه کنید.

 

چگونه با آرایش تبخال را بپوشانیم؟

 


در این مطلب راهکار پوشاندن تبخال با استفاده از آرایش را به شما آموزش دادیم و به شما گفتیم چگونه با آرایش تبخال را بپوشانیم. چنانچه شما هم روش هایی برای پوشاندن تبخال دارید با ما از طریق قسمت کامنت ها در میان بگذارید. منتظر نظرات خوب و سازنده شما نیز هستیم.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: