چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 14:38:10

کاشت ناخن گریم چیست؟ کاشت ناخن با فرمر

انواع سبک های کاشت ناخن گریم

آموزش کاشت ناخن گریم

 

کاشت ناخن گریم با فرمر و تیپ


امروزه کاشت ناخن بسیار رواج پیدا کرده و مشکل افرادی که از عدم زیبایی و استحکام ناخن های طبیعی خود گلایه دارند را به خوبی حل نموده است. علایق و سلیقه های متنوع، موجب پدید آمدن سبک های گسترده ای از کاشت ناخن شده است. کاشت ناخن گریم نیز یکی از همین سبک ها است که در ادامه مطلب کاشت ناخن گریم چیست و کاشت ناخن با فرمر به تفصیل راجع به آن خواهیم گفت. با وب سایت رژلب همراه باشید.


کاشت ناخن گریم چیست؟


کاشت ناخن گریم یکی از مدرن ترین شیوه های کاشت ناخن است که برای ناخن های کوتاه و پهن بسیار مناسب می باشد. دلیل این امر نیز کاوری که روی ناخن های زیری می کشند است که آن را بسیار زیبا نشان داده و اثرات استفاده از این روش در پایان کار بسیار نمایان است. در روش کاشت ناخن گریم، ترمیم ناخن های آسیب دیده که از طریق مشکلات ساختاری از قبلی کوتاهی پایه، بد رنگی و ظاهر نه چندان زیبا به وجود آمده اند، به راحتی صورت می گیرد.
از متداول ترین شیوه های گریم و کاشت ناخن می توان به ساخت بیس و پس از آن اعمال تغییرات روی آن و برعکس اشاره کرد. در روش گریم ناخن، استحکام ناخن بسیار بیشتر از زمان کاشت ناخن به روش های دیگر است. چرا که در صورت آسیب دیدگی، از خط لبخند ناخن به بالا قابل تعویض است و صدف ناخن نیز معمولا سالم می ماند. این روش به دلیل آن که مهارت بالایی را در کنترل مواد و استفاده از قلم های گرد و همچنین سرعت دست بالا می طلبد، روشی پر چالش تر، محبوب تر و صد البته پر هزینه تر خواهد بود.


تفاوت کاشت ناخن گریم با کاشت ناخن با تیپ


روش کار در کاشت ناخن گریم و کاشت با تیپ یا فرمر به یک صورت است. بدین معنی که در این نوع کاشت ناخن ها، ابتدا تیپ روی ناخن چسبانده شده و سپس مواد گذاری انجام می شود. با این تفاوت که در روش کاشت ناخن با تیپ، مواد گذاری در کل سطح ناخن به یک شکل انجام می شود؛ اما در کاشت ناخن گریم، یک خط لبخند ایجاد می شود که قسمت صدفی ابتدا مواد گذاری شده و سپس روی قسمت خط اسمایل را مواد گذاری می کنیم.

 

انواع کاشت ناخن گریم


کاشت گریم خود دارای تنوع بالایی است که در ادامه به معرفی و آموزش هر یک خواهیم پرداخت.

کاشت ناخن گریم فرنچ دائم

این نوع کاشت برای افرادی مناسب است که صدف ناخن کشیده ای دارند. توجه داشته باشید که این فرنچ بعد از سه جلسه ترمیم از بین می رود و کاشت به کاشت ساده تبدیل می گردد. تیپ های رنگی و طرح داری در بازار موجود است که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کرده و به کار زیبایی دهید.
در کاشت فرنچ دائم، ابتدا مانیکور خشک کرده و زیرسازی انجام می دهیم. سپس تیپ های مخصوص کاشت فرنچ را می چسبانیم اما خط تیپ را محو نکرده و قد ناخن را به دلخواه کوتاه می کنیم. پس از زدن ضد قارچ و پرایمر، موادگذاری می کنیم. پس 
از اتمام مواد گذاری سوهان کشی و دورگیری کرده و بافرکشی انجام می دهیم.

 

کاشت ناخن فرنچ دائم

 

کاشت ناخن گریم استیند گلس

در این روش، صدف سازی با پودر هلویی انجام شده و فرنچ آن به رنگ دلخوه صورت می گیرد. در سبک استیند گلس، قسمت فرنچ آن شیشه ای و رنگی است. برای آن که قسمت فرنچ شیشه ای باشد و نور از آن عبور کند، به لیکویید رنگی احتیاج خواهیم داشت.
می توانید لیکویید را با لاک خاویار پیگمنت رنگی یا رنگ های ویترای ترکیب کنید. این روش کاشت را می توان هم با فرمر و هم با تیپ انجام داد؛ اما توجه داشته باشید که تیپ مورد استفاده باید شیشه ای باشد.
روش کاشت استیند گلس به این صورت است که پس از انجام مانیکور خشک و زیرسازی، فرمر یا تیپ ها را نصب می کنیم. سپس خط تیپ را محو کرده و ضد قارچ می زنیم. اجازه می دهیم به خوبی خشک شود و با پودر هلویی اقدام به صدف سازی می کنیم. با استفاده از پینک کاتر، خط اسمایل را درست کرده و با لیکویید رنگی و پودر کلییر قسمت فرنچ را موادگذاری می کنیم. در آخر کار، یک الی دو لایه کلییر روی ناخن ها کشیده تا دوام کار افزایش یابد. سپس سوهان کشی سطحی و دورگیری انجام 
می دهیم.

 

کاشت ناخن استیند گلاس

 

کاشت ناخن گریم فول گلس

در کاشت ناخن فول گلس، صدف سازی انجام نشده و از هیچ پودری به جز پودر کلییر یا کریستالی استفاده نمی شود. همان طور که از نام این نوع کاشت مشخص است، تماما شیشه ای و شفاف بوده و می توان در آن از تیپ یا فرمر استفاده کرد. البته بهترین حالت برای انجام آن فرمر است. در این نوع کاشت می توان بنا به سلیقه از دیزاین های مختلف نیز استفاده کرد؛ ولی باید به خاطر داشت که حالت شیشه ای خود را از دست ندهد و کل کاشت تحت پوشش قرار نگیرد.
برای کاشت ناخن فول گلس ابتدا مراحل اولیه را طی کرده و فرمر را روی ناخن ها فیکس می کنیم. سپس با پودر کلییر و لیکوئید مواد گذاری را انجام می دهیم. برای جلوه بیشتر کار می توانید کاشت را در مرحله بافر کشی انجام داده و پس از آن از تاپ شاین استفاده کنید. در پایان نیز می توانید با استفاده از نگین اتریشی، زیبایی کار خود را دو چندان کنید.

 

کاشت ناخن فول گلس

 

کاشت ناخن گریم ماربل درای

کاشت ناخن ماربل درای را می توان با بیش از دو رنگ انجام داد. ماربل درای به معنی طرح دادن در حالت خیسی است که اگر با پودر انجام شود، کاشت ماربل درای نام می گیرد. همچنین اگر با لاک و در آب انجام شود، دیزایت واتر ماربل نام داشته و بسیار جالب می باشد.
مراحل کاشت این سبک بدین صورت است که می توان آن را با فرمر یا تیپ انجام داد. ابتدا مراحل اولیه را انجام می دهیم و صدفسازی می کنیم. سپس برای قسمت فرنچ از چند رنگ استفاده کرده و آن ها را به صورت ابر و باد انجام می دهیم. دقت کنید که ضخامت فرنچ در این کاشت باید بسیار نازک باشد. پس از خشک شدن فرنچ، یک لایه کلییر روی آن زده و سوهان کشی انجام می دهیم. سپس بافر کشی کرده و برای زیبایی کار تاپ شاین می زنیم.

 

کاشت ناخن ماربل درای

 

کاشت ناخن گریم موزاییکی یا گلاشیر

این نوع کاشت را نیز می توان هم با فرمر و هم با تیپ انجام داد. چنانچه قصد استفاده از فرمر را داشتید، باید فویل ضخیم به کار برده و برای زیبایی بیشتر از لیکویید رنگی استفاده کرد.
در کاشت موزاییکی نیز مانند سایر کاشت های گریم باید صدفسازی را با پودر هلویی انجام دهیم. سپس با پودر کلییر و لیکویید رنگی فرنچ را مواد گذاری کرده و در آخر یک لایه کلییر روی ناخن می کشیم. در مرحله بعد، سوهان و بافرکشی انجام می دهیم.

 

کاشت ناخن موزاییکی

 

کاشت ناخن گریم اج Edge

اج به معنی لبه است که یک کاشت زاویه دار بوده و نوع فرمر گذاری و سوهان کشی در آن متفاوت است. کاشت اج جزء کاشت های فانتزی است که در آن فرمر را از وسط تا می کنیم و زیر صدف ناخن قرار می دهیم. سپس مواد را به موازات خط تا شده فرمر زاویه دار می زنیم. سوهان کشی این نوع کاشت بسیار حائز اهمیت است. نباید سوهان کشی را به گونه ای انجام دهیم که زاویه های ناخن از بین برود.

 

کاشت ناخن اج


وسایل مورد استفاده در کاشت ناخن گریم


کاشت ناخن گریم به مواد و لوازمی نیاز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • پودر کاشت در رنگ صورتی pink یا شفاف
  • جا پودری یا گوده
  • لیکوئید
  • پمپ لیکوئید
  • پرایمر ( چسب بین ناخن و مواد)
  • لاک مانیکور
  • ضد قارچ (برای جلوگیری از عفونت های قارچی)
  • قلم پودر ( قلم تخت شماره 6 یا8 )
  • روغن ( جهت سهولت در کار پولیش)
  • چسب ( جهت چسباندن تیپ)
  • تیپ (پایه کوتاه - پایه بلند - فرنچ - طرحدار)
  • پوشر یا عقب زن
  • نیپر یا گوشت گیر
  • کاتر سرگرد یا صاف یا هر دو - جهت کوتاه کردن تیپ
  • ناخن گیر
  • بافر
  • برق ناخن و لاک ناخن جهت طراحی و دیزاین ناخن کاشته شده

و در آخر یک جعبه ابزار تا وسایل فوق را در آن قرار دهیم .


آموزش مرحله به مرحله کاشت ناخن گریم


برای شروع، روی ناخن را با استفاده از سوهان دستی سوهان کشی می کنیم تا مات شود. سپس تیپ سایز ناخن را انتخاب کرده و کمی لبه را خش می اندازیم تا راحت تر و بهتر چسبانده شود. سپس با چسب روی ناخن می چسبانیم و صبر می کنیم تا خشک شود. در مرحله بعد، قد ناخن را به دلخواه مشتری کوتاه کرده و سوهان کشی می کنیم. سوهان کشی را روی سطح ناخن نیز انجام می دهیم تا خط تیپ از بین برود.
به کمک هند پیس، ناخن را دور گیری می کنیم تا کوتیکول ها از بین بروند. سپس به کمک ابزار، پوست های اضافی دور ناخن را می گیریم. در این مرحله ضد قارچ زده و کمی بعد پرایمر را می زنیم. سپس با استفاده از پودر هلویی شروع به مواد گذاری کرده و این کار را از وسط ناخن انجام می دهیم و قلم را رو به پایین می کشیم. کل سطح ناخن را تا خط اسمایل مواد گذاری کرده و 5 دقیقه زمان می دهیم تا مواد خشک شود.
با استفاده از سوهان لیزری، خط فرضی فرنچ ناخن را مشخص کرده و مرز آن با صدف را سوهان می کشیم. لبه آزاد ناخن را دوباره پرایمر می زنیم و با پودر گچی پر می کنیم. کمی زمان می دهیم تا مواد به خوبی خشک شود. برای آن که ناخن ها به ظاهر دلخواه برسند، شروع به سوهان کشی با سوهان 150 می کنیم. سطح ناخن ها را نیز با سوهان لیزری بزرگ سوهان کشی می کنیم.
مجددا پرایمر زده و با پودر کریستالی سطح ناخن را می پوشانیم. دوباره با سوهان 150 دور ناخن را سوهان می کشیم. در این مرحله، بافر کشی انجام می دهیم. ناخن را تمیز کرده و کاور ژل می زنیم. دست را به مدت 2 دقیقه در دستگاه یو وی قرار می دهیم تا ناخن ها به خوبی خشک شوند.

 

آموزش کاشت ناخن گریم


محاسن کاشت ناخن

 

اگر کاشت ناخن را در یک سالن مجهز، استاندارد و تمیز انجام دهید، در آینده مشکلات بزرگ تر و غیر قابل جبران گریبان شما را نخواهد گرفت. ناخن در فرآیند کاشت با هیچ آسیبی مواجه نمی شود. تا زمانی که ناخن در طی فرآیند کاشت رشد کند و نیاز به ترمیم داشته باشد، به معنای آن است که از سلامت برخوردار بوده و دارای مشکل خاصی نمی باشد. علاوه بر این، افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند، می توانند جهت ترک این عمل خود نسبت به انجام کاشت ناخن اقدام کنند. چرا که مواد به کار رفته در کاشت بسیار تلخ و بدمزه بوده و فرد را مجبور به ترک عادت می کند.

 

معایب کاشت ناخن

 

در صورتی که کاشت ناخن را نزد ناخن کار حرفه ای و در محیط مجهز و تمیز انجام ندهید، عوارضی همچون احتمال بروز قارچ و عفونت را به دنبال خواهد داشت. نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن موجب تغییر رنگ و کدر شدن آن خواهد شد. با قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی، ریشه آن از بین رفته و ناخن دچار تغییر می شود.
در برخی مواقع، مواد شیمیایی که برای کاشت ناخن مورد استفاده قرار می گیرند، غیر استاندارد بوده و می تواند حساسیت های پوستی و عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی نیز از دیگر عوارض شایع کاشت ناخن است که به وسیله لوازم کاشت ناخن به راحتی قابل انتقال است.

 

عکس کاشت ناخن گریم

 

مدل کاشت ناخن گریم

 

مدل کاشت ناخن گریم 2019

 

 

 

کاشت ناخن گریم مدل بیبی بومر

 

کاشت ناخن گریم هلویی

 

کاشت ناخن مدل استیند گلاس

 

کاشت ناخن مدل فول گلاس

 

مدل ناخن عروس 2019

 

کاشت ناخن فرنچ رنگی

 

کاشت ناخن گریم جدید و شیک

 

مدل کاشت ناخن گریم بلند

 


در مقاله کاشت ناخن گریم شما را با این نوع کاشت و آموزش آن آشنا کردیم. همچنین انواع سبک های کاشت ناخن گریم و آموزش هر یک را نیز خدمتتان ارائه کردیم. مزایا و معایب کاشت ناخن را نیز به اطلاع تان رساندیم تا با دید بازتری نسبت به انجام آن اقدام کنید. امیدواریم این مقاله مورد پسندتان واقع شده باشد.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: