دوشنبه 06 شهریور 1402 - 16:23:02

قرینه سازی ابرو

 

آموزش اصلاح و قرینه سازی ابرو

قرینه سازی ابرو یکی از اصول کار آرایش دائم هست، که باید خیلی جدی گرفت. بسیاری از ابرو ها قبل از انجام میکرو کاملا افتاده هستند و بدون تاج و بدون هیچ حالتی می باشند. به صورتی که در برخی از موارد این افتادگی زیاد است . و پیگمنترهای حرفه ای به آن ابروی گریان می گویند . با یک قرینه سازی اصولی و اجرای تکنیک های زیبای میکروبلیدینگ در واقع این ابروها تغییر حالت می دهند و در اصطلاح خندان می شوند. که نقش قرینه سازی در این مورد انکارناپذیر می باشد.

 

فهرست مطالب:

قرینه سازی ابرو چیست؟
آموزش قرینه سازی ابرو
قرینه سازی ابرو با استفاده از نخ و ریمل
قرینه سازی ابرو با استفاده از مداد چشم
آموزش قرینه سازی ابرو با استفاده از خط کش
نکات مهم در مورد اصلاح و قرینه سازی ابرو
برخی سوالات شما در مورد قرینه سازی ابرو

 

 

قرینه سازی ابرو

 

قرینه سازی ابرو چیست؟

قرینه سازی ابرو یکی از مهم ترین بخش ‌های صورت هستند که می ‌توانند تأثیر مستقیمی بر زیبایی چهره افراد داشته باشند. ابرو های زیبا ابرو هایی طبیعی و تا حدودی قرینه هستند که می توانند زیبایی چهره شما را تا حد بسیار زیادی حفظ کنند. امروزه قرینه سازی ابرو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود البته پیشنهاد ما به شما این است که قبل از شروع میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ ابرو  برای ابروهایتان ابتدا قرینه سازی ابرو را انجام دهید تا بتوانید فرم بهتری برای ابرو های تان در نظر بگیرید.
قبل از هر چیز متخصصینی که آرایش های دائمی را برای ابرو ها انجام می دهند خود به قرینه سازی ابرو ها می پردازند زیرا اگر اشتباهی در این گونه آرایش های دائمی رخ دهد جبران آن بسیار پرهزینه و زمان‌ بر خواهد بود. در نتیجه قرینه کردن ابروها می تواند تا حدود بسیار زیادی بر دقت کار بیافزاید. همچنین احتمال خطا در انجام این گونه اعمال را بسیار کاهش دهد. پس لازم است که شما نیز به عنوان فردی که تمایل به انجام آرایش های دائمی برای ابرو هایش دارد، مهارت های لازم و کافی را در زمینه قرینه سازی داشته باشید.

 

از آن جایی که امروزه روش های زیادی برای آرایش دائمی ابرو ها وجود دارد مانند هاشور زدن ابرو، تاتوی ابرو و … که جای خود را به مداد ابرو و سایه ابرو داده‌ اند. شما می توانید در صورت تمایل با انجام این روش ها عیب هایی که در ابرو هایتان وجود دارد را برطرف کنید. و یا مدل ابرو های خود را به نحوی که دوست دارید تغییر دهید. برای قرینه سازی ابرو روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با آموختن این روش ها و تمرین کردن آنها به راحتی و به سرعت ابرو های خود را قرینه کنید.

 

 

قرینه سازی ابرو

 

آموزش قرینه سازی ابرو

امروزه روش های زیادی نظیر آرایش دائمی ابروها، هاشور زدن ابرو ، سایه ابرو، تاتو ابرو و … برای ایجاد تغییرات در ابروها وجود دارد. و شما می توانید در صورت تمایل با کمک این روش ها عیب های موجود در ابروهایتان را برطرف سازید و یا در مدل ابروهای خود تغییراتی را ایجاد کنید. برای قرینه سازی ابرو ها روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمک این روش های ساده ابروهایتان را به راحتی قرینه کنید. در ادامه به شما انواع قرینه سازی برای ابرو را توضیح می دهیم.

 

قرینه سازی ابرو با استفاده از نخ و ریمل

برای قرینه سازی ابرو با این روش ابتدا باید نخ را روی قسمت پایینی ابرو قرار دهید. و با استفاده از یک مداد ابرو یا ماژیک نقاط ابتدایی و انتهایی و البته وسط ابرو را نشانه گذاری نمایید. بعد از این کار نخ را در قسمت بالایی ابرو یعنی پیشانی قرار دهید و همین کار را برای قسمت های پایینی انجام دهید. به یاد داشته باشید که به جای نخ می توانید از یک پارچه نیز استفاده کنید. حالا بعد از ایجاد نقاط مورد نظر می توانید نقاط مشخص شده را به یکدیگر متصل نمایید.


به خاطر داشته باشید که نقطه تاج ابرو باید به یکدیگر متصل شوند.در ضمن دو تاج ابروی متقارن را باید به صورت موازی به یکدیگر متصل نمایید. بعد از ایجاد اتصال ها می توانید با استفاده از ریمل رنگی ابرو، ابرو هایتان را بکشید؛ و ابرو هایی که بیرون از این قالب مانده اند را با موچین بردارید. و ابرو های خود را به صورتی زیبا و قرینه تمیز کنید.این یکی از روش های قرینه سازی ابرو می باشد.

 

 

قرینه سازی ابرو با استفاده از مداد چشم

برای قرینه سازی با استفاده از مداد چشم، یک مداد را در کنار پره های بینی قرار می دهیم و به صورتی آن را عمود نگه می داریم تا از گوشه داخلی چشم بگذرد. نقطه ای که مداد با ابرو برخورد می کند نقطه ای است که ابرو شروع می شود. برای کشیدن دنباله ابرو، مداد را دوباره کنار پره های بینی قرار می دهیم و به طوری نگه می داریم که مداد از گوشه خارجی چشمان بگذرد. و حالا نقطه ای را که مداد با دم ابرو برخورد می کند را به عنوان نقطه انتهایی ابرو در نظر می گیریم.
به خاطر داشته باشید که این نقطه متعادل ترین نقطه برای دم ابرو می باشد.


یکی از مواردی که بیشترین تاثیر را هنگام آموزش قرینه سازی ابرو دارد شامل قوس ابرو می شود. برای کشیدن آن مداد را از کنار پره های بینی به سمت عنبیه چشم قرار می دهیم؛ و آن نقطه که مداد با ابرو برخورد می کند را نقطه قوس در نظر می گیریم. فراموش نکنید که هنگام انجام روش های قرینه سازی برای اندازه گیری آن ها نباید حالت نیم رخ داشته باشید و باید سر شما صاف گرفته شده باشد.

 

 

قرینه سازی ابرو

 

آموزش قرینه سازی ابرو با استفاده از خط کش

یکی از دیگر روش ها برای قرینه سازی ابرو استفاده از خط کش می باشد. برای این کار در ابتدا باید نقطه وسط پیشانی یعنی نقطه بین دو ابرو را پیدا کنید. بعد از آن خط کش قرینه سازی را بالای ابرو ها بر روی پیشانی قرار دهید و نقطه وسط آن که در واقع نقطه صفر خط کش است را وسط ابرو قرار می دهیم.

حالا می توانیم با استفاده از خط کش خط وسط پیشانی تا قوس ابروی فرد را اندازه بزنیم. (یعنی فاصله میان نقطه صفر تا قوس هر دو ابرو را اندازه می زنیم) همینطور خط وسط پیشانی تا دنباله ابرو را اندازه میزنیم. بعد از بدست آوردن فاصله ها حالا می توانید با استفاده از کولیس خط ها را به یکدیگر وصل نمایید. (یعنی در این مرحله خط قوس یک ابرو به ابروی دیگر را به یکدیگر وصل نمایید تا اطمینان نمایید ابرو ها کاملا صاف باشند)

به یاد داشته باشید که اگر خط شما صاف نباشد و دارای شیب باشد به این معنا است که شما باید ابرو ها را دوباره طراحی نمایید. با همین روش می توانید دیگر خطوط را نصف و صافی آنها را اندازه گیری نمایید. نکته ای که در این باره قصد داریم به شما یادآور کنیم این است که شما قرینه سازی را با توجه به فرم صورتتان انجام دهید تا در زیبایی شما تاثیر گذار باشد. قرینه سازی با کولیس و دیوایدر که یکی از روش های قرینه سازی ابرو می باشد در کلاس های خصوصی میکروبلیدینگ آموزش داده می شود.

 

 

نکات مهم در مورد اصلاح و قرینه سازی ابرو

1) در صورت استفاده از مداد های طراحی یا ماژیک اگر مبتدی هستید خطوط را کمی پر رنگ بکشید؛ تا در حین کار بعد از پاک کردن رنگهای اضافه خطوط را گم نکنید. افراد حرفه ای با مهارت بالا معمولا از نقاط کوچک در ابرو استفاده میکنند.

2) در قرینه سازی ابرو هیچ گاه تاج ابروها را خیلی به هم نزدیک نکنید زیرا اینکار باعث اخمو نشان دادن صورت می شود. همچنین در طراحی دم و سایر نقاط خطوط را خیلی بالا و یا خیلی کوتاه نکشید. توجه کنید ابرو باید در طبیعی ترین حالت خود کاشت شود.

3) هیچ گاه در قرینه سازی داخل ابروها را با مداد یا ماژیک پر نکنید. زیرا تشخیص نقاط خالی که پر کردن آن ضروری است سخت خواهد شد. و همچنین برخی از ماژیک ها رنگ مقاومی دارند و دیر پاک می شوند که باعث می شود خطوط کاشت شده را به درستی تشخیص ندهید.

4) گاهی در قرینه سازی بخشی از ابرو خیلی پایین تر و دیگری خیلی بالاتر خواهد بود. سعی کنید خطوط را همسان به ابروی دیگری قرینه سازی کنید. یعنی به واسطه ی ابرو دیگر آن را خیلی پایین تر و بالاتر نکشید.

5) مهارت و تمرین رمز موفقیت شما خواهد بود.یکی از روش های مهارت در قرینه سازی ابرو تمرین روی لاتکس و حتی صورت است. می توانید از اشخاص نزدیک برای تمرین قرینه سازی کمک بگیرید.

 

 

قرینه سازی ابرو

 

برخی سوالات شما در مورد قرینه سازی ابرو

اهمیت قرینه سازی ابرو در چیست؟
قرینه بودن ابروها در زیبایی صورت نقش مهمی ایفا می‌کند. همچنین قرینه بودن ابرو، باعث زیباتر دیده شدن آرایش چشم‌ها هم می‌شود.

 

چگونه باید ابروهای خود را قرینه کرد؟
روش‌های زیادی برای قرینه سازی ابرو هست. در این مطلب، آموزش قرینه سازی به روش‌های مختلف در اختیار شما قرار گرفته است. شما با توجه به سطح مهارت و وسایل و امکاناتی که در دسترس خود دارید، می‌توانید ابروهای خود را قرینه کنید.

 

برای قرینه سازی ابرو به چه وسایلی نیاز داریم؟
به روشی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. در صورتی که وسیله‌ی خاص همچون خط‌کش مخصوص، کولیس یا دیوایدر ندارید، می‌توانید از نخ و یا دستمال کاغذی استفاده کنید. آموزش قرینه سازی به کمک هر یک از ابزارها به صورت کامل و با ویدئو در سایت رژلب ، در اختیار شما قرار گرفته است.

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم فاطمه عبداله زاده بهترین مدرس غرب تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

اینستاگرام فاطمه عبداله زاده

Fatemeh.abdolahzadeh.pmu

 

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: