پنجشنبه 03 مرداد 1398 - 00:06:14

خرید فیس براش

 

فیس براش چیست؟

نکات خرید فیس براش مرغوب

 

نکات خرید فیس براش

 


اخیرا تب جدیدی به نام فیس براش وارد بازار زیبایی شده که طرفداران بسیاری را نیز به خود جذب کرده است. فیس براش برای شستشوی بهتر و اصولی تر صورت ابداع شده است. طبق ادعای تولیدکنندگان این محصول، این محصول قادر است شستشوی صورت را 6 برابر بهتر از شستشوی معمولی انجام دهد. در ادامه این مقاله با وب سایت رژلب همراه باشید تا به بررسی همه چیز درباره خرید فیس براش بپردازیم.


فیس براش چیست؟


استفاده مداوم و روزانه انواع کرم ها، لوازم آرایشی، لایه بردارها و ... می تواند آسیب هایی را برای پوست به دنبال دارد. باقی ماندن این مواد روی پوست می تواند موجب بروز چین و چروک، بسته شدن منافذ باز پوست، جوش های سرسیاه، آکنه و ... شود. بهترین روش برای جلوگیری از بروز این مشکلات که در نهایت منجر به پیری زودرس پوست می شوند، پاک کردن پوست از هر گونه محصولات آرایشی و بهداشتی است که منافذ پوست باز شده و امکان تنفس پیدا می کند.
فیس براش دستگاهی است که با حرکات چرخشی یا لرزشی روی پوست صورت، آن را از هر گونه مواد پاکسازی کرده و منافذ را به خوبی باز می کند. علاوه بر این، باعث افزایش گردش خون و خونرسانی بهتر در پوست نیز می شود که این موضوع در بهبود وضعیت پوست بسیار موثر است. با خرید فیس براش می توان عمل ماساژ صورت، ریلکس کردن، پاکسازی پوست از جوش سر سیاه، پیشگیری از چین و چروک را روی پوست صورت اعمال کرد. باید در نظر داشت که فیس براش جهت پاکسازی و شستشوی عمیق صورت طراحی شده و قادر به پاک کردن لوازم آرایشی نخواهد بود. به همین منظور، بهتر است ابتدا صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید تا آماده پاکسازی عمیق شود و سپس از این دستگاه بهره ببرید.

 

فیس براش چیست؟


مزایای دستگاه فیس براش


• شستشوی عمیق تر و اصولی تر صورت نسبت به شستشوی با دست
• پاکسازی کامل پوست
• رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی
• جذب بهتر انواع کرم ها و محصولات آرایشی بهداشتی
• افزایش گردش خون در پوست
• پیشگیری از بروز چین و چروک و پیری زودرس پوست
• شادابی و شفافیت پوست
• قابل استفاده برای انواع پوست
• ماساژ ملایم و خون رسانی
• قابل استفاده برای پخش کردن کرم پودر
• لایه برداری سطحی و ملایم پوست
• برخی از فیس براش ها حاوی برس بدن نیز هستند که می توان از آن برای جایگزینی لیف در حمام نیز استفاده کرد.


فیس براش چگونه کار می کند؟


فیس براش ها به شکل یک برس برقی با قابلیت سر لغزان یا چرخشی طراحی شده اند. سر این برس ها قابل تعویض و شستشو هستند که از هزاران تار مویی تشکیل می شوند. با کمک این تارها می توان آلودگی ها و آرایش به جا مانده را از روی صورت تمیز کرد. اکثر فیس براش ها چندین سری مختلف دارند که نیازهای متفاوتی اعم از شستشوی بدن، از بین بردن پوسته های مرده، لایه برداری عمیق پوست، کوچک کردن منافذ باز پوست، درمان ترک کف و پاشنه پا و ... را به خوبی برطرف می کند. این دستگاه ها از قابلیت باتری و شارژ شدن نیز برخوردارند که به راحتی در حمام و دستشویی نیز قابل استفاده می باشند.

 

عملکرد فیس براش


طرز صحیح مصرف فیس براش


مصرف فیس براش نیاز به رعایت نکات و اصولی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
پیش از مصرف فیس براش باید صورت خود را از هر گونه مواد آرایشی پاک کنید. فیس براش ها تنها جهت شستشوی صورت مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردی در پاک کردن آرایش ندارند. در صورت استفاده از فیس براش برای پاک کردن آرایش، مطمئن باشید که هیچ کمکی به از بین بردن آلودگی و چربی از سطح پوست نخواهید کرد. حتی ممکن است باعث زخم شدن یا التهابات پوستی نیز بشوید.
سعی کنید استفاده از انواع شوینده های قلیایی را کنار بگذارید. صابون از جمله شوینده های قلیایی است که موجب خشک شدن پوست و دهیدراته شدن آن می شود. از آن جایی که دستگاه فیس براش قادر است سلول های پوستی را به صورت عمیق شستشو دهد، بهترین کار استفاده از شوینده های غیر صابونی می باشد. یک پوست تمیز باید نرم و هیدراته باشد و صرفا خشک شدن پوست نشان از تمیز شدن آن ندارد.
به خاطر داشته باشید که پس از هر سری مصرف فیس براش، تعدادی باکتری از روی پوست شما به روی تارهای برس منتقل می شود و پس از مدتی، مشکلاتی از قبیل جوش و آکنه را برای شما به دنبال خواهند داشت. بهترین راهکار برای رهایی از شر این مشکلات، تعویض به موقع سری این فیس براش ها است. حتی مصرف الکل و انواع ضدعفونی کننده ها نیز نمی تواند شما را از شر این باکتری ها به طور کامل خلاص کند. به دلیل این که این باکتری ها پس از مدتی از چنان قدرت بقایی برخوردار می شوند که با مواد ضدعفونی کننده منطبق می شوند.
یکی از نکات دیگری که باید در مورد مصرف فیس براش ها به آن توجه داشته باشید، زمانبندی مناسب است. باید همواره به این نکته توجه داشته باشید که پوست شما هر روز به شستشوی عمیق و لایه برداری نیاز ندارد. بهترین برنامه ریزی برای شستشوی صورت با استفاده از فیس براش، سه بار در هفته و همچنین هفته ای یک بار لایه برداری پوست به وسیله آن است. البته این زمانبندی با توجه به نیاز هر شخص متفاوت است و شما می توانید میزان استفاده از فیس براش را با توجه به نوع پوست خود تنظیم کنید.


انواع فیس براش


دو نوع فیس براش چرخشی و لرزشی در بازار موجود است که هر کدام خصوصیات مربوط به خود را دارند. در ادامه هر دو مدل را به شما معرفی می کنیم تا راحت تر در مورد خرید آن تصمیم بگیرید.

فیس براش چرخشی

در این مدل، دستگاه به صورت دورانی می چرخد و تارهای براش را به طور یکنواخت روی سطح پوست پخش می کند. فیس براش چرخشی خود به انواع مختلف برای سازگاری با پوست ها تقسیم می شود. به عنوان مثال، فیس براش بسیار نرم برای پوست های حساس، فیس براش متوسط برای پوست های چرب و مدل زبرتر برای لایه برداری طراحی شده اند. نکته مهمی که در رابطه با مصرف این دستگاه وجود دارد، عدم فشار آن روی سطح پوست می باشد. سعی کنید براش متناسب با پوست خود را انتخاب کرده و آن را به آرامی روی سطح پوست بکشید.

 

انواع فیس براش لرزشی و چرخشی

 

فیس براش لرزشی

در مدل لرزشی فیس براش، از تکنولوژی اولتراسونیک استفاده می شود. به گونه ای که براش ثابت بوده و تنها موها به لرزه در می آیند. مزیت براش لرزشی این است که به نرمی و بدون هیچ گونه سایش، پوست را کاملا تمیز می کند. افراد دارای پوست حساس بهتر است که از این مدل فیس براش استفاده کنند. براش لرزشی نیز دارای انواع مدل های شستشو، لایه برداری، زدن کرم و ... می باشد.
فیس براش های چرخشی موجب کشیدگی و شل شدگی پوست می شوند؛ بنابراین بهتر است از فیس براش های لرزشی تهیه و استفاده نمایید. در این دستگاه از تکنولوژی ویبراتوری استفاده می شود و به ملایمت با پوست برخورد می کند طوری که هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود.


هنگام خرید فیس براش باید به چه نکاتی توجه داشت؟


کیفیت و تنوع سری های فیس براش از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما مهم تر از آن میزان سازگاری پوست با دستگاه حائز اهمیت است. اگر پوست شما از حساسیت بالایی برخوردار است، توصیه می کنیم به سراغ این دستگاه نروید. اما اگر پوست کمی حساس دارید، می توانید سری نرم را تهیه کنید. همچنین اگر می خواهید هر از چند گاهی پوست تان را لایه برداری نیز کنید، از سری لایه بردار نیز تهیه نمایید. به طور کلی بهتر است خرید فیس براش خود را بر اساس نیازتان انجام دهید و توجهی به تبلیغات نداشته باشید.


مزایای خرید فیس براش برای آقایان


فیس براش نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز پرکاربرد است. یکی از شایع ترین مشکلاتی که اکثر آقایان با آن مواجه هستند، موهای زیرپوستی است. لایه برداری پوست با استفاده از دستگاه فیس براش کمک می کند تا این موها زودتر از سطح پوست خارج شوند. از این رو، نه تنها موهای زیرپوستی سریع تر و راحت تر به بیرون راه پیدا می کنند، بلکه از ایجاد جوش و آکنه ناشی از بسته شدن راه فولیکول ها نیز جلوگیری می شود. آقایانی که از پوست تیره، کدر و خشک خود رنج می برند نیز می توانند از فیس براش استفاده کنند.


آیا مصرف فیس براش موجب بروز جوش می شود؟


برخی افراد حتی افرادی که پوست نرمالی داشته و کمتر در معرض آکنه بودند نیز پس از مصرف فیس براش، از بروز جوش روی صورت خود گله داشتند. بهتر است بگوییم که اگر این جوش ها سطحی و ریز باشند، کاملا طبیعی بوده و مشکلی ایجاد نمی شود. در واقع، فیس براش موجب از بین بردن لایه مرده پوست شما شده و ممکن است جوش های عمیق پوست کمی به سطح آمده و به شکل جوش های ریز نمایان شود. به همین دلیل توصیه می کنیم استفاده از دستگاه را ادامه دهید. پس از گذشت دو الی سه هفته از شروع لایه برداری و پاکسازی صورت، جوش ها از بین رفته و پوست در معرض کمتری ازجوش و آکنه قرار خواهد گرفت.

 

آیا فیس براش موجب بروز جوش می شود؟


آیا مصرف فیس براش الزامی است؟


این موضوع که پوست شما تنها با استفاده از آب و صابون کاملا تمیز نمی شود، کاملا صحت دارد؛ اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. ما راه حل های دیگری نیز برای شما داریم. برای خلاص شدن از شر آلودگی ها و باقی مانده آرایش، باید از یک جسم سرسخت تر از نوک انگشتان استفاده کرد. به عنوان مثال می توان از انواع اسفنج های نرم برای این کار استفاده کرد. از براش آرایشی یا انواع لیف های مخصوص پاک کردن آرایش نیز می توان کمک گرفت. به طور کلی می توان گفت که لزومی به مصرف فیس براش ها وجود ندارد؛ اما استفاده از آن ها می تواند به هر چه بهتر تمیز شدن و پاکسازی منافذ عمیق پوست کمک شایانی کند. اگر برای پاک کردن صورت خود از انواع لیف ها و پدها استفاده می کنید، حتما به شستشوی مداوم و خشک کردن آن ها دقت زیادی به خرج دهید. چرا که در صورت عدم شستشو و خشک کردن، قارچ هایی روی آن رشد می کند که شما را در معرض مشکلات پوستی زیادی قرار می دهد.


موارد منع استفاده از فیس براش


برخی افراد با داشتن شرایط پوستی زیر نمی توانند از فیس براش استفاده کنند:
- افراد مبتلا به پسوریازیس
- اگزما
- آکنه
- زخم و آسیب دیدگی روی پوست
- پوست آفتاب سوخته
- پوست های به شدت حساس، قرمز و ملتهب

 

نکات مهم استفاده از فیس براش


نکات مهم در رابطه با مصرف فیس براش


- هنگام استفاده از فیس براش از وارد کردن فشار خودداری کنید؛ چرا که این کار موجب تحریک بافت های پوست شده و حساسیت آن را در پی خواهد داشت.
- استفاده بیش از حد از فیس براش می تواند موجب به هم خوردن PH طبیعی پوست شده و چربی های مفید آن را از بین ببرد. بهتر است این دستگاه را بیش از هفته ای سه مرتبه استفاده نکنید.
- اگر دستگاه فیس براش را با یکی دیگر از اعضای خانواده تان مشترکا استفاده می کنید، حتما سری های مختص به خود را داشته باشید.
- پس از مصرف فیس براش، از یک مرطوب کننده متناسب با پوست خود استفاده کنید. از آن جایی که شستشوی صورت با فیس براش می تواند چربی های پوست را به طور کامل از بین ببرد، عدم استفاده از مرطوب کننده می تواند سبوم بیشتری تولید کرده و چربی بیشتر در سطح پوست به وجود بیاید. به همین دلیل، مرطوب کردن پوست بعد از فیس براش بسیار حائز اهمیت است.


در مطلب خرید فیس براش به تمام نکاتی که در مورد این دستگاه باید می دانستید، پرداختیم. چنانه شما هم تجربه جدیدی از مصرف این دستگاه دارید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 04 مرداد 1398 - 08:05:46
ایازابل هم فیس براش داره میخوام بخرم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: