شنبه 05 خرداد 1397 - 11:22:12

6 روش چیدمان لوازم آرایش

 

 چیدمان لوازم آرایش روی میز 

مدل های خلاقانه چیدمان لوازم آرایش

 

 

مرتب کردن فضای آرایشی علاوه بر زیبایی محیط، حس نظم، آسودگی خیال و آرامش را به همراه دارد. بهم ریختگی وسایل آرایشی موجب آشفتگی ذهنی و اتلاف وقت در پیدا کردن وسایل مد نظرتان خواهد شد. اما نگران نباشید نیازی نیست هزینه گزافی بابت مرتب کردن فضای آرایشی بهداشتیان پرداخت کنید، با کمی خلاقیت میتوانید از وسایل قدیمی منزل برای چیدمان لوازم آرایشتان استفاده کنید. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب 6 روش چیدمان لوازم آرایش با استفاده از وسایل ساده و در دسترس را به شما آموزش میدهیم. 
 

 

آموزش چیدمان لوازم آرایش 

 

1. استفاده از جای کفش یا جوراب پشت دری


اگر روی میز آرایشتان یا داخل کشو های آن جای کافی برای گذاشتن لاک، گل سر، رژ لب و سایر خرده ریزهایتان ندارید میتوانید بجای خرید کشو های گران قیمت یک جای جوراب یا جا کفشی پشت دری بخرید و با آویزان کردن آن پشت در اتاق یا داخل در کمد در فضا و هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

 

 

2. استفاده از گلدان های قدیمی برای جای براش های آرایشی


میتوانید از ظروف زیبایی که در گوشه و کنار خانه دارید استفاده کرده داخل آن را از سنگ های زینتی پر کنید و روی میز آرایشتان بگذارید. این وسیله کاربردی و زیبا میتواند جای براش های آرایشی شما باشد در عین حال به میز توالتتان جلوه ای زیبا بدهد.

 

3. استفاده از محفظه کتاب یا پرونده


میتوانید از محفظه ای کتاب و پرونده قدیمی برای نظم دادن به وسایل آرایش، گل سر ها و حتی لوازم آرایش و پیرایش برقی استفاده کنید. سبد های زیبای چوبی یا پلاستیکی را دور نیندازید این وسایل به درد بخور میتوانند جای وسایل آرایش شما باشند میتواندید انواع شانه و کلیپس را در این سبد ها بگذارید. 

 

 

نحوه چیدمان لوازم آرایش 

 

4. استفاده از جا شمعی


وقتی شمع های عطری که برای خانه خریده اید تمام شد، ظرف شیشه ای آن را دور نیندازید با سوار کردن این ظرف های شیشه ای کوچک روی هم، میتوانید جای لوازم آرایش زیبایی روی میز آرایشتان درست کنید و خرده ریز های آرایشی را به تفکیک در آنها قرار دهید.

 

 

5. کاسه و فنجان های قدیمی و سنتی


برای ایجاد فضای جذاب و متفاوت در عین حال مرتب روی میز آرایشتان میتوانید از ظروف سنتی استفاده کنید و وسایل آرایش و حتی جواهرات را در آن قرار دهید. این روش خلاقانه زیبایی چیدمان میز آرایش شمارا دو چندان میکند.

 

6. بطری پلاستیکی نوشیدنی ها


هر وقت بطری رنگی و زیبای نوشیدنی یا عرقیجات مختلف به دستتان رسید آن را دور نیندازید. این ظرف به ظاهر بدرد نخور بعد از برش دادن و استفاده از اتو برای صاف کردن سطح آن میتواند جای وسایل بهداشتی مختلف حمام باشد. از جای گوش پاک کن و پنبه بهداشتی تا مسواک و خمیر دندان.

به همین سادگی با کمی خلاقیت و هنر دستتان  فضای آرایشتان را زیبا و مرتب کنید و در عین حال هزینه گزافی برای خرید انواع  مرتب کننده های لوازم آرایش پرداخت نکنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: