چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402 - 16:03:33

آموزشگاه گریم و میکاپ عروس

آموزشگاه گریم و میکاپ عروس

گریم و میکاپ عروس تهران

 

اهمیت به زیبایی

مراسم عقد و عروسی از اهمیت ویژه ای برای دختر خانم ها برخوردار است و در حدی این مراسم به عنوان عروس دوست دارند بهترین چهره از خود را به نمایش بگذارند. به قولی می خواهند نسبت به سایر مهمان ها متفاوت باشند یکی از این تمایزها از طریق میکاپ و گریم به دست می آید. معمولا عروس خانم ها قبل از ازدواج دنبال بهترین آرایشگر هستند تا بهترین سبک مطابق با صورت آنها را پیدا کند. در روز عروسی چهره ای متفاوت جذاب و زیبا را تحویل آنها دهد. آرایشگران برای اینکه بتوانند سبک های حرفه ای را یاد بگیرند نیاز است در آموزشگاه گریم و میکاپ عروس در دوره های با کیفیت شرکت کنند.

 

 

لوازم آرایشی

 

تبلیغات گسترده لوازم آرایشی، عمل های جراحی زیبایی و ... نشان می دهد دختران و زنان در سنین مختلف توجه ویژه ای به زیبایی دارند. این زیبایی اعتماد به نفس و امید به زندگی بیشتری به آنها خواهد داد. از آنجا که زیبایی دارای اهمیت است سالن های آرایشی و زیبایی با کادر متخصص در این حوزه مشتریان بیشتری دارند.
میکاپ به معنی مخفی کردن عیب های صورت و رنگ و لعاب دادن به آن است. میکاپ آرتیست هم کسی است که میکاپ را بر روی صورت شما انجام می دهد. میکاپ سبک های مختلفی دارد که بر اساس پوست، چهره، سلیقه و سبک مورد علاقه شما انجام می شود. یادگیری میکاپ کردن اصولی و حرفه ای نیاز به آموزش دیدن در آموزشگاه گریم و میکاپ عروس حرفه ای دارد.

 

سبک های پرطرفدار میکاپ

میکاپ کردن سبک های مختلفی دارد. برای یادگیری انواع سبک نیاز به آموزش در آموزشگاه گریم و میکاپ عروس حرفه ای است. از آنجا که هنرجویان بعد از ورود به بازار کار باید مسئولیت کارهای خود را بر عهده بگیرند انتخاب یک آموزشگاه خوب و حرفه ای برای آموزش بسیار مهم است.
سبک شرقی، سبک کلاسیک، سبک هالیوودی، سبک اروپایی، سبک عربی، سبک لبنانی، سبک مصری و سبک خلیجی انواع سبک های میکاپ هستند. برای اجرای این سبک ها بر روی چهره ابزاری همچون کرم پودر، پودر گریم، کانسیلر، رژگونه، سایه چشم، مداد ابرو، رژ لب و خط چشم لازم است. میکاپ آرتیست یا همان آرایشگر خودمان از این ابزارها برای میکاپ صورت استفاده می کند.

 

 

سبک های گریم و میکاپ

 

سبک اروپایی یا لایت یکی از سبک های پرطرفدار این روزهای میکاپ است که در آموزشگاه گریم و میکاپ عروس آموزش داده می شود. این نوع میکاپ اصلا زننده نیست و برای قسمت های مختلف صورت از رنگ های پوستی و کدر استفاده می شود. مثلا رنگ رژ لب در این سبک صورتی کدر و یا رنگ های پوستی و مات استفاده می شود. در استفاده از رنگ ها بر روی صورت اضافه روی نمی شود و به مژه ها ریمل کم زده می شود. بیشتر از این سبک پر طرفدار برای پوشاندن عیب چهره استفاده می شود. سبکی بسیار زیبا به نظر می رسد.

سبک میکاپ هالیوودی نیز از جذابیت خاصی برخوردار است در این سبک میکاپ اختلاف میان لب و چشم به وضوح دیده می شود برای چشم رنگ های تیره و برای لب رنگ های درخشان استفاده می شود. رنگ های شاد هم تا جای که شادابی و حالت طبیعی چهره را نپوشاند مجاز است.
سایه های خطی با رنگ های تیره و کشیده را برای میکاپ خلیجی استفاده می کنند رنگ های سرمه ای و یشمی که از رنگ های تند و سرد هستند برای آرایش چشم استفاده می شوند. همچنین مژه های مصنوعی با اندازه مساوی و پرپشت را بکار می گیرند. در این سبک رنگ های شاد و زنده را برای رژگونه و رژ لب بکار می برند.

 

 

میکاپ و گریم عروس

 

در سبک شرقی استفاده از رنگ های شاد و زنده محدودیتی وجود ندارد. در این نوع سبک هم برای چشم و هم برای لب و گونه معمولا از رنگ های سرخ آبی، زرشکی، سرخ، بنفش و قهوه ای بکار برده می شود. مدل سبک ژاپنی نیز از زیر مجموعه سبک شرقی است. برای آموزش این نوع سبک ها باید آموزشگاه گریم و میکاپ خوب و معتبر انتخاب شود.
یکی دیگر از سبک های که ممکن است در ایران مورد پسند خانم ها قرار گیرد و از آن در مراسمات بهره ببرند سبک هندی است. در این نوع سبک برای زیرسازی آرایش چهره از رنگ های تیره متمایل به قرمز استفاده می کنند.

 

 

آموزش حرفه ای در آموزشگاه گریم و میکاپ عروس

با شرکت در دوره های آموزش گریم و میکاپ که یکی از اصلی ترین رشته های آرایشگری در دنیا است. علاوه بر سبک های که معرفی شد سبک های دیگر و پرطرفداری را یاد خواهید گرفت.
در جهان سبک های متعدد و فراوانی بوجود آمده است که با فراگیری این نوع سبک ها میکاپ آرتیست می تواند در هر جای ایران یا دنیا این شغل را به نحو احسن ادامه دهد. این رشته یکی از پر درآمد ترین شغل ها در دنیا و به ویژه ایران است. برای یادگیری سبک های بروز بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ عروس را انتخاب کنید.
در دو سه دهه گذشته معمولا برای مراسمات شاد و عروسی فقط عروس خانم ها و یا صاحب مراسم خود را آرایش می کردند. در این مراسمات آرایش سایر مهمان ها ساده بود اما در مراسمات امروزی وضعیت متفاوت تر از گذشته است و بیشتر مهمان ها از آرایش غلیظ استفاده می کنند. این موضوع یکی از دلایل درآمد بالای آرتیست میکاپ ها است که حتی با بیشتر شدن تعداد آنها بازهم درآمد مناسبی دارند.
یکی از خصوصیات انسان ها عاشق زیبایی بودن است. انسان ها همیشه بر آراستگی و منظم بودن تمایل داشته اند انتخاب گریمور حرفه ای یکی از نگرانی های بانوان است. خانم ها بر اساس اهمیت مراسمی که در آن شرکت می کنند همیشه دنبال بهترین ها هستند.

 

 

میکاپ و گریم عروس

 

دوره های که به بازار کار ختم می شود

بعد از شرکت در دوره های آموزشگاه گریم و میکاپ عروس هنرجو می تواند با کسب مدرک وارد بازار کار شود. این امکان برای هنرجو فراهم است تا بتواند سالن آرایشی خود را احداث و علاوه بر بکارگیری افرادی دیگر درآمد مناسبی داشته باشد.
تمامی آموزش ها در آموزشگاه گریم و میکاپ عروس بر اساس متدها و تکنیک های روز دنیا در حوزه میکاپ و گریم آموزش داده می شود. علاوه بر آموزش گریم و میکاپ باید لوازم و مواد آرایشی با کیفیت را شناخت تا بتوان کار را به نحو احسن انجام داد.
در گریم قسمت یا کل صورت تغییر پیدا می کند همانطور که در سینما می بینید بازیگران در سکانس های مختلف توسط گریمور بخش یا کل صورت را تغییر می دهند. برای گریم کردن استفاده از تکنیک های زیادی وجود دارد. برای یادگیری گریم عروس آموزشگاه گریم و میکاپ عروس حرفه ای پیدا کنید.
برای گریم دو روش اصلی روشن کردن و تیره کردن وجود دارد. که از تیره کردن با دو درجه کمتر از رنگ پوست برای قسمت های که نمی خواهید زیاد دیده شود استفاده می شود. و از روش روشن کردن یا هایلایت برای برجسته سازی و دیده شدن استفاده می شود.
پاکسازی پوست در گریم و میکاپ اهمیت زیادی دارد. پاکسازی پوست این امکان را فراهم می کند تا گریم و میکاپ ماندگاری بیشتری داشته باشد. البته جدا از بحث گریم و میکاپ باید برای جوان سازی پوست و به تاخیر انداختن پیری آن پاکسازی پوست بصورت دوره ای انجام شود. این کار نیز توسط افراد حرفه ای در سالن های آرایشی انجام می شود. برای حرفه ای شدن و راه اندازی کسب و کاری مناسب در آموزشگاه گریم و میکاپ عروس دوره های مختلف آموزش داده می شود.

 

 

 

 

 بهترین مدرس گریم و میکاپ 

 

 دارای دوره‌های آموزش تخصصی گریم، میکاپ، خود آرایی به همراه چهره شناسی، متعادل سازی، کانتورینگ و هایلایت صورت است. بررسی چهره‌ها و شناخت انواع صورت، انواع پوست و آموزش تکنیک‌های میکاپ اروپایی از جمله دیگر مباحث آموزشی است

 

 

تلفن بهترین میکاپ آرتیست عروس شمال تهران

 

 مدرس آکادمیک میکاپ و میکاپ آرتیست تخصصی عروس در الهیه شمال تهران


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: