دوشنبه 20 اسفند 1397 - 17:57:50

بهترین آرایشگاه زنانه در فرمانیه

 

بهترین آرایشگاه عروس در فرمانیه

عروس سرای فرمانیه 

 

 

 

 

 

نکات مهم در خصوص استفاده از کرم پودر مناسب برای پوست خشک

پوست اکثر افراد به طور طبیعی دارای برجستگی ها و فرو رفتگی هایی است که جهت پوشاندن آن از فون استفاده می کنند. زمانی که از فون آرایشی استفاده می کنیم، هدف پوشاندن انواع لک، خال، جای جوش و جای زخم از روی صورت است. افرادی که دارای پوست خشک هستند، باید هنگام مصرف کرم پودر به نکاتی توجه کنند. کرم پودر روی پوست خشک زمانی خود را نشان می دهد که به طور کامل روی پوست بخوابد و بعد از یکی دو ساعت پوسته پوسته نشود.

بهترین راه حل برای جلوگیری از این مشکل، زیرسازی آرایش است. افراد دارای پوست خشک قبل از مصرف کرم پودر باید حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنند تا پوست شان شاداب تر به نظر برسد. ابتدا صورت خود را به خوبی با آب و شوینده ملایم شستشو دهید تا چربی اضافه و آلودگی از روی سطح آن برداشته شود. بهترین پاک کننده برای افراد دارای پوست خشک، تونرهای ملایمی است که حاوی مرطوب کننده می باشد.

پس از مصرف این پاک کننده ها، پوست خشک به پوستی نرم و صاف تبدیل خواهد شد. سپس کمی کرم مرطوب کننده حاوی روغن را روی پوست زده و 15 دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب پوست شود. در مرحله بعد، پرایمر صورت مخصوص پوست خشک را روی صورت بزنید و فون را استفاده نمایید.

 

 

آرایشگاه عروس در فرمانیه

آرایشگاه عروس آزیتا فرد با سابقه طولانی در زمینه آرایش و گریم، بهترین آرایشگاه عروس شمال تهران است. مدیریت این آرایشگاه عروس خوب بر عهده خانم آزیتا فرد، بهترین مدرس و میکاپ آرتیست حرفه ای عروس در تهران است.

 

 

سایر خدمات آرایشگاه عروس آزیتا فرد در فرمانیه

 

آموزش و خدمات جدیدترین تکنیک های  شنیون و بافت

آموزش و خدمات حرفه ای گریم و میکاپ

مشاوره پوست و مو

آموزش و خدمات تخصصی رنگ و مش

آموزش وخدمات کراتین و احیاء مو

آموزش و خدمات کوپ های ژورنالی 

آموزش و خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

آموزش وخدمات تخصصی کاشت ناخن

 

 

در ضمن اگر علاقه دارید هریک از این خدمات را آموزش ببیند، با حضور در کلاس های آکادمی آرایشگری آزیتا فرد، پس از گذراندن دوره، می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

 

 

 

 

تلفن  آرایشگاه عروس آزیتا فرد

 



 

 

آدرس اینستاگرام آرایشگاه عروس آزیتا فرد


 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: