دوشنبه 26 فروردین 1398 - 15:35:16

آرایشگاه زنانه خوب در ستارخان

یک آرایشگر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی بهترین سالن زیبایی غرب تهران

 

معرفی آرایشگاه زنانه خوب در ستارخان


آراستگی و زیبایی ظاهری در تمام زمان ها و جوامع، در مرکز توجه قرار داشته است؛ امروزه اما به یک اصل در میان مردم تبدیل شده و اهمیت بسیاری به آن داده می شود. در این میان، آرایشگران نقش به سزایی را ایفا می کنند. صاحبان آرایشگاه های درجه یک جهان علاوه بر کیفیت خدمات، امکانات رفاهی و راحتی فضای آرایشگاه را نیز در نظر گرفته و از دلایل اصلی موفقیت خود می دانند. در ادامه مقاله آرایشگاه زنانه خوب در ستارخان قصد داریم به بررسی نکات مهمی در این باره بپردازیم و یک آرایشگاه بسیار خوب را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.


مهم ترین نکته در انتخاب سالن زیبایی


این موضوع مهم نیست که چه سالن آرایشی را انتخاب کرده اید یا این سالن در چه منطقه ای از شهر شما واقع شده است. مهم ترین نکته، رعایت بهداشت محیط و وسایل سالن است. همواره به این موضوع توجه کنید که آیا وسایل مورد استفاده آرایشگاه پس از هر بار استفاده ضد عفونی می شوند؟ آیا متصدی آرایشگاه قبل از این که کارش را با شما شروع کند، دست های خود را شسته است یا نه؟ آیا روپوش سفید او فاقد هر گونه آلودگی و لکه است؟


چگونه می توان یک سالن زیبایی خوب پیدا کرد؟


سوالی که برای اکثر خانم ها پیش می آید، این است که چگونه می توان یک سالن زیبایی خوب پیدا کرد؟ در پاسخ باید گفت که شما خوب بودن سالن زیبایی را در چه می بینید؟ مسئله نزدیک بودن آرایشگاه زنانه به محل زندگی، نکته ای است که اکثر خانم ها به راحتی از آن نمی گذرند. البته مشغله زیاد، آلودگی هوا و ترافیک نیز به اهمیت این مسئله دامن می زند؛ اما مسائل حائز اهمیت دیگری نیز وجود دارند.
یکی از مهم ترین فاکتورهای آرایشگاه خوب، تجربه آرایشگر است. معمولا به آرایشگرهای تازه کار توصیه می شود که با تمرین مهارت تجربه، مشتری های بیشتری را به سمت خود جذب کنند. حتی اگر یک یا دو مهارت آرایشی را خوب یاد بگیریم و حسابی تمرین کنیم تا در آن تجربه کسب کنیم، به راحتی می توان آینده شغلی بسیار خوبی را برای خود رقم زد.
خانم ها به دلیل بالا بودن میزان حساسیت و لطافت در آن ها، نسبت به آقایان حساس تر بوده و احتمال ابتلا به بیماری های پوستی و عفونی در آن ها بیشتر است. این موضوع نشان از آن دارد که باید توجه بیشتری نسبت به سلامتی خود به خرج دهیم. شاید تا به حال با این مسائل مواجه شده اید که برخی خانم ها به محض بازگشت از آرایشگاه، دچار تبخال، زگیل یا بیماری های قارچی و پوستی می شوند. دلیل این امر، تماس با محیط و وسایل آلوده است. هرگز به آرایشگاه هایی که یک حوله و ابزار را برای چند مشتری استفاده می کنند، اعتماد نکنید. اصول بهداشتی پایه باید در آرایشگاه ها رعایت شود. بهتر است که وسایل شخصی خود را به آرایشگاه ببرید تا آرایشگر از آن استفاده کند.

 

معرفی میکاپ آرتیست خوب


ویژگی های یک میکاپ آرتیست خوب

 

اولین و مهم ترین ویژگی یک آرایشگر خوب، داشتن تخصص در زمینه مورد نظر است. یک آرایشگر متخصص با فرم صورت، نحوه تاثیر رنگ ها، تکنیک های گریم و بسیاری مسائل دیگر آشنایی کامل دارد. همچنین در شناخت و انتخاب به جا محصولات طوری که زیبایی شما چندین برابر شود، تبحر دارد. یک آرایشگر باتجربه باید در تکنیک های فیلمبرداری، نورپردازی و نحوه ای که صورت عروس در عکس ها و فیلم نمایش داده شود، آشنایی کامل دارد و این توانایی را دارد که شما را به گونه ای آرایش کند که زیبایی طبیعی شما چندین برابر شود.
دومین ویژگی آرایشگر برای مجالس مهم به خصوص عروسی، قابل اعتماد بودن وی است. استفاده از ابزار و وسایل مرغوب که به پوست آسیب نرساند و از ماندگاری بالایی برخوردار باشد، حائز اهمیت است. علاوه بر این، عدم تاخیر در کارها، سرعت و نظم در کارها و همچنین داشتن اخلاق حرفه ای نیز از جمله ملزومات یک میکاپ آرتیست خوب است. اگر شما به تخصص و تعهد آرایشگر خود اعتماد داشته باشید، آرامش روانی بالایی برای مراسم خود خواهید داشت. همچنین، پر انرژی تر و با خیال راحت تر در مراسم عروسی خود قدم خواهید گذاشت.
در نهایت، یک آرایشگر حرفه ای از لحاظ رفتاری و اخلاقی به گونه ای است که شما با او راحت خواهید بود. وی با رفتار آرامش دهنده خود از تشنج و اضطرابی که به طور طبیعی در مراسم روز عروسی خواهید داشت، خواهد کاست.


اطمینان از خدمات عالی و متنوع


اگر قصد دارید به یک سالن زیبایی که تمام خدمات مربوط به زیبایی پوست، مو، ناخن و ... را ارائه می دهند مراجعه کنید، باید اطمینان حاصل نمایید که این خدمات به بهترین شکل ممکن و با استفاده از پرسنل متخصص به مشتریان ارائه می شود. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا تمام خدمات مورد نیاز خود را با مسئول سالن زیبایی مطرح کنید و پس از آن، کیفیت و نوع کارها در هر زمینه را مورد ارزیابی قرار دهید.
به عنوان مثال اگر یک سالن زیبایی تمام خدمات مربوط به مراقبت از مو، کوتاهی مو، آرایش صورت، گریم عروس، اپیلاسیون، خدمات ناخن و ... را به مشتریان ارائه می دهد، باید برای تمام خدمات از پرسنل متخصص و کارآزموده استفاده کند. شما پس از ارزیابی و مشاهده نمونه کارهای مختلف در یک سالن زیبایی می توانید تصمیم نهایی خود را بگیرید. یقینا یک سالن زیبایی که تمام خدمات زیبایی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
یکی از آرایشگاه های زنانه خوب در ستارخان، لیلی بانو به مدیریت خانم مقدم است که با رعایت تمام مسائل بهداشتی، بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

معرفی سالن زیبایی لیلی بانو


معرفی خدمات سالن آرایش و زیبایی لیلی بانو



- میکاپ و شینیون ها طبق جدیدترین تکنیکهای مدرن روز
- انواع تکنیک های اکستنشن شامل لیزر، رینگ همه بافت، دوخت چهل گیس، ژله ای، میکرو و ...
- انواع کاشت و اکستنشن مژه شامل والیوم، مگا وال کیم کارداش، ابریشمی لمه،  کلاسیک، بته ای، آهویی، عروسکی و ...
- لیفت و لمینیت مژه با مواد یومی، لش، بیسلش و ..
- لیفت و لمینیت ابرو
- رنگ و مش های روز ژورنالی شامل بالیاژ، مش، میکس آمبره، سامبره، کالر ملتینگ با تکنیک استاد منیر و جدیدترین ابزارها
- کراتینه های حرفه ای و تضمینی مو شامل ریباندینگ، کراتین هیدروتین پروتیین، بوتاکس تراپی و ...
- میکروپیگمنتیشن و بلیدینگ به روش فیبروز، تاتو خط لب و رژلب، هاشور ابرو، تاتو بن مژه، خط چشم، سایه چشم، انواع هاشور نچرال، کلاسیک، لاکچری، ترکیبی، سایه ابرو و ...


معرفی دوره های آموزشی سالن آرایش و زیبایی لیلی بانو



خانم مقدم علاوه بر ارائه کلیه خدمات آرایشی، آموزش هایی را نیز برای علاقه مندان برنامه ریزی کرده اند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. کلیه آموزش ها با برگزاری کلاس های تئوری کارگاه های عملی و ارائه مدارک بین المللی فنی و حرفه ای و آکادمی میباشد :
- گریم عروس، کانتورینگ، سایه های لایت اروپایی، آسمونی، برزیلی، شاین و ..
- شینیون های حرارتی، ریسه ای، پوشینگ، مواج، اروپایی و ..
- رنگ و مش، آمبره، سامبره، بالیاژ با تکنیک استاد منیر، استرلینگ، پارت لایت و ‌...
- کراتینه سرد و گرم و ریباندینگ کراتین پروتیین هیدروتین، بوتاکس تراپی و ...
- اکستنشن مو و مژه والیوم مگا، والیوم نیم کارداش،  لیزری، بافت لمه  ‌و ...

 

معرفی بهترین سالن زیبایی غرب تهران

 

دوره های آموزشی لازم جهت گرفتن جواز آرایشگاه زنانه

 

- دوره های پوست هیدرودرم، میکرودرم، کربوکسی تراپی، نیدلینگ و ...
- دوره های آموزشی پداگوژی
- دوره های آموزشی مدیریت
- دوره های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ
- لیفت و لمینیت مژه
- لیفت و لمینیت ابرو
- طراحی حنا
- چهره پردازی فانتزی کودک
- کاشت و طراحی ناخن، مانیکور و پدیکور، جکوزی ناخن و پارافین درمانی
- کوتاهی
- بافت
- اپیلاسیون



راه های ارتباطی با آرایشگاه لیلی بانو به مدیریت خانم مقدم



آدرس: خیابان ستارخان – بین پل ستارخان و برق آلستوم – نبش کوچه رحیمی اصل – پلاک 675

شماره های تماس:
09365269249
09121886503
02144285503
02144285587
02166196047

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

آرایشگاه خانه آرزوها خیلی خوبه همه پرسنلش خوبن مخصوصا مهری برای پاکسازی و سمیه برای ابرو و هاشور
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: