شنبه 24 شهریور 1397 - 17:29:06

راهنمای خرید پنکک مناسب

بهترین مارک پنکک چیست؟

پنکک خوب برای پوست چرب

 


خرید لوازم آرایشی یکی از کارهای لذت بخش اما دشوار برای خانم‌ها است. لوازم آرایشی  قیمت نسبتا بالایی دارند. حتی ممکن است خانم‌ها برای خرید لوازم آرایشی بودجه‌ای را در نظر بگیرند. اما در صورت انتخاب و خرید صحیح می‌توان این هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش داد که برای این کار لازم است نکاتی را رعایت کنید. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب ما سعی می کنیم شما را راهنمایی کنیم تا بهترین انتخاب را در خرید پنکک داشته باشید.


پنکک مناسب برای پوست‌های چرب


پنکک‌‌ها  قدرت پوشش‌دهی بیشتری از کرم پودرها داردند. پنکک‌ها معمولا به شکل پودر فشرده‌شده و به 2 صورت چرب و خشک  هستند. آنها به دلیل فشردگی و حالت پودری که دارند، می‌توانند برای پوشش مناسب در تکمیل آرایش به کار بروند. پنکک‌ها حتی به ماندگاری کرم پودر نیز کمک می‌کنند. البته پنکک به تنهایی و بدون کرم پودرهم برای پوشش دادن ناهمواری‌های پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنکک مناسب به افرادی با پوست چرب هستند چرا که  باعث می‌شود تا چربی پوست آنها از بین برود و ظاهر پوستشان مات و یکدست شود. اگر پوست خشک دارید به هیچ عنوان از این دست محصولات استفاده نکنید، برای اینکه چین و چروک و خشکی پوست‌تان را برجسته‌تر نشان می‌دهند.


درجه پوشانندگی پنکک مناسب


نکته‌ای که شما همیشه باید در نظر داشته باشید این است که پنکک مناسبی را برای پوست خودتان انتخاب کنید که به اصطلاح خواب بسیار مناسبی روی پوستتان داشته باشد. پنکک هم مانند کرم پودر در رنگ و تن های رنگ مختلفی عرضه می شود. رنگ پنکک را باید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. معمولا رنگ پنکک باید یک درجه از رنگ پوست روشن تر باشد. اما این نکته رابطه مستقیم با نوع آرایش دارد و ممکن است نوع آرایش مشخص کننده رنگ پنکک باشد.هر چه خواب پنکک روی پوستتان بهتر باشد به زیباتر و طبیعی تر بنظر رسیدن پوست شما کمک خواهد کرد. البته انتخاب رنگ و یا درجه پوشانندگی هم از مسائلی است که باید با توجه به نوع پوست خودتان آن را انتخاب کنید.

 

 


کیفیت ساخت پنکک مناسب


در انتخاب یک پنکیک باید به کیفیت ساخت و استاندارد بودن آن توجه ویژه داشته باشید. چون هرچه کیفیت پنکک بالاتر باشد ،آرایش شما بیشتر به چشم می‌آید. محصولی را انتخاب کنید که مجوز بهداشتی داشته باشد و  قبل از خرید حتما سایت‌های اینترنتی معتبر را مطالعه کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: