شنبه 04 اسفند 1397 - 17:32:29

معرفی سالن زیبایی ارائه دهنده خدمات عروس

آموزش گریم عروس

معرفی یکی از بهترین عروس سراها

 

آموزش گریم عروس 2019


همان طور که می دانید، تکنیک گریم جهت متعادل سازی اجزای صورت انجام می شود. در واقع می توان با استفاده از گریم صورت، عیوب را برطرف کرد و جذابیت آن را افزایش داد. گریم کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آن ها می توان به گریم سینما و گریم عروس اشاره کرد. امروزه تکنیک های گریم صورت در آرایش عروس بسیار کاربرد دارد. در ادامه قصد داریم آموزش مرحله به مرحله گریم عروس 2019 را به شما ارائه نماییم، با ما همراه باشید.


اهمیت زیر سازی در گریم عروس


یکی از مهم ترین بخش های گریم عروس، زیر سازی پوست است. برای زیرسازی پوست ابتدا باید صورت را به خوبی شستشو داد تا عاری از هر گونه چربی و آلودگی شود. انواع ماسک های صورت وجود دارند که با توجه به نوع پوست و کاربری، مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید از ماسک صورت نقابی استفاده کنید تا روند انجام کارتان تسریع یابد. سپس از یک مرطوب کننده بدون چربی جهت آبرسانی به پوست استفاده کنید. کرم مرطوب کننده علاوه بر آبرسانی، کمک می کند کانسیلر و کرم پودر به خوبی روی پوست بنشینند و پوشانندگی بهتری داشته باشند.

استفاده از کاموفلاژ در گریم تخصصی عروس

می توانید با استفاده از کانسیلر، حلقه های تیره دور چشم، جای جوش و زخم را به خوبی محو کنید. البته یکی از تخصصی ترین لوازم گریم برای انجام این کار، کاموفلاژ است که می توان مورد استفاده قرار داد. کاموفلاژ در انواع رنگ ها موجود می باشد که هر یک کاربردهای ویژه ای دارند. در مطالب گذشته به تفصیل راجع به کاموفلاژ توضیح داده شده است. بعد از این که تیرگی ها و عیوب صورت را برطرف کردید، می توانید با استفاده از یک فون همرنگ با پوست، کل صورت را یکدست کنید. برای این کار می توانید رنگ های بژ و رز را با هم ترکیب نمایید تا رنگ مورد نظر و مطابق با پوست به دست بیاید.
پس از زدن فون می توانید از تکنیک کانتورینگ صورت برای کوچک و بزرگ کردن اجزای صورت استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای کوچک کردن اجزای صورت از رنگ های تیره و برای برجسته کردن آن از رنگ های روشن استفاده می شود. مرز میان رنگ ها را به خوبی فید کنید تا جلوه طبیعی تری داشته باشد. در آخر از پودر فیکس استفاده کنید تا ماندگاری فون افزایش یافته و از برق افتادن آن جلوگیری شود.


آرایش چشم و ابرو در گریم حرفه ای عروس


سعی کنید اصلاح ابروها را روز قبل از عروسی انجام دهید تا تورم و التهاب ناشی از آن برطرف شود. همچنین بهتر است رنگ ابروها را روشن تر کنید تا جلوه چشم ها چند برابر شود. سپس یک مداد یا سایه ابرو برداشته و از گوشه داخلی ابرو شروع به پر کردن و از بین بردن نواقص ابرو بپردازید. بهتر است ابروهای خود را به گونه ای طراحی کنید که فرم آن با سایر اجزای صورت شما همخوانی داشته باشد. در نهایت ابروهای شما باید کاملا قرینه هم باشند.

آرایش چشم در گریم عروس

یکی دیگر از مهم ترین قسمت های گریم عروس، آرایش چشم است که تاثیر به سزایی در زیباتر شدن عروس دارد. تکنیک های آرایش چشم بسیاری وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید چشم ها را ریز یا درشت کنید و افتادگی یا گودی آن را از بین ببرید. توجه داشته باشید که رنگ های روشن موجب درشت نشان دادن چشم و رنگ های تیره موجب ریز نشان دادن آن خواهد شد. برای استخوان زیر ابرو می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید. گوشه های داخلی چشم را نیز با رنگ روشن و شاین آرایش کنید. برای انتهای پلک ها، رنگ تیره سایه گزینه مناسبی است؛ البته بهتر است رنگ آن با رنگ ابروهای شما تناسب داشته باشد.
در مرحله بعد از زدن سایه، مژه ها را فرمژه بکشید و کمی ریمل بزنید. سپس مژه مصنوعی را به آرامی و با استفاده از چسب مرغوب نصب کنید. حال نوبت به کشیدن خط چشم می رسد؛ روی خط مژه مصنوعی را با استفاده از خط چشم بپوشانید و دنباله آن را کمی ادامه دهید. در آخر دوباره روی مژه های مصنوعی ریمل بزنید تا طبیعی تر جلوه کنند. نحوه صحیح زدن ریمل نیز بدین صورت است که با کمک برس ریمل از طرف پایین تا بالای مژه های خود را ریمل بزنید. برای ریمل زدن مژه های پایین چشم نیز می توانید میله ریمل را به صورت عمودی نگه دارید و آن را به طرف راست و چپ حرکت دهید.

 

آموزش گریم و آرایش حرفه ای عروس


نحوه زدن رژگونه و رژلب در گریم تخصصی عروس


قوانین زدن رژگونه در افراد مختلف، متفاوت است. برای صورت های لاغر نمی توان از رژگونه تیره استفاده کرد. برای افراد با فرم صورت گرد بهتر است که از رنگ های تیره استفاده نمایید. می توانید جهت برجسته نشان دادن گونه ها، ابتدا قسمت زیر استخوان گونه را تیره کار کنید. سپس رژگونه اصلی را روی استخوان گونه زده و رنگ ها را به خوبی با هم فید کنید. در مرحله آخر نیز بالای استخوان گونه را کمی روشن کار کنید تا جلوه کار افزایش یابد. رنگ های روشن و براق با تناژ صورتی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای رژگونه عروس باشد.

آرایش لب در گریم عروس

اگر می خواهید ماندگاری رژلب خود را افزایش دهید، بهتر است از پرایمر لب استفاده کنید. ابتدا پرایمر را روی لب ها قرار دهید و اجازه دهید به خوبی جذب شود. سپس خط لب متناسب با رنگ رژلب را روی خطوط لب ها بزنید و کل لب ها را با آن بپوشانید. سپس لب ها را با رژلب بپوشانید. در مرحله بعد، یک دستمال کاغذی را روی لب ها قرار دهید و مقداری از حجم رژلب را کاهش دهید. دوباره رژلب را روی لب ها بکشید و بدین صورت ماندگاری آن را افزایش دهید.
بعد از انجام گریم عروس، اسپری فیکساتور را روی تمام اجزای صورت بزنید و خیالتان راحت باشد که آرایش تان ماندگاری بالایی خواهد داشت. برخی افراد ترجیح می دهند آرایش و گریم یکی از مهم ترین شب های زندگی خود را به دست کارشناسان حرفه ای بسپارند تا دیگر نگرانی در این زمینه نداشته باشند. اگر به دنبال یک سالن آرایشی و زیبایی حرفه ای جهت انجام گریم تخصصی عروس هستید، پیشنهاد رژلب به شما سالن زیبایی لیلی بانو به مدیریت خانم مقدم است.


معرفی خدمات سالن آرایش و زیبایی لیلی بانو


- میکاپ و شینیون ها طبق جدیدترین تکنیکهای مدرن روز
- انواع تکنیک های اکستنشن شامل لیزر، رینگ همه بافت، دوخت چهل گیس، ژله ای، میکرو و ...
- انواع کاشت و اکستنشن مژه شامل والیوم، مگا وال کیم کارداش، ابریشمی لمه،  کلاسیک، بته ای، آهویی، عروسکی و ...
- لیفت و لمینیت مژه با مواد یومی، لش، بیسلش و ..
- لیفت و لمینیت ابرو
- رنگ و مش های روز ژورنالی شامل بالیاژ، مش، میکس آمبره، سامبره، کالر ملتینگ با تکنیک استاد منیر و جدیدترین ابزارها
- کراتینه های حرفه ای و تضمینی مو شامل ریباندینگ، کراتین هیدروتین پروتیین، بوتاکس تراپی و ...
- میکروپیگمنتیشن و بلیدینگ به روش فیبروز، تاتو خط لب و رژلب، هاشور ابرو، تاتو بن مژه، خط چشم، سایه چشم، انواع هاشور نچرال، کلاسیک، لاکچری، ترکیبی، سایه ابرو و ...

 

نحوه برقراری ارتباط با آرایشگاه لیلی بانو


معرفی دوره های آموزشی سالن آرایش و زیبایی لیلی بانو


خانم مقدم علاوه بر ارائه کلیه خدمات آرایشی، آموزش هایی را نیز برای علاقه مندان برنامه ریزی کرده اند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. کلیه آموزش ها با برگزاری کلاس های تئوری کارگاه های عملی و ارائه مدارک بین المللی فنی و حرفه ای و آکادمی میباشد :
- گریم عروس، کانتورینگ، سایه های لایت اروپایی، آسمونی، برزیلی، شاین و ..
- شینیون های حرارتی، ریسه ای، پوشینگ، مواج، اروپایی و ..
- رنگ و مش، آمبره، سامبره، بالیاژ با تکنیک استاد منیر، استرلینگ، پارت لایت و ‌...
- کراتینه سرد و گرم و ریباندینگ کراتین پروتیین هیدروتین، بوتاکس تراپی و ...
- اکستنشن مو و مژه والیوم مگا، والیوم نیم کارداش،  لیزری، بافت لمه  ‌و ...
دوره های آموزشی لازم جهت گرفتن جواز آرایشگاه زنانه:
- دوره های پوست هیدرودرم، میکرودرم، کربوکسی تراپی، نیدلینگ و ...
- دوره های آموزشی پداگوژی
- دوره های آموزشی مدیریت
- دوره های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ
- لیفت و لمینیت مژه
- لیفت و لمینیت ابرو
- طراحی حنا
- چهره پردازی فانتزی کودک
- کاشت و طراحی ناخن، مانیکور و پدیکور، جکوزی ناخن و پارافین درمانی
- کوتاهی
- بافت
- اپیلاسیون


راه های ارتباطی با آرایشگاه لیلی بانو به مدیریت خانم مقدم


آدرس: خیابان ستارخان – بین پل ستارخان و برق آلستوم – نبش کوچه رحیمی اصل – پلاک 675
شماره های تماس:
09365269249
09121886503
02144285503
02144285587
02166196047

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

یکشنبه 05 اسفند 1397 - 06:56:34
عالی زیبا فوق العاده .
شنبه 04 اسفند 1397 - 20:49:50
شادلین تاج هستم. سازنده انواع تاج و اکسسوری های مو. لینک کانال تلگرام @ shadlintaj
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: