چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 10:21:58

25 مدل رنگ مو آمبره تیره سال 2019

مدل موی آمبره جدید

معرفی بهترین متخصصان رنگ و مش

 

نمونه هایی از جدیدترین مدل رنگ و مش به سبک آمبره


آمبره روش تقریبا جدیدی برای رنگ کردن موها است. در این متد، موها از ناحیه ریشه تیره و حتی به رنگ طبیعی بوده و هر چه رو به سمت ساقه و نوک موها می رویم، رنگ آن روشن تر می شود. از مزایای رنگ موی آمبره این است که با گذشت زمان و رشد موها، نیاز به رنگ کردن ریشه مو نداشته و حتی جلوه آن زیباتر هم می شود. برای رنگ موی آمبره می توان از هر طیف رنگی استفاده کرد. رنگ تیره، روشن، فانتزی و ... همه و همه در این متد کاربرد دارند. سبک فوق حدودا نصف یا یک سوم قد مو روشن می شود و این کاردر پایه 9 و 10 انجام می شود. سبک آمبره در سال 2019 به یکی از ترندها تبدیل شده و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. از این رو بر آن شدیم تا با ارائه مطلب 25 مدل رنگ مو آمبره تیره سال 2019، نمونه هایی از این مدل موی زیبا را به همراه بهترین متخصصان کار با مواد را به شما معرفی کنیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.

 

1. در این تصویر، نمونه ای از رنگ موی آمبره نسکافه ای را مشاهده می کنید که توسط سرکار خانم بحری انجام شده است. همان طور که پیش تر هم به آن اشاره کردیم، از آن جایی که رنگ موی آمبره در ساقه موها گذاشته می شود، هیچ آسیبی به ریشه مو وارد نکرده و روش امن تری محسوب می شود.

 

2. مدل دیگری از مدل آمبره را مشاهده می کنید که به رنگ روشن است. برای این رنگ آمبره ابتدا باید موها را به پایه 9 برسانید. خانم بحری با داشتن سالیان متمادی سابقه کار با مواد، تجربه خوبی از آمبره کردن موها را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

 

3. نمونه دیگری از آمبره روشن را در تصویر بالا مشاهده می کنید که توسط سالن آرایش و زیبایی گلاریس انجام شده است. برای این مدل رنگ مو، ابتدا باید پایه ساقه موها را به 10 برسانید.

 

4. در تصویر بالا، نمونه ای از آمبره متوسط را مشاهده می کنید که روی پایه 6 انجام شده است. سالن زیبایی گلاریس دارای تیم حرفه ای و با سابقه کار با مواد است که این متد را به بهترین نحو انجام می دهند.

 

5. نمونه ای زیبا از آمبره استخوانی توسط خانم سمیرا جوانمرد را مشاهده می کنید. افرادی که به دلیل بیشتر نشان داده شدن سن از گذاشتن رنگ موهای روشن مانند استخوانی اجتناب می کنند، با روش آمبره دیگر این مشکل را نخواهند داشت. از آن جایی که آمبره از ساقه مو گذاشته می شود، هر چقدر هم که رنگ آن روشن باشد، موجب بیشتر نشان داده شدن سن نخواهد شد.

 

6. آمبره کاپوچینویی جذاب توسط خانم سمیرا جوانمرد

 

7. یکی از جذاب ترین و خاص ترین رنگ هایی که می توان روی متد آمبره پیاده سازی کرد، کاراملی است. در تصویر بالا نمونه کاری از آمبره زیبای کاراملی توسط خانم نازنین جعفری را مشاهده می کنید.

 

8. اگر می خواهید رنگ موی تک و زیبایی را در مجالس و مهمانی ها داشته باشید، پیشنهاد ما به شما آمبره بژ است. این آمبره بژ زیبا که در تصویر مشاهده می کنید، توسط خانم نازنین جعفری انجام شده است.

 

9. یکی از بهترین گزینه ها برای دختر خانم های جوان، آمبره شکلاتی است که نمونه ای از آن توسط خانم سمیرا جوانمرد را مشاهده می کنید.

 

10. یکی دیگر از رنگ و مش کاران حرفه ای که متد آمبره را به خوبی اجرا می کند، خانم سولماز حاتمیان هستند که نمونه کار ایشان را در تصویر بالا مشاهده می نمایید.

 

11. آمبره مو به رنگ های گرم یکی از بهترین گزینه برای فصول سرد سال هستند. اگر قصد آمبره کردن موها در پاییز یا زمستان را دارید، پیشنهاد ما به شما نمونه رنگ بالا است.

 

12. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، رنگ موها از بالاترین قسمت ساقه تیره بوده و هر چه به سمت نوک موها نزدیک می شویم، روشن تر می شود. این آمبره زیبا توسط خانم سولماز حاتمیان انجام شده است.

 

13. نمونه ای از رنگ موی کنفی به سبک آمبره را مشاهده می کنید که توسط خانم مریم ابراهیم پور انجام شده است.

 

14. افرادی که به رنگ موی قهوه ای علاقه مندند، می توانند از این نمونه آمبره زیبا ایده بگیرند. این رنگ و مش جدید توسط سالن آرایش و زیبایی نقره نگار انجام شده است.

 

15. نمونه دیگری از رنگ مو آمبره توسط سالن آرایش و زیبایی نقره نگار

 

16. آمبره موی بلند انجام شده توسط سالن آرایش و زیبایی نقره نگار

 

17. از آن جایی که موی کوتاه را نمی توان شینیون کرد یا مدل خاصی داد، باید توجه ویژه ای به رنگ آن نشان داد. متد آمبره یکی از بهترین گزینه ها برای آراستن موهای کوتاه است. نمونه رنگ و مش که در بالا مشاهده می کنید، توسط خانم مریم ابراهیم پور انجام شده است.

 

18. رنگ موی آتشی برای افرادی که به تنوع و منحصر به فرد بودن علاقه مندند، بسیار مناسب است. این رنگ جدید و زیبا توسط خانم مریم ابراهیم پور انجام شده است.

 

19. اجرای متد آمبره روی موهای صاف توسط خانم مریم ابراهیم پور

 

20. نمونه از آمبره موها به رنگ عسلی تیره که توسط خانم شفیعی از سالن آرایش و زیبایی اسطوره انجام شده است.

 

21. نمونه کار دیگری از خانم شفیعی با آمبره بژ تیره

 

22. نمونه ای دیگر از کارهای خانم شفیعی پیرامون تکنیک آمبره به رنگ های گرم

 

23. آمبره بلوطی روی موهای فر را در تصویر بالا مشاهده می کنید که توسط خانم شفیعی از سالن آرایش و زیبایی اسطوره انجام شده است.

 

24. اگر می خواهید رنگ موی آمبره خوب از آب در بیاید، بهتر است تناژ های مختلفی از رنگ مو را به کار ببرید.

 

25. رنگ موی آمبره قهوه ای متوسط که توسط یکی از بهترین رنگ و مش کارها، سرکار خانم زهرا کریمی انجام شده است.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: