چهارشنبه 09 آبان 1397 - 15:38:42

شش راهکار برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر

 

نحوه انتخاب بهترین کرم پودر

کرم پودر چه مزایایی در زیبا کردن آرایش ما دارد؟

 


 

 

این مسئله که به چهره خود در ساعت 3 عصر نگاه کنید و ببینید که کرم پودرتان و آرایشتان خراب شده، آزاردهنده و نامطلوب است. شاید فکر کنید این مشکل از پوست شماست، امّا در واقع، باید در انتخاب لوازم آرایش و میکاپ خود انتخاب کافی و لازم  داشته باشید. شما باید کرم پودری را انتخاب کنید که مطلوب، با ماندگاری بالا و سبک باشد. در رابطه با کرم پودر اشتباهات و مشکلاتی وجود دارد، که همه ی ما اغلب با آن مواجه می شویم. بنابراین قبل از خرید یک کرم پودر خوب، باید از همه جوانب آن مطمئن شوید. ما در این مقاله از سایت رژلب برای شما شش راهکار برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر را توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

 

 

کرم پودر مرغوب


 

راهکار اول برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر:

گاهی اوقات کرم پودر روی صورت شما به اصطلاح "نمی خوابد". وقتی شما به یک مرکز خرید می روید و قصد خرید یک کرم پودر دارید، باید انتخاب عاقلانه ای داشته باشید. سعی کنید، کرم پودری را انتخاب کنید که متناسب با نوع پوست شما باشد. اگر شما قبل از خرید دقت کنید و کرم پودر را تست کنید، اشتباهات کم تری در زمینه آرایش شما رخ خواهد داد. کرم پودر مایع، توناژ رنگ مشخصی دارد. وقتی کرم پودر، روی صورت زده می شود، رنگ پوست ما را تغییر داده و روی پوست ثابت می شود. اما همه ی این تفاسیر به فیزیک پوست شما و PH آن بستگی دارد.

 

راهکار دوم برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر:

در هنگام خرید کرم پودر خود به رنگ آن دقت کافی داشته باشید. سعی کنید از تسترهای داخل مغازه که رنگ های مختلف دارد، استفاده کنید. در صورتی که این نمونه رنگ ها در مغازه وجود داشت، یک آیینه به دست بگیرید و رنگ کرم پودر را بسنجید. شما حتی می توانید به بیرون از مغازه بروید و در زیر نور آفتاب هم رنگ کرم پودر مناسب را بسنجید. بهترین زمان برای انتخاب رنگ کرم پودر متناسب با پوست شما، هنگام ظهر است. اگر شما در ساعات نیمه روز به زیر نور خورشید بروید، می توانید تناسب رنگ کرم پودر خود با پوستتان را بسنجید. هر چیزی که باعث قرمزی یا غیر طبیعی کردن کرم پودر شما باشد، در روی جلد آن درج شده است. پس با مطالعه دقیق جلد کرم پودر، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.


 

راهکار سوم برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر:

قبل از زدن کرم پودر باید پوست خود را آماده کنید. زدن کرم پودر بدون آماده کردن پوست، کار ناتمام و ناقصی است. زدن یک کرم مرطوب کننده در زیر کرم پودر شما، رازی برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن صورت است. حتی اگر شما پوستتان با کرم پودر نیز پوسته پوسته نمی شود، همچنان از یک مرطوب کننده استفاده کنید تا از بروز این مشکل جلوگیری کنید. توصیه ما به کسانی که پوستی ترکیبی دارند، استفاده از پرایمر می باشد.

 

راهکار چهارم برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر:


هرچه کمتر از کرم پودر استفاده کنید، بهتر است. تا حالا برای شما اتفاق افتاده است که کسی از شما مارک کرم پودرتان را بپرسد؟ یک لایه ضخیم و زیاد از کرم پودر، بیشتر خطوط و روزنه های پوست شما را نمایان می کند.

 

راهکار پنجم برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر:


آیا با زدن پنکیک، پوست شما شبیه به مادربزرگ ها می شود؟ در گذشته خانم ها تمایل بسیاری به پنکیک و استفاده از آن داشتند. امّا امروزه تغییراتی به وجود آمده و فرمول های آرایشی تغییر کرده و بافت کرم ها و پوشاننده ها خیلی سبک تر و با پوشانندگی بالاتر شده است. اگر کرم پودر شما ماندگاری بالا داشته باشد، این تضمینی برای زیبایی آرایش شما است. هر چقدر کرم پودر شما خوب بماند، به همان میزان جذابیت آرایش شما نیز باقی می ماند.

 

راهکار ششم برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر:


اغلب اوغات ما کرم پودر را با براش های آرایشی پخش می کنیم. امّا اگر فرصت کافی داشته باشیم، اسفنج های خشک نیز گزینه های بهتری هستند. وقتی برای فیکس کردن کرم پودر از پنکیک استفاده می کنید، می توانید از بیوتی بلندر یا براش کمک بگیرید. این دو وسیله کمک زیادی به راحت تر انجام شدن کار شما و حتی درخشان تر کردن پوستتان می کند. با این کار شما به یک پوست یکنواخت و یکدست می رسد که نه زیاد مات و نه زیاد درخشان است و مشکلات کرم پودر شما تا حدودی حل و فصل می شود.
 

امیدواریم شما عزیزان پس از خواندن این مقاله بتوانید برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر راحت تر اقدام کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: