سه شنبه 14 آبان 1398 - 14:56:45

چسب ناخن - روش استفاده و معرفی بهترین مارک ها

 

معرفی بهترین برندهای چسب ناخن

نحوه ریموو کاشت ناخن آکریلیک در خانه

 

بهترین برندهای چسب ناخن

 


چسب ناخن یکی از اقلام مهم و اساسی در کاشت و طراحی ناخن است. در کاشت ناخن به روش آکریلیک یا طراحی ناخن با مروارید و نگین های تزئینی، چسب یکی از مهم ترین وسایلی است که به آن نیاز خواهید داشت. اکثر چسب های ناخن، مواد تشکیل دهنده مشابهی دارند؛ اما چند نکته وجود دارد که در حین خرید به کارتان خواهد آمد. اولین نکته، خشک شدن سریع چسب ناخن است. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم شما را با بهترین برندهای چسب ناخن در جهان آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

چسب ناخن گریماس Grimas

 

این چسب بسیار قدرتمند بوده و در کاشت ناخن و همچنین گریم سینمایی کاربرد دارد. درب این محصول دارای قلم مو می باشد که کاربرد آن را تسهیل می بخشد. تنها کافیست درب محصول را به مانند لاک ناخن باز کرده و کمی چسب با استفاده از قلموی آن روی محل مورد نظر ریخته و به خوبی بچسبانید. از این چسب در نصب ریش و سبیل، کلاه گیس، پروک و قطعات مصنوعی استفاده می شود. علاوه بر این، برای لیفتینگ جوانی و نصب مژه تکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

چسب ناخن گریماس


چسب ناخن Nailene


بطری محصول به گونه ای طراحی شده است که چسب به صورت قطره ای از آن خارج شده و به قدری محکم است که نشتی نداشته باشد. کاربرد سریع و آسان و همچنین عدم نشتی چسب ناخن آن را به یکی از بهترین محصولات تبدیل کرده است. چسب ناخن Nailene را باید به مقدار کم استفاده کرد و حدود دو هفته ماندگاری خواهد داشت.
امتیاز کارشناسی که برای این محصول در نظر گرفته شده، 9.8 از 10 است. به عقیده کارشناسان، چسب ناخن Nailene بسیار خوب، ماندگار، قوی و شفاف است. استفاده آسان و مقرون به صرفه ای دارد.

 

چسب ناخن Nailene


چسب ناخن Kiss


این چسب ناخن سایز کوچکی دارد و گزینه عالی برای نگهداری در کیف محسوب می شود. مزیت چسب ناخن Kiss این است که سه محصول مشابه در یک بسته بندی قرار داشته و کاربرد آن را آسان و سریع می کند. شما با داشتن سه محصول، قادر خواهید بود در هر زمان و هر مکان که به چسب ناخن نیاز داشتید، به آن دسترسی پیدا کنید. ناخن های شما پس از مصرف چسب ناخن مدل Kiss تا 14 روز دوام خواهد داشت و شما به راحتی قادر به دوش گرفتن، تایپ کردن یا حتی بلند کردن اجسام خواهید بود. البته جای دارد به شما بگوییم که این چسب ناخن را باید کمی بیش از حد انتظار استفاده نمایید. به عنوان مثال، 3 تا 5 قطره چسب برای هر ناخن کافی است.
امتیاز کارشناسان به چسب ناخن Kiss، 9.6 است. کارشناسان مزیت این محصول را در پک سه تایی و مقرون به صرفه بودن آن می دانند.

 

چسب ناخن Kiss


چسب ناخن ibd

 

از مهم ترین مزایای چسب ناخن ibd می توان به بوی ملایم آن اشاره کرد که باعث ایجاد سردرد نمی شود. این چسب یک پیوند قوی ایجاد کرده و قادر است ناخن های شما را به مدت دو هفته محکم در جای خود نگه دارد. از معایب این محصول نیز می توان به سفت شدن برس چسب ناخن اشاره کرد. اگر چه به راحتی می توان آن را با آب گرم و شوینده شستشو داد تا برس نرم و قابل استفاده شود.
امتیاز نهایی که کارشناسان برای چسب ناخن ibd در نظر گرفته اند، 9.8 است. مزایایی که برای آن قید کرده اند نیز عدم سوزش چشم ها و سردرد حین استفاده است.

 

چسب ناخن ibd


چسب ناخن MAKARTT برای ناخن های آکریلیک


این محصول، ناخن ها را بدون هیچ گونه مشکلی در جای خود می چسباند و ماندگاری آن حدود سه هفته خواهد بود. چسب ناخن ماکارت حاوی برس بوده و نحوه استفاده آن همانند لاک ناخن می باشد. البته تنها عیبی که می توان به آن نسبت داد، سختی پاک کردن باقی مانده چسب در اطراف ناخن ها است.
امتیاز کارشناسی این محصول نیز 9.8 است که مهم ترین مزایای آن بودجه مناسب و کیفیت بالا می باشد.

 

چسب ناخن MAKARTT


چسب ناخن 5 Second


از نام محصول یعنی 5 ثانیه می توان به راحتی حدس زد که این چسب ناخن در عرض 5 ثانیه خشک خواهد شد. استفاده از محصول به راحتی انجام شده و نشتی نخواهد داشت. علاوه بر این، تا سه هفته نیز ماندگاری دارد. احتمال بروز حساسیت در صورت استفاده از چسب ناخن 5 Second نیز بسیار اندک است. نقطه ضعف این محصول، بوی قوی آن است که برای افراد حساس می تواند آزار دهنده باشد. در صورت استفاده از چسب ناخن فوق حتما از وجود تهویه هوا یا باز بودن در و پنجره اطمینان حاصل نمایید.
کارشناسان امتیاز چسب ناخن 5 Second را 9.9 در نظر گرفته اند که علت آن نیز مقرون به صرفه بودن هزینه و عدم ابتلا به آلرژی می باشد.

 

چسب ناخن 5 Second


نحوه ریموو کردن ناخن آکریلیک


کاشت ناخن آکریلیک باعث می شود دست های شما زیبا به نظر برسند؛ اما پس از مدتی که ناخن های طبیعی شروع به رشد می کنند، از جلوه آن کاسته می شود. اگر پس از مدتی تمایل داشتید ناخن های خود را از بین ببرید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید. ریموو کردن ناخن کاشت مدل آکریلیک در خانه، کار دشواری نیست؛ اما می تواند کمی زمان بر باشد. برای این که به ناخن های خود آسیب نرسانید، باید نهایت صبر و دقت را به خرج دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود.
برای این کار، ابتدا ناخن های خود را به وسیله ناخن گیر کوتاه کنید تا ریموو ناخن کاشت راحت تر انجام شود. در این حین ممکن است برخی از ناخن های کاشت شده شل و از جا کنده شوند. اگر ناخن شما از جا بلند شد، به آرامی بکشید تا سطح ناخن طبیعی تان خراشیده نشود. اگر هم از جا بلند نشد، آن را به حال خود رها کنید تا در مراحل بعدی ریموو شود.

یک کاسه شیشه ای برداشته و آن را با آب گرم و صابون پر کنید. انگشتان خود را به مدت 5 دقیقه در آب فرو ببرید. سپس دست را خارج کرده و خوب خشک نمایید. ناخن ها را بررسی کنید و ببینید شل شده اند یا خیر. در برخی مواقع ممکن است ناخن ها در این حین شل و از جا کنده شوند. این احتمال وجود دارد که با افتادن بستر ناخن، مقادیری از چسب هنوز روی ناخن های طبیعی شما وجود داشته باشد. برای از بین بردن این چسب ها باید دقت زیادی به خرج دهید تا از آسیب دیدگی کوتیکول ها جلوگیری شود. برای از بین بردن چسب روی ناخن می توانید از ابزار عقب زن کوتیکول استفاده کنید.

در مرحله بعد، یک ظرف با عمق حدود 5 سانت بردارید و داخل آن استون مخصوص ریموو ناخن کاشت بریزید. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست اطراف ناخن می توانید آن را با ژل مخصوص بپوشانید. سپس ناخن ها را به مدت 10 دقیقه در ظرف حاوی استون قرار دهید. توجه کنید که کل ناخن ها باید در محلول پوشانده شوند. پس از 10 دقیقه، ناخن ها را از ظرف بیرون آورده و با دستمال کاغذی خشک کنید. سپس به ناخن ها دقت کنید تا در صورت شل شدگی، آن را از جا بلند کنید. این کار باید به آهستگی انجام شود.

پس از این که ناخن های آکریلیک را از سطح ناخن طبیعی خود ریموو کردید، دست هایتان را خوب با آب و شوینده ملایم بشویید. اگر مشاهده کردید که هنوز مقداری چسب روی سطح ناخن هایتان وجود دارد، باز هم با استفاده از عقب زن کوتیکول آن را از بین ببرید. در آخر هم برای براقیت و شفافیت بیشتر ناخن ها می توانید از بافر استفاده کنید.
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: