یکشنبه 27 خرداد 1397 - 12:35:08

نحوه ریموو اکستنشن مژه

 

بهترین روش ریموو اکستنشن مژه

جدا کردن اکستنشن مژه بدون آسیب

 

اکستنشن مژه یک از روش های محبوب پرپشت و بلند کردن دائم مژه است که امروزه طرفدارن بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. خانم ها از سرتاسر جهان به دلایل متفاوتی اقدام به نصب مژه مصنوعی دائم میکنند اما به علت محکم بودن چسب اکستنشن اغلب جدا کردن آن از پلک کار آسانی نیست و اگر با مواد مخصوص و روش صحیح انجام نشود به مژه طبیعی آسیب فراوانی میرساند. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب نحوه ریموو اکستنشن مژه را به شما آموزش میدهیم.

 

مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه

اغلب مراکز زیبایی توصیه میکنند که هر دو تا سه هفته برای ترمیم کاشت مژه مراجعه کنید اما اگر در مراقبت از اکستنشن مژه اندکی دقت و توجه کنید میتوانید عمر اکستنشن را تا 5 هفته بالا ببرید و به این طریق در وقت و هزینه صرفه جویی کنید. برای این کار باید مراقب باشید که در اطراف مژه به هیچ وجه از مواد روغنی استفاده نکرده و چشم را فقط با آب تمیز کنید. از مواد آرایشی به ویژه ریمل خیلی کم و محدود استفاده کنید و اگر حتما لازم میدانید که چشم را آرایش کنید به هیچ وجه از مواد آرایشی ضد آب استفاده نکنید. به مزه خود دست نزدید و یا آن را نکشید. از فرمژه کردن بپرهیزید. با آب داغ و مواد شویده مژه را با شدت فشار ندهید.

 

به این روش اکستنشن را جدا نکنید

اکستنشن مژه برای طبیعی جلوه کردن کاملا به مژه های طبیعی میچسبد. برای چسباندن مژه مصنوعی بین مژه هی طبیعی از پنس پزشکی و چسب های ضد آب، صابون و عرق استفاده میشود. به همین جهت جدا کردن اکستنشن از مژه احتیاج به موادی خاص برای حل کردن چسب مژه دارد. اگر به جز این روش از هر روش دیگری مثل کشیدن مژه، استفاه از روغن های مختلف و ... استفاده کنید جز ریختن مژه های طبیعی چیزی عایدتان نمیشود.

 

آموزش جدا کردن اکستنشن مژه

 

نحوه صحیح ریموو مژه چیست؟

هر سالن زیبایی که خدمات اکستنشن را انجام میدهد حتما خدمات ریموو آن را هم انجام خواهد داد که قیمت آن بسته به عوامل مختلف متفاوت است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر بیش از پنج هفته طاقت بیاورد اکستنشن به صورت طبیعی در چرجه ریزش مژه و شل شدن چسب آن خواهد ریخت و نیاز به صرف هزینه اضافی نیست.

بری ریموو کردن مژه نیاز به ریموور چسب مژه مصنوعی دارید که در اغلب لوازم آرایشی ها به فروش میرسد و همچنین برای این کار به یک براش مخصوص برای جدا سازی چسب مژه ها نیاز است. ریموور چسب مژه را توسط براش مخصوص با احتیاط روی پلک بسته خود قرار دهید و فقط در ناحیه چسب مژه از آن استفاده کنید. بدون اینکه چشم خود را باز کنید چند دقیقه در همان حالت بمانید. بعد از گذشت چند دقیقه با براش مخصوص چسب را به سمت پایین بکشید. خواهید دید که بدون آسیب به مژه، چسب به آسانی جدا شده و همراه مژه مصنوعی پایین می آید. این روش علاوه بر صرف وقت و هزینه بسیار کم، کاملا امن است و به مژه طبیعی آسیب نمیرساند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: