پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 08:19:16

کانسیلر رنگی در آرایش

انواع کانسیلر رنگی و کاربرد آن ها 

راهنمای استفاده از کانسیلر رنگی در آرایش صورت 

 

 

چگونه از کانسیلر رنگی در آرایش استفاده کنیم؟

 

همه ما میدانیم که استفاده از کانسیلر در آرایش از ملزومات کار است. در این بین برخی از کانسیلر ها هستند که رنگ به خصوصی دارند و از این کانسیلر ها برای تصحیح رنگ صورت استفاده میشود. برای آشنایی با کانسیلر های رنگی، انواع آن و کاربرد صحیح آن در آرایش و گریم این مقاله از سایت آرایشی رژ لب را دنبال کنید.

 

 

تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

کانسیلر های رنگی برای پوشاندن نواقص پوستی مثل قرمزی پوست، زردی پوست و تمامی اشکالات رنگی پوست به علاوه جای جوش، سیاهی دور چشم، نقاط تیره و لک پوستی استفاده میشود. به صورت کلی اکثر نواقص پوستی را میتوان توسط این کانسیلر های رنگی تصحیح کرد.

 

چه رنگ کانسیلر هایی وجود دارد و کاربرد هر یک چیست؟


انتخاب کانسیلر رنگی به 2 فاکتور بستگی دارد: رنگ و ثبات آن روی پوست. اگر شما نیاز به پوشاندن یک مشکل بزرگ روی پوست دارید، بهتر است که از کانسیلر های با کیفیت تر و غلیظ تر استفاده کنید. برای مشکلات و نواقص معمولی نیاز به یک کانسیلر رنگی ساده دارید. کارکرد کانسیلر رنگی به این صورت است که هر رنگی رنگ متضاد خودش را میپوشاند رنگ های متضاد را میتوانید در چرخه رنگ پیدا کنید هر دو رنگ مقابل هم متضاد یکدیگر هستند.

 

کانسیلر سبز

کانسیلر سبز مناسب تصحیح قرمزی شدید پوست است. نقاطی مثل علامت های بارداری، جای جوش، پوست های بسیار حساس و .... از یک کرم پودر معمولی روی رنگ کانسیلرتان استفاده کنید تا رنگ پوست را طبیعی کنید. کانسیلر سبز همچنین برای پوشاندن اسکار جوش بسیار عالی است اما دراستفاده آن در یک نقطه خاص از صورت زیاده روی نکنید.

 

کانسیلر زرد

کانسیلر زرد نقاط صورتی و قرمز ملایم را متعادل میکند. در صورتی که قرمزی محلی که میخواهید آن را پوشش دهید خیلی پر رنگ نیست میتوانید از کانسیلر رنگ زرد استفاده کنید. این رنگ کانسیلر برای پوشاندن مویرگ های پوستی و پوست حساس دور لب و بینی بسیار مناسب است. بعد از استفاده از کانسیلر زرد از زیر ساز معمول پوست استفاده کنید و به خوبی با کانسیلر رنگی ترکیب کنید تا محو  شود.

 

 

آموزش تصویری استفاده از کانسیلر رنگی 

 

 

 

کانسیلر صورتی

کانسیلر صورتی زردی پوست را میپوشاند و مناسب پوست های رنگ پریده است. این کانسیلر را روی استخوان گونه و گوشه داخلی چشم استفاده کنید. همچنین برای پوشاندن رگ های سبز کمرنگ پوست نیز میتوانید از کانسیلر صورتی استفاده کنید.

 

 

کانسیلر نارنجی و کانسیلر هلویی

این دو رنگ کانسیلر مخصوص تصحیح رنگ نقاط تیره هستند. رنگ نارنجی متضاد رنگ آبی است و همین امر باعث میشود که بتواند گودی و سیاهی دور چشم، لک های پوستی تیره و جای جوش و آسیب های پوستی را به خوبی بپوشاند.  کانسیلر رنگ نارنجی بهترین تصحیح کننده کبودی پوست است. کسانی که رنگ پوست روشن تری دارند میتوانند از کانسیلر رنگ هلویی و کسانی که سبزه هستند میتوانند از کانسیلر نارنجی استفاده کنند.

 

 

کانسیلر بنفش

کانسیلر بنفش و آبی، زردی و سایه های نارنجی پوست را تصحیح میکند. رنگ پوست نارنجی که در اثر برنزه کردن بیش از حد پوست ایجاد میشود را میتوان توسط کانسیلر آبی یا بنفش تصحیح کرد. اگر شما در کل پوستتان تناژ زرد دارید میتواند مقداری از کانسیلر بنفش ملایم را با زیرساز پوست یا کرم پودرتان ترکیب کنید و به همه جای پوست بزنید. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: