دوشنبه 22 مهر 1398 - 10:33:46

15 ایده خیره کننده رنگ مو کاراملی

 

رنگ مو بلوند کاراملی 

انواع روش های هایلایت و آمبره رنگ مو کاراملی

 

ایده رنگ مو کاراملی

 


رنگ موی کاراملی، تناژی بین رنگ های بلوند و قهوه ای دارد که بسیار جذاب بوده و همین امر آن را به یکی از رنگ موهای مد روز دنیا تبدیل کرده است. در حال حاضر، هنرمندان بسیاری در هالیوود موهای خود را با این رنگ جذاب و خیره کننده رنگ و مش می کنند. مزیت رنگ موی کاراملی این است که می توانید تمام متدهای رنگ و مش اعم از رنگ موی معمولی، آمبره، هایلایت و ... را با استفاده از آن پیاده سازی کنید.
رنگ موی کاراملی در طیف گسترده ای از رنگ ها قرار می گیرد؛ از بلوند قهوه ای گرفته تا قهوه ای متوسط و حتی قرمز روباهی. افرادی که نگران تطبیق رنگ موی کاراملی با مشخصات ظاهری خود نظیر رنگ چشم و ابرو و همچنین رنگ پوست هستند، باید بگوییم که می توانند با خیال راحت آن را مورد استفاده قرار دهند. چرا که رنگ کاراملی این قابلیت را دارد که در انواع تناژها و متناسب با رنگ های مختلف پوستی و سبک های متنوع، ارائه شود.


رنگ مو کاراملی به روش آمبره


متد آمبره گزینه بسیار خوب برای افرادی است که مطمئن نیستند رنگ موی کاراملی با مشخصات ظاهری آن ها تناسب دارد یا خیر. در این روش، موها از قسمت ریشه سر تیره بوده و هر چه به سمت ساقه و نوک موها نزدیک می شویم، رنگ مو روشن خواهد شد. به همین دلیل می توانید ریشه موها را رنگ طبیعی در نظر بگیرید و رنگ موی کاراملی را از ساقه تا پایین روی موها قرار دهید. مزیت رنگ مو کاراملی به روش آمبره این است که سن را پایین تر نشان می دهد.

 

رنگ مو به روش آمبره کاراملی


آمبره شکلاتی – کاراملی


تاکنون به میوه درخت کارج توجه کرده اید؟ اگر این گیاه را از بالا نگاه کنید، متوجه یک طیف رنگی شکلاتی – کاراملی خواهید شد. از این ایده می توانید برای تغییر رنگ موهای خود در فصل پاییز استفاده کنید. کافیست از آرایشگر خود بخواهید موهایتان را به روش آمبره و از رنگ شکلاتی تیره در قسمت ریشه موها و تناژ های متوسط و روشن کاراملی برای قسمت های ساقه و نوک موها استفاده کند.

 

رنگ مو کاراملی شکلاتی


اضافه کردن تناژ قرمز به رنگ مو کاراملی


اگر می خواهید تغییری در سبک همیشگی موهای خود ایجاد کنید، چرا کمی تناژ قرمزی به رنگ موی کاراملی خود اضافه نمی کنید؟ این سبک رنگ مو بسیار متناسب با فصل پاییز است و چهره شما را شاداب نشان خواهد داد.

 

رنگ مو کاراملی جدید


رنگ مو بلوند کاراملی


یکی از بهترین روش های برای افزایش جذابیت رنگ موی کاراملی، ترکیب آن با رنگ موی بلوند و پیاده سازی آن روی مدل موی باب نامتقارن خواهد بود. بدین صورت که ابتدا موهای خود را به روش باب نامتقارن که در آن قسمت جلوی موها بلندتر از پشت آن خواهد بود کوتاه کنید و سپس از روش آمبره برای رنگ آمیزی استفاده نمایید. قسمت ریشه موها بهتر است با رنگ شکلاتی تیره، میانه با رنگ کاراملی متوسط و قسمت نوک موها با رنگ بلوند کاراملی رنگ شود.

 

رنگ مو بلوند کاراملی


هایلایت کاراملی قرمز روی رنگ موی قهوه ای


اگر قصد پوشیدن لباس مجلسی بلند دارید، پیشنهاد می کنیم این رنگ مو را امتحان نمایید. بدین ترتیب که ابتدا موهایتان را به رنگ قهوه ای متوسط یا قهوه ای کاراملی درآورید و سپس هایلایت هایی به رنگ کاراملی قرمز روی آن ایجاد نمایید. این مدل رنگ مو خصوصا روی موهای بلند و مواج جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.

 

هایلایت کاراملی قرمز


رنگ موی هایلایت کاراملی روی موهای مواج


اگر از مدل موهای صاف و یکنواخت خود خسته شدید، بد نیست هایلایت کاراملی روی موهای مواج را امتحان کنید. شما می توانید این هایلایت را روی رنگ طبیعی موهای خود ایجاد کنید تا خیلی ملزم به نگهداری از موهای رنگ و مش شده نشوید.

 

هایلایت کاراملی روی موهای مواج


رنگ مو مسی – کاراملی


یکی دیگر از گزینه های ترکیب رنگ مو که جلوه بسیار زیبا و جدیدی دارد، مسی – کاراملی است. شما می توانید آمبره ای از رنگ موی کاراملی را روی پیش زمینه مسی انجام دهید.

 

رنگ مو مسی کاراملی


رنگ مو قهوه ای روشن و هایلایت کاراملی


این ترکیب رنگ یکی از گزینه های مورد پسند برای بسیاری از افراد است. کافیست هایلایت کاراملی را روی پیش زمینه قهوه ای روشن انجام دهید.

 

رنگ مو قهوه ای کاراملی


رنگ مو شاه بلوطی و هایلایت کاراملی روشن

ریشه مو به رنگ شاه بلوطی و هایلایت یا آمبره به رنگ کاراملی روشن دقیقا همان رنگ مویی است که شما را از اطرافیان تان متمایز خواهد کرد.

 

رنگ مو کاراملی - شاه بلوطی


رنگ مو کاراملی با هایلایت های بلوند


برای افزایش جذابیت این ترکیب رنگ مو، بهتر است تناژ های کاراملی و بلوند بسیار نزدیک به هم باشند. شما می توانید به جای روش هایلایت از متد آمبره یا سامبره نیز استفاده کنید.

 

رنگ مو کاراملی - بلوند


رنگ موی تمام کاراملی


اگر مطمئن هستید که رنگ موی کاراملی با چهره شما تناسب دارد، می توانید کل موها را با آن رنگ کنید. رنگ موی کاراملی روش بسیار مناسب برای رهایی از رنگ موهای قهوه ای و بلوند تکراری و خسته کننده است.

 

رنگ مو کاراملی


رنگ مو خاکی – کاراملی


ترکیب رنگ مو خاکی – کاراملی نیز یکی از ترندهای روز و جذاب است که می توانید آن را از طریق متدهای آمبره یا هایلایت انجام دهید.

 

رنگ مو خاکی - کاراملی


ترکیب رنگ مو شنی – کاراملی


ترکیب رنگ های شنی و کاراملی، یک کنتراست بسیار زیبا خلق می کند.

 

رنگ مو شنی - کاراملی


رنگ مو کاراملی و هایلایت عسلی


ترکیبی از رنگ های مختلف کاراملی، روش بسیار مناسب برای رنگ و مش کردن موها است. شما می توانید از تکنیک هایلایت برای این کار استفاده کنید. بدین صورت که ابتدا زمینه موها را به رنگ قهوه ای متوسط در آورده و هایلایت های کاراملی و عسلی روی آن ایجاد نمایید.

 

رنگ مو عسلی - کاراملی


رنگ مو نسکافه ای – کاراملی


یکی دیگر از ترکیب های زیبایی که می توانید با استفاده از رنگ موی کاراملی خلق کنید، نسکافه ای – کاراملی است. برای این کار می توانید پایه موها را طبیعی در نظر گرفته و تلفیقی از تکنیک های آمبره و هایلایت به رنگ های نسکافه ای و کاراملی خلق نمایید.

رنگ مو کاراملی - نسکافه ای

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: