یکشنبه 31 تیر 1397 - 15:45:46

اکسیژن تراپی برای درمان ریزش مو

 

درمان ریزش مو با اکسیژن تراپی

اکسیژن تراپی چیست؟

 

اکسیژن تراپی یک روش درمانی و ضد التهاب برای کف سر است. با استفاده از یک ماشین اکسیژن به تک تک فولیکول های مو تزریق میشود که این کار باعث میشود فولیکول مو از سلول های مرده و موادی که را آن را برای رشد و تولید سلول بسته اند پاک شود. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب در مورد اکسیژن تراپی مو توضیح داده ایم.

 

چرا اکسیژن اهمیت دارد؟

حیات بشر به  اکسیژنی که از طریق هوا یا آب وارد بدن خود میکند وابسته است. امروزه بسیاری از ما به دلیل آلودگی هوا، بی تحرکی و تنفس بسیار آرام و سطحی از کمبود سطح اکسیژن رنج میبریم. سلول های بدن ما برای ادامه حیات به اکسیژن وابسته هستند، بر اثر کمبود اکسیژن دریافتی سیستم ایمنی بدن ضعیف شده و بدن در معرض انواع بیماری ها و عفونت آسیب پذیرتر میشود.

کمبود اکسیژن بر همه سلول های بدن به ویژه سلول های مو و ریشه مو تاثیر میگذارد و در دراز مدت موجب نازکی و ریزش مو میشود.

 

اکسیژن تراپی مو چگونه انجام میشود؟

زمانی که میزان اکسیژن دریافتی کاهش میابد سیستم گردش خون که وظیفه اکسیژن رسانی به بدن را به عهده دارد برخی از عوامل غیر حیاتی را کمتر اکسیژن رسانی میکند و به صورت کلی سطح اکسیژن خون به شدت پایین می آید.

 موادی که همراه ترکیب اکسیژن به مو میرسد حاوی ترکیبات مغذی و مس استخراج شده از منابع طبیعی و گیاهی مانند پروپولیس، زنجبیل و جین سینگ است. این ترکیبات DHT مو را هدف قرار داده و زیر هر یک از فولیکول های مو نشسته و از DTH  که جلوی خونرسانی به ریشه مو را میگیرد جلوگیری میکند.

 

هدف اکسیژن تراپی چیست؟

 

افزایش سطح اکسیژن رسانی به کف سر و ریشه مو ها، بهبود اکسیژن رسانی گردش خون را بهتر کرده و در کل سلامت پوست کف سر و مو ها افزایش میابد.

اکسیژن تراپی به همه افرادی که از مشکلات مختلف مو رنج میبرند توصیه میشود به ویژه افرادی که با مشکلاتی نظیر شوره، چربی بیش از حد سر، خشکی و حساسیت و خارش پوست درگیر هستند.

تمیز کردن عمقی پوست سر تمام سلول های شاخی و شوره ها را از بین میبرد

باعث تولید یک متابولیسم و سیکل خونرسانی سالم در سر میشود

باعث تحریک ریشه مو برای رویش مو های جدید میشود

 

درمان ریزش موی زنانه با اکسیژن تراپی

 

روش انجام اکسیژن تراپی

اکسیژن تراپی یک روش غیر تهاجمی و ریلکس کننده و آرامش بخش است. ابتدا باید روی صندلی پزشکی مخصوص بشینید سپس متخصص مو ابتدا با تشخیص مشکل شما کار ار شروع میکند و سپس با استفاده از دستگاه مخصوص به درمان ریشه مو میپردازد و کل این پروسه حدود 55  دقیقه طول میکشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 02 مرداد 1397 - 21:17:33
من از یه سایت که اخیرا برای زیبایی معرفی کردن بهم پیداش کردم تو یه مرکز اسپا و ماساژ درمانی بود که برای رزرو انلاینش تخفیف گذاشته بود اکسیژن درمانی رفتم، البته فواید دیگه داره ولی برای سردرد های من دوا عالی بود...راضی بودم ..
پیشنهاد میکنم برید اکسیژن درمانی ... لینک اون اسپا براتون میزارم.
http://beautytime.ir/apps/beauty?utm_source=rojelab&utm_medium=content&utm_campaign=intro_app_rojelab
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: