دوشنبه 01 آذر 1400 - 12:13:29

24 ترکیب انواع رنگ مو جدید نوروز

نکاتی که باید در مورد ترکیب انواع رنگ مو بدانید

 

بهترین ترکیب رنگ نوروز 

 

رنگ مو تاثیر به سزایی در افزایش جذابیت چهره دارد و اگر به درستی انتخاب شود، می تواند چهره شما را از این رو به آن رو کند. هماهنگی میان رنگ مو و عوامل تاثیرگذار بسیاری مانند رنگ پوست، رنگ چشم، مدل مو و اجزای صورت بسیار حائز اهمیت است. گاهی اوقات ممکن است شما از رنگ مویی خوشتان بیاید که دارای فرمول پیچیده تری بوده و نیاز به استفاده از چند مدل رنگ مو داشته باشد. از جمله این رنگ موهای ترکیبی می توان به نسکافه ای، عسلی و کاراملی اشاره کرد که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند. در ادامه مقاله 24 ترکیب رنگ مو جدید نوروز قصد داریم به آموزش چند مدل رنگ مو بپردازیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.

فهرست مطالب:

نکات مهم که باید در ترکیب انواع رنگ مو بدانید

اگر می خواهید تجربه خوبی از ترکیب انواع رنگ مو چه در منزل و چه در آرایشگاه داشته باشید، خوب است که همواره به نکاتی توجه داشته باشید. در ادامه با این نکات آشنا خواهید شد.

 

ترکیب رنگ مو خوب با  شناخت چرخه رنگ ها

درک ارتباط بین رنگ ها یک امر ضروری برای به دست آوردن رنگ موی دلخواه است. رنگ موهای اصلی به سه دسته زرد، قرمز و آبی تقسیم شده و رنگ های فرعی شامل سبز، بنفش و نارنجی می باشند. رنگ های فرعی از ترکیب رنگ های اصلی به دست می آیند. در ترکیب انواع رنگ مو و همچنین برای پاک کردن رنگ موی قبلی نیز دانستن این چرخه رنگ اهمیت زیادی دارد. به طور مثال اگر روی موها تناژ قرمز رنگ وجود داشته باشد، باید از رنگ هایی با تناژ سبز استفاده کرده تا از این طریق پاک شود.

 

ترکیب رنگ مو خوب با شناخت رنگ های غالب 

هر رنگی شامل رنگ های غالب است. منظور از رنگ های غالب این است رنگ پس زمینه هر رنگ مو بوده و هنگامی که این رنگ ها با یکدیگر ترکیب می شوند باید به تفاوت های رنگ ها و پس زمینه آن ها بیش از هر چیز دیگری توجه کرد. به طور مثال رنگ های سری N و یا رنگ های طبیعی در دسته رنگ های با تناژ گرم قرار گیرد. این در حالی است که یک تناژ رنگی دیگر شامل رنگ های بنفش و آبی است.

 

ترکیب رنگ مو جدید با توجه به چرخه رنگ ها

 

ترکیب رنگ مو با تشخیص رنگ موی طبیعی مشتری

انواع رنگ مو از پایه 1 تا 10 بوده، رنگ مو شماره 1 به معنای تیره ترین رنگ ممکن و رنگ مو شماره 10 به معنای روشن ترین رنگ موی ممکن است. هر کدام از این شماره های رنگ مو خود حاوی دو تناژ رنگ موی دیگر هستند که رنگ اصلی موها را شامل می شود. موهای تیره ازشماره  1 تا 4 هستند که در آن ها رنگ قرمز بسیار متمرکزی وجود دارد. این در حالی است که موهای بلوند از شماره 7 تا 10 بوده و در آن ها رنگ طلایی رنگ اصلی است. موهای با شماره 5 تا 6 هم بیشتر تناژ نارنجی داشته و در آن ها ترکیبی از رنگ موی قرمز و زرد به کار رفته است.

 

ترکیب انواع رنگ مو خوب با شناخت تفاوت موی خاکستری و سفید 

دانستن این که موهای سفید و موهای خاکستری با یکدیگر تفاوت دارند بسیار مهم است. زیرا موهای خاکستری همچنان حاوی مقدار کمی از رنگ مو هستند. این در حالی است که در موهای سفید هیچ رنگ دانه ای وجود ندارد. بنابراین اگر موهای خاکستری، سفید در نظر گرفته شده و رنگ شوند، ممکن است نتیجه به دست آمده یک رنگ کدر باشد که با رنگ موی اصلی تفاوت زیادی دارد. این در حالی است که موهای سفید عاری از هر رنگ دانه ای هستند و اگر به طور مثال روی این موها رنگ قرمز گذاشته شود، نتیجه، یک رنگ موی صورتی خواهد بود.

علاوه بر این موضوع دانستن نسبت موها، در ترکیب انواع رنگ مو یک نکته بسیار مهم است. به طور مثال اگر 75% از موها خاکستری باشند، باید از اکسیدان کمتر و رنگ موی بیشتری استفاده شود.

 

ترکیب انواع رنگ مو با مشاوره تخصصی به مشتری 

به عنوان یک متخصص رنگ مو شما این وظیفه را دارید که قبل ازهر چیزی با مشتری خود درباره انواع رنگ مو های دلخواه وی مشورت کنید. در واقع نظر و خواسته مشتری حائز اهمیت است؛ اما شما مانند یک راهنما هستید که در صورت عدم ورود به موقع، فاجعه ای پیش خواهد آمد. به طور مثال اگر مشتری شما دارای موهای آسیب دیده است و تمایل به رنگ موی بسیار روشن نیز دارد، این وظیفه شماست که به او در این مورد هشدار داده و موهای او را بلوند نکنید.

به علاوه همیشه نظر دقیق مشتری خود را از او بپرسید؛ زیرا ممکن است نظر مشتری شما در مورد رنگ ها چیز متفاوت از رنگی باشد که شما در نظر دارید. بنابراین به او چند عکس نشان داده و به یک نظر مشابه دست پیدا کنید. همچنین باید از مشتری خود در مورد داروهای مصرفی وی پرسیده و با توجه به این موضوع رنگ مو را انتخاب کنید.

 

ترکیب رنگ مو جدید برای نوروز

 

ترکیب انواع رنگ مو با در نظر داشتن درصد منافذ مو، چگالی مو و حجم آن ها

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام رنگ کردن موهای مشتری، توجه به نوع موی او است. ضخامت موها غالبا به سه دسته ضخیم، معمولی و نازک تقسیم بندی می شود. اما موهای آسیب دیده معمولا پرمنفذه تر بوده و رنگ بیشتری را به خود جذب می کنند. به علاوه هر چه موها آسیب دیده تر باشند، در زمان کمتری رنگ مو را به خود جذب می کنند. بنابراین برای رنگ کردن موهای آسیب دیده و موهای ضخیمی که دیرتر رنگ را به خود جذب می کنند باید توجه به خرج کرد.

 

ترکیب رنگ مو با داشتن اطلاعات کافی در مورد اکسیدان

دانستن قدرت هر اکسیدان یک امر مهم برای رنگ کردن موها به شمار می رود. به علاوه هر برند اکسیدان ممکن است قدرت متفاوتی با برند دیگر داشته باشد. بنابراین قبل از هر اقدامی باید درصد اکسیدان را دانسته و با توجه به آن عمل کنید.

 

ترکیب انواع رنگ مو خوب با ترکیب صحیح رنگ مو و اکسیدان

دانستن نسبت مناسب انواع رنگ مو و اکسیدان قسمت مهمی از فرآیند رنگ کردن موها محسوب می شود. زیرا برخی از رنگ موها نیاز به اکسیدان بیشتری داشته و برخی دیگر نیاز به رنگ موی زیادی ندارند. به طور مثال رنگ موهای بلوند نیاز به اکسیدان بیشتری داشته (نسبت 1:2) و رنگ موهای تیره باید با نسبت 1:1 با یکدیگر ترکیب شوند.

 

ترکیب انواع رنگ مو خوب با زمان گذاشتن رنگ مو

فاکتورهای زیادی در زمان رنگ کردن مو موثر هستند که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

• میزان آسیب دیدگی و سلامت موها
• درصد روشن کردن مو
• درصد موهای خاکستری و سفید روی موها
• قدرت اکسیدان به کار رفته
• ضخامت مو

 
 
ترکیب رنگ موی وال وار
 
 
معرفی یکی از بهترین برندهای رنگ مو

اگر به دنبال یک رنگ موی حرفه ای و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از برند وال وار است. این رنگ مو تحت لیسانس شرکت کاراسا اسپانیا تولید می گردد و با دارا بودن موادی همچون کراتین، ویتامین C، روغن زیتون، آلوئه ورا و جوانه گندم یکی از بهترین مدل رنگ مو های موجود در بازار ایران می باشد. رنگ مو اسپانیایی وال وار شامل 24 گروه رنگبندی و 108 عدد  رنگ مو مطابق با جدیدترین رنگ های مد جهان می باشد.

بسته بندی 120 میل این رنگ مو قابلیت ترکیب حداقل یک و نیم برابر با اکسیدان کرم وال وار، حتی بلندترین موها را پوشش داده و نگرانی کمبود مقدار رنگ به هنگام رنگ کردن مو را صد در صد از بین می برد. قدرت پوشش دهی بالای این مدل رنگ مو نگرانی رنگ نگرفتن موهای سفید را از بین می برد. علاوه بر این، به علت وجود موادی مثل کراتین و روغن های گیاهی بعد از رنگ کردن، موهای شما شفاف و لطیف می شود.

 

 

نحوه خواندن ترکیب رنگ مو در کاتالوگ رنگ مو وال وار

1- در کاتالوگ های رنگ، رنگ ها با شماره و ممیز خوانده می شود. سمت چپ ممیز شماره رنگ است.

2- رنگ های طبیعی در کاتالوگ وال وار از یک صفر تا یازده صفر نمایش داده شده است. رنگ های طبیعی حداقل قرمزی را دارند.

3- رنگ های طبیعی اکسترا با ممیز دو صفر و nf  نشان داده می شوند، متنوع هستند و قدرت پوشانندگی بالایی دارند.

 

کاتالوگ رنگ مو طبیعی وال وار

 

 

4- رنگ مو زیتونی که رنگ سرد می باشد و با عدد 2 بعد از ممیز مشخص می شود.

5- رنگ مو دودی خاکستری با ممیز 1 و ممیز 11 خوانده میشوند.. این رنگ ها دارای رنگدانه آبی هستند و زردی مو را میگیرند.

6- رنگ موی مسی رنگ گرم کاتالوگ است و فانتزی می باشد. این رنگ مو با ممیز44 خوانده می شود. این رنگ ها مناسب فصل پاییز است و برای رنگساژهای مش و آمبره بسیار کاربرد دارد.

7- رنگ گلدن یا طلایی با ممیز 3 خوانده می شود و برای افرادی که موی سفید زیاد دارند، مناسب است.

8- رنگ مو تنباکویی یک رنگ ترکیبی است و به صورت ممیز 45 خوانده می شود.

9- رنگ مو نسکافه ای از 5/47 تا 10/47 خوانده میشود. رنگ های بالای هفت باید روی موی دکلره گذاشته شود تا رنگ خود را بهتر مشخص کند.

 

آلبوم رنگ مو بلوند طلایی و دودی از برند وال وار

 

10- رنگ مو دودی طلایی شامل 7/31 و 8/31 و 9/31 است.

11- رنگ شرابی ویولت یا شرابی بنفش بصورت 4/66 و 5/66 و 6/66 و 7/66 خوانده می شود و برای افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند مناسب است.

12- رنگ ماهاگونی و بلوطی به صورت ممیز 5 و ممیز 4 خوانده می شود دارای تنوع بالا است.

13- رنگ مو بژ به صورت 8/67 و 9/67 و 10/67 خوانده می شود.

14- رنگ مو عسلی با شماره های 7/57 و 9/57 خوانده می شوند.

 


 

آموزش ترکیب رنگ مو از آلبوم- رنگ مو نسکافه ای- رنگ مو قرمز و ماهاگونی و بلوطی

 

15- رنگ کنفی با شماره های 6/88 و 9/88 خوانده می شوند و جزء رنگ های سرد می باشند.

16- رنگ شکلاتی با شماره های 5/7 و 6/ 7 خوانده می شود.

17- رنگ های هایلایت کاتالوگ وال وار با شماره های 12/1 و 12/5 و 12/12 خوانده می شود. هایلایت های وال وار دوبل آمونیاک نیستند و به مو آسیب نمی زنند.

18- واریاسیون های وال وار شامل خاکستری، دودی، آبی، بنفش و طلایی هستند که به صورت ترکیب با رنگ های اصلی به کار می روند.

19- رنگ های کمکی با E و همچنین به صورت صفر ممیز نیز خوانده می شوند. رنگ های کمکی قدرت روشن کنندگی رنگ را بالا می برند.
 



 

آلبوم رنگ مو بژ- رنگ مو کنفی- شماره رنگ مو های مناسب هایلایت برند وال وار

 

آموزش ترکیب رنگ مو جدید

 

ترکیب رنگ مو قهوه ای متوسط

 

 

پایه دکلره 7+ رنگ 5/7 نصف تیوپ + رنگ 6/3 یک تیوپ + اکسیدان 6%

 

 ترکیب رنگ مو ماهگونی

 

 

رنگ دکلره + پایه 6 + رنگ 6.5 + رنگ 5.65+ رنگ 6.66+ اکسیدان 6%

 

 

ترکیب رنگ مو بلوند

 

 

زمینه: 12/0 + اکسیدان 9%
لایت: رنگ N7 (نصف تیوپ) + رنگ C8 (نصف تیوپ) + رنگ M8 (نصف تیوپ) + اکسیدان 6%

 

 

ترکیب رنگ مو نقره ای مرواریدی

 

 

 

قبل از شروع رنگ کردن مو باید بدانید که معمولا رنگ موهای روشن و بلوند احتیاج به دکلره کردن موها دارد. انواع رنگ مو نقره ای مرواریدی هم از این قاعده مستثنی نیست. پس قبل از اینکه رنگ مو ترکیبی خود را آماده کنید اول باید موهای خود را با دکلره به پایه ده یعنی روشن ترین پایه مو برسانید.
برای تهیه رنگ مو ترکیبی نقره ای مرواریدی  ما به سه شماره رنگ مو احتیاج داریم. نصف تیوپ از هایلایت نقره ای را با نصف تیوپ هایلایت دودی از رنگ مو وال وار مخلوط می کنیم  و در ادامه یک چهارم از رنگ مو بلوند طلایی خیلی خیلی روشن را در کاسه رنگ می ریزیم و در نهایت اکسیدان 6٪ را با آن ترکیب می کنیم. 

 

 

ترکیب رنگ مو مسی جدید

 

 

 

 چند سالی است که در بین بانوان و دختران جوان سر تا سر جهان رنگ موی مسی از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. این رنگ با ایجاد کنتراست خاص می تواند چهره ای بسیار جذاب به خانم ها ببخشد. این مدل رنگ مو معمولا با پوست زنان ایرانی همخوانی زیادی دارد. در ادامه قصد داریم ترکیب رنگ مو مسی جدید از ژورنال رنگ مو اسپانیایی وال وار را برای شما آموزش دهیم. 

 

فرمول ترکیب رنگ مو مسی 

مژده به خانم های عزیز که علاقه ای به روشن کردن موهای خود یا همان دکلره کردن مو ندارند: برای ترکیب رنگ مو مسی لازم نیست زمینه موهای شما خیلی روشن باشد برای این فرمول رنگ مو پایه 7 مناسب است. رنگ مو مسی از ترکیب کردن  یک بند انگشت رنگ مو بلوند تیره قرمز و رنگ مو بلوند طلایی متوسط وهمچنین رنگ مو بلوند متوسط اکسترا به میزان مساوی با هم در کاسه رنگ مخلوط کرده و حسابی مخلوط می کنیم تا رنگ مو ها به خوبی با هم ترکیب شوند و گلوله ای از رنگ مو در کاسه دیده نشود. حالا نوبت اضافه کردن اکسیدان است که بهترین شماره برای این رنگ 6٪ است.
 

ترکیب رنگ موی تنباکویی با هایلایت عسلی

 

 

 
فرمول ترکیب رنگ موی تنباکویی

برای بدست آوردن رنگ موی زمینه تنباکویی، یک سوم تیوپ بلوند تیره را به همراه یک چهارم تیوپ بلوند تنباکویی تیره مخلوط می کنیم. در آخر یک چهارم رنگ موی بلوند شکلاتی تیره اضافه می کنیم. توجه داشته باشید حتما زمینه موی شما باید روی پایه 6 باشد. پس خوشبختانه برای بدست آوردن این رنگ مو نیازی نیست پایه موهای شما خیلی روشن باشد. اما برای بدست آوردن هایلایت عسلی روی موی تنباکویی، قسمت هایی از مو را که می خواهید هایلایت کنید؛ باید ابتدا با دکوکرم یا پودر دکلره به پایه هفت یا هشت برسانید. بعد از اینکه قسمت های مورد نظر برای هایلایت کردن را روشن کردید، حالا نوبت ساختن ترکیب رنگ موی عسلی می رسد.

 

فرمول ترکیب رنگ موی عسلی

برای داشتن ترکیب رنگ موی عسلی، شما احتیاج به سه شماره رنگ مو دارید. نصف تیوپ رنگ موی بلوند عسلی را با یک سوم تیوپ رنگ موی بلوند متوسط ترکیب می کنیم و در انتها یک ششم تیوپ رنگ موی بلوند برنز متوسط را به آن اضافه می کنیم. 

 

اکسیدان مناسب برای ترکیب رنگ موی تنباکویی

اکسیدان مناسب برای رنگ موی تنباکویی، اکسیدان 6% است. 

 

 

 ترکیب رنگ مو قهوه ای دودی

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ قهوه ای دودی 

در ترکیب رنگ مو قهوه ای دودی از کاتالوگ رنگ مو اسپانیایی وال وار از ترکیب سه رنگ مو بلوند متوسط,رنگ مو بلوند خاکستری متوسط و رنگ مو بلوند دودی متوسط به میزان یکسان استفاده میشود .

برای ترکیب این سه رنگ مو با اکسیدان در کاسه رنگ مو از اکسیدان 9% ضعیف استفاده میکنیم .این رنگ مو به دلیل تیره بودن و جذابیتی که به چهره فرد میدهد در فصل پاییز متقاضی بیشتری دارد و رنگ مو مورد نظر در این فصل محسوب میشود.

 

 

 ترکیب رنگ موی دودی نسکافه ای

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی 

برای به دست آوردن رنگ موی نسکافه ای دودی، یک دوم رنگ موی بلوند دودی تیره را به همراه یک سوم تیوپ بلوند تیره را ترکیب می کنیم. در آخر یک چهارم تیوپ قهوه ای نسکافه ای روشن اضافه می کنیم. توجه داشته باشید حتما زمینه موی شما باید روی پایه 6 باشد. پس برای بدست آوردن این رنگ مو نیازی نیست پایه موهای شما خیلی روشن باشد. 

 

اکسیدان مناسب برای ترکیب رنگ موی تنباکویی

اکسیدان مناسب برای رنگ موی تنباکویی، اکسیدان 6% است.

 

 

 

ترکیب رنگ موی دودی طلایی

 

 

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ موی دودی طلایی

برای بدست آوردن مدل رنگ موی دودی طلایی، یک دوم تیوپ از رنگ موی دودی طلایی را به همراه یک سوم از رنگ موی بلوند خیلی روشنمخلوط می کنیم. توجه داشته باشید، حتماً زمینه موی شما باید روی پایه 9 باشد. به همین خاطر باید دکلره صورت گیرد. اکسیدان مناسب برای رنگ موی دودی طلایی، اکسیدان 9% است.

 

 

ترکیب رنگ موی کرم و طلایی

 

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ موی کرم و طلایی

برای به دست آوردن رنگ موی کرم و طلایی، یک سوم تیوپ از رنگ موی هایلایت طلایی را به همراه یک چهارم از رنگ موی بلوند نسکافه ای خیلی روشن مخلوط می کنیم. توجه داشته باشید، حتماً زمینه موی شما باید روی پایه 9  و 10 باشد. به همین خاطر باید دکلره صورت گیرد. اکسیدان مناسب برای رنگ موی کرم و طلایی، اکسیدان 9% است.

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ موی کرم

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ موی کرم

برای به دست آوردن رنگ موی کرم، یک سوم تیوپ از رنگ موی هایلایت طبیعی را به همراه یک چهارم از رنگ موی بلوند نسکافه ای خیلی روشن مخلوط می کنیم. توجه داشته باشید، حتماً زمینه موی شما باید روی پایه 10 باشد. به همین خاطر باید دکلره صورت گیرد. اکسیدان مناسب برای رنگ موی کرم، اکسیدان 9% است.

 

 

 

ترکیب رنگ موی بژ

 

 

 

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ موی بژ

برای به دست آوردن رنگ موی بژ، یک دوم تیوپ رنگ موی بلوند دودی طلایی خیلی روشن را به همراه یک دوم تیوپ رنگ موی بلوند خیلی روشن نسکافه ای مخلوط می کنیم. در آخر یک سوم تیوپ رنگ موی بلوند خیلی روشن اکسترا اضافه می کنیم. توجه داشته باشید حتما زمینه موی شما باید روی پایه 9 دکلره باشد. اکسیدان مناسب برای رنگ موی بژ، اکسیدان 9% است.

 

 

ترکیب رنگ مو نسکافه ای

 

 

 

 

 ترکیب رنگ مو نسکافه ای

برای به دست آوردن رنگ موی نسکافه ای ، رنگ ریشه 7/46 + اکسیدان 9%
لایت ها رنگ مو 7/46 به مقدار 1تیوپ + رنگ 7/47 نصف تیوپ 
+ رنگ 6/20 یک چهارم تیوپ  اکسیدان6%

 

 

ترکیب رنگ مو قرمز آتشین

 

 

 

 

 ترکیب رنگ مو قرمز آتشین

برای بدست آوردن رنگ موی قرمز آتشین، زمینه رنگ مو7/66 + اکسیدان9%
لایت ها رنگ مو 7/66 به مقدار 1تیوپ + رنگ 6/20 نصف تیوپ + 
 اکسیدان9%

 

 

ترکیب مدل رنگ موی بلوطی

 

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ بلوطی

برای به دست آوردن رنگ موی بلوطی، یک دوم رنگ موی شاه بلوطی روشن را به همراه یک سوم تیوپ رنگ موی بلوند تیره ترکیب می کنیم. در آخر دو سانتی متر تیوپ رنگ موی بلوند دودی تیره اضافه می کنیم. توجه داشته باشید حتما زمینه موی شما باید روی پایه 6 باشد. پس برای بدست آوردن این رنگ مو نیازی نیست پایه موهای شما خیلی روشن باشد. اکسیدان مناسب برای رنگ موی بلوطی، اکسیدان 6% است.

 

 

 

ترکیب رنگ مو سامبره

 

 

 

زمینه: رنگ قهوه ای متوسط

سامبره: رنگ ساژ 7/57 (سه چهارم تیوپ) + رنگ 7/46 (نصف تیوپ) + رنگ 8/47 (یک چهارم تیوپ) + رنگ 5/20 (سه سانت) + اکسیدان 6%

 

 

 

ترکیب مدل رنگ مو هایلایت

 

 

 

زمینه: رنگ دکلره + پایه 8
لایت: رنگ 5/4 (یک تیوپ) + رنگ 8/31 (نصف تیوپ) + رنگ 6/47 ( 15 سانت ) + رنگ 5/20 (1/4 تیوپ) + رنگ
N7  (به مقدار 10 سانت) + اکسیدان 6%

 

 

 

ترکیب رنگ موی آمبره

 

 

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ آمبره

برای به دست آوردن رنگ موی آمبره، یک سوم تیوپ رنگ موی بلوند بژ روشن را به همراه یک چهارم تیوپ رنگ موی بلوند روشن مخلوط می کنیم. در آخر یک چهارم تیوپ رنگ موی بلوند طلایی خیلی روشن اضافه می کنیم. توجه داشته باشید حتما زمینه موی شما باید روی پایه 8 دکلره باشد. اکسیدان مناسب برای رنگ موی آمبره، اکسیدان 9% است.

 

 

 

ترکیب رنگ مش و هایلایت مو

 

 

 

 

ترکیب رنگ و مش

برای به دست آوردن این مدل مش وهایلایت مو، رنگ مو 5/7 به مقدار نصف تیوپ + رنگ 5/20 نصف تیوپ + اکسیدان 

برای لایت ها: رنگ 7/57 مقدار یک چهارم تیوپ + رنگ 9/57 مقدار سه چهارم تیوپ + رنگ 6/20 مقدار یک سانت + اکسیدان 

اکسیدان مناسب برای این مدل مش و هایلایت مو، اکسیدان 6% میباشد.

 

 

 

ترکیب رنگ مو آمبره تیره

 

 

 

زمینه: رنگ 6/3 (نصف تیوپ) + رنگ 6/45 (نصف تیوپ) + اکسیدان 9%
لایت: رنگ 6/3 (نصف تیوپ) + رنگ 6/45 (نصف تیوپ) + اکسیدان 6%

 

 

 

رنگ مو مناسب با پایه نارنجی

 

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ مناسب با پایه نارنجی

برای بدست آوردن مدل رنگ مو مناسب با پایه نارنجی، رنگ مو 7/66 به مقدار 3/4 تیوپ + رنگ 7/46 نصف تیوپ + رنگ 6/20 مقدار نصف تیوپ. اکسیدان مناسب برای رنگ موی با پایه نارنجی، اکسیدان 9% است.

 

 

 

ترکیب رنگ مو بژ

 

 

 

برای به دست آوردن رنگ مو بژ باید از ترکیب سه رنگ مو بلوند نسکافه ای 1/4 تیوپ, رنگ مو بلوند روشن 1/3 تیوپ و رنگ مو بلوند بژخیلی روشن 1/5 تیوپ استفاده کرد. بعد از مخلوت کردن این سه رنگ مو درکاسه رنگ از اکسیدان 9% استفاده می کنیم.

 

 

ترکیب رنگ مو مسی

 

 

 

زمینه: دکلره + پایه 8
رنگساژ: رنگ 7/6 ( 1 تیوپ) + رنگ 5/20 (نصف تیوپ) + رنگ 7/11 ( 7 سانت) + اکسیدان 6%

 

 

گلچین عکس های جدیدترین مدل های رنگ مو سال

 

ترکیب رنگ مو جدید

 

ترکیب رنگ مو رزگلد

 

ترکیب رنگ مو بلوند

 

ترکیب رنگ مو آمبره

 

ترکیب رنگ مو روشن

 

ترکیب رنگ مو بنفش فانتزی

 

ترکیب رنگ مو نسکافه ای

 

ترکیب رنگ مو فانتزی

 

ترکیب رنگ مو زیتونی

 

ترکیب رنگ مو نقره ای

 

ترکیب رنگ ماهگونی

 

ترکیب رنگ مو دودی

 

ترکیب رنگ مو شرابی

 

ترکیب رنگ مو آمبره دودی آبی

 

ترکیب رنگ مو نوروز 98

 

ترکیب رنگ مو عسلی

 

ترکیب رنگ مو صورتی

 

ترکیب رنگ مو کنفی

 

ترکیب رنگ مو شکلاتی

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (10)

سه شنبه 03 اردیبهشت 1398 - 01:21:16
عااااالی من واقعا به این ترکیب رنگ ها نیاز داشتم.ممنون از شما
سه شنبه 21 اسفند 1397 - 00:54:25
ممنونم از لطف شما واقعا کمک فراوانی کردید به من عالییییییییههههههه
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 20:28:29
واقعا ممنونیم .قیمتت هر رنگش چقده ؟قیمت کاتولگش چقده؟
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 00:30:11
khili khili mamnon az in hame etelahi ke dar ekhtiare ma gozashtid mowafagh bashid
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 21:41:42
vaghan merc az etelaati k dar ekhtiare ma mizarid ❤❤❤❤
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 00:46:28
واقعا ممنون از اینکه اطلاعاتتون رو در اختیار ما میزارین که ما استفاده کنیم عالی بود توضیحات بی نقص و عالی
جمعه 10 اسفند 1397 - 14:44:20
سلام ممنون ازمطالب بسیارمفیدواموزندتون یه سوال داشتم میشه ترکیب رنگ رزگلد رو راهنمایی بفرمایید وایا رنگ وال وار تواصفهان نمایندگی داره؟
چهارشنبه 08 اسفند 1397 - 20:59:54
متشکرم واقعا مطالبی که میزارید هر جا نمیشه پیدا کرد
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: