یکشنبه 18 شهریور 1397 - 14:56:57

روانشناسی رنگ رژ لب

رنگ رژ شما در مورد شخصیتتان چه میگوید
شخصیت افراد را از روی رنگ رژ لب محبوبشان تشخیص دهید



تحقیقات صورت گرفنه نشان میدهد زنانی که بیشتر از رژ لب استفاده میکنند اعتماد به نفس بالاتری دارند. خانم هایی که از بالم لب استفاده میکنند موقعیت اجتماعی و شغلی بالاتری دارند و نسبت به خانم هایی که رژ لب نمیزنند در رتبه کاری بالاتری قرار دارند. برای آشنایی با روانشناسی رنگ رژلب این مقاله از سایت آرایشگری رژلب را دنبال کنید.

با توجه به تحقیقات جدید که در دانشگاه هاروارد انجام شده آرایش افراد به صورت ناخودآگاه بر قضاوت دیگران نسب به آنها اثر میکذارد و طبق این تحقیقات زنان با تیپ شخصیتی خاص به رنگ رژ های خاصی جذب میشودند که در ادامه میبینید.


 

رنگ رژ لب قرمز


زنانی که رژلب قرمز استفاده میکنند خلاق تر و جسوتر از سایر خانم ها هستند. این خانم ها تریجیح میدهند زمان خودر ابیشتر در خارج از خانه سپری کنندو حتی شب های تعطیل هم در منزل نمانند. به علاوه این خانم ها به ورزش و تناسب اندام هم اهمیت خاصی میدهند.

 

رنگ رژلب صورتی


افرادی که رژ لب صورتی را ترجیح میدهند اجتماعی تر و خوشرو تر از سایر  افراد هستند. صورتی رنگ قدرت است افرادی که در موضع قدرت هستند تمام طیف های رنگ صورتی را در لوازم آرایش خود دارند. دختر های جوان بیشتر به استفاده از رژ های صورتی پررنگ نر علاقه دارند در حالی که بالا رفتن سن تمایل افراد به استفاده از رژ های صورتی کمرنگ بیشتر میشود.

 

رنگ رژلب بنفش و کبود


خانم هایی که به رنگ های تیره از بادمجانی و جگری تا بنفش علاقه دارند عموما افراد مستقلی هستند که اعتماد به نفس بالایی دارند. خانم هایی که طیف های روشن تر بنفش را میپسندند خانه داری را به کار بیرون منزل ترجیح میدهند در حالی که هر چه این رنگ تیره تر میشود علایق خانم ها برعکس میشود. عموما خانم هایی که رز بنفش را میپسندند علاقه ای به خود نمایی و انتشار مداوم سلفی از خود ندارند.

 

رنگ رژلب

 

 

 

رنگ رژ لب نود


این رژ لب ها عموما انتخاب خانم هایی است که شخصیت حمایتگری دارند این خانم ها ترجیح میدهند که در اولین قرار ها رژ لب نود استفاده کنند. این خانم ها بیشتر از بقیه رژ خود را تجدید میکنند و ترجیح میدهند که دیگران با شخصیت واقعی آن ها مواجه شوند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: