چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 11:53:31

19 وسیله مهم برای ناخن کارها (وسایل کاشت ناخن)

 

یک ناخن کار چه ابزار مخصوص کاشت ناخن باید داشته باشد؟

انواع پودر کاشت ناخن 

 

وسایل مورد نیاز برای کاشت و طراحی ناخن

 


اگر در حرفه کاشت و طراحی ناخن فعالیت می کنید و تصمیم به افتتاح سالن خود گرفته اید، باید توجه ویژه ای به لوازم مصرفی و باکیفیت خود نشان دهید. همان طور که احتمالا می دانید، دنیای طراحی ناخن به طور مداوم در حال تغییر است و یک تکنسین حرفه ای ناخن نیاز به یادگیری آخرین تکنیک ها دارد. اما استعداد بالا و تکنیک های بروز بدون داشتن لوازم باکیفیت ناخن کافی نخواهد بود. انجام طراحی و کاشت ناخن بدون تجهیزات مناسب، آماتور محسوب شده و جذب مشتری را با مشکل مواجه می سازد. از این رو بر آن شدیم تا با ارائه مطلب 19 وسیله مهم برای ناخن کارها، شما را با مهم ترین و کاربردی ترین وسایل کاشت ناخن آشنا سازیم.

 

 

خانم هوشیار مدرس برتر در زمینه خدمات ناخن در اندرزگو، برای مراجعه و بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 


میز کاشت ناخن

میز کاشت ناخن یکی از اساسی ترین لوازمی است که در وهله اول باید خریداری شود. روی این میز قرار است به کاشت و طراحی ناخن بپردازید و لوازم خود را قرار دهید. قبل از خرید میز کاشت ناخن ابتدا اتاق خود را به طور دقیق اندازه گیری کنید تا کاملا متناسب باشد. همچنین، اگر به طور همزمان در چند سالن مشغول فعالیت هستید، می توانید میز خود را از نوع قابل حمل خریداری کنید تا از لحاظ بودجه صرفه جویی به عمل بیاید.

 

میز طراحی ناخن


نور مناسب

برای یک تکنسین کاشت ناخن، داشتن نور مناسب از ضروریات است. کار کردن روی مناطق جزئی ناخن نیاز به دقت و نقطه دید بالا دارد که با استفاده از نور مناسب میسر می شود. نورپردازی عالی به شما کمک می کند تا دقیقا مشاهده کنید که چه کاری انجام می دهید.

 

نور مناسب برای طراحی و کاشت ناخن


سوهان و بافر ناخن دستی

سوهان ناخن به شما کمک می کند تا ناخن ها را برای کاشت و طراحی آماده سازی نمایید. بافر نیز به صاف شدن بستر ناخن کمک کرده و ناخن ها را براق می کند. سوهان و بافر ناخن از قیمت مناسبی برخوردار بوده و دسترسی راحتی دارند.

 

سوهان و بافر ناخن


ست مانیکور باکیفیت

یک تکنسین کاشت و طراحی ناخن نیاز به یک ست مانیکور باکیفیت دارد. از جمله این موارد می توان به قیچی ناخن، دورگیر ناخن، سوهان دستی و ... اشاره کرد. آماده سازی بستر ناخن یکی از مواردی است که موجب افزایش ماندگاری کاشت ناخن می شود.

 

ست مانیکور باکیفیت


سوهان برقی ناخن

کار کردن با سوهان برقی برای یک تکنسین حرفه ای، از ضروریات می باشد. سوهان برقی به شما کمک می کند تا کار خود را سریع تر و راحت تر انجام دهید. به خصوص در مورد ناخن مصنوعی که به یک سوهان با سری مناسب نیاز دارید تا اندازه آن را سریع تر کوتاه کرده و فرم دهید. از سوهان برقی ناخن می توان برای شکل دهی، تمیز کردن ناخن ها و کوتاه کردن قد آن استفاده کرد.

 

سوهان برقی ناخن


سری های مختلف سوهان برقی

سری های مختلف و باکیفیت در جنس های مختلف از قبیل سرامیک و فلز وجود دارند. استفاده از سری های مختلف سوهان برقی به شما کمک می کند تا یک مانیکور کاملا حرفه ای را تجربه نمایید. برای آشنایی با کاربردهای مختلف هر یک از اجزا می توانید راهنمای کامل آن را مطالعه نمایید.

 

سری سوهان برقی


ضد عفونی کننده ناخن

بهداشت مناسب و استفاده از ابزار ضد عفونی شده بسیار حائز اهمیت می باشد. ضد عفونی کردن ابزار، مانع از انتقال انواع عفونت ها و باکتری ها می شود. به هیچ وجه با ابزار آلوده کار نکنید و به یاد داشته باشید که وسایل خود را بعد از هر مشتری تمیز و ضد عفونی نمایید.

 

محلول ضد عفونی کننده ناخن

 

خانم مرجان ترکمن مدرس و متخصص ناخن در شمال تهران - فرشته ، برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

پودر آکریلیک

کاشت ناخن مدل آکریلیک از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. دقیقا به همین دلیل است که اکثر مشتریان نسبت به انجام آن تمایل بیشتری دارند. داشتن تکنیک بروز برای استفاده صحیح از پودر آکریلیک بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

کاشت ناخن آکریلیک


ژل سخت

ژل سخت معمولا حاوی مواد تشکیل دهنده آکریلیک هستند. با این حال، ژل های سخت نسبت به پودر آکریلیک سنتی دارای مزایایی هستند. ژل سخت دارای انعطاف پذیری بالایی داشته و هیچ محدودیتی در شکل دادن به ناخن ها وجود ندارد. این ژل برای شکل گرفتن کامل نیاز به دستگاه UV یا LED خواهد داشت.

 

ژل سخت


دستگاه LED

دلیل این که استفاده از دستگاه LED بیشتر از دستگاه UV پیشنهاد می شود، صرفه جویی در زمان است. دستگاه UV قادر است کاشت ناخن با ژل را در حدود 2 دقیقه خشک کند؛ این درحالیست که همان مدل کاشت ناخن در دستگاه LED در 30 ثانیه خشک خواهد شد.

 

دستگاه LED برای کاشت ناخن


پودر شفاف ناخن

یکی از سریع ترین و آسان ترین راه های مانیکور کردن ناخن ها، استفاده از پودرهای شفاف است. پودرهای ناخن یکی از جدیدترین ابزار طراحی ناخن هستند که بی بو و بادوام بوده و معمولا ماندگاری بیشتری به نسبت مانیکور با ژل خواهند داشت.

 

پودر شفاف ناخن


انواع پولیش ناخن (لاک ناخن)

بسیاری از مشتریان تمایل دارند برای انتخاب سبک مانیکور خود از رنگ های مختلف، براق و طرح های مختلف استفاده کنند. داشتن کلکسیونی از انواع پولیش ناخن به شما کمک می کند تا خلاق تر باشید و طرح های شگفت انگیزتری را خلق نمایید.

 

انواع لاک ناخن برای طراحی


بیس کت و تاپ کت

استفاده از بیس کت باعث می شود تا کاشت ناخن شما از ماندگاری بالاتری برخوردار باشد. استفاده از تاپ کت نیز باعث جلا و درخشش بالای ناخن ها خواهد شد.

 

بیس کت و تاپ کت


پاک کننده ناخن و پنبه

استون یکی از محبوب ترین ابزارهای پاک کردن ناخن است؛ چرا که معمولا سریع تر از محصولات غیر استونی، لاک را در خود حل می کند. برای این کار از استون مخصوص کاشت ناخن استفاده می شود که به راحتی انواع ژل و آکریلیک را نیز از بین خواهد برد.

 

پاک کننده ناخن


قفسه دیواری

تاکنون برای جلب رضایت مشتریان خود، تعداد زیادی ابزار کاشت و طراحی ناخن خریداری کرده اید. حال به یک مکان خوب برای نگهداری منظم آن ها نیاز دارید. داشتن یک قفسه دیواری یکی از بهترین راهکارهای نگهداری از انواع لاک ها است.

 

قفسه لاک ناخن


محلول الکل

محلول الکل اغلب در استفاده از کاشت ناخن ژل کاربرد دارد. معمولا پس از این که این نوع کاشت ناخن را از بین بردیم، یک لایه چسبناک روی سطح ناخن ها باقی می ماند. برای از بین بردن این سطح می توان از الکل استفاده کرد.

 

محلول الکل برای کاشت ناخن


چسب ناخن حرفه ای

اگر می خواهید مشتریان تان از ماندگاری ناخن های خود رضایت داشته باشند، باید از چسب متناسب نیز استفاده کنید. شما با به کارگیری چسب ناخن حرفه ای می توانید مشتریان دائمی برای خود دست و پا کنید.

 

چسب ناخن


براش مخصوص کاشت ناخن آکریلیک و ژل

داشتن مجموعه کاملی از براش های مخصوص کاشت ناخن به شما کمک می کند تا کار خود را به صورت حرفه ای تر انجام دهید. براش های مخصوص کاشت ناخن آکریلیک و ژل در شکل ها و اندازه های مختلف موجود هستند. برس کاشت ناخن ژل معمولا نازک تر و مسطح تر از برس های آکریلیک هستند.

 

براش کاشت ناخن


فرمر و تیپ ناخن

تیپ ناخن به شما کمک می کند تا فرم اصلی ناخن را شکل دهید و اندازه ناخن ها را بلندتر نمایید. این تیپ ها معمولا یکبار مصرف هستند. توجه داشته باشید که قرار گرفتن نادرست فرمر می تواند کاشت ناخن شما را با مشکل مواجه کند. برای این کار باید آموزش های لازم را فرا بگیرید.

 

فرمر کاشت ناخن

 

خانم شیدا مرادی متخصص کلیه امور خدمات ناخن، احیا، صافی و اکستنشن مو در سعادت آباد


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

عالی من که خیلی خوب همه ی اینارو حفظ کردم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: