چهارشنبه 08 مرداد 1399 - 21:31:18

آموزش گریم عروس حرفه ای

 

مراحل آموزش گریم و میکاپ عروس

لوازم آرایشی و گریم عروس

 

آموزش گریم عروس حرفه ای طبق جدیدترین متدهای روز دنیا

 

معمولا از تکنیک های گریم جهت متعادل سازی اجزای صورت استفاده می شود. در واقع متد گریم این امکان را در اختیار ما قرار می دهد که عیوب صورت را برطرف کرده و زیبایی آن را چند برابر کنیم. در میان انواع گریم صورت، گریم عروس از طرفداران بسیاری برخوردار است که روزانه افراد بسیاری نسبت به فراگیری آن اقدام می کنند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب با ما همراه باشید تا به آموزش گریم عروس طبق جدیدترین تکنیک های روز دنیا بپردازیم.
گریم عروس در عین حال که عیوب چهره نظیر عدم تقارن ابروها، پوست دارای لک و آکنه، بینی بزرگ و ... را برطرف می کند، باعث می شود تا چهره طبیعی تر به نظر برسد و آرایش صورت مصنوعی جلوه نکند. اگر به خودآرایی تسلط داشته باشید، با فراگیری آموزش گریم عروس که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم، می توانید گریم عروس را برای جشن عروسی خودتان انجام دهید.


مرحله اول گریم عروس: زیر سازی آرایش


پیش از هر چیز باید پوست صورت تان را خوب بشویید و به آرامی خشک کنید. سپس از کرم مرطوب کننده برای آبرسانی به پوست استفاده کنید. مرطوب کننده موجب می شود انواع فون ها و کانسیلرها پوشش بهتری روی پوست داشته باشند و دچار خشکی یا پوسته پوسته شدن نشود.
پس از این کار، نوبت به محو کردن جای جوش و زخم می رسد. می توانید از کاموفلاژ با انواع رنگ ها که پیش تر به کاربرد آن پرداخته بودیم، استفاده کنید. برای پوشاندن حلقه سیاه دور چشم نیز کانسیلر بهترین گزینه است. کانسیلر با تن زرد که تقریبا همرنگ پوست هستند، برای گریم عروس مناسب می باشند. برای زدن کانسیلر می توانید از انواع پدها یا قلموها استفاده کنید تا گریم ظریف تری داشته باشید.
بعد از این که نسبت به پوشاندن نواقص صورت اقدام کردید، حال نوبت به زدن فون می رسد تا همه نواحی پوست یکدست و همرنگ شود.بهتر است رنگ فون را مطابق با رنگ پوست انتخاب کنید تا زیرسازی آرایش طبیعی تر به نظر برسد. در مرحله بعد می بایست تکنیک های کانتورینگ صورت را پیاده سازی کنید. به این گونه که از رنگ های تیره برای کوچک کردن اجزای صورت و جهت برجسته سازی نواحی مورد نظر از رنگ های روشن استفاده کنید. توجه داشته باشید که رنگ های هایلایت و شدو بهتر است در کنار هم استفاده شوند و مرز بین آن ها به خوبی فید شود تا قابل مشاهده نباشد.
در بخش آخر از زیرسازی آرایش می توانید جهت افزایش ماندگاری گریم عروس از پودر فیکس استفاده کنید. انجام این کار از برق افتادن پوست نیز جلوگیری به عمل می آورد.

 

آموزش گریم عروس


مرحله دوم آموزش گریم عروس: آرایش ابروها


ابروها یکی از مهم ترین مواردی هستند که در گریم عروس تاثیر به سزایی دارند. بهتر است ابروها در گریم عروس کمی روشن تر باشند تا چشم ها درشت تر و جذاب تر به نظر برسند.
بعد از آن که ابروها را به وسیله موچین و قیچی تمیز کردید و به فرم متناسب با چهره درآوردید، می توانید با استفاده از مداد و سایه ابرو نواقص را برطرف و قسمت های خالی را پر کنید. در پایان کار، ابروها باید کاملا قرینه باشند و فرم آن ها با صورت و آرایش چشم همخوانی داشته باشد.


مرحله سوم آموزش گریم عروس: آرایش چشم ها


یک گریمور حرفه ای باید قادر باشد نواقص چشم را به گونه ای برطرف کند که زیبایی های طبیعی چشم عروس بیشتر نمایان شده و آرایش به حالت مصنوعی جلوه نکند. تکنیک های بسیاری برای ریز و درشت کردن چشم یا برطرف کردن پف و گودی آن وجود دارد. به عنوان مثال می توان به به کار بردن سایه به رنگ روشن، چشم ها را درشت تر از آن چه هستند نشان داد. رنگ های تیره سایه نیز قادرند به راحتی پف چشم ها را از بین ببرند. به خاطر داشته باشید که استفاده از رنگ های یکدست باعث می شود چشم ها ریزتر به نظر برسند. نحوه درست آرایش چشم در گریم عروس نیاز به و مهارت بالا دارد که با اندکی وقت گذاشتن و تمرین کردن میسر می شود.
بعد از زدن سایه و خط چشم متناسب با آن، می توان از مژه مصنوعی برای خوش فرم کردن چشم ها استفاده کرد. سپس روی مژه مصنوعی را دست و دلبازانه ریمل بزنید. این کار را برای پلک پایین نیز تکرار کنید. برای ریمل زدن مژه های پایین چشم بهتر است میله ریمل را به صورت عمودی نگه دارید و آن را به سمت چپ و راست حرکت دهید.

 

آموزش گریم عروس تخصصی


مرحله چهارم آموزش گریم عروس: رژگونه


نحوه رژگونه زدن در گریم عروس با صورت های مختلف، متفاوت است. توصیه ما به شما این است که برای صورت های لاغر از رنگ های تیره رژگونه استفاده نکنید. برای افراد با صورت گرد بهتر است از رنگ های کمی تیره تر به کار ببرید. قسمت هایی از گونه که می خواهید برجسته تر به نظر بیایند را لایت کنید و آن را با کمک قلموی بزرگتر با رنگ رژگونه ترکیب کنید.
برای پیدا کردن خط گونه بهتر است از شخص بخواهید با لب بسته لبخند بزند؛ با این کار می توانید استخوان گونه را به راحتی لمس کنید و رژگونه را روی آن بزنید. توجه داشته باشید که اگر رژگونه را در قسمت پایین گونه ها بزنید، صورت افتاده تر به نظر خواهد آمد.


مرحله پنجم آموزش گریم عروس: رژلب


برای زدن رژلب ابتدا سطح لب ها را با کمک فون و پودر بپوشانید. سپس با کمک یک خط لبی که یک شماره از رژلب تیره تر است، دور لب هایتان را خط بکشید. توجه داشته باشید که این خط خیلی بیرون یا درون لب ها کشیده نشود. اگر تمایل دارید لب ها را کمی نازک تر نشان دهید، رنگ رژلب و خط لب شما دقیقا باید مشابه هم باشند. در مقابل اگر می خواهید لب ها پهن تر به نظر برسند، می توانید با استفاده از یک خط لب تیره تر از رنگ رژلب، خطی را روی لبه خارجی لب های خود بکشید و با کمک رژلب و قلموی مناسب، آن ها را فید کنید.
توجه داشته باشید که اگر لب های درشتی دارید، بهتر است از رنگ رژلب مات استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید لب هایتان برجسته به نظر برسد، توصیه می شود از رژلب های حجم دهنده با رنگ براق استفاده کنید.


در مرحله پایانی از گریم عروس نیز جهت از بین بردن مرز بین بدن با آرایش، می توانید از یک فون یا کرم پودر همرنگ با پوست صورت استفاده کرده و قسمت های یقه و آستین را در صورت نمایان بودن، یکدست کنید. در آخر نیز همه صورت را با استفاده از فیکساتور، اسپری کنید تا دوام آن افزایش یابد.

 

آموزش گریم عروس جدید

 

انواع لوازم آرایشی و گریم عروس

 

یکی از جذاب ترین بخش های لوازم آرایش، محصولات زیبایی است که بسیار مورد توجه بانوان قرار دارد. در ادامه شما را با مهم ترین محصولات زیبایی پوست آشنا خواهیم کرد.

رژلب

رژلب یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین لوازم آرایش است که در هر ثانیه، 27 عدد از آن در کل جهان به فروش می رسد. کاربرد رژلب آن است که لب ها را برجسته تر نشان داده و اختلاف اندازه آن ها را اصلاح می کند. به همراه داشتن تنها یک رژلب قرمز کافیست تا هنگامی که زمان کافی برای آرایش کردن ندارید نیز به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

انواع فون ها

فون ها در انواع مختلفی نظیر فشرده و کرم پودری در دسترس هستند. برای صاف و یک دست کردن پوست صورت و همچنین پنهان کردن عیوب چهره می توان از انواع فون ها با توجه به نوع کاربری استفاده کرد.

 

لوازم آرایشی گریم عروس

 

آرایش چشم

آرایش چشم شامل محصولاتی همچون ریمل، سایه چشم، خط چشم، مداد چشم، کانسیلر دور چشم و ... است که به کارگیری اصولی هر یک می تواند جلوه زیبایی به چشم ها بدهد.

رژگونه

رژگونه را می توان در انواع پودری، مایع، استیکی و ... یافت که کاربرد همگی آن ها در تغییر رنگ استخوان گونه برای افزایش زیبایی صورت است.

مداد آرایشی

مداد آرایشی نیز دارای تنوع بالایی است که از جمله آن ها می توان به مداد ابرو، مداد چشم، مداد رنگی، مداد کانتور، مداد لب و ... اشاره کرد.

 

لوازم گریم عروس

 

نحوه نگهداری از محصولات آرایشی و بهداشتی

 

محصولات آرایشی را در محیطی خشک به دور از رطوبت نگه دارید تا احتمال رشد باکتری در آن ها کاهش یابد. توجه داشته باشید که حمام و توالت به دلیل وجود رطوبت و باکتری، اصلا محیط مناسبی برای نگهداری لوازم آرایش محسوب نمی شود.
اگر قصد دارید از محصولات کاسه ای استفاده کنید، بهتر است بدانید که این نوع لوازم آرایش بیشتر از نوع تیوپی در معرض آلودگی قرار داشته و مدت زمان مصرف آن کاهش می یابد. حتما قبل از مصرف لوازم آرایش کاسه ای، دستان خود را به خوبی بشویید تا احتمال انتقال میکروب به محصولات کاهش یابد.
هرگز مواد آرایشی و بهداشتی خود را با کسی شریک نشوید و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. پدهای آرایشی و فرچه های خود را هر دو هفته یکبار با آب داغ و شوینده ملایم بشویید. پس از مصرف محصولات نیز درب آن ها را به خوبی ببندید تا احتمال اکسیده شدن آن ها کاهش یابد.

 

راهنمای خرید لوازم آرایشی و کرم پودر


راهنمای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

 

در هنگام خرید محصولات آرایشی دقت کنید که این مواد توسط سازمان غذا و دارو تایید شده باشند. هیچ گاه از لوازم آرایش بی نام و نشان استفاده نکنید؛ چرا که سلامتی شما را به خطر می اندازند. از خرید محصولات آرایشی تقلبی که با قیمت ارزان تری روانه بازار می شوند، جذا خودداری کنید. این محصولات معمولا در زیر زمین خانه ها در شرایط آلوده و با مواد نامشخص تهیه می شوند.
چنانچه مواد آرایشی استاندارد تهیه کنید، تاریخ انقضا روی آن ثبت شده است. حتما به تاریخ انقضا توجه کنید و مطمئن شوید که لوازم آرایشی مورد استفاده شما منقضی نشده باشد. کیفیت مواد آرایشی نیز حائز اهمیت است؛ جهت اطمینان از این امر، می توانید برندهای معروف هر محصول را خریداری کنید. البته از عدم تقلبی بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

راهنمای خرید کرم پودر

کرم پودری را بخرید که با پوست شما سازگار باشد. موجب بروز جوش و التهاب نشود و حالت ماسیده پیدا نکند. چنانچه دارای پوست چرب هستید، کرم پودری را خریداری کنید که بدون چربی یا Oil Free باشد. اگر قصد دارید آرایش طبیعی داشته باشید، کرم پودری را انتخاب کنید که خیلی روشن تر یا تیره تر نباشد. معمولا تناژ کرم پودرها بر دو پایه صورتی و زرد هستند که انتخاب آن به پوست شما بستگی دارد. چنانچه روی سطح پوست خود رگه های قرمز مشاهده می کنید، از کرم پودری با پایه صورتی استفاده کنید تا رگه ها پوشانده شوند.

 

راهنمای خرید سایه چشم

 

راهنمای خرید سایه چشم

سایه قهوه ای ملایم یکی از آن رنگ سایه هایی است که باید در کیف لوازم آرایشی هر خانمی باید باشد. بهتر است بدانید که سایه های مات پرکاربردتر و ماندگارتر هستند. این در حالی است که سایه های براق در همه جا کاربرد ندارد و ماندگاری آن ها کمتر است. اگر قصد دارید در انواع مجالس از سایه چشم استفاده کنید، بهتر است ابتدا یک پرایمر روی پلک بزنید و سپس سایه خود را اجرا نمایید.

راهنمای خرید خط چشم

در خرید خط چشم بیشتر باید به استعداد و توانایی خود در کشیدن خط چشم دقت کنید. اگر در این کار مبتدی هستید، به جای انتخاب خط چشم مویی بهتر است از نوع مدادی و ماژیکی استفاده نمایید.

راهنمای خرید رژلب

در خرید رژلب بهتر است وسواس زیادی به خرج دهید. رژلب های ارزان قیمت که اغلب آن ها دارای ماندگاری بالایی نیز هستند، حاوی مقادیر بالایی سرب هستند که برای سلامتی مضر می باشند. رژلب ها را می توان در انواع جامد، مایع و مدادی تهیه کرد که استفاده از آن به شما بستگی دارد. چنانچه دارای لب های باریکی هستید، بهتر است رنگ های روشن تری از رژلب را انتخاب و خریداری کنید تا درشت تر به نظر برسند. اما اگر دارای لب های پهن تری هستید، در انتخاب رنگ رژلب آزادتر خواهید بود.

 

راهنمای خرید رژلب

 

راهنمای خرید رژگونه

اگر دارای پوست خشک هستید، رژگونه های چرب و مایع برای شما مناسب تر است. اما اگر دارای پوست چربی هستید، بهتر است نوع پودری آن را انتخاب و خریداری نمایید. بهتر است رنگ تناژ رژلب با رژگونه یکی باشند؛ پس زمان خرید، به رنگ رژلب خود دقت داشته باشید.

 

 

همچنین در رژلب بخوانید:

 

آموزش میکاپ صورت + 10 لوازم آرایشی کاربردی

آموزش آرایش صورت

گریم صورت و آمورش صفر تا صد آن

میکاپ صورت جدید

آرایش - گریم و میکاپ صورت

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: