چهارشنبه 09 مرداد 1398 - 22:09:11

آرایش عروس

بهترین میکاپ آرتیست عروس در تهران
آموزش جدیدترین تکنیک های آرایش

 

 


آرایش صورت


گریم در آرایش استفاده از تکنیک های سایه روشن برای تاکید بر ویژگی های طبیعی چهره و برجسته سازی زیبایی هاست . می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید و با کمی دقت با توجه به چهره خود اجرا کنید .

طبق نظر آرایشگر حرفه ای لس آنجل Brande Bytheway , قسمت اصلی آرایش , برجسته سازی توسط تعیین حدو مرزهاست.خیلی ها فکر میکنند انجام دادن اینکار در خانه امکانپذیر نیست , اما اینکار راحت تر از آن چیزیست که شما فکر می کنید!

برند میگوید : "گریم بازی با سایه روشن هاست , ایجاد حدود و برجسته کردن ویژگیهای طبیعی صورت ". برای بدست آوردن این تکنیکها ما قدم به قدم با آرایشگر حرفه ای " برند " پیش میرویم تا به کار بردن این تکنیکها و ابزراهای لازم را یاد بگیریم . این تکنیکها و رویکرد ها , روی هر شخص باتوجه به ویژگیهای آن شخص متفاوت خواهد بود اما روش کلی کار یکی است .

 

بخشی از نصیحت برند در این مورد این است : تمرین , تمرین , تمرین !! او میگوید امتحان کنید , به اطراف خود نگاه کنید و چیزی که برای صورت شما مناسب است را کشف کنید . اینکار خیلی پیچیده به نظر نمیرسد, حتی برند میگوید " بعضی از مردم هرروز بارها اینکار را انجام میدهند ."

دو روش اصلی و قابل استفاده برای طراحی پایه وجود دارد : لولایت ( کمرنگ کردن ) و هایلایت ( پررنگ و برجسته کردن )

لولایت یعنی استفاده از یک رنگ تیره تر و برای قسمتهایی از صورت استفاده میشود که شما نمیخواهید خیلی به چشم بیاید و برای پوشاندن آن از لولایت استفاده میکنید . برند توصیه میکند که برای لولایت از سایه و رنگ سه درجه تیره تر از پوستتان و از رنگها و سایه های مات و بدون درخشندگی استفاده کنید .

برعکس هایلایت , برای قسمتهایی استفاده میشود که شما میخواهید برجسته تر شود و بیشتر به چشم بیاید . برای هایلایت شما میتوانید هم از رنگ و سایه های مات استفاده کنید و هم براق و درخشنده , هرکدام را که خودتان دوست دارید .

 

گریمور حرفه ای در شمال تهران

آرایشگاه عروس آزیتا فرد با سابقه طولانی در زمینه آرایش و گریم، بهترین آرایشگاه عروس شمال تهران است. مدیریت این آرایشگاه عروس خوب بر عهده  گریمور حرفه ای تهران خانم آزیتا فرد، میباشد.

 

 

 خدمات آرایشگاه عروس آزیتا فرد در کامرانیه

 

آموزش و خدمات جدیدترین تکنیک های  شنیون و بافت

آموزش و خدمات حرفه ای گریم و میکاپ

مشاوره پوست و مو

آموزش و خدمات تخصصی رنگ و مش

آموزش وخدمات کراتین و احیاء مو

آموزش و خدمات کوپ های ژورنالی 

آموزش و خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

آموزش وخدمات تخصصی کاشت ناخن

 

 

در ضمن اگر علاقه دارید هریک از این خدمات را آموزش ببیند، با حضور در کلاس های آکادمی آرایشگری آزیتا فرد، پس از گذراندن دوره، می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

 

 

 

تلفن  آرایشگاه عروس آزیتا فرد

 



 

 

آدرس اینستاگرام آرایشگاه عروس آزیتا فرد


 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: