دوشنبه 13 مرداد 1399 - 15:32:14

معرفی بهترین برندهای ریمل ابرو و نحوه استفاده از آنها

 

نحوه استفاده از ریمل ابرو

انواع ژل ابرو

 

معرفی بهترین برندهای ریمل ابرو

 

 

 

مطالبی که در آیتم مطالعه خواهید کرد:

ریمل ابرو چیست؟

آموزش استفاده از ریمل ابرو

نکاتی که حین استفاده از ریمل ابرو باید بدانید

ریمل ابرو تارت

ریمل ابرو کلینیک

ریمل ابرو ایو سن لورن

ژل ابرو برند ریمل

ریمل ابرو میبلین

ریمل ابرو دیور

ژل ابرو بنفیت

مداد هاشور ابرو

سایه ابرو

ماژیک ابرو

 

 

 

 


هر از چند گاهی، محصولات زیبایی جدیدی ابداع و روانه بازار می شوند و احتمالا این سوال را برایتان به وجود می آورند که چگونه تا به حال بدون آن محصول زندگی کرده اید؟ ریمل ابرو یکی از همین محصولات جدید است که حالت بسیار طبیعی را برای ابروها به ارمغان می آورد. با ابداع ریمل ابرو، برندهای بسیاری سعی در ارائه این محصول جدید داشتند که در ادامه این مقاله به معرفی هر یک خواهیم پرداخت. با وب سایت رژلب همراه باشید.


ریمل ابرو چیست؟


ریمل ابرو یک روش جدید برای طراحی و پرپشت نشان دادن ابروها است. شما حتی با کمک این محصول می توانید ابروهای خود را به طور موقت رنگ کنید یا سایه تیره و روشن بیندازید. ریمل ابرو این امکان را به شما می دهد تا برخلاف مداد ابرو که روی پوست کشیده می شود، ابروهای خود را به طور طبیعی پرپشت کنید. در واقع ریمل ابرو را تنها روی تارهای ابرو می کشیم که در مورد نحوه صحیح انجام آن در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.


نحوه استفاده از ریمل ابرو


بسته بندی حاوی ریمل ابرو درست به مانند ریمل چشم بوده و برای مصرف ابتدا باید درب آن را باز کنیم. کمی فرچه را داخل محصول بگردانید تا آغشته به مواد شود. سپس برس ریمل ابرو را روی دهانه ظرف کمی فشار دهید تا رنگ اضافه از آن خارج شود. سپس از تاج ابرو شروع به کشیدن برس کنید و تا امتداد ابروها ادامه دهید. به سادگی و با چند ضربه کوتاه می توانید تارهای ابرو را به رنگ ریمل ابرو آغشته نمایید.

 

نحوه استفاده از ریمل ابرو

 

در اولین مرحله، برس ریمل ابرو را دقیقا مانند ریمل مژه باز کنید. این محصول حاوی ژل و موادی است که حجم ابروها را به طور طبیعی افزایش داده و جلوه ای طبیعی به آن می بخشد. پیش از آن که برس را روی ابروهای خود به حرکت در آورید، ابتدا آرایش آن را در نظر بگیرید. یعنی توجه داشته باشید که قصد دارید تارهای ابروهای شما به کدام سمت آرایش شوند. چنانچه قصد دارید تارها ابرو رو به سمت بالا فیکس شود یا به اصلاح لیفت شود، کافیست برس را از پایین به بالا روی ابروها به حرکت درآورید. اگر هم می خواهید ابروها فرم طبیعی خود را داشته باشند، می توانید برس را از راست به چپ و بالعکس حرکت دهید.

 

نکاتی که حین استفاده از ریمل ابرو باید بدانید

 

اگر قصد استفاده از ریمل ابرو را دارید، یک سری نکات وجود دارد که باید آن ها را نیز رعایت کنید. در ادامه به بررسی مهمترین نکات استفاده از ریمل ابرو خواهیم پرداخت.

 

ریمل ابرو با رنگ طبیعی

سعی کنید ریمل ابرویی را مورد استفاده قرار دهید که رنگ آن با رنگ تارهای ابروی شما تطابق داشته باشد. شما می توانید با استفاده از حرکات کوتاه و رو به بالای برس ریمل ابرو، کمک بسیاری به افزایش حجم طبیعی ابروها نمایید.

 

نکات استفاده از ریمل ابرو

 

لیفت ابروها بدون نیاز به مواد

لیفت ابروها، جلوه بسیار زیبا و بروز را برای چهره به دنبال دارد. شما می توانید بدون استفاده از مواد مخصوص لیفت، خودتان در خانه این کار را انجام دهید. کافیست ژل ابرو که بسیار شبیه به ریمل ابرو است را خریداری کرده و با حرکات رو به بالا روی ابروها بزنید. ژل ابرو با نام ریمل ابروی شفاف نیز شناخته می شود.

ظاهر متفاوت

برای داشتن ظاهری متفاوت می توانید ابتدا فرم اولیه ابروها را با استفاده از مداد ابروی سبک مشخص کرده و سپس تارهای ابرو را با کمک مداد ابرو فیکس نمایید.


معرفی بهترین برندهای ریمل ابرو و بررسی نقاط مثبت و منفی هر یک


برندهای مختلفی از ریمل ابرو در دنیا وجود دارد که شما می توانید پس از مطالعه این مطلب و بررسی نقاط مثبت و منفی هر یک، نسبت به تهیه آن ها اقدام کنید.

ریمل ابرو تارت

ریمل ابرو تارت را می توان در دسته محصولات آرایشی طبیعی و ارگانیک قرار داد؛ چرا که از خاک رس تشکیل شده است. پس از مصرف این ریمل، ابروهای شما خشک نشده و حالت طبیعی خود را حفظ می کنند. علاوه بر این، رنگ طبیعی را به ابروها بخشیده و جلوه ای کاملا نچرال و لطیف به ابروها می دهد. ریمل ابرو تارت دارای 5 رنگ مختلف است که شما می توانید با توجه به فاکتورهایی همچون رنگ پوست، رنگ ابرو و ... نسبت به خریداری آن ها اقدام کنید.

 

ریمل ابرو تارت

 

ریمل ابرو کلینیک

اگر قصد طراحی ابروها را ندارید و تنها می خواهید یک رنگ و حالت طبیعی به ابروها بدهید، ریمل ابرو کلینیک را انتخاب کنید. این محصول دارای پیگمنت های رنگی بسیار جذاب و طبیعی است. 4 تناژ رنگی متفاوت از این محصول وجود دارد که شما می توانید با توجه به رنگ ابروی خود آن ها را خریداری نمایید.

 

ریمل ابرو کلینیک

 

ریمل ابرو ایو سن لورن

اگر می خواهید ریمل ابرو شما مدت زمان طولانی ماندگاری داشته باشد، برند ایو سن لورن گزینه مناسبی خواهد بود. می توانید با خیال راحت ریمل ابرو YSL را روی تارهای ابرو بکشید و مطمئن باشید که پس از یک روز کاری سخت، به همین راحتی ها از بین نمی رود. بافت این ریمل ابرو نسبت به دو مدل قبلی کمی سخت تر خواهد بود؛ اما در عین حال احساس سنگینی روی پوست به شما دست نمی دهد.

 

ریمل ابرو ایو سن لورن

 

ژل ابرو برند ریمل

این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال یک ریمل ابرو نرم و مقرون به صرفه هستند. البته قلم موی این ریمل ابرو کمی بزرگ است و برای افرادی که دارای ابروهای نازک هستند، چندان توصیه نمی شود. با این حال، اگر ابروهای ضخیم و زمان کافی برای طراحی آن را دارید، در خرید ژل ابرو برند ریمل شک نکنید. این محصول نیز دارای سه رنگ است که می توانید با توجه به رنگ طبیعی تارهای ابرو، نسبت به خریداری اقدام نمایید. علاوه بر این موارد، به محض این که ریمل ابروی فوق را استفاده می کنید، بافت سبک از خود به جا می گذارد؛ اما پس از گذشت مدت زمانی، به یک رنگ معمولی و خشک تبدیل می شود.

 

ژل ابرو برند ریمل

 

ریمل ابرو میبلین

ریمل ابرو میبلین یک پوشش خشک اما جذاب و خوش آب و رنگ روی ابروها قرار می دهد که اگر با قضیه خشک بودن آن مشکلی نداشته باشید، از مصرف آن بسیار لذت خواهید برد. پیگمنت های رنگی این محصول بسیار شگفت انگیز است و جلای زیبایی به ابروها می دهد. قلم موی ریمل ابرو میبلین دارای یک سری توپی مانند است که رنگ دهی به قسمت های مختلف ابرو را میسر می کند. این محصول دارای 5 رنگ مختلف است.

 

ریمل ابرو میبلین

ریمل ابرو دیور

این ریمل ابرو برخلاف محصولات قبلی، ظاهری شبیه به قلم داشته که قسمت بالای آن برس تعبیه شده است. شما می توانید با چرخاندن قسمت پایین این قلم، مواد را به قسمت برس روانه کرده و روی ابروها بکشید. تاثیرگذاری این محصول بسیار عالی و فوق العاده طبیعی است. مدت زمان ماندگاری آن نیز متوسط بوده و دارای سه رنگ نچرال می باشد.

 

ریمل ابرو دیور

 

ژل ابرو بنفیت

یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که قصد دارند قسمت های خالی ابروی خود را پر کنند، ریمل ابرو بنفیت است. این محصول دارای الیاف مصنوعی بوده که به تارهای ابرو یا حتی پوست چسبیده و ظاهر آن را پرپشت تر نشان می دهد. دو تناژ رنگی از این ریمل ابرو موجود است که می توانید با توجه به رنگ طبیعی تارهای ابروی خود نسبت به انتخاب آن ها اقدام نمایید.

 

ریمل ابرو بنفیت

 

 

به طور کلی، مهم ترین نکته ای که باید در تهیه ریمل ابرو به آن توجه نشان دهید، نوع پوشش دهی محصول است. شما می توانید مطابق با سلیقه تان، ریمل ابرو با بافت نرم مانند کلینیک یا ریمل ابرو از جنس سخت مانند میبلین را انتخاب کنید. این موضوع کاملا به نوع ابرو و همچنین ترجیح شخصی شما بستگی دارد. برای داشتن ابروهایی با ظاهر طبیعی، ریمل ابرو مناسب ترین گزینه می باشد. البته اگر قصد دارید تغییرات بیشتری را روی ابروهایتان اعمال کنید یا نقاط خالی را پوشش دهید، می توانید از سایر محصولات آرایشی مانند مداد ابرو در کنار ریمل ابرو استفاده کنید.

در ادامه قصد داریم سایر لوازم آرایشی که می توان همزمان با ریمل ابرو به کار برد را به شما معرفی کنیم.

 

طراحی ابرو با ریمل و سایر لوازم آرایشی

 

مداد هاشور ابرو

 

در گذشته، مداد ابرو از نظر ظاهری به مانند سایر مدادهای آرایشی بود؛ البته هنوز هم مدادهای ابرویی در بازار وجود دارند که از این مشخصه بهره مند باشند. اما امروزه مدادهایی طراحی و روانه بازار شده اند که مخصوص طراحی ابرو هستند. این مدادها دارای سر اوریب شکل هستند تا عمل کشیدن تارهای موی ابرو به راحتی و به صورت طبیعی انجام شود. افرادی که از حالت غیر طبیعی ابروهای خود خسته شده اند، می توانند به جای کشیدن قاب، خطوطی را لا به لای ابروها و جاهای خالی طراحی کنند تا بدین ترتیب ظاهر طبیعی تری برای خود رقم بزنند. اگر ابروهای شما نواحی خالی بسیاری دارد، ابتدا می توانید با استفاده از مداد هاشور ابرو آنها را پر کرده و سپس ریمل ابرو بزنید تا فرم ابروها جذاب تر از قبل به نظر برسند.

 

مداد هاشور ابرو

 

سایه ابرو

 

سایه ابرو یکی دیگر از لوازم مورد نیاز برای طراحی ابروها است که استفاده از آن حالت طبیعی به فرم ابروها می دهد. چون شما با استفاده از سایه ابرو دیگر مستلزم کشیدن قاب دور ابروهای خود نخواهید بود. مدل سایه ابرو یکی از تکنیک های جدید فرم دادن ابرو ها محسوب می شود. برای سایه زدن ابروهای خود ابتدا آن ها را شانه بزنید و سپس خط ابرو و قسمت های کم پشت ابروهای خود را با کمک سایه پر کنید. آرایش ابرو ها با کمک سایه به زیبایی و جذابیت ابروهای شما کمک می کند و شما می توانید با مدل های متنوع سایه ابرو، زیباترین مدل را برای خود رقم بزنید. پس از اینکه نواحی خالی ابروی خود را با سایه پر کردید، روی تارهای ابرو از ریمل استفاده کنید.

 

سایه ابرو

 

ماژیک ابرو

 

ماژیک ابرو با نوکی ظریف و کاربردی آسان به شما کمک می ‌کند تا به ابروهای خود شکل دهید. با کمک این محصول می ‌توانید قسمت‌های خالی ابروی خود را پر کرده و به آنان حالت قرینگی ببخشید تا آرایش شما چند برابر زیباتر به نظر برسد. ماژیک ابرو نیز همان کار مداد ابرو را انجام می‌دهد؛ با این تفاوت که کار کردن با آن آسان ‌تر بوده و دوام بیشتری نسبت به مداد دارد. همچنین باعث ایجاد چسبندگی یا خشکی بیش از حد نمی ‌شود. ماژیک ابرو برای افرادی که ابروهایشان کم پشت یا خیلی روشن است گزینه خوبی محسوب می شود. البته این محصول برای انواع پوست و افرادی که چشمان حساس دارند نیز مناسب است.

 

ماژیک ابرو


از جمله مزایای ماژیک ابرو می توان به رنگ غنی و پایدار، نوک نمدی و انعطاف پذیر، عدم ایجاد سایه و لک، پوشش یکنواخت و عدم ایجاد چسبندگی یا خشکی در ابروها اشاره کرد که همگی در کسب نتیجه مطلوب موثر خواهند بود. با استفاده از ماژیک ابرو نواحی خالی را به خوبی پر کنید. سپس از ریمل ابرو برای رنگ دادن به تارهای ابرو و پرپشت شدن آن ‌ها استفاده کنید.

 

اگر شما هم تجربه جدیدی از مصرف ریمل ابرو دارید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما و سایر کاربران سایت رژلب در میان بگذارید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: