شنبه 08 شهریور 1399 - 11:29:35

بهترین مداد چشم – 21 برند برتر

 

معرفی بهترین برندهای مداد چشم و خط چشم

21 برند برتر خط چشم در جهان

 

21 برند برتر مداد چشم در جهان

 

 

 

فهرست مطالبی که در ادامه مطالعه خواهید کرد:

 

خط چشم ژلی

خط چشم کژال (سرمه)

مداد چشم Kohl

خط چشم مایع

معرفی 21 برند برتر خط چشم

 


خط چشم انواع مختلفی دارد که هر کدام متناسب با یک نوع پوست و فرم چشم هستند. از انواع مختلف خط چشم می توان به خط چشم ژل، کژال، مداد چشم، خط چشم مایع و ... اشاره کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم انواع خط چشم را به شما معرفی کنیم. سپس 21 برند پرطرفدار خط چشم را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

خط چشم ژلی

 

خط چشم ژلی که به کرمی نیز معروف است، قوام مومی شکل داشته و با یک برس روی پلک زده می شود. هر زمان که بخواهید اطمینان حاصل کنید خط چشم شما ضد آب بوده و به این زودی ها از بین نمی رود، بهتر است از نوع ژلی استفاده نمایید. از آن جایی که خط چشم ژلی از موم ساخته شده است، به این راحتی ها از بین نمی رود. برای پاک کردن این نوع خط چشم باید از پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید. برای کنترل بیشتر خط چشم و نتیجه عالی، از براش مخصوص استفاده نمایید. اگر استفاده از براش برایتان دشوار است، می توانید نوک مداد چشم را در خط چشم ژلی فرو برده و خط مورد نظر را ترسیم نمایید.
اگر به دنبال یک ژل خط چشم خوب هستید، پیشنهاد ما به شما برند میبلین مدل نیویورک میکاپ است. این محصول همراه با یک عدد براش مخصوص خط چشم ارائه می شود. دارای پیگمنت رنگی بسیار بالا بوده و ضد آب می باشد.

 

خط چشم ژلی

 

خط چشم کژال (سرمه)

 

احتمالا به خاطر دارید که خانم ها در گذشته از سرمه برای کشیدن خط چشم استفاده می کردند. محبوبیت این محصول به حدی زیاد بود که امروزه برخی تولید کنندگان از فرمول آن برای ساخت یک نوع خط چشم استفاده می کنند. خط چشم کژال، نمونه بروز رسانی شده همان سرمه چشم است. برای کشیدن خط چشم به وسیله این محصول، نیاز به کمی آب خواهید داشت. به این صورت که نوک خط چشم را در کمی آب فرو برده و کشیدن خط چشم را آغاز نمایید. توجه داشته باشید که امکان استفاده از محصول به طور خشک وجود ندارد. ماندگاری خط چشم کژال بسیار بالا بوده و ضد آب می باشد.
البته قابل ذکر است که نمی توان خط چشم کژال را به دلیل نگرانی در مورد مواد تشکیل دهنده آن، از کلیه فروشگاه ها خریداری کرد. اما اگر هنوز هم تمایل دارید خط چشم خود را به روش سنتی بکشید، احتمالا خواهید توانست این محصول را در اکثر کشورهای آسیایی به وفور مشاهده و خریداری نمایید.

 

خط چشم کژال

 

مداد چشم Kohl

 

تفاوت مداد چشم Kohl با مداد چشم معمولی در خامه ای بودن آن است. این محصول بافت بسیار نرم و روان دارد و در آرایش چشم اسموکی بسیار پرکاربرد است. به راحتی می توان این نوع خط چشم را به جای سایه در اطراف پلک و همچنین درون لثه چشم زد و فید کرد. در واقع با یک تیر، دو نشان خواهید زد. این محصول نیز ضد آب بوده و ماندگاری بالایی دارد.

 

مداد چشم

 

خط چشم مایع

 

فرمول همه خط چشم های مایع یکسان است؛ اما دو نوع براش برای آن ها وجود دارد. یک نوع براش مویی و دیگری براش نمدی که کار با آن راحت تر است. البته اکثر خط چشم های مایع دارای فرمولاسیونی هستند که هرگز روی پلک خشک نمی شوند. به راحتی دور پلک پخش نمی شوند و کیفیت بالایی دارند. اگر تاکنون با خط چشم مایع رنگی سر و کار داشته اید، متوجه منظورمان خواهید شد. خط چشم نوک نمدی، کنترل بیشتری به کشیدن خط چشم می دهد. اگر خیلی در کشیدن خط چشم حرفه ای نیستید، می توانید از این محصول استفاده نمایید. رایج ترین کاربرد خط چشم مایع در کشیدن خط چشم مدل گربه ای می باشد. شما با کمک نوک نمدی این نوع خط چشم هم می توانید خطوط باریک و هم ضخیم بکشید. برای کشیدن خط چشم باریک باید دست خود را عمود نگه دارید. امکان پخش شدن این خط چشم در اطراف پلک وجود ندارد و استفاده از آن به شدت توصیه می شود.
اگر به دنبال یک خط چشم نوک نمدی خوب هستید، پیشنهاد ما به شما محصول NYX است. کار با آن بسیار راحت بوده و دارای رنگدانه های قوی می باشد.

 

خط چشم مایع

 

معرفی 21 برند برتر خط چشم

 

در دنیای آرایش، کشیدن خط چشم یکی از موارد ضروری است. فرقی نمی کند برای کشیدن خط چشم از چه روشی استفاده می کنید؛ آن را فید می کنید، تنها یک خط باریک می کشید یا دنباله آن را ضخیم و گربه ای طراحی می کنید! در تمام این موارد به یک خط چشم نیاز خواهید داشت. برای کشیدن انواع روش های خط چشم، مداد چشم کاربرد راحت تر و سریع تری دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم 21 برند پرطرفدار مداد چشم را به شما معرفی کنیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.

 

 

مداد چشم گریماس Grimas

 

در فرمول مدادهای گریماس از پودر فیکس استفاده شده تا قدرت و ماندگاری آن افزایش یابد. این مدادها دارای تنوع بالایی هستند که به تنهایی برای طراحی ابرو، خط لب، زیرساز رژلب و داخل چشم مورد استفاده قرار می گیرند.

برای طراحی سایه روی کاموفلاژ از میکاپ پنسل گریماس استفاده می شود. همچنین، در طراحی ابرو، ماندگاری بیشتری نسبت به سایر مدادها دارد و در گذشت زمان بر اثر تعریق، پخش نمی شود.
مداد 004 به دلیل داشتن ته رنگ طوسی – آبی، چشم ها را به طور طبیعی درشت تر نشان می دهد.

 

مداد چشم گریماس

 


مداد چشم Urban Decay


اگر آشنایی هرچند اندک در بهترین برندهای آرایشی جهان هم که داشته باشید، حتما نام اربان دیکی به گوش شما آشنا است. این برند پر آوازه، یک مداد چشم در خط تولید خود دارد که در این قسمت به بررسی آن می پردازیم.

مزایا

- بافت مداد خامه ای بوده و کاربرد راحتی دارد
- باعث تحریک و خارش چشم نمی شود
- امکان فید کردن راحت آن وجود دارد
- با گذشت زمان، کم رنگ نخواهد شد
این خط چشم به سرعت جای خود را میان کاربران باز کرده است و کمتر نقد منفی را درباره آن می شنویم.

 

مداد چشم اربان دیکی


مداد چشم مایع Rock ‘N’ Kohl


این مداد چشم بافت بسیار نرم و دوده مانند دارد. همچنین، در ترکیبات آن از مروارید خرد شده استفاده شده است. با استفاده از خط چشم Roch ‘N’ Kohl می توانید یک آرایش چشم راحت و بی عیب و نقص داشته باشید.

مزایا

- خط چشم فوق ضد آب است
- قابلیت ماندگاری تا 14 ساعت را دارد
- دارای بافت خامه ای که هنگام استفاده روی پوست ذوب می شود
- عاری از پارابن
- حاوی ذرات مروارید است که تولید کلاژن را تحریک کرده و موجب آبرسانی هر چه بهتر پوست می شود.

 

مداد چشم Rock ‘N’ Kohl


مداد چشم YSL Couture Kajal


فرمول این محصول به نحوی است که باعث درخشش هر چه بیشتر چشم ها شده و بافت نرمی دارد. مدت زمان ماندگاری مداد چشم YSL Couture Kajal تا 12 ساعت است. با استفاده از این محصول می توانید یک خط چشم ضخیم را تجربه کنید.

مزایا

- پیگمنت های رنگی بسیار بالا
- بافت نرم و صاف
- ماندگاری 12 ساعته
- محصولی سه در یک می باشد که به عنوان خط چشم، سایه چشم و مداد داخل چشم کاربرد دارد
- نیازی به تراشیدن محصول نیست و نوک آن همیشه تیز خواهد بود

معایب

- اگر به دنبال کشیدن یک خط چشم نازک هستید، این محصول نیاز شما را برآورده نخواهد کرد.

 

مداد چشم ysl


مداد چشم Rimmel London Soft Kohl Kajal


این مداد چشم با این که از قیمت مناسبی برخوردار است، کیفیت بالایی دارد. پیگمنت های رنگی این محصول بالا بوده و به راحتی فید می شود. ماندگاری مداد چشم برند ریمل بالا بوده و چشم را تحریک یا ملتهب نمی کند. منتها اگر پوست چرب دارید، باید بدانید که احتمال پخش شدن آن در صورت گرمای هوا وجود دارد.

مزایا

- امکان فید کردن
- مقاوم در برابر آب
- ایده آل برای یک آرایش چشم دودی
- دارای بافت نرم و ابریشمی

معایب

- امکان پخش رنگ در افراد دارای پوست چرب

 

مداد چشم Rimmel


خط چشم Loreal Paris


رنگدانه های بسیار باکیفیت این محصول، آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای انجام آرایش چشم اسموکی تبدیل کرده است. مداد چشم لورآل پاریس قادر است چشم های جذاب و فریبنده ای را برایتان رقن بزند.

مزایا

- رنگدانه های بالا
- کاربرد دقیق و راحت
- امکان آرایش چشم دودی
- ماندگاری 16 ساعته

معایب

- پس از هر بار استفاده، نیاز به تیز کردن دارد.

 

مداد چشم Loreal


مداد چشم ضد آب Milani Stay Put


این مداد چشم بسیار روان بوده و کاربرد راحتی دارد. پیگمنت های رنگی بالا و بافت نرم از جمله مزایای آن هستند. در مورد کیفیت و ماندگاری مداد چشم میلانی باید بگوییم دقیقا همان چیزی است که احتمالا به دنبالش هستید؛ اما تنها نقظه ضعف محصول، تیز کردن آن پس از هر بار استفاده می باشد.

مزایا

- امکان فید کردن دارد
- مقاوم در برابر آب
- عدم پخش مواد
- کاربری راحت و سریع
- بافت بسیار نرم و خامه ای

معایب

- بافت محصول به حدی نرم است که نیاز بسیار به تراشیدن دارد و باعث هدر رفتن محصول می شود.

 

مداد چشم Milani


مداد چشم Lorac


مداد چشم فوق یک محصول ضد آب با ماندگاری بالا است. همچنین در طیف رنگی گسترده ای اعم از مات و شاین عرضه می شود. استفاده از مداد چشم Lorac برای افرادی که لنز استفاده می کنند یا دارای چشم های حساس هستند، کاملا امن می باشد.

مزایا

- ماندگاری بالا
- مقاوم در برابر آب
- عدم ایجاد آلرژی و التهاب
- قابل استفاده برای افرادی که لنز مصرف می کنند

معایب

- امکان پخش مواد در هوای گرم یا افرادی که دارای پوست چرب هستند

 

مداد چشم Lorac


بهترین خط چشم های ماژیکی در جهان


خط چشم مایع نیز یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که در ادامه با بهترین برندهای آن آشنا خواهید شد.


خط چشم ماژیکی Tom Ford


این خط چشم دارای دو سری مجزا است که راحت ترین کاربرد را برایتان به ارمغان می آورد. یکی دارای نوک ضخیم که کشیدن خط چشم گربه ای را میسر می سازد و دیگری دارای نوک نازک که ظاهر ماهرانه ای به آرایش چشم تان خواهد داد.

مزایا

- دارای دو سری مختلف که امکان کشیدن هر مدل خط چشمی را فراهم می کند
- امکان انجام آرایش چشم دودی
- دارای دقت بالا

معایب

- هزینه بالا

 

خط چشم Tom Ford


خط چشم ماژیکی Hourglass Voyeur


استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و ماندگاری بالایی دارد. حتی می توان این محصول را حین انجام تمرینات ورزشی نیز مورد استفاده قرار داد و اطمینان داشت که پاک یا پخش نمی شود. رنگدانه های عمیقی دارد که آرایش چشم جذاب و خیره کننده ای را رقم می زند.

مزایا

- مقاوم در برابر آب
- امکان انجام آرایش چشم دودی
- دارای دقت بالا و کاربرد راحت

معایب

- برای افرادی که دارای پلک های چرب هستند، چندان مناسب نیست؛ چرا که احتمال پخش شدن آن وجود دارد.

 

خط چشم Hourglass


خط چشم ماژیکی Too Faced Sketch


این محصول دارای نوک انعطاف پذیری است که کشیدن خط چشم را بسیار راحت می کند. حتی برای مبتدیان که آشنایی چندانی با کشیدن خط چشم ندارند نیز مناسب می باشد. همچنین دارای فرمول ضد آب است که ساعت ها ماندگاری دارد.

مزایا

- دارای نوک انعطاف پذیر
- کاربرد راحت و قابل استفاده برای مبتدیان
- دارای قابلیت ضد آب
- دقت بالا در کشیدن خط چشم

معایب

- امکان پخش خط چشم در افراد دارای پوست چرب

 

خط چشم Too Faced


خط چشم ماژیکی Stila Stay All Day


این محصول نیز دارای سری منعطف و کاربردی است که امکان کشیدن خط چشم در دو نوع نازک و ضخیم را فراهم می سازد. از آن جایی که خط چشم استیلا ضد آب است، در تمام طول روز ماندگاری دارد. اما ممکن است در افراد دارای پوست چرب، پخش مواد داشته باشد.

مزایا

- کاربرد راحت
- ضد آب
- ماندگاری بالا

معایب

- امکان پخش مواد در افراد دارای پوست چرب

 

خط چشم Stila 


خط چشم ماژیکی Loreal Paris Super Slim


با استفاده از این محصول می توانید همیشه یک خط چشم منظم و ماهرانه داشته باشید. افراد مبتدی نیز می توانند از این خط چشم استفاده کنند و نتیجه خوبی دریافت کنند.

مزایا

- ماندگاری 12 ساعته
- دارای نوک بسیار باریک و منعطف
- قابلیت خشک شدن سریع

معایب

- امکان پخش مواد در هوای گرم

 

خط چشم Loreal Paris 


مداد چشم ماژیکی Maybelline New York


این محصول موفق به کسب جوایز بسیاری شده است و همین نکته کافیست تا در خرید آن شک نداشته باشیم. ماندگاری مداد چشم مایع میبلین بسیار بالا بوده و در طول روز مانند دقایق اول به نظر می رسد. استفاده از آن هیچ گونه تحریکی ایجاد نکرده و راحت پاک می شود.

مزایا

- ضد آب
- عدم ایجاد حساسیت برای مصرف کننده
- مناسب برای افرادی که از لنز استفاده می کنند
- تست شده توسط پزشک

معایب

- نتیجه یکنواختی خواهد داشت.

 

خط چشم مایبلین


مداد چشم ماژیکی Kat Von D


سری این محصول بسیار انعطاف پذیر است و می تواند نتایج متفاوتی را به دنبال داشته باشد. تنها نکته منفی آن، رنگدانه های پایین است که با دو بار استفاده، مشکل حل خواهد شد.

مزایا

- ضد آب
- مقاوم در برابر گرما و عدم پخش مواد
- دارای نوک انعطاف پذیر
- کاربرد راحت و سریع

معایب

- رنگدانه پایین و نیاز به تمدید دوباره

 

خط چشم Kat Von


خط چشم ماژیکی Lancome Grandiose


نوک محصول نازک بوده و خط چشم ماهرانه ای را برایتان رقم خواهد زد. دارای پیگمنت های رنگی بالایی بوده و سریع خشک می شود.

مزایا

- پیگمنت رنگی بالا
- خشک شدن سریع
- کاربرد راحت

معایب

- ضد آب نیست

 

خط چشم Lancome


خط چشم Bobbi Brown


کاربرد این محصول بسیار راحت بوده و ماندگاری بالایی دارد. ماندگاری آن به حدی بالا است که حتی در آب و هوای شرجی و گرم نیز می توان مورد استفاده قرار داد. پاک کردن خط چشم بابی براون بسیار راحت انجام می شود.

مزایا

- دارای پیگمنت های رنگی بالا
- کاربرد راحت
- عدم پخش مواد

معایب

- ندارد

 

خط چشم Bobbi Brown


خط چشم Benefit


شاید در ابتدا کار با این محصول دشوار باشد، اما رفته رفته و با دنبال کردن دستورالعمل های آن، به کاری ساده بدل خواهد شد. نوک ماژیکی خط چشم بنفیت این امکان را به شما می دهد که آرایش چشم گربه ای را تجربه نمایید.

مزایا

- ماندگاری بالا
- کاربرد راحت
- امکان کشیدن خط چشم بال دار یا گربه ای به راحتی هر چه تمام تر

معایب

- ندارد

 

خط چشم Benefit


خط چشم ژلی Revlon Colorstay


این خط چشم بافت کرمی دارد و برای کشیدن آن باید از یک قلمو که روی محصول تعبیه شده استفاده نمایید. ماندگاری بالایی دارد به طوری که از سپیده دم تا غروب آفتاب دوام خواهد داشت.

مزایا

- ضد اب
- دارای پیگمنت رنگی بالا
- کاربرد راحت و سریع

معایب

- در صورت داشتن پلک چرب، امکان پخش مواد وجود دارد

 

خط چشم Revlon


خط چشم ژلی Maybelline New York Eye Studio


این محصول فاقد روغن و ضد آب است. ماندگاری بالایی دارد و به درخشش هر چه بیشتر چشم ها کمک بسیاری می کند. قیمت مقرون به صرفه دارد. اگر علاقه مند به خط چشم های فید شده هستید، استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم.

مزایا

- بدون روغن
- تست شده از لحاظ آلرژی
- ضد آب

معایب

- دارای قلم موی چندان قوی و کارامدی نیست

 

خط چشم Maybelline


خط چشم ماژیکی Smashbox Photo Angle


دارای نوک انعطاف پذیر که امکان کشیدن انواع مختلفی از خط چشم ها را میسر می گرداند. ضد آب بوده و با گذشت چند ساعت، محو یا کم رنگ نخواهد شد. زود خشک می شود و کاربرد راحتی دارد.

مزایا

- دارای نوک انعطاف پذیر
- ماندگاری بالا
- ضد آب
- مقاوم در برابر گرما و رطوبت

 

خط چشم Smashbox

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: