شنبه 29 شهریور 1399 - 21:00:48

نکات آرایش زمستانی 2020

 

ترفندهای آرایش زمستانی به پیشنهاد رژلب

تاثیر استفاده از انواع مرطوب کننده و آبرسان در لطافت پوست

 

آرایش زمستانی 2020

 


 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی مختص زمستان

نکات کرم پودر زدن در زمستان

نکات استفاده از مرطوب کننده و لوازم آرایشی در فصل زمستان

 

 

در فصل زمستان که به دلیل نوع آب و هوا احتمال خشکی پوست و پوسته پوسته شدن آن افزایش می یابد، این وظیفه ماست که فکری به حال درخشش و زیبایی آن کنیم. به نظر می رسد خشک و پوسته پوسته شدن پوست در فصل زمستان امری بسیار نرمال است و خوشبختانه لوازم آرایشی و تکنیک های بسیاری وجود دارد تا به وسیله آن پوست را درخشان و جذاب جلوه داد که در این مطلب از سایت رژلب به آن ها خواهیم پرداخت.

 

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی مختص زمستان

 


1. در مصرف مرطوب کننده خساست به خرج ندهید


شاید استفاده از مرطوب کننده تنها قدم کوچک برای محافظت از پوست در فصل زمستان باشد؛ اما در روند میکاپ روزانه شما می تواند بسیار موثر باشد. چرا که چهره شما را شفاف و براق جلوه می دهد و باعث می شود آرایش روی آن بهتر بنشیند. شما می توانید قبل از استفاده از هایلایتر، مرطوب کننده بزنید. یک میکاپ آرتیست مشهور در جهان عقیده دارد که برای تقویت درخشش طبیعی پوست باید وقت بیشتری گذاشت. در استفاده از مرطوب کننده سخاوتمند باشید و از آن به مقدار کافی در گردن خود نیز استفاده نمایید.


2. زمان استفاده از مرطوب کننده را بدانید


هیدراته کردن پوست بسیار حائز اهمیت است. بهترین زمان استفاده از مرطوب کننده، درست بعد از حمام کردن است که پوست مرطوب بوده و آمادگی پذیرش مرطوب کننده را دارد. از طرفی، چون آب زیر پوست در حمام بخار می شود، استفاده از مرطوب کننده در این زمان می تواند کمک شایانی به رطوبت رسانی پوست کند. بهتر است از محصولات حاوی ویتامین های E و C برای درخشندگی بیشتر پوست استفاده نمایید. شما می توانید از Fresh's Vitamin Nectar Glow Juice Antioxidant Face Serum برای زیباتر شدن پوست خود استفاده نمایید.

 

مرطوب کننده صورت فرش Fresh


3. از لوازم آرایشی پودری اجتناب کنید


استفاده از لوازم آرایش پودری باعث می شود پوست شما لکه دار جلوه کند. در عوض استفاده از کرم CC که حاوی یک سایه گرمتر از رنگ پوست شما است، توصیه می شود. اگر به دنبال تصحیح کننده پوست خوب هستید، پیشنهاد رژلب به شما این دو گزینه است:
- Beauty Luminessence CC Control Color Brighten Moisturizer SPF 35

 

کارکشن پوست جورجیو آرمانی

 


- Super Corop CC Cream Daily Correct Broad Spectrum SPF 35 Supergoop

 

معرفی یک سی سی کرم خوب

 

4. از یک پرایمر درخشان کننده پوست استفاده کنید


به جای استفاده از یک پرایمر مات، از یک پرایمر درخشان کننده استفاده نمایید. استفاده از پرایمر درخشان کننده به شما کمک می کند تا پوستی شفاف و زیبا داشته باشید و آرایش جلوه بهتری داشته باشد. با وجود پرایمر های پیشنهادی زیر می توان حتی با وجود بادهای زمستانی نیز آرایش براق و زیبایی داشت:
- VDL Lumilayer Primer

 

پرایمر VDL


- Flesh Beauty's Illuminating Primer

 

پرایمر فلش FLESH


- Laura Mercier's Radiance Foundation Primer

 

پرایمر لورا مرسیه

 

5. از فوندیشن های مایع و خامه ای استفاده کنید


تنها لوازم آرایشی که می تواند خشکی و پوسته های صورت شما را به خوبی کاور کند، فوندیشن است. بهتر است برای این فصل از کرم پودر مایع و پایه آب استفاده کنید تا پوست تان بیش از پیش نرم و صاف شود. در مقابل، استفاده از کرم پودر خشک و مات می تواند پوست شما را خسته و تشنه جلوه دهد. اگر خیلی تمایلی به استفاده از فوندیشن مایع و خامه ای ندارید، می توانید در نهایت پوست خود را با یک لایه پنکک بپوشانید.


6. از هایلایتر مایع استفاده کنید


برای جلوه طبیعی آرایش خود می توانید از هایلایتر مایع به همراه یک اسفنج مرطوب استفاده نمایید. هایلایترهای مایع بسیاری در بازار لوازم آرایش و زیبایی وجود دارند که می توانید استفاده کنید. هایلایتر جورجیو آرمانی یکی از بهترین گزینه ها است. اگر می خواهید هزینه کمتری را بابت هایلایتر مایع بپردازید، گزینه های لورآل و ان وای ایکس نیز بسیار خوب هستند.

 

هایلایتر جورجیو آرمانی

 

 

هایلایتر لورآل

 

 

هایلایتر ان وای ایکس


7. هرگز از مصرف آبرسان ها غافل نشوید


به عنوان آخرین نکته برای آرایش زمستانی، باید به شما بگوییم که از مصرف آبرسان غافل نشوید. اگر متوجه می شوید که پوست شما در طول روز بسیار خشک و شکننده است یا آرایش تان ماسیده می شود، از آبرسان استفاده نمایید. اسپری آبرسانی پوست بسیاری در بازار موجود هستند که می توانید مورد استفاده قرار دهید. بخور صورت نیز در این باره کمک بسیاری به شما می کند. علاوه بر این، گلاب طبیعی دارای خاصیت آبرسانی پوست است و شما می توانید شب ها قبل از خواب مقدار اندکی از آن را روی صورت اسپری کنید تا در طول روز صورت شفاف و زیباتری داشته باشید.

 

 

نکات کرم پودر زدن در زمستان

 

استفاده از کرم پودر در زمستان مشکلات خاص خود را دارد. به دلیل اینکه پوست در فصل سرما خشک تر است، احتمال دارد کرم پودر روی آن زودتر حالت ماسیده پیدا کند. در برخی موارد نیز ممکن است لکه دار یا پوسته پوسته شود. برای اینکه کرم پودر را در فصل زمستان به گونه ای مورد استفاده قرار دهید تا بهتر روی پوست بنشیند، نکاتی وجود دارد که در ادامه به آنها ذکر خواهیم کرد.

 

1. استفاده از مرطوب کننده قبل و بعد از دوش گرفتن

استفاده از کرم مرطوب کننده قبل و بعد از دوش گرفتن به شما کمک می کند تا همواره پوست نرم و لطیفی داشته باشید. بخار دوش حمام ممکن است باعث خشکی پوست بدن و صورت شما شود؛ به همین دلیل توصیه می کنیم حتی در زمستان نیز از دوش آب داغ خودداری کرده و تنها از آب ولرم استفاده نمایید.

 

2. قبل از زیرسازی آرایش از تونر استفاده کنید

مصرف تونر باعث تنظیم ph سطح پوست می شود و از بروز خشکی و ترک روی آن جلوگیری می کند. همیشه قبل از زیرساز آرایشی از تونر استفاده کنید.

 

استفاده از تونر در آرایش زمستانی

 

3. استفاده مداوم از مرطوب کننده

با مرطوب کننده معمولی مراقبت از پوست را آغاز کنید، سپس یک مرطوب کننده مرطوب و ضخیم تر در مکان هایی که به آن نیاز دارند را مورد استفاده قرار دهید (به طور معمول در اطراف بینی ، گونه ها ، پیشانی). اجازه دهید نرم کننده حدود 15 دقیقه روی پوست بماند تا جذب شود و سپس زدن کرم پودر را آغاز نمایید. می توانید با استفاده از یک پد مقدار چربی اضافه پوست را بگیرید.

 

4. در فصل زمستان پرایمر خود را تغییر دهید

سعی کنید در فصل زمستان از پرایمر مخصوص پوست خشک استفاده کنید. پرایمر شما باید دارای قابلیت رطوبت و آبرسانی باشد تا پوست در طول مدت آرایش زمستانی خشک و شکننده به نظر نرسد.

 

5. به جای پنکک از کرم پودر استفاده کنید

کرم پودر معمولا دارای پایه روغنی و کرمی است و استفاده از آن منجر به رطوبت و شادابی پوست می شود. برعکس، پنکک دارای بافت خشک است و مصرف آن باعث خشکی بیشتر پوست صورت خواهد شد.

 

6. پرایمر را با فوندیشن یا کرم پودر خود ترکیب کنید

در فصل زمستان سعی کنید پرایمر آبرسان خود را با کرم پودر ترکیب کنید و سپس ترکیب آن را با استفاده از قلمو فید کنید. این کار باعث می شود پوست در تمام طول روز درخشان و سبک باشد و از بروز ترک و چین و چروک ریز جلوگیری می شود.

 

7. به کرم پودر خود مقداری روغن آرگان اضافه کنید

اضافه کردن مقداری روغن آرگان به کرم پودر به شما کمک می کند تا فوندیشن نرمتری داشته باشید، در عین حال به پوست صورت آبرسانی و رطوبت لازم را می بخشد.

 

استفاده از کرم پودر در آرایش زمستانی

 

8. استفاده از بیوتی بلندر برای فید کردن کرم پودر

سعی کنید به جای مالیدن کرم پودر با انگشت، از بیوتی بلندر استفاده کنید. فید کردن فوندیشن با انگشت باعث می شود پوست بعد از مدتی پوسته پوسته و کدر به نظر برسد. در عوض، استفاده از بیوتی بلندر باعث می شود کرم پودر خواب بهتری روی پوست داشته باشد.

 

 

نکات استفاده از مرطوب کننده و لوازم آرایشی در فصل زمستان

 

در فصل زمستان تا می توانید از مرطوب کننده استفاده کنید

 

این از نظر فنی نکته ای برای مراقبت از پوست است، اما فکر کردن در مورد آن به عنوان یک مرحله از برنامه های آرایشی بسیار مفید است. زیرا استفاده از مرطوب کننده بهترین راه برای دستیابی به رنگ چهره شاد و براق است، حتی قبل از اینکه هایلایتر را مورد استفاده قرار دهید. نیک باروز، آرایشگر می گوید: "وقت اضافی را به ماساژ مرطوب کننده اختصاص دهید تا درخشش طبیعی پوست تقویت شود. هنگام استفاده از کرم مرطوب کننده سخاوتمند باشید و گردن خود را فراموش نکنید.

 

آرایش زمستانی شیک

 

استفاده از پرایمر براق و مرطوب به جای پرایمر مات

 

براق کننده ظریف موجود در پرایمر به شما کمک می کند تا جلوه درخشان شگفت انگیزی از درون داشته باشید. بادهای سرد زمستانی باعث می شود پوست شما کدر جلوه کند. استفاده از پرایمر براق باعث می شود براقیت چهره شما حفظ بماند.

 

استفاده از هایلایتر، کرم پودر و تمامی لوازم آرایشی مایع

 

در فصل زمستان سعی کنید از مصرف هر گونه لوازم آرایشی پودری خودداری کنید. به جای آن از هایلایتر، کرم پودر، سایه چشم، رژگونه و سایر لوازم آرایشی مایع استفاده نمایید.

 

هرگز مصرف مرطوب کننده را قطع نکنید

 

اگر در طول روز متوجه خشک شدن پوست (یا حالت کیکی شدن آرایش خود) شدید، مصرف مرطوب کننده روزانه خود را افزایش دهید. شما حتی می توانید از انواع اسپری تونر برای آبرسانی بیشتر پوست استفاده کرده و محصول را روی پوست اسپری کنید. یک متخصص پوست و زیبایی می گوید: "صورت خود را با کمی آب اسپری کنید تا به آرایش کمک کند و کمی رطوبت اضافی ایجاد کند." 

 

لوازم آرایشی کاربردی در فصل زمستان

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: