شنبه 04 آذر 1402 - 12:59:26

آموزش هاشور فیبروز

بهترین مرکز تخصصی تاتو

آموزش میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

آموزش هاشور فیبروز 


یکی از جدیدترین متدهای تاتو و هاشور ابرو، تکنیک فیبروز است. فیبروز ابرو، روشی نیمه دائمی برای آرایش ابروها است که در آن از طراحی هاشور به کمک شیدینگ یا سایه استفاده می شود. این عمل معمولا به صورت دستی و با استفاده از سوزن های یک بار مصرف صورت می گیرد. همچنین، از آن جایی که تزریق در لایه های سطحی پوست انجام می شود، درد و خونریزی زیادی را به دنبال نخواهد داشت. به دلیل آن که طراحی هاشور ابرو بر عکس روش تاتو به صورت نامنظم و با خطوط ریز انجام می شود، فرم زیبا و طبیعی را برای ابروها به ارمغان خواهد آورد.


آموزش هاشور فیبروز


طراحی ابرو با کمک تکنیک فیبروز، بر اساس فرم کلی صورت فرد و اجزای آن انجام می گیرد؛ این موضوع به معنی آن است که مشتری هیچ نقشی در تصمیم گیری مدل آن نخواهد داشت. بلکه درستی انجام این عمل و رضایت از نتیجه کار کاملا به تخصص و حرفه تاتو کار بستگی دارد.
معمولا در طراحی ابرو به روش فیبروز از قانون نسبت طلایی استفاده می شود که در آن نسبت اجزای مختلف بدن که بیشترین هماهنگی با هم دارند را عدد 1.618 تعیین کرده اند. برای انجام هر چه دقیق تر این تکنیک می توان از خط کش فی یا همان دیوایدر استفاده کرد. توجه داشته باشید که طراحی ابرو معمولا بر اساس عدد پی و جام چهره مراجعه کننده انجام می شود.
قرینه سازی ابروها به این صورت است که ابتدا فاصله میان دو ابرو را اندازه گرفته و نقطه میانی آن را با استفاده از مداد طراحی ابرو علامت می زنیم. سپس موقعیت قرارگیری تاج ابروها را علامت می زنیم که برای این کار می توان از استخوان بینی کمک گرفت. در مرحله بعد، باید اندازه قد ابروها را در نظر گرفت که برای این کار می توان خط کش دیوایدر را به صورت موازی با ابروها و لب مراجعه کننده قرار داد.
بهتر است هنگام طراحی از دستکش استفاده کنید تا تمام موارد بهداشتی را به خوبی رعایت کرده باشید. پس از این که نقاط اصلی ابرو با استفاده از مداد علامت گذاری شد، شروع به متصل کردن آن ها کرده و یک خط واضح برای آن در نظر می گیریم. یکی از اصلی ترین مراحل انجام فیبروز، طراحی ابتدایی ابروها است. حتما دقت و زمان کافی را برای انجام این کار به خرج دهید. فاصله های آرک، تاج و قد ابرو همگی باید متقارن با هم باشند و برای این منظور، خط کش دیوایدر می تواند کمک بسیاری به شما کند.
پس از طراحی ابروها، کار انجام شده را با اپلیکیشن چک می کنیم تا خطای دید موجب بروز اشکال در آن نشده باشد. پس از این که طراحی خود را چک کردیم، مواد بی حسی را روی ابروها قرار داده و به مدت 20 الی 30 دقیقه منتظر می شویم تا کارایی خود را داشته باشد. در مرحله بعد، از قلم یک بار مصرف میکروبلیدینگ به همراه سوزن نازک برای ایجاد خطوط طبیعی و مشابه با تارهای ابرو استفاده می کنیم. بهتر است خطوط در زوایای مختلف و همانند تارهای اصلی ابروها ایجاد شوند تا نتیجه بهتری حاصل شود. سپس ماسک رنگ را روی ابروها قرار می دهیم و به مدت 2 الی 3 دقیقه به آن مکث می دهیم. پس از این مدت، رنگ را با استفاده از یک پد آرایشی به طور کامل از روی ابروها پاک می کنیم.
دوباره شروع به طراحی ابروها کرده و نقاطی که جا انداخته بودیم را ایجاد می کنیم. سپس دوباره ماسک رنگ ایجاد کرده و به همین ترتیب، رنگ را از روی ابروها پاک می کنیم. پس از این که طراحی دو ابرو به پایان رسید، دوباره ماسک رنگ را همراه با مکث روی ابروها قرار می دهیم. سپس فوم التیام دهنده را روی ابروها قرار داده و آن را به خوبی ماساژ می دهیم. بدین ترتیب هم اضافه رنگ ابرو پاک می شود و هم پوست به خوبی التیام داده خواهد شد. علاوه بر این، رنگ فیبروز نیز تثبیت می شود. دوباره با استفاده از پد، فوم را از روی ابروها پاک کرده و بدین ترتیب طراحی فیبروز خود را به اتمام می رسانیم.


برای آموزش هاشور فیبروز از چه دستگاهی استفاده می شود؟


برای آموزش هاشور فیبروز از قلم میکروبلیدینگ استفاده می شود. این دستگاه مانند یک قلم دستی است که به وسیله آن می توان خطوط و نقاط بسیار ظریفی را ایجاد کرد. سوزن های مورد استفاده در دستگاه میکروبلیدینگ باید پس از هر بار استفاده تعویض گردد. به دلیل این که تاتوکاری و متد فیبروز روش بسیار حساسی است و باید نکات بهداشتی در آن به درستی رعایت شود. همچنین، در صورت مواجه شدن با حساسیت های پوستی، باید هر چه سریع تر به پزشک متخصص زیبایی سلامتی مراجعه کنید.

 

آموزش هاشور فیبروز 


معرفی یکی از بهترین مراکز تاتو جهت آموزش هاشور فیبروز


اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز تخصصی تاتو برای آموزش هاشور فیبروز هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما مرکز تخصصی خانم عبدالهی است. از جمله آیتم های آموزشی در این حوزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش میکروپیگمنتیشن مقدماتی

  

  • شناخت تجهیزات کار و متریال
  • پوست شناسی، شناخت وبررسی آناتومی چهره و طراحی مطابق چهره وسلیقه فرد
  • نحوه ی زاویه دست و دستگاه
  • مبحث رنگشناسی و انالیز


آموزش میکروپیگمنتیشن پیشرفته

  • میکروپیگمنتیشن ابرو
  • هاشور مویی و فوق طبیعی
  • سایه پودری و آمبره
  •  روش قرینه سازی حرفه ایی بدون نیاز به وسایل و قرینه سازی با دیوایدر و کولیس و اپلیکیشن
  •   تکنیک تندزنی هاشور در ٢٠ دقیقه و قرینه سازی در ٥ دقیقه
  •   کاور و دکوپاژ ابرو


میکروپیگمنتیشن چشم

  •   بن مژه کمتر از ١ دقیقه
  •   خط چشم ٥ دقیقه
  •   تکنیک فوق حرفه ایی اجرای کار بدون ورم و قرمزی چشم


میکروپیگمنتیشن لب

  • خط لب
  • سایه لب
  • تکنیک ٢٠ دقیقه ایی


برنامه آموزش میکروپیگمنتیشن

  • کاربا سوزن نانو
  • ریموو فوق تخصصی با مواد ارگانیک
  • برنامه آموزش میکروپیگمنتیشن روز اول:  تمام مباحث تئوری
  • برنامه  آموزش میکروپیگمنتیشن  روز دوم: آموزش روی مدل زنده توسط مربی
  • برنامه  آموزش میکروپیگمنتیشن روز سوم: اجرای تمام موارد توسط هنرجو بر روی پوست مصنوعی و رفع ایراد توسط مربی


آموزش میکروپیگمنتیشن با مدرک آکادمی 

بعد از اتمام این دوره شخص آماده برای ورود به بازار حرفه ایی در زمینه ی کار با دستگاه میکروپیگمنتیشن ومیکروبلیدینگ میشود
دوستانی که تمایل به شرکت در این کلاس دارن جهت ثبت نام ازطریق دایرکت واتساپ وتلگرام میتوانند اقدام کنند.

 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: